Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Niks gekregen hier. Wanneer heb je zelf besteld? Stond die wel nog altijd in je account?0Burner0 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:17:
Blijkbaar ben ik de enigste die deze mail vandaag heeft gehad?
Beste,
Tot onze spijt moeten wij u melden dat artikel q 592484 game console is uitverkocht. Dit betekent dat wij dit niet meer kunnen leveren.
Op onze website vindt u verschillende alternatieven.
Ga shoppen
Klik hier om uw alternatief te kiezen.
Indien u hierover nog vragen heeft, dan verwijzen u graag naar ons klantenportaal. Klik hier om naar het klantenportaal te gaan.
Wanneer u het uitverkochte artikel online heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.
Met vriendelijke groeten,
Customer Service
Neckermann
Hier ook niks gezien, het is echter wel een standaard mail ook. Ik neem aan dat ze sowieso wel wat meer werk aan een mail gaan besteden. Ook klopt er natuurlijk niks van, uitverkocht..Cyclonic schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:56:
[...]
Niks gekregen hier. Wanneer heb je zelf besteld? Stond die wel nog altijd in je account?
Artikel Aantal Prijs Bezorgstatus Datum Bestelling volgen
Bestelling #: 134, 13 augustus 2013
GAME CONS. Productcode: 592484 1 € 349,00 NALEVERING 13 augustus 2013
Bestelling #: 124, 12 augustus 2013
GAME CONS. Productcode: 592484 1 € 349,00 NIET GELEVERD 13 augustus 2013
Ze zijn lekker aan het rommelen met mijn account
Ach ja als ze leveren hoor je mij niet klagen over neckermann
Beste klant,
We hebben je op 26-8-2013 een mail gestuurd om je te informeren over de foutieve prijs van de Xbox One spelcomputer die op onze website heeft gestaan. Bij deze bieden we je een cadeaubon aan van € 35 die je kunt besteden op onze website www.neckermann.com . Deze cadeaubon is geldig t/m 31 maart 2014.
Je unieke kortingscode is: **********
We wensen je veel shopplezier en een gelukkig 2014 toe!
Hartelijke groet,
neckermann.com
En had je er zelf om gevraagd, of is dit weer zo'n spontane actie?
[ Voor 38% gewijzigd door matthijst op 23-12-2013 18:23 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb toen we heeeeeel lang geleden die mail kregen met de keuze voor annuleren of de Xbox gereageerd dat ik wilde annuleren. Maar sindsdien heb ik op een aantal mails een paar maanden terug niks meer geprobeerd. Dus kwam echt ineens uit het niets. Verder kan ik hem volgens mij voor alles gebruiken.matthijst schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:22:
Kan je er alles mee bestellen, of minimum orderbedrag?
En had je er zelf om gevraagd, of is dit weer zo'n spontane actie?
[ Voor 5% gewijzigd door Zingo op 23-12-2013 18:42 ]
Ik heb precies hetzelfde en heb een uurtje geleden ook dezelfde mail gekregen met daarin de code. Alleen nog geen idee of er restricties aan vast zitten.Zingo schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:42:
[...]
Ik heb toen we heeeeeel lang geleden die mail kregen met de keuze voor annuleren of de Xbox gereageerd dat ik wilde annuleren. Maar sindsdien heb ik op een aantal mails een paar maanden terug niks meer geprobeerd. Dus kwam echt ineens uit het niets. Verder kan ik hem volgens mij voor alles gebruiken.
Misschien werkt de code meerdere malenBledismauw schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:48:
[...]
Ik heb precies hetzelfde en heb een uurtje geleden ook dezelfde mail gekregen met daarin de code. Alleen nog geen idee of er restricties aan vast zitten.
Test het even uit
Niks ontvangen, waarom krijgt niet iedereen die code die besteld gehad heeft?Bledismauw schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:48:
[...]
Ik heb precies hetzelfde en heb een uurtje geleden ook dezelfde mail gekregen met daarin de code. Alleen nog geen idee of er restricties aan vast zitten.
Die gehad besteld heeft geworden?harrytasker schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:50:
[...]
Niks ontvangen, waarom krijgt niet iedereen die code die besteld gehad heeft?
Ik heb expliciet aangegeven die korting te willen (ik wilde een KOBO Glo bestellen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Moet de emails er nog eens op na lezen, maar volgens mij krijgt iedereen een kadobon die heeft besteld, ongeacht of je de bestelling wilt laten staan of niet.JvS schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:52:
[...]
Die gehad besteld heeft geworden?
Ik heb expliciet aangegeven die korting te willen (ik wilde een KOBO Glo bestellen) en heb nu ook die bon gekregen.
Dat klopt niet. Je kreeg de kéus tussen annuleren en daarmee een cadeaubon, of wachtenharrytasker schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:03:
[...]
Moet de emails er nog eens op na lezen, maar volgens mij krijgt iedereen een kadobon die heeft besteld, ongeacht of je de bestelling wilt laten staan of niet.
Klopt niet helemaal, als ze uiteindelijk niet leveren krijg je die bon alsnog....The_Zohan schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:04:
[...]
Dat klopt niet. Je kreeg de kéus tussen annuleren en daarmee een cadeaubon, of wachten
Als het ons niet lukt om te zijner tijd de Xbox One te leveren voor € 349,00 of je zou besluiten om de koopovereenkomst kosteloos te ontbinden, dan zullen wij om de eventuele teleurstelling verzachten, je op dat moment een waardebon toesturen van € 35,00.
Ja hoor ik wacht gewoon af....bestelling is inmiddels uit mijn account verdwenen...mijn hele account is verdwenen maar via facebook en mail toezegging dat hij gewoon nog in de bestelling staat.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:53:
Zijn we meer mensen die gewoon willen/ gaan wachten en niet settlen met een code?
Yep ga me toch niet laten afschepen met 35 euro. Ik wil mijn XBOXONE naast mijn PS4 zetten (en dan heeeeeel mischien worden ze wel vrienden)gise schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:06:
Idem. Wacht nu gewoon af, als ze tegen de release alsnog niet uitleveren dan ga ik gewoon weer even bij de consumentenbond aan de bel trekken
Het zou ze voor de eerste keer in goed daglicht zetten en mensen zouden ook sneller wat anders kopen bij Neckermann. Maja bedrijven zijn niet de slimste

Misschien omdat het twee verschillende bedrijven zijn?Cyclonic schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:55:
Ik snap nog altijd niet waarom Neckermann niet alle bestellingen uit hun vestiging in Duitsland halen en gewoon uitleveren.
Het zou ze voor de eerste keer in goed daglicht zetten en mensen zouden ook sneller wat anders kopen bij Neckermann. Maja bedrijven zijn niet de slimste
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Edit: Je hebt inderdaad gelijk lees dat Otto de duitse tak heeft overgenomen omdat ze in 2012 failliet zijn gegaan hmm, voorheen was het inderdaad 1 bedrijf met hetzelfde magazijn zelfs.FireFoz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:32:
[...]
Misschien omdat het twee verschillende bedrijven zijn?
[ Voor 31% gewijzigd door Cyclonic op 13-01-2014 22:36 ]
En zelfs als het 1 bedrijf was gingen ze het niet doen hoor. Teveel administratiewerk en Microsoft zou er ook niet blij mee zijn.Cyclonic schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:28:
[...]
Edit: Je hebt inderdaad gelijk lees dat Otto de duitse tak heeft overgenomen omdat ze in 2012 failliet zijn gegaan hmm, voorheen was het inderdaad 1 bedrijf met hetzelfde magazijn zelfs.
Staat nog steeds op 'Nalevering' wat terecht is aangezien ik in Augustus meteen betaald heb.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bij mij staat er "Niet geleverd" ik heb geen waardebon ontvangen en dat wil ik ook niet. Ondanks dat ik via acceptgiro betaal zou dat niks uit mogen maken natuurlijk. Maar goed, ik wacht af. Ben benieuwdjustifire schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:02:
Mijn bestelling was ook verdwenen maar staat dus onder het kopje neck.nl bestellingen.
Staat nog steeds op 'Nalevering' wat terecht is aangezien ik in Augustus meteen betaald heb.
Echter heb ik de 11e een mail verzonden en nu de 15e nog geen reactie.
Hebben meer mensen ervaring met het niet of traag reageren van de klantenservice van dit bedrijf?
Ik vind het maar erg onprofessioneel allemaal bij die tent.
Vorige week maandag (6-1) heb ik gemaild naar de klantenservice. Hierbij heb ik ook aangegeven dat het voor mij nu te lang duurt en ik in ga op hun toezegging wat betreft de waardebon. Tot op heden nog geen reactie ontvangen. Vanavond nog maar een mail sturen, waarna ik volgende week maar eens ga bellen, mocht er in tussentijd geen reactie zijn gekomen.Draakje5 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:35:
Ik kies wel voor de waardebon, inmiddels duurt het toch te lang voor mij.
Hebben meer mensen ervaring met het niet of traag reageren van de klantenservice van dit bedrijf?
[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 17-01-2014 12:28 ]
Kort gezegd staat er dat er door een technische storing zij de order niet meer kunnen uitvoeren.
En geven ze mij dus een waardebon van 25 euro voor mijn volgende aankoop.
Dan zou ik in beroep gaan, daar ze eerder een waardebon van €35 hebben beloofd.Xepos schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:16:
Vandaag net een brief ontvangen van Neckermann.
Kort gezegd staat er dat er door een technische storing zij de order niet meer kunnen uitvoeren.
Overigens, technische storing? Wat een lariekoek.We maken nogmaals onze excuses voor de verwarring die is ontstaan.
Als het ons niet lukt om te zijner tijd de Xbox One te leveren voor € 349,00 of je zou besluiten om de koopovereenkomst kosteloos te ontbinden, dan zullen wij om de eventuele teleurstelling verzachten, je op dat moment een waardebon toesturen van € 35,00.
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 18-01-2014 16:31 ]
Ik heb hier dezelfde brief ontvangen, blijkt dat Neckermann toch gaat draaien.Draakje5 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:17:
[...]
Dan zou ik in beroep gaan, daar ze eerder een waardebon van €35 hebben beloofd.
[...]
Overigens, technische storing? Wat een lariekoek.
Heb mijn Xbox one met ideal betaalt kunnen ze dat zeker ook niet meer vinden.
Ik heb de order bevestiging nog in mijn mail staan meneer Neckermann. Ik kan u zo helpen aan de juiste gegevens. Hoeft u ook mijn geld niet te retourneren. Want nog geen twee weken geleden hoefde ik me geen zorgen te maken. Mijn order bestaat nog steeds achter de schermen

Vraag me af of deze brief willekeurig is verstuurd of naar iedereen.
Ik wacht ff af voor ik een reactie ga sturen naar Neckermann.
Had betaald met iDeal dus wacht even af of dat teruggestort word, daar word niets over vermeld in de brief....
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
niet te hopen dat neckermann failliet gaat want dan ben je je geld dus gewoon kwijt.. en de duitse tak is al failliet gegaan en heb al langer vragen bij de nederlandse tak...
Overigens kunnen ze er best lekker van rentenieren denk ik zo.
Verwijderd
idd, dat zou voor mij al een goede reden zijn om te annuleren en voor die tegoedbon te gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:53:
niet te hopen dat neckermann failliet gaat want dan ben je je geld dus gewoon kwijt..
Voordat de xbox in NL leverbaar is, is er ook een kans dat neckerman niet meer bestaat.
Hier in ES was bij een lokale winkel de xbox al in de aanbieding voor 449,- dat zal tegen de tijd dat dat ding in NL leverbaar is, nog wel lager zijn.
Verwijderd

Sowieso vreemd dat ze van die beloofde 35 euro tegoedbon opeens 25 euro maken
Maar goed; geen brief gehad en hij staat nog steeds in mijnneck.nl, dus ik ga er vanuit dat hij wel geleverd wordt.
[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 19-01-2014 09:13 ]
Ondanks de brief staat mijn bestelling ook nog op neckermann.matthijst schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:12:
Nog geen brief gehad. Als die wel komt maar weer eens contact met ze opnemen via de Consumentenbond en Klachtcompas. Daar reageren ze schijnbaar wel op. Lijkt nu dat ze een beetje schone schijn hebben zitten maken door toe te zeggen dat ze gaan proberen te leveren![]()
Sowieso vreemd dat ze van die beloofde 35 euro tegoedbon opeens 25 euro maken
Maar goed; geen brief gehad en hij staat nog steeds in mijnneck.nl, dus ik ga er vanuit dat hij wel geleverd wordt.
Ze zijn weer goed aan het rommelen. Door deze acties alleen al kunnen ze failliet gaan.
wijzig: 2013 neckermann.com. Alle rechten voorbehouden. staat onder de site. Neckermann is dus stilletjes wel weer van neckermann Duitsland?
nog een edit: schijnt nog steeds van Axivate Capital te zijn. Maar als je op de kvk site kijkt is er wel een rits aan bv's, holdingen etc.
[ Voor 34% gewijzigd door My Tec Master op 19-01-2014 15:24 ]
Wel steeds de mails gekregen die de rest van jullie ook kregen. ( met de tekst "Wij kunnen je echter
verzekeren dat de Xbox One nog steeds voor je in bestelling staat zoals wij toegezegd hebben. ")
Ik heb echter geen betaling gedaan omdat ik gekozen had voor betalen via acceptgiro.
Welke betaal methode hebben jullie gebruikt?
Ik had gelijk gebruik gemaakt van het aanbod van de waardebon. Ergens in oktober volgens mij, eind december pas ontvangen na tig mailtjesDraakje5 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:35:
Ik kies wel voor de waardebon, inmiddels duurt het toch te lang voor mij.
Detail: verzendkosten mag je hoe dan ook bij betalen

Dat broodrooster had je ook kunnen halen bij de Action voor een paar euro +).Crazyanz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:34:
[...]
Ik had gelijk gebruik gemaakt van het aanbod van de waardebon. Ergens in oktober volgens mij, eind december pas ontvangen na tig mailtjesFouten maken kan gebeuren, en daar dan een tegemoetkoming tegenover zetten is netjes maar communiceren kunnen ze helemaal niets van.
Detail: verzendkosten mag je hoe dan ook bij betalenMaarja nu voor paar euro verzendkosten een nieuw broodrooster niets te zeuren dus
Anyway, ik heb me verder gedeisd gehouden richting Neckermann, maar ze hadden inderdaad wel eens wat duidelijker mogen zijn. Verder om je nu te gaan beroepen op een technische storing, terwijl ze al hebben toegegeven dat het gewoon een fout is geweest is gewoon lariekoek.
Verwijderd
Ik heb me destijds ook niet geregistreerd op Neckermann dus kan ook de status niet echt volgen in een account geloof ik.
Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe ze het gaan afhandelen. Ik heb geen haast dus ik wacht het rustig af
Verwijderd
Xepos schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:16:
Vandaag net een brief ontvangen van Neckermann.
Volgende keer een mailtje na een levering van Neckermann: "Helaas is het door een technische storing niet mogelijk de rekening te voldoen.". Kijken hoe snel de incassobureaus op de stoep staan.
Maar serieus: Ik neem toch aan dat als er ook maar iemand bij Neckermann rondloopt met enige kennis van recht, dat ze weten dat dit geen stand gaat houden. Echter kan het ook een interpretatiefout zijn; het is daarom welkom als iemand een kopie/scan van de brief kan plaatsen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 11:33 ]
Zal vanavond wel een scan maken als tegen die tijd er nog geen kopietje te vinden is.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:32:
[...]
Dat is wel de meest creatieve manier om te stellen dat een wettelijk tot stand gekomen overeenkomst, die ze met het aanhouden van de order trouwens ook hebben bevestigd als valide ineens niet meer nagekomen hoeft te worden.
Volgende keer een mailtje na een levering van Neckermann: "Helaas is het door een technische storing niet mogelijk de rekening te voldoen.". Kijken hoe snel de incassobureaus op de stoep staan.
Maar serieus: Ik neem toch aan dat als er ook maar iemand bij Neckermann rondloopt met enige kennis van recht, dat ze weten dat dit geen stand gaat houden. Echter kan het ook een interpretatiefout zijn; het is daarom welkom als iemand een kopie/scan van de brief kan plaatsen
GAME CONS. Productcode: 592484
1
€ 349,00
NIET GELEVERD
13 augustus 2013
Terwijl ik er twee besteld had, hier heb ik ook e-mails van.

Bedrag is nog niet teruggestort, dat zal wel weer uren aan de telefoon hangen worden....
Update -
Bedrag is zojuist teruggestort
'Terugboeking omdat het door u bestelde product uitverkocht is'
Hilarisch na maanden stilte haha
[ Voor 31% gewijzigd door justifire op 23-01-2014 13:06 ]
Nickname does not reflect reality
Ik heb precies hetzelfde als jij hebt. Gelukkig wel de beide e-mails bewaard die er toe doen, maar verder kan ik nergens iets terugvinden.. Geen account, niets. Ook op e-mails wordt niet gereageerd...Brad Pitt schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:01:
Volg dit topic al maanden. Uiteraard ook geen brief, geen mail, niets. Dacht voor de lol eens te kijken in m'n account op de site. Welnu, account weg. Even voor de zekerheid naar al m'n mail adressen een password reset laten sturen. Op geen enkele wat binnen. Account dus geheel verwijderd. Zijn toch rare praktijken imho.
Ok hier is mijn account verdwenenBrad Pitt schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:01:
Volg dit topic al maanden. Uiteraard ook geen brief, geen mail, niets. Dacht voor de lol eens te kijken in m'n account op de site. Welnu, account weg. Even voor de zekerheid naar al m'n mail adressen een password reset laten sturen. Op geen enkele wat binnen. Account dus geheel verwijderd. Zijn toch rare praktijken imho.
'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell
Misschien dat er onderscheid wordt gemaakt o.b.v. welk soort betaling is gekozen? Ik heb gekozen voor betaling met acceptgiro.
Ik blijf gewoon afwachten......
Geen actie op ondernomen en net gezien dat het geld is terug gestort en op de website de status is veranderd naar UITVERKOCHT.
Beetje vreemde gang van zaken, tweede bestelling (met acceptgiro) staat al sinds een lange tijd op NIET GELEVERD.
Als de brief met de korting code nu specifiek de XBOX One noemde en het bedrag €35,- euro was dan was er misschien nog enigszins duidelijkheid maar dit is kort gezegd niet normaal.
Ook ik heb mijn Ideal betaling terug gehad.Pethor schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:49:
Vorige week de brief ontvangen met de €25,- euro tegoed code, in plaats van €35,-.
Geen actie op ondernomen en net gezien dat het geld is terug gestort en op de website de status is veranderd naar UITVERKOCHT.
Beetje vreemde gang van zaken, tweede bestelling (met acceptgiro) staat al sinds een lange tijd op NIET GELEVERD.
Als de brief met de korting code nu specifiek de XBOX One noemde en het bedrag €35,- euro was dan was er misschien nog enigszins duidelijkheid maar dit is kort gezegd niet normaal.
Met de volgende tekst:
Naam:NECKERMANN.COM B.V.
Omschrijving:TERUGBOEKING OMDAT
HET DOOR U BESTELDE PRODUCT HELA
AS IS UITVERKOCHT.
Kenmerk:Terugbetaling Ideal klnt
nr: ******
IBAN:NL73RABO0143167928
Meteen maar een mail gemaakt met een klacht:
Goedendag,
Ik zag op mijn rekening dat ik geld terug heb ontvangen van u. Kennelijk is dit de betaling voor de Xbox one.
Ik zie namelijk in mijn overzicht dat deze bestelling is uitverkocht.
De xbox one is tot op heden nog niet leverbaar in Nederland en kan daarom in mijn ogen ook niet uitverkocht zijn. Ik heb bij u een preorder geplaatst en wil deze behouden. U heeft namelijk niet het recht om op deze gronden de koop te ontbinden. Mits u kan aantonen dat u er alles aangedaan heeft om mijn order te leveren na de release.
Tevens wil ik u wijzen op dit artikel van de consumentenbond:
http://www.consumentenbon...oept-annulering-xbox-one/
Graag zie ik een reactie van u tegemoet.
@Neckermann mag ik bij u solliciteren voor de functie hoofd klantenservice. Ik heb geen ervaring maar ik doe het 100x beter dan de persoon die nu op deze functie zit.
[ Voor 27% gewijzigd door 0Burner0 op 23-01-2014 16:40 ]
Als je aangenomen wordt, wil je wel zorgen dat die Xbox One's geleverd wordt?0Burner0 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:31:
[...]
Ook ik heb mijn Ideal betaling terug gehad.
Met de volgende tekst:
Naam:NECKERMANN.COM B.V.
Omschrijving:TERUGBOEKING OMDAT
HET DOOR U BESTELDE PRODUCT HELA
AS IS UITVERKOCHT.
Kenmerk:Terugbetaling Ideal klnt
nr: ******
IBAN:NL73RABO0143167928
Meteen maar een mail gemaakt met een klacht:
Goedendag,
Ik zag op mijn rekening dat ik geld terug heb ontvangen van u. Kennelijk is dit de betaling voor de Xbox one.
Ik zie namelijk in mijn overzicht dat deze bestelling is uitverkocht.
De xbox one is tot op heden nog niet leverbaar in Nederland en kan daarom in mijn ogen ook niet uitverkocht zijn. Ik heb bij u een preorder geplaatst en wil deze behouden. U heeft namelijk niet het recht om op deze gronden de koop te ontbinden. Mits u kan aantonen dat u er alles aangedaan heeft om mijn order te leveren na de release.
Tevens wil ik u wijzen op dit artikel van de consumentenbond:
http://www.consumentenbon...oept-annulering-xbox-one/
Graag zie ik een reactie van u tegemoet.
@Neckermann mag ik bij u solliciteren voor de functie hoofd klantenservice. Ik heb geen ervaring maar ik doe het 100x beter dan de persoon die nu op deze functie zit.
On topic, dat het op gronden van "storing" of "uitverkocht" gegooid wordt, is alles behalve netjes. Hoop ook dat de Consumentenbond dit nog oppakt.
Bij mij staat de bestelling er vanaf het begin niet tussen. Na enkele mails heb ik wel gehoord (eindelijk..) dat de bestelling wel degelijk nog bestond, al is dit wel een hele tijd geleden (er werd toch niks nieuws gemeld, en de Xbox One was toch nog niet in NL)..

Weet niet of ik MM of Neckermann triester vind maar het is echt een nek aan nek race aan het worden.
Maar even de consumentenbond weer inschakelen want dit vind ik gewoon te triest voor woorden deze afhandeling.
GAME CONS. Artikelnummer: 592484 1 € 349,00 NIET GELEVERD 13 augustus 2013
Geen € 25,00 bon, geen communicatie.
Maar goed, zie op Facebook dat ze pas ook per ongeluk 100 PS4 orders geannuleerd hebben, dus er is nog hoop
hoi
N.a.v. de reacties ook een mail gestuurd met het volgende:
Van: Klantenservice neckermann.com (info-nl@nl.neckermann.com)
Verzonden: vrijdag 24 januari 2014 16:23:01
U vroeg ons wanneer u uw bestelling kan verwachten.
Tot onze spijt moeten wij u melden dat het artikel is uitverkocht. Dit betekent dat wij dit niet meer
kunnen leveren.
Op onze website vindt u verschillende alternatieven.
Ga shoppen
Klik hier om uw alternatief te kiezen.
Wanneer u het uitverkochte artikel online heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.
Met vriendelijke groet,
Customer Service
neckermann.com
------------------------------------------------------------------------------------
Dus geen xbox one of enige vorm van compensatie.
PSN: TheKrish
En gerefereerd aan hun eigen nieuwsitem op de site van vorig jaar + de huidige stand van zaken (€35 waardebon beloven + €25 leveren + degene die daar niet op gingen, dat de bestelling/account foetsie is)Bedankt voor je bericht
Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen. Je krijgt zo spoedig mogelijk, (meestal binnen 4 werkdagen) een reactie van ons. Dit kan per telefoon, e-mail of post zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
0Burner0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:25:
Is iemand hier lid van de consumentenbond en heb je al contact met hen opgenomen, over de mogelijke acties die zij gaan ondernemen?
Joosie200 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:29:
Inmiddels maar even een headsup naar de consumentenbond gestuurd..
[...]
En gerefereerd aan hun eigen nieuwsitem op de site van vorig jaar + de huidige stand van zaken (€35 waardebon beloven + €25 leveren + degene die daar niet op gingen, dat de bestelling/account foetsie is)
net een mailtje verstuurd!0Burner0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:25:
Is iemand hier lid van de consumentenbond en heb je al contact met hen opgenomen, over de mogelijke acties die zij gaan ondernemen?
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Gister een antwoord daarop gehad tot mijn verbazing, maar er werd aangegeven dat dat niet kon omdat de PS4 ook niet op voorraad was.
Ik kreeg nu de keuze om te wachten tot de X-box uitlevering of een waardebon te accepteren.
Aangezien ik al een PS4 heb gekocht en nu dus eigenlijk geen X-box meer nodig heb en er niet op wil gaan wachten heb ik aangegeven de waardebon te accepteren.
[ Voor 3% gewijzigd door JJFS op 29-01-2014 11:00 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verder alleen een mail gehad waar ik niet mee akkoord ben gegaan en daarna geen enkele communicatie meer. Ik twijfel of ik nu de bon ga aanvragen of niet...GAME CONS. Artikelnummer: 592484 1 € 349,00 NIET GELEVERD 13 augustus 2013
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Zo heb ik het wel gedaan. Ik hoef voorlopig helemaal geen nieuwe console (ben nog prima tevreden met de x360). Mailtje gestuurd dat ik er vanaf wil zien, paar dagen later code ontvangen voor 35 euro korting, direct verzilverd door een nieuw spel te bestellen. Code geldt alleen op het product zelf, verzendkosten komen er altijd nog bij (ik dacht slim te doen door iets van 32 euro te bestellen, zodat de verzendkosten er ook binnen zouden vallen, maar helaasPeter_Aragorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:15:
Dus voor de waardebon moet je gewoon een mail sturen? Want ik hoef de One eigenlijk niet meer en wil voor de PS4 gaan... Met €35 heb ik dan een mooie korting op een game.
Ik ben net gebeld door mijnheer Gillf van de Neckermann met een excuus voor de slechte communicatie.
De status uitverkocht klopt niet, de fout volgens hem ligt aan een koppeling met die van Microsoft. Bij Microsoft is op dit moment de xboxone uitverkocht en hierdoor hebben veel klanten deze status ook onterecht gekregen.
Mijn order blijft gewoon bestaan en geldig. Zodra er enige voorraad is dan wordt er contact gezocht met de mensen die een preorder hebben gedaan.
Hij bood me aan of ik wilde annuleren en een cadeau bon wilde ontvangen van 35,-. Dit heb ik maar afgeslagen na de 100% garantie van levering (volgens mijnheer Gillf).
Ik ben weer ff gerust gesteld. Dat de communicatie ruk was, dat kon mijnheer Gilff bevestigen.
Dus we wachten maar weer rustig af tot de XB1 eindelijke in Nederland wordt gereleased.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 29-01-2014 17:44 ]
Meneer gaf aan dat bestellingen die met Ideal zijn betaald het geld terug gestort krijgen deze dan wel volgende week (heb mijn geld al terug). En kreeg de keus €35 bon of bestelling laten staan.
Er is echter nog geen idee wanneer de levering komt.
We kunnen weer verder met wachten (bal ligt bij MS).
- Of je klacht posten op Klacht.nl
- Of een aangetekende brief schrijven en hun in gebreken stellen
- Of naar de thuiswinkel.org stappen
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Het was een naar en opdringerig gesprek waarin deze vrindelijke vrind aan één stuk door ratelde. Ik heb nog nadrukkelijk gevraagd of ik dan wel de speciale One editie zou krijgen met de twee extra games, zoals ik toentertijd ook besteld heb en het antwoord luidde positief.
Hoe betrouwbaar dit telefoontje is gebleken? Geen idee, dat zullen we over een paar maandjes wel zien denk ik...
Beste klant,
We hebben je op 26-8-2013 een mail gestuurd om je te informeren over de foutieve prijs van de Xbox One spelcomputer die op onze website heeft gestaan. Bij deze bieden we je een cadeaubon aan van € 35 die je kunt besteden op onze website www.neckermann.com . Deze cadeaubon is geldig t/m 30 juni 2014.
Je unieke kortingscode is: XXXXXXX
We wensen je veel shopplezier toe!
Hartelijke groet,
neckermann.com
Verwijderd

Het klopt dat het wat rommelig gaat bij de Neckermann, maar voor de verduidelijking:Exxus schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:10:
Ligt het aan mij of zie ik nu 2/3 verschillende verhalen? Een deel heeft een brief ontvangen met daarin de mededeling van annulering met daarbij een waardebon en een deel die nog niks gehoord hebben, en een groep die gebeld zijn naar aanleiding van door hun ondernemen actie met de mededeling dat de xbox gewoon nog in backorder staat?
-Een deel van de klanten heeft aangegeven te anuleren deze hebben (niet allemaal) een bon van 35,- gehad.
-Een deel heeft nog geen actie ondernomen naar Neckermann en kreeg een brief thuis met een excuus dat het bestelde product uitverkocht was en een compensatie bon van 25,- gehad
De mensen die hierop contact hebben gezocht met Neckermann zijn gebeld benaderd dat het een fout betrof en dat de order gewoon blijft bestaan. Wel kreeg je de optie aangeboden je order te cancelen en voor de bon van 35 euro te gaan.
Sommige acties lijken random naar klanten worden gestuurd.
De bal ligt weer bij Microsoft om de xbox one in Nederland te release. Hierna kan Neckermann pas gaan leveren. Aan de mensen die zijn gebeld is gegarandeerd dat ze de Xbox dan gaan krijgen.
Ik heb voor de mensen die niet zijn gebeld ook gevraagd of dit iedereen betrof die niet ingegaan is op het aanbod van 35,- euro en dit bevestigde Gillf (specifiek om zijn naam gevraagd)
Hoop dat voor de meeste weer duidelijk is geworden waar we staan.
Zal morgen maar eens mailen.
Klopt, waarbij ik in groep 2 val. Ik ging namelijk niet in op hun aanbod voor een waardebon. Dat kan altijd nog, mocht Neck niet bevoorraad worden door Microsoft bij de eventuele Nederlandse release ooit rond Sint JuttemisExxus schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:10:
Ligt het aan mij of zie ik nu 2/3 verschillende verhalen? Een deel heeft een brief ontvangen met daarin de mededeling van annulering met daarbij een waardebon en een deel die nog niks gehoord hebben, en een groep die gebeld zijn naar aanleiding van door hun ondernemen actie met de mededeling dat de xbox gewoon nog in backorder staat?
Geen actie ondernomen maar wacht gewoon op de xbox. Laatste mail van neckermann was de mail waarin de mededeling van de bon werd gedaan en dat ze er alles aan zouden doen om hem te leveren een aantal maanden terug.
Wellicht ook maar eens een mail de deur uit doen
Staat overigens wel in mijn neck account als niet geleverd.
[ Voor 78% gewijzigd door Draakje5 op 01-02-2014 11:25 ]
Er zit geen minimum orderbedrag aan, maar de kortingcode is wel exclusief verzendkosten en moet gelijk op. Als je iets onder de € 35 koopt kan je het restbedrag niet meer gebruiken.rgras schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:12:
Is de kortingscode gelimiteerd (minimum orderbedrag o.i.d.)?
Het beste is dus iets te kopen rond de € 35 en wat € 1,95 verzendkosten heeft in plaats van € 4,95.
GAME CONS.
Artikelnummer: 592484 1 € 349,00 NIET GELEVERD 13 augustus 2013
Als je binnen een bepaalde periode de X1 bestelde kreeg je er gratis 2 games bij, naast dat het dan een speciale editie (Day One Edition) van de Xbox zou zijn.Vjenne-ICT schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:14:
Hier staat de order er ook nog in met onderstaande details. Jullie hebben het over een versie met 2 games, maar kan mij daar niks van herinneren, heb ik wat gemist?
GAME CONS.
Artikelnummer: 592484 1 € 349,00 NIET GELEVERD 13 augustus 2013
Thanks voor de info! Welke periode praten we dan over en waar kan je de info vinden?Hummed schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:15:
[...]
Als je binnen een bepaalde periode de X1 bestelde kreeg je er gratis 2 games bij, naast dat het dan een speciale editie (Day One Edition) van de Xbox zou zijn.
Oeh dat weet ik eerlijk gezegd niet preciesVjenne-ICT schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:16:
[...]
Thanks voor de info! Welke periode praten we dan over en waar kan je de info vinden?
Zero Tolerance
Neckermann is inmiddels failliet verklaard. Levering zal dus sowieso niet gaan plaatsvinden, en mensen die vooruitbetaald hebben zijn in basis hun geld kwijt.
Doorstart / situatie rond faillissement
In de sticky staat meer informatie over faillissementen en wat je eventueel nog kan doen.
Scheldpartijen en beschuldigingen zijn vruchteloos. Bij een faillissement zijn er enkel verliezers. Frustratie uiten is prima, maar hou het netjes.