Toon posts:

Hoe veel DDR3 Ram Geheugen Adviseren Jullie mij ?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik had een vraag waar ik moeilijk uitkwam en waar ik mee zit
Ik maak veel videos gameplays commentarys en ik werk veel in photoshop
Ik ga deze week een computer laten bouwen
Alleen het probleem is hoe veel ram geheugen voor mij geschikt is
ik heb nu 2x2gb maar ik ben bang dat dat te weinig is.

Hoe veel zouden jullie mij adviseren?
En waarom zo veel of zo weinig ?
Welk merk en Type
:P

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Ik hanteer zelf maar 1 regel:
hou de euro/GB zo klein mogelijk.

Een tijdje terug had je zo voor 80euro 16GB in je machine. Geen geld voor RAM.

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Merk en type is makkelijk. Pak iets dat op de QVL van je moederbord staat. Dan weet je zeker dat je goed zit, en je je niet druk hoeft te maken over modules die mogelijk niet compatible zijn.

Zonder aan te geven wat je precies doet is het moeilijk te zeggen hoeveel je nodig hebt. Photoshop kan veel geheugen gebruiken, maar als je er zelf niet meer mee doet dan een keer een plaatje resizen, dan is het weinig spannend.

Kijk gewoon naar hoeveel geheugen die applicatie verbruikt en zorg dat er minstens zoveel in zit. Als je nu genoeg hebt aan 4GB is het niet heel zinvol er meer in te zetten (al zou ik met de huidige prijzen zeker naar 8GB gaan).

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-02 23:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Modbreak:Beste kdegamer, zoals reeds eerder door een collega mod gezegd, welkom op GoT. GoT is een communitie met heel veel mensen die elkaar graag willen helpen, maar daarvoor dien je zelf heb ook het een en ander te doen. Er wordt dan ook van jou verwacht dat je enig eigen onderzoek pleegt alvorens een topic te openen hier in het forum.

De vragen de jij stelt in de vandaag en gisteren in de door jou geopende topic's zijn over het algemeen door enig onderzoek van jou kant groot en deels te beantwoorden. Wanneer je na eigen onderzoek er toch niet uitkomt, ben je geheel vrij een topic te openen. In de topic start zet je de vraag stelling, maar ook neer wat jij reeds zelf hebt uitgezocht. Daarnaast geef volledige informatie, in een goed begrijpbaar verhaal, let daarbij enigszins in jouw zins opbouw.

Als laatste crossposting is hier op GoT echt niet gewaardeerd. Crossposting is het zelfde topic in meerdere subfora openen. Dit en bovenstaande is dan ook de reden waarom jouw topic gesloten wordt.

Mijn advies ga eerst zelf eens enige topics lezen hier op GoT en wanneer nodig start een nieuw goed onderbouwd topic in begrijpelijke Nederlandse zinnen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.