Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:32:
Hallo
Ik had een vraag waar ik moeilijk uitkwam en waar ik mee zit
Ik maak veel videos gameplays commentarys en ik werk veel in photoshop
Ik ga deze week een computer laten bouwen
Alleen het probleem is hoe veel ram geheugen voor mij geschikt is
ik heb nu 2x2gb maar ik ben bang dat dat te weinig is.
Hoe veel zouden jullie mij adviseren?
En waarom zo veel of zo weinig ?
Welk merk en Type

Je zou natuurlijk even je eigen post kunnen lezen en je afvragen wat de reden is dat ongeveer de helft van de topics die je begint, gesloten worden.
Als je op zoek bent naar informatie over onderdelen is GoT een prima plek om dat te doen, maar realiseer je even dat niemand hier een glazen bol heeft. Als je wilt dat we je
kunnen helpen met je vraag zal je meer informatie moeten geven.
Je gaat een computer laten bouwen en vraagt hoeveel werkgeheugen daar in zou moeten. Het loont de moeite om dan even een lijstje te posten waarin de andere onderdelen van je computer staan. Zo weten wij meteen om wat voor systeem het gaat en is makkelijker vast te stellen of 16GB geheugen overkill is of gewoon prima.
Daarnaast kun je zelf natuurlijk wat onderzoek doen. Hoeft niet, maar vergroot de kans dat je geholpen wordt. Kijk eens in de BBG, zoek eens op wat je geheugen eigenlijk doet en probeer je een beeld te vormen van je huidige geheugengebruik. Is je huidige computer te traag omdat het geheugen vol loopt? Dan weet je eigenlijk al wat je
minimaal nodig hebt, toch?
Met andere woorden: niemand kan je nu helpen, dus niemand zal een serieuze poging ondernemen.
And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.