Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:21
iPodKiller schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:41:
Zo zeg, wat een afwisselende reviews, maar dan zie ik reviews zoals deze langskomen van XGN, die een 9.5 geeft. - Kleine grafische minpuntjes

Ik dacht dat BTS juist grafisch top was? Ondervinden jullie dit ook dan namelijk?

En IGN is al helemaal niet serieus te nemen, een 6 geven voor Beyond two souls maar een dikke 9.3 voor een kut game zoals Black ops 2 :') Ga hem binnenkort eens lekker kopen!
Grafisch is het top, maar als je echt gaat zoeken, vind je wel wat zoals bij elke game.
Sommige auto's zien er een beetje nep uit, was met heavy rain ook zo.
Volgende keer maar door Polyphony laten doen.
Maarja het is geen race game. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Te laat willen bestellen bij Direct Game (niet voorradig), nu maar gelijk een bestelling geplaatst bij Yourgamezone. Kan ik 'em morgen hopelijk spelen!

Heavy Rain met veel plezier gespeeld en de demo van BTS was indrukwekkend 8)

...alleen nog een keer Fahrenheit op de PS2 gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb gisteren juist bij DirectGame geannuleerd omdat het gappie aangaf dat ze vandaag pas voorraad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Hij stond zonet nog op niet voorradig, levering is ? Als Yourgamezone hem dan maar heeft. Krijg je ervan als je €5 wil uitsparen door niet naar een Saturn of MM te gaan :-P

Ben met het spel ook wel benieuwd hoe het gaat met een Android smartphone, aangezien ze een app hebben uitgebracht om het spel met je smartphone te 'controllen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja 55 bij MM/Saturn is anders ook netjes. Bij Bart Smit durven ze er € 65,- voor te vragen. Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

bram1984 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:12:
Tja 55 bij MM/Saturn is anders ook netjes. Bij Bart Smit durven ze er € 65,- voor te vragen. Kansloos.
€55 is ook heel netjes. Was een opmerking met een knipoog; als ik 'em morgen niet heb dan had ik maar minder "lui" moeten zijn en hem bij MM moeten gaan ophalen :P Maar €65 is echt kansloos ja; terwijl Bart Smit zo nu en dan ook met hele leuke stuntprijzen naar voren treedt voor specifieke spellen.

[EDIT] Verzonden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Gim schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:20:
[...]

€55 is ook heel netjes. Was een opmerking met een knipoog; als ik 'em morgen niet heb dan had ik maar minder "lui" moeten zijn en hem bij MM moeten gaan ophalen :P Maar €65 is echt kansloos ja; terwijl Bart Smit zo nu en dan ook met hele leuke stuntprijzen naar voren treedt voor specifieke spellen.

[EDIT] Verzonden! *O*
Via budget gaming 48.50, maar dan wel de 'standaard' versie.

http://www.yourgamezone.nl/PS3-Beyond-Two-Souls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:49

jasjenl

Liab A Tymo

Heb m voor 59 bij dixons gehaald, had geen zin om veel verder te zoeken... Ik heb er nu een paar uurtjes op zitten, het is weer een echte Quantic Dream game, wat wat mij betreft positief is! Wel vond ik vooralsnog Heavy Rain wat meeslepender, enerzijds door het thema van het verhaal en de wat realistischere setting, anderzijds doordat bij Beyond het verhaal een beetje van de hak op de tak lijkt te springen. Daardoor kom ik er nog niet zo lekker in als ik wel bij Heavy Rain had. Desondanks toch wel weer erg mooi gemaakt en voor mij weer een reden om de PS3 af te stoffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Chapters zijn niet in chronologische volgorde, kan wel een tweede play through.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik vond Heavy Rain een prachtige game (staat in m'n top 5 PS3 games)

Met Beyond Two Souls vermaak ik me prima mee tot dusver, dit is 1 van de weinige games die ik uren achter elkaar kan blijven spelen (een GTA bijvoorbeeld kan ik zo weer uitzetten omdat ik me makkelijk verveel - of ligt dat aan mij?) de game ziet er erg goed uit, personage van Jodie weet me goed te boeien (dat scheelt een hoop, dat kind bijv. uit Last of Us vond ik ontzettend vervelend) voiceacting door Ellen Page is ook topnotch. Je ziet haar echt opgroeien in de verschillende chapters, de ene is weer superspannend, de ander gaat weer over haar childhood: heel erg afwisselend.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Op Gamer.nl krijgt de game slechts een matige score mee, maar ik denk dat de mensen die zich met Heavy Rain vermaakt hebben, zich ook vermaken met dit spel. Hou je niet van quicktime events van Heavy Rain, dan allicht ook niet met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 20:19
54 euro voor de steelbook edition: http://www.shop4nl.com/ps...-special-edition-game-ps3 . Vond heavy rain erg goed, dus ik zal me hier ook wel mee vermaken :)

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Gim schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:18:
Op Gamer.nl krijgt de game slechts een matige score mee, maar ik denk dat de mensen die zich met Heavy Rain vermaakt hebben, zich ook vermaken met dit spel. Hou je niet van quicktime events van Heavy Rain, dan allicht ook niet met dit spel.
Beyond is wel wat minder QTE's, vooral in gevechten is het vervangen door Bullet Time zonder bullets. 8)
Uncharted 3 begint ook met de ene QTE naar de andere...

Interview met Lorne Balfe: over de Beyond Two Souls soundtrack en films ect :)
http://www.filmmusicmag.com/?p=11915
https://twitter.com/Lornebalfe

Extended soundtrack met 16 tracks staat op PSN.
Jammer dat de Special Edition maar 4 tracks heeft.

[ Voor 26% gewijzigd door nFo op 12-10-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:09
nFo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:18:
[...]
Extended soundtrack met 16 tracks staat op PSN.
Jammer dat de Special Edition maar 4 tracks heeft.
Zonde, want in Heavy Rain kreeg je wel bij de Special Edition de comlete soundtrack cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Jorn1986 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:10:
[...]

Zonde, want in Heavy Rain kreeg je wel bij de Special Edition de comlete soundtrack cadeau.
Het zijn wel de beste nummers moet ik zeggen.
€ 5,- voor alle tracks is ook niet zo duur, maar mooi is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

nFo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:27:
Kijk je lekker alle games op Youtube, kan je de PS3 verkopen.
Het verschil is uiteraard dat dit spel het enkel van het verhaal moet hebben (net zoals The Run overigens). Iedereen heeft zijn eigen smaak qua games, en ik vind het leuker (en goedkoper) om te kijken hoe iemand anders het spel speelt.
bram1984 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 06:45:
Ik heb GTA zelfs verkocht om met dat geld deze te halen. Overgewaardeerde bende. :)
Dat vind jij :p ;).

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
witeken schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:31:
[...]

Het verschil is uiteraard dat dit spel het enkel van het verhaal moet hebben (net zoals The Run overigens). Iedereen heeft zijn eigen smaak qua games, en ik vind het leuker (en goedkoper) om te kijken hoe iemand anders het spel speelt.

[...]

Dat vind jij :p ;).
Ik dacht dat je aan het trollen was, maar goed.
Zit liever zelf aan de knoppen, dan dat ik op YouTube kijk.

Zelf inmiddels uitgespeeld, en een geweldige game moet ik zeggen. :D
Bijzondere mooie ervaring...
Dem graphics, vooral sommige indoor locaties lijken wel nextgen 8)

Nu de reviews maar is lezen......

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 14-10-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vraagje aan jou hierboven. Heb jij enig idee hoe ver ik in het verhaal zit ongeveer?

spoiler:
Ik heb net dat hele stuk op die ranch gedaan met die indianen gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Volgens mij zit je ergens op de helft?

Al met al vind ik het een mooie game, moet het nog laten bezinken, zijn er echt tig endings mogelijk? Denk niet dat ik de game daarvoor een paar keer opnieuw ga "spelen" ;) dan maar youtube kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
bram1984 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:58:
Vraagje aan jou hierboven. Heb jij enig idee hoe ver ik in het verhaal zit ongeveer?

spoiler:
Ik heb net dat hele stuk op die ranch gedaan met die indianen gasten.
Iets over de helft ongeveer.
Terryb47 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:03:
Volgens mij zit je ergens op de helft?

Al met al vind ik het een mooie game, moet het nog laten bezinken, zijn er echt tig endings mogelijk? Denk niet dat ik de game daarvoor een paar keer opnieuw ga "spelen" ;) dan maar youtube kijken...
Je kan de laatste chapter bijvoorbeeld opnieuw doen.
Is meer een combinatie van eindes, niet 23 totaal verschillende.
Maar staat op YouTube inderdaad, zelf wel zin nog een keer er door heen te gaan. :P

Verder heb ik 57 pagina's op neogaf zitten lezen en het spoiler topic, dus als er nog vragen zijn ?

[ Voor 50% gewijzigd door nFo op 15-10-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ah dat scheelt een hoop, maar voor nu laat ik de game een tijdje liggen. Denk dat het weer tijd is om Heavy Rain op te graven, tis weer wat jaartjes terug nu, kan me er weinig van herinneren. Altijd leuk om de beste games opnieuw te spelen voordat het "next gen" geweld losbarst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Terryb47 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:40:
Ah dat scheelt een hoop, maar voor nu laat ik de game een tijdje liggen. Denk dat het weer tijd is om Heavy Rain op te graven, tis weer wat jaartjes terug nu, kan me er weinig van herinneren. Altijd leuk om de beste games opnieuw te spelen voordat het "next gen" geweld losbarst.
Vind Beyond een wel stuk leuker Heavy Rain, meer mijn ding.

Het Heavy Rain topic, wellicht nog leuk om te lezen.
[PS3] Heavy Rain

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 14-10-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:27
Zojuist de Beyond Two Souls demo even doorspeeld. Het hield me wel aan het scherm gekluisterd, maar dat deed de Heavy Rain demo ook destijds. Heavy Rain heb ik hier ook nog liggen nooit aangeraakt, ook maar eens mee beginnen. Wel had ik op één of andere manier betere graphics in Beyond Two Souls verwacht, omdat de wereld minder open is als in Uncharted 3 Drake's Deception en The Last Of Us. Deze twee laatste games zijn denk ik nog steeds de mooiste Playstation 3 games.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

nFo schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:12:
[...]

Iets over de helft ongeveer.

[...]

Je kan de laatste chapter bijvoorbeeld opnieuw doen.
Is meer een combinatie eindes, niet 23 totaal verschillende.
Maar staat op YouTube inderdaad, zelf wel zin nog een keer er door heen te gaan. :P

Verder heb ik 57 pagina's op neogaf zitten lezen en het spoiler topic, dus als er nog vragen zijn ?
Dus qua verhaal ongeveer evenveel mogelijkheden als in Heavy Rain? Daar was het ook een compilatie van enkele filmpjes die gekozen werden op basis van je keuzes.
Ik ben in ieder geval dan al tevreden dat er meerdere eindes zijn. Sommige reviews lieten uitschijnen dat je keuzes geen echte invloed hadden. (Zelfde mensen die dan wel bv The Walking Dead hoge scores geven, terwijl daar keuzes geen invloed hebben.)

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
4bit schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:17:
[...]

Dus qua verhaal ongeveer evenveel mogelijkheden als in Heavy Rain? Daar was het ook een compilatie van enkele filmpjes die gekozen werden op basis van je keuzes.
Ik ben in ieder geval dan al tevreden dat er meerdere eindes zijn. Sommige reviews lieten uitschijnen dat je keuzes geen echte invloed hadden. (Zelfde mensen die dan wel bv The Walking Dead hoge scores geven, terwijl daar keuzes geen invloed hebben.)
De keuzes die je maakt zijn in Beyond van minder belang dan in Heavy Rain.
Maar komt ook omdat het nu meer verborgen lijkt te zijn dan in Heavy Rain.
Zelf vind ik het niet zo erg, maar kan het mij wel voorstellen de de reviews er over vallen.
Ik zoek nog een complete: "branching tree" welke opties je allemaal hebt in de game.
Jumpman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:16:
Zojuist de Beyond Two Souls demo even doorspeeld. Het hield me wel aan het scherm gekluisterd, maar dat deed de Heavy Rain demo ook destijds. Heavy Rain heb ik hier ook nog liggen nooit aangeraakt, ook maar eens mee beginnen. Wel had ik op één of andere manier betere graphics in Beyond Two Souls verwacht, omdat de wereld minder open is als in Uncharted 3 Drake's Deception en The Last Of Us. Deze twee laatste games zijn denk ik nog steeds de mooiste Playstation 3 games.
Betere graphics ?
Komt misschien omdat het in Beyond niet altijd even consistent is.
Zeker de buiten locaties zijn niet altijd zo mooi als een Uncharted misschien.
Sommige indoor locatie zijn wel bijzonder mooi en zeker de gezichten van de main characters.

[ Voor 33% gewijzigd door nFo op 15-10-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Had eerst de demo gespeeld en ben nu twee avondjes met het spel zelf bezig. Merkte wel dat er een verschil is in besturing tussen de demo en het uiteindelijke spel; met Aiden. Van de demo stond me niet bij dat er van die (gouden/gele) lichtpunten waren waar je met een druk op de knop naartoe navigeert, maar dat navigatie helemaal bij jezelf lag. Met het spel is het zoeken naar zo'n lichtpunt en er naartoe drukken. Van de ene kant dacht ik eerst dat het wel minder is omdat je minder "controle" hebt, maar van de andere kant navigeert het wel een heel stuk sneller :-)

Heb wel het idee dat er veel minder op knoppen (en knoppen combi's) gedrukt hoeft te worden in vergelijk met Heavy Rain. Ook het maken van beslissingen leek meer aanwezig bij Fahrenheit en Heavy Rain ("oh ik moet hier en hier aan denken voordat ik wegloop"), maar wellicht dat het nog aan bod komt met Beyond... of dat het inderdaad meer verborgen aanwezig is. Wil het ook niet teveel vergelijken met Heavy Rain. Vind het dusver wel een mooi gemaakt spel / interactieve film (net hoe je het wil noemen)... erg benieuwd waar het verhaal naartoe gaat. Het springen in de tijd met de scenes vind ik niet storend; puzzelstukjes van een verhaal. Sowieso leuk dat een actrice als Ellen Page hieraan heeft meegewerkt. EN... het is mogelijk om bonussen vrij te spelen; dusver een paar gevonden.

Had gisteren het vermoeden dat ik een level "niet gehaald" heb door een eigen fail met knoppen drukken. *Mompel*, kijken of ik die later nog eens kan herspelen om te kijken of te kijken of er nog wat anders achteraan komt... :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 16-10-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sommige stukken zijn echt scary.

spoiler:
Ik moest gisteren met kleine Jodie dat boek uit die kamer ernaast pakken, staan er ineens 2 creeps met bebloede gezichten voor en achter me.

Gelijk de PS3 uitgezet en naast mijn vriendin in bed gekropen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
bram1984 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:30:
Sommige stukken zijn echt scary.

spoiler:
Ik moest gisteren met kleine Jodie dat boek uit die kamer ernaast pakken, staan er ineens 2 creeps met bebloede gezichten voor en achter me.

Gelijk de PS3 uitgezet en naast mijn vriendin in bed gekropen. :P
Ja, leuk stukje als je voor het eerst ziet. >:)

Ik ga nu beginnen met de: The Last of Us.
Is even kijken, de Uncharted serie kan mijn niet zo bekoren.
Uncharted 1 verzand halverwege in een shooter, Deel 3 vorige week even mee begonnen.
Maar nog niet verder mee gegaan.

[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 16-10-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lijkt in vrijwel niks op Uncharted, behalve graphics en third person. Veel plezier, ik ben jaloers (heb 'm al 3x uitgesleeld). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Waar moet je eigenlijk de 'Advanced Experiments' DLC terugvinden die je kan downloaden met de special edition? Ik heb hem gedownload en geinstalleerd, maar ik vind hem nergens terug in het menu.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
DarthDavy schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:20:
Waar moet je eigenlijk de 'Advanced Experiments' DLC terugvinden die je kan downloaden met de special edition? Ik heb hem gedownload en geinstalleerd, maar ik vind hem nergens terug in het menu.
Bij Downloads in het menu.
Maar je hebt verschillende versies van die DLC.
Je moet de ENG/DUT hebben.
bram1984 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:02:
Lijkt in vrijwel niks op Uncharted, behalve graphics en third person. Veel plezier, ik ben jaloers (heb 'm al 3x uitgesleeld). ;)
Thanks, bevalt mij beter dan Uncharted zo ver.
Misschien beter eerst Last Of Us kunnen spelen, is weer even wennen aan de graphics.

[ Voor 31% gewijzigd door nFo op 17-10-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Is er een manier om
spoiler:
in The Mission het verhaal uit te spelen zonder de vader te doden van het kindsoldaat? Het lijkt mij een opgelegd iets, wat ik eigenlijk wel jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
mattderi schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:
Is er een manier om
spoiler:
in The Mission het verhaal uit te spelen zonder de vader te doden van het kindsoldaat? Het lijkt mij een opgelegd iets, wat ik eigenlijk wel jammer vind.
spoiler:
Volgens mij niet, je kan is proberen om expres tegen iemand aan te lopen, als je een soldaat overneemt.

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 17-10-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
mattderi schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:
Is er een manier om
spoiler:
Lijkt me niet, dat zit juist zo in het verhaal verweven. Is dat eigenlijk een van de laatste missies of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Volgens mij heb je nog wel een paar uur te gaan, waarom zit je dat steeds (af) te vragen waar je in de game bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Kwam nog een leuke interview tegen met Ellen Page over Beyond,films ect.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=jznGf82VvuQ"]YouTube: DP/30 Gaming: Ellen Page - Beyond: Two Souls[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Terryb47 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:52:
Volgens mij heb je nog wel een paar uur te gaan, waarom zit je dat steeds (af) te vragen waar je in de game bent?
Haha. Omdat ik de game graag uit wil spelen, zodat ik deze snel kan verkopen om met dat geld Arkham Origins te halen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
bram1984 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

Haha. Omdat ik de game graag uit wil spelen, zodat ik deze snel kan verkopen om met dat geld Arkham Origins te halen. :p
Gewoon in de kast laten liggen.. :P

Beyond: Two Souls Spoilercast
spoiler:
Warning! Spoilers ahead! Chris, Carolyn and Tom talk about their different experiences, favorite moments and memorable scenes in Beyond: Two Souls.

http://www.gamespot.com/v...spoilercast/2300-6415661/

Viel mij trouwens op dat sommige scenes je meer kan doen, dan je denkt.
Bijvoorbeeld: Het eerste gesprek met Dawkins. (First Interview)
Niet meteen gaan zitten, maar eerst even verkennen.

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 19-10-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Uitgespeeld. Wat een prachtige game.

Snap alleen één ding niet wat betreft het einde:

spoiler:
Cole sterft toch vlak voordat ze de Condensor binnen gaan? Even later pakt 'ie een kaart van Jodie uit z'n brievenbus. Of is dat een flashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
spoiler:
Als je hem hebt gered bij die deur, dan leeft hij nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
spoiler:
Ja, heb ik gedaan (met Aiden over die wonden gegaan), maar Jodie zegt op dat moment dat hij niet meer te redden is, of iets in die strekking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
bram1984 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:45:
spoiler:
Ja, heb ik gedaan (met Aiden over die wonden gegaan), maar Jodie zegt op dat moment dat hij niet meer te redden is, of iets in die strekking
Ja klopt, maar volgens mij...
spoiler:
liepen Jodie en Ryan terug naar Cole om hem te redden en hem achter die grote deur mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Ik heb een vreemd probleem met Beyond Two Souls en ik kom er met wat googlen niet uit

Ik ben nu in het Homeless level en op het moment dat Jodie uit het gebouw springt crasht de game + ps3. Hij freezed en doet helemaal niets meer, ik heb echt een harde reset nodig om weer iets te kunnen.
Ik heb dit stuk op 3 verschillende momenten gespeeld (PS3 laten afkoelen), maar hij blijft precies op dit punt vastlopen.

Ik speel overigens de officiele press kit versie van het spel (maar zie geen reviewers die dit probleem ook hadden)

Iemand een idee hoe ik voorbij dit stuk kan komen? wil het spel wel graag uitspelen namelijk!

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb geen idee, maar heb je wel eens van spoiler tags gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Dr. Retro schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:07:
Ik heb een vreemd probleem met Beyond Two Souls en ik kom er met wat googlen niet uit

Ik ben nu in het Homeless level en op het moment dat Jodie uit het gebouw springt crasht de game + ps3. Hij freezed en doet helemaal niets meer, ik heb echt een harde reset nodig om weer iets te kunnen.
Ik heb dit stuk op 3 verschillende momenten gespeeld (PS3 laten afkoelen), maar hij blijft precies op dit punt vastlopen.

Ik speel overigens de officiele press kit versie van het spel (maar zie geen reviewers die dit probleem ook hadden)

Iemand een idee hoe ik voorbij dit stuk kan komen? wil het spel wel graag uitspelen namelijk!
Probeer is de laatste patch.
1.01 of 1.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

bram1984 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:52:
Ik heb geen idee, maar heb je wel eens van spoiler tags gehoord?
zit toch niet echt een spoiler in mijn vraag?

mijn PS3 update automatisch, ik kan niet handmatig naar een patch zoeken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 00:10
Je kan met jodie uit het gebouw springen maar er is ook een andere manier.
spoiler:
Je wordt door stan gered als je door de vloer valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Zonet Beyond uitgespeeld.
spoiler:
Denken jullie dat er nog een vervolg op komt? Het einde waarin Jodie uitkijkt over een apocalyptische stad laat daar alvast ruimte toe.

Ik heb veel plezier gehad aan deze game. Grafisch is de game super en het feit dat ze bekende acteurs gebruiken voegt toch wel iets toe. Toch heeft het spel me niet zo vast gehouden als Heavy Rain. Daar was ik emotioneler bij betrokken en had ik echt een wauw gevoel wanneer het einde zich ontplooide. In Beyond miste ik meer de emotionele betrokkenheid en de opbouw naar een climax die Heavy Rain had.

Weet iemand trouwens hoe je de extra content kan spelen? Die was volgens mij niet in het verhaal verwerkt.

[ Voor 8% gewijzigd door mattderi op 24-10-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Quantic dream maken geen vervolgen.
Wellicht nog DLC, daar had co-ceo Fondaumiere het nog over op twitter.
De volgende game wordt: Singularity
http://www.estibot.com/wh...s&data=singularityps4.com

Extra content kan je spelen via het Hoofdmenu.
Bij downloads dacht ik.

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 24-10-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ik heb mijn probleem opgelost door op de andere manier die scene uit te spelen, daardoor sloeg ik het stuk over waarbij mijn ps3 steeds vast liep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:16

Nakebod

Nope.

The End.
Vind keuzes maken in een spel altijd zo lastig ;-) Is het de goede, wat gebeurd er als je het andere kiest.. Ga het laatste hoofdstuk vast nog wel een keer opnieuw spelen, en dan kies ik voor het andere einde.
En soms nog momenten dat je bijna emotioneel zou worden :D

Ik snap alleen de laatste zin van Jodie niet:
spoiler:
I died twice already. Nu had ik als einde gekozen voor Life, en niet voor Beyond.

Heb ik stiekem wat gemist op het eind?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Nakebod schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:07:
The End.
Vind keuzes maken in een spel altijd zo lastig ;-) Is het de goede, wat gebeurd er als je het andere kiest.. Ga het laatste hoofdstuk vast nog wel een keer opnieuw spelen, en dan kies ik voor het andere einde.
En soms nog momenten dat je bijna emotioneel zou worden :D

Ik snap alleen de laatste zin van Jodie niet:
spoiler:
I died twice already. Nu had ik als einde gekozen voor Life, en niet voor Beyond.

Heb ik stiekem wat gemist op het eind?
Je hebt
spoiler:
in het ziekenhuis gelegen na die aanval van die gasten in het Homeless chaper.

Twee keer weet ik ook even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:16

Nakebod

Nope.

Ah ja natuurlijk. Zover denk ik niet terug :+ En zo bekeken, dan zou de 2e keer kunnen zijn:
spoiler:
De coma waarin je ligt bijna aan het einde.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Nakebod schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:40:
Ah ja natuurlijk. Zover denk ik niet terug :+ En zo bekeken, dan zou de 2e keer kunnen zijn:
spoiler:
De coma waarin je ligt bijna aan het einde.
Ohja, al vergeten..
Zit nu helemaal in de Last of Us. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bij mij andersom, The Last of Us uitgespeeld en nu bezig met Beyond. Ben nog erg ver (twee uur gespeeld), maar bevalt me net als Heavy Rain perfect. Erg meeslepend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Verhaal en dialogen van Last of Us zijn trouwens een stuk beter dan die van Beyond.
Gelukkig merk je tijdens het spelen het niet zo erg.

Maar David Cage is geen goede script writer helaas, het is wel beter dan Heavy Rain.
Bijvoorbeeld: The Party leuke scene maar....."well, that escalated quickly"

Gelukkig gaan ze voor het volgende project (Singularity) wel twee writers aan stellen, thank god.
" co-CEO Guillaume de Fondaumière has begun hiring screenwriters, film directors, and other Hollywood talent to guide Cage on his PlayStation 4 title -- a first for the developer."
" This process has already shown "very positive signs" through Quantic Dream's untitled PlayStation 4 game which is being written by a team of three people, including Cage. "

http://www.destructoid.co...ctors-on-ps4-252638.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:54
Gisteren het spel maar opgehaald bij Intertoys voor €32,30 incl 15% korting..
Oef, wat een heerlijk spel weer. Heavy rain was ook heerlijk, en deze game trekt je ook zo lekker een film wereldje in.

Wel heb ik best vaak last van framedrops en schokkende beelden. ENige echte minpunt voor mij.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
Van de week ook is gekocht toen die wat goedkoper was geworden. Inmiddels de credits voorbij zien rollen.

Echt een game waarvoor je lekker languit op de bank kan gaan liggen, biertje in de ene hand controller in de andere en jezelf laten meeslepen door het verhaal.
Verhaal zat aardig in elkaar, wel erg door elkaar, maar dat word nog kortstondig uitgelegd op het eind waarom. Jammer dat er niet meer hoofdstukken in zaten als Navajo, dat vond ik een van de leukere hoofdstukken.

Toch wel jammer dat keuzes die je maakt niet echt een grote impact hebben op het verloop van het verhaal. Ben nu met een 2e ronde bezig, en maak nu de tegenovergestelde keuzes, maar er veranderd weinig. Alleen het einde zal iets anders zijn.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 23:19
Gisterenavond ook uitgespeeld, vind het persoonlijk een van de betere games van dit jaar.
spoiler:
Ik heb wel niet veel zin om het laatste hoofdstuk te herspelen om voor het andere einde te kiezen (of om de proloog 4x te herspelen).

Is de dlc eigenlijk de moeite? Van wat ik lees is het een 10min durend hindernissenparcours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
In 10 minuten ben je er wel door heen.
Stelt weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net het spel uitgespeeld, na er goed de tijd voor te hebben genomen. Mixed feelings.

spoiler:
De quick time events vond ik zo nu en dan irritant, niet wetende welke kant ik op moest drukken. Heb mede hierdoor "beslissingen" gemaakt die ik niet wilde maken. Verder schiet het spel van links naar rechts. Heb als vader van een dochter en een aanstaande dochter serieus moeten huilen om het verlies van vrouw en kind van Nathan. Heb een aardig inlevingsvermogen dus dat deed me veel. Menig keer met kippevel gezeten, net als bij Heavy Rain. HR plaats ik boven dit spel (realistischer) maar ik geniet eigenlijk van iedere QD game.

Hopende op een HD remake van Fahrenheit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
1 miljoen verkocht in 2013
http://www.quanticdream.c...ion/thanks-a-million.html

[ Voor 17% gewijzigd door nFo op 18-01-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En terecht :)

Hopelijk gaan ze alleen niet weer klagen dat ze veel meer hadden kunnen verkopen als er niet gepiraat zou worden, puur gebaseerd op behaalde trophies bij gamers (iets lenen van iemand wilt niet zeggen dat je het anders gekocht zou hebben), net als bij Heavy Rain toentertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik moet deze ook nog altijd eens kopen. Ik vond Heavy Rain ook erg vermakelijk om te spelen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb dit spel ondertussen al een tijd liggen en ben nu ook al redelijk ver in het verhaal. Ik moest er in het begin even inkomen, maar het verhaal vind ik wel weer goed.
Aan de andere kant kan ik wel goed begrijpen dat dit soort spellen echt niet voor iedereen weggelegd is. De besturing is soms ook wel apart met al die knoppen combinaties die je moet gebruiken.
peto84 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:18:
Jammer dat er niet meer hoofdstukken in zaten als Navajo, dat vond ik een van de leukere hoofdstukken.
Dat vond ik tot nu toe ook een van de betere hoofdstukken.

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 18-04-2014 12:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donixon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-05 23:09

Donixon

Move is de tip.

SToRM666 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:25:
Ik heb dit spel ondertussen al een tijd liggen en ben nu ook al redelijk ver in het verhaal. Ik moest er in het begin even inkomen, maar het verhaal vind ik wel weer goed.
Aan de andere kant kan ik wel goed begrijpen dat dit soort spellen echt niet voor iedereen weggelegd is. De besturing is soms ook wel apart met al die knoppen combinaties die je moet gebruiken.

[...]

Dat vond ik tot nu toe ook een van de betere hoofdstukken.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb het totaal niet ervaren als een "game" maar meer als een "film" Ik denk dat iedereen die een beetje geniet van films met een storyline (in tegen deel tot actionfilms) , dit is weggelegd.
Nu bezig met Heavyrain. Ben benieuwd of het dezelfde ervaring opwekt als Beyond.

<o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:49

jasjenl

Liab A Tymo

Donixon schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:44:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb het totaal niet ervaren als een "game" maar meer als een "film" Ik denk dat iedereen die een beetje geniet van films met een storyline (in tegen deel tot actionfilms) , dit is weggelegd.
Nu bezig met Heavyrain. Ben benieuwd of het dezelfde ervaring opwekt als Beyond.
Heavy Rain greep mij qua verhaal meer aan dan Beyond, dus denk dat je die wel gaat bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-06 16:53
Thread necro :)

Nu dat het dit jaar op PC is uitgekomen, eindelijk Beyond: Two Souls kunnen uitspelen.

Dikke tegenvaller.
Ik heb dit jaar voor't eerst Heavy Rain gespeeld, en tegen de publieke opinie in vond ik dat best wel een goed spel. Mega sfeervol, knappe locaties, spannend verhaal, keuzes die er écht toe doen, en multipele endings: de ideale thriller game wat mij betreft.

BTS is tot mijn verrassing een compleet ander spel: een super lineaire cinematic story, waarbij je de helft van het spel op de loop bent, eigenlijk veel meer lijkend op Life is Strange dan op Heavy Rain.
Het verhaal is extreem oninteressant; het begin is nog wel oke, waarbij je als kind mysterieuze dingen meemaakt en een paar boeiende personages leert kennen, maar de 2de helft van het spel ben je Rambo die oa een Afrikaans dorp uitmoordt en tientallen void monsters neerlegt.
De gameplay zelf is nog altijd even slecht als in Heavy Rain (verschrikkelijke slechte controls en veel QTE's) maar dat wordt hier dus door niks gecompenseerd.

Het enige dat David Cage wél goed doet, is rustige sfeervolle momenten in een gezellige locatie terwijl het buiten sneeuwt weergeven. Net als in Fahrenheit en Heavy Rain moet je hier eerst bij je thuis en later ergens in Rusland een tijdje in een huis doorbrengen terwijl de wind waait en het buiten vriest. Ik kan genieten van zo'n gezelligheid in games
Een van de betere scenes vond ik bv in een Navaro range ergens in de woestijn: je mag hier enkele nachten logeren, en snachts hoor je allerlei vreemde geluiden buiten, waarbij je dus de keuze hebt om in je bed te blijven liggen of te gaan kijken buiten. (de rest van dit Navarro gedeelte is dan weer lachwekkend slecht).

Heavy Rain vond ik een topper, en Beyond Two Souls een teleurstelling, dus nu mijn vraag: moet ik Detroit Become Human spelen of skippen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:03

Vis

PearlChoco schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:57:
moet ik Detroit Become Human spelen of skippen?
Je moet niks 😉 maar je mist wel wat als je die niet gespeeld hebt 😋
De beste van alle 3, graphics zijn NEXT NEXT gen, daar kan de PS5 of X nog een puntje aan zuigen..

Het is wel weer een interactieve film ipv game, maar de keuzes zijn veel doordachter en mogelijkheden zijn er veel meer welke keuzes je maakt tot veel verschillende eindes.

Dikke aanrader Detroit Become Human 👍🏼👍🏼
Ook echt een game die je vaker gaat spelen door de vele aparte eindes en keuzes die je kunt maken.

Zak chips, bier en Steam Link op tv, pootjes languit en genieten. Game van 2020 op de PC wat mij betreft, maar Cyberpunk komt er nog aan 😆

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-06 16:53
Vis schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:12:
[...]

Je moet niks 😉 maar je mist wel wat als je die niet gespeeld hebt 😋
De beste van alle 3, graphics zijn NEXT NEXT gen, daar kan de PS5 of X nog een puntje aan zuigen..

Het is wel weer een interactieve film ipv game, maar de keuzes zijn veel doordachter en mogelijkheden zijn er veel meer welke keuzes je maakt tot veel verschillende eindes.

Dikke aanrader Detroit Become Human 👍🏼👍🏼
Ook echt een game die je vaker gaat spelen door de vele aparte eindes en keuzes die je kunt maken.

Zak chips, bier en Steam Link op tv, pootjes languit en genieten. Game van 2020 op de PC wat mij betreft, maar Cyberpunk komt er nog aan 😆
Op jouw aanraden meteen begonnen aan Detroid Become Human :)

Net de eerste scene gedaan, en wow, dit ziet er fantastisch uit! De presentatie, sound en gfx zijn echt van next gen niveau en de level speelt een beetje zoals de eerste scene in Fahrenheit (die scene vind ik nog steeds één van de beste game ervaringen allertijden): je krijgt een kleine ruimte, een stressvolle situatie, en je hebt 10 manieren om het op te lossen met 6 verschillende eindes tot gevolg, waarvan er een aantal weerslag hebben op het vervolg van het spel.
Het enige verschil met Fahrenheit is dat dat toen veel 'organischer' gebeurde, je deed maar wat en je zag de gevolgen; hier krijg je high tech info en flow charts om te helpen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6ctMrFKm.jpg

Hoop alleen het dit niveau kan aanhouden! (was bij Fahrenheit niet het geval..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:03

Vis

Zelden zo emotioneel meegeleefd in games, Quantic Dream kan dit zo goed neerzetten.. zet je aan het denken op vraagstukken hedendaags. Willen we in de toekomst met robots leven die ons vervangen, samenwerken of helemaal zonder robots?

Precies wat momenteel gaande is in real life...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vis schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:53:
Zelden zo emotioneel meegeleefd in games, Quantic Dream kan dit zo goed neerzetten.. zet je aan het denken op vraagstukken hedendaags. Willen we in de toekomst met robots leven die ons vervangen, samenwerken of helemaal zonder robots?

Precies wat momenteel gaande is in real life...
Ik had dat persoonlijk dus helemaal niet, maar heb niet zoveel met robots. Vond het spel daardoor ook minder intens dan Heavy Rain. Dat was menselijk, ondanks de plot holes gewoon erg tof en in m'n top tien all-time favorites. Beyond vond ik ook minder. Vraag me ook of ze het spel nog gaan patchen (al is het alleen maar de aftiteling).
Pagina: 1 2 Laatste