ik zeg ook niet dat Tweakers minder verstandig is?
Ik heb de afgelopen jaren gewoon een hekel aan MP gekregen, zowel bij verkoop als aankoop.
Belachelijke vraagprijzen of biedingen. Belachelijke reacties van mensen die of niet eens een beetje normaal Nederlands typen of 2 woorden genoeg vinden in een mail. Mensen die gewoon niet reageren maar wel advertenties plaatsen. Halve tokkies die je aan de deur krijg die dan ook soms nog met 3 man komen om te proberen af te dingen door lekker aso te zijn.
Ik heb de afgelopen jaren genoeg ervaringen gehad met MP om er zo min mogelijk gebruik van te maken. Alle hardware verkoop ik of koop doe ik hier op tweakers. Dingen die niet via tweakers kunnen dan alleen op MP als het niet anders kan.
Hier op tweakers heb ik ook veel meer vertrouwen in hoe mensen met de spullen omgaan. Een Intel moederbord met meer dan 1000 pinnnen die krom worden bij verkeerd gebruik koop ik echt niet via MP.
Ik weet dat dit erg negatief is en dat je vast prima via MP kan kopen en verkopen, maar ik heb er gewoon teveel gezeik mee gehad om er nog iets mee te doen.
[
Voor 23% gewijzigd door
PilatuS op 20-08-2013 01:07
]