Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Slaapkamer tv met coax

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien betrokken zelf niet in gelegenheid zijn is mij verzocht (binnen paar dagen) een vervangende tv voor de slaapkamer aan te schaffen. TV zal slechts met coax worden aangesloten op zo'n halve meter achter het bed. Formaat zal 32 tot 40inch worden. Gebruiksgemak, vriendelijk geprijsd en geen poespas zijn sleutelwoorden.

Iemand goede suggestie? Moet ik ergens in het bijzonder op letten gezien de coax aansluiting? Misschien nog leuke aanbieding erbij.

Verwijderd

http://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/ ? Budget mag je ook best vermelden!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2013 21:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
€ 500,- lijkt me voldoende maar als het voor minder kan dan helemaal goed. Als het voor (iets) meer moet mag ook maar lijkt me gezien coax aansluiting wat overdreven.

Zag bij makro een phillips 32pfl3258 voor 300. Is dat een goede optie?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2013 22:01 ]

Verwijderd

altijd eff op Tnet, kieskeurig etc de prijs opzoeken want het kan 10€ goedkoper + gratis verzend kosten geloof ik : pricewatch: Philips 32PFL3258H Zwart
De vraag is of je er tevreden mee bent of liever luxer of mogelijk beter wil etc. En of je liever 32 of 40 inch hebt dat is nogal een verschil. :)

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:53

itarix

404 soul not found

Inderdaad even op de pricewatch kijken (deze heeft een filter op prijs/full-hd/analoge coax aansluiting):
http://tweakers.net/categ...IaD77iqBuN29e3_14TNdmn9AE

Ik ben van mening dat vrijwel alle tvs tegenwoordig goed zijn.
De Toshiba is het goedkoopst: pricewatch: Toshiba 40LV933G Zwart

De Samsung geeft iets meer zekerheid dat het goed is door de 10 reviews:
pricewatch: Samsung UE40EH5000

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:45

Wvr

ik weet nog een philips tv 46 in voor 450, laat maar weten of je het iets vind.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

32 inch geeft al een boel licht op een slaapkamer. groter meer

Zelf zou ik wel kijken naar iets met een ingebouwde mediaplayer. dat scheelt later weer een los kastje bijkopen

Iperf

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als het analoge tv wordt (dus zonder CI kaart of externe decoder) wil je niet groter gaan dan 32" max. Op 32" ziet analoog beel er al niet echt dndrend uit, laat staan op groter.
Of je moet er een CI+ bij kopen, maar dat hangt van de provider af of dat uberhaupt kan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 19:49
Sony en Samsung hebben beide vrij goede analoge video processing (met een kleine voorkeur voor Sony). Philips heeft vaak moeite met deinterlacing van analoge video, tot in de topmodellen aan toe (wazige lijntjes bij beweging). Eigenlijk voor LCD zou ik sowieso bij Sony of Samsung blijven. Maar uiteindelijk is iedereen toch altijd tevreden met z'n eigen toestel dus ach...

Mijn Home Cinema in aanbouw

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoe je het ook bewerkt, analoog op een 22" ziet er al belabberd uit t.o.v. SDTV zelfs al is het signaal 100%. Als je ook nog eens HD gewend bent ziet het er helemaal niet uit. Laat staan als je het ook nog opblaast naar 32" of zelfs nog groter.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor reacties. Voorlopig heb ik er even een oude 26inch lcd geparkeerd. Ga overleggen of digitale tv mogelijk is en dan voor 40inch toestel.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Als ze Ziggo hebben kun je gratis extra smartcards laten koppelen aan het abonnement. Moet je wel even zelf een decoder regelen (20 - 30 euro op Marktplaats) en een smartcard (10 - 15 euro via webshop).

Verwijderd

Topicstarter
Nee ze hebben glasvezel en beneden prachtig toestel staan. Boven alleen geen digitaal beschikbaar en met name vrouw des huizes (op leeftijd) prefereert het bedieningsgemak van coax

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2013 20:11 ]

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het bedienings gemak van coax ....

waar denk je dat die ziggo kastje op aangesloten worden ?

Of een tv met een inwendig ci+ slot, wat de meeste al hebben is echt een pre. deze laatste catagorie werkt voor de gebruiker met hetzelfde gebruiksgemak als een gewone pal tv. met een veel betere kwaliteit.

je ziet al dat mensen behoefte hebben om te weten wat de provider is. dan kunnen we je ook een beter antwoord geven. meestal is digitale tv namelijk vaak al lang aanwezig en hoeft er niets meestal aangepast te worden

dus ik vraag het je maar direct. welke provider heb je voor je tv.

Iperf

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

fish schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 01:38:
Het bedienings gemak van coax ....

waar denk je dat die ziggo kastje op aangesloten worden ?

Of een tv met een inwendig ci+ slot, wat de meeste al hebben is echt een pre. deze laatste catagorie werkt voor de gebruiker met hetzelfde gebruiksgemak als een gewone pal tv. met een veel betere kwaliteit.

je ziet al dat mensen behoefte hebben om te weten wat de provider is. dan kunnen we je ook een beter antwoord geven. meestal is digitale tv namelijk vaak al lang aanwezig en hoeft er niets meestal aangepast te worden

dus ik vraag het je maar direct. welke provider heb je voor je tv.
Met als nadeel dat digitaal wel meer instelwerk heeft. Kan me voorstellen dat de 'vrouw des huizes op leeftijd' dat liever niet heeft.
Ook komt daarbij dat als analoog perfect binnenkomt op de slaapkamer, het niet vanzelfsprekend is dat digitaal dan ook goed gaat werken. En als dat dan niet zo is kom je met een beetje pech alle kabels aan het vervangen, al dan niet met een versterker erbij.

Mogelijkheid om dit te testen zou dan zijn de huidige digitale aansluiting eens in de slaapkamer te proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Provider is concepts. Nu staat er tijdelijk in oude tv ter overbrugging, signaal is in mijn optiek zeer matig (op 26inch lcd). Mijn inzien kan er beste ik 40-42inch tv aan de muur komen hangen met digitaal signaal. Dit zal het wellicht ook gaan worden maar zal door omstandigheden zal de aanleg hiervan nog (enkele) weken op zich laten wachten.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mmm ik kan me vergissen hier. maar ik vernoed dat dvbc via reggefiber gaat welke relatief brak is. dus niet echt tiegevoegde waarde heeft.

Iperf

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

DVB-C via glas (glashart media) is prima. Het merendeel is welliswaar SD kwaliteit (aangezien men het interactieve deel als primaire dienst ziet), maar het is absoluut goed kijkbaar op een 40 inch hoor. Je hebt geen smartcard nodig, aangezien het ongecodeerd is. Dus gewoon toestel met een DVB-C tuner halen, aansluiten op de coax en de waardes invullen op de tv en je hebt een prima beeld.

[ Voor 7% gewijzigd door DjVe op 23-08-2013 09:59 ]

Pagina: 1