Ik heb geen mail gestuurd, ik had gebeld. Zie mijn eerdere bericht.Robbert_jan schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:24:
[...]
Naar welk emailadres heb je je vraag gestuurd? Ik wil namelijk hetzelfde bevestigd krijgen.
Veel gejammer hier in dit topic. Ik heb een paar dagen geleden gebeld omdat ik niets meer had gehoord. Werd netjes doorverbonden en kreeg iemand aan de lijn die het aan de des betreffende afdeling heeft doorgegeven. Kreeg de volgende ochtend netjes een response via email. Min of meer het zelfde als wat hier aangegeven was, enkel iets soepeler.
Service desk pesten haal je niets mee uit. Dit zijn ook gewoon mensen die hun werk doen. Neck heeft er voor gekozen om hier specifiek een losse desk voor samen te stellen. Antwoorden afdwingen of je frustraties voor de afhandeling afreageren op medewerkers die er los van staan maakt het alleen maar erger voor iedereen.
My two cents.
Service desk pesten haal je niets mee uit. Dit zijn ook gewoon mensen die hun werk doen. Neck heeft er voor gekozen om hier specifiek een losse desk voor samen te stellen. Antwoorden afdwingen of je frustraties voor de afhandeling afreageren op medewerkers die er los van staan maakt het alleen maar erger voor iedereen.
My two cents.
Een bedrijf als neck zal vast een service manager verantwoordelijk voor onder andere de kwaliteit op de klantenservice hebben.Niotex schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 06:43:
Veel gejammer hier in dit topic. Ik heb een paar dagen geleden gebeld omdat ik niets meer had gehoord. Werd netjes doorverbonden en kreeg iemand aan de lijn die het aan de des betreffende afdeling heeft doorgegeven. Kreeg de volgende ochtend netjes een response via email. Min of meer het zelfde als wat hier aangegeven was, enkel iets soepeler.
My two cents.
Deze manager behoort direct te constateren dat er veel vragen binnen komen per email en telefonisch. Hierna behoort het tot zijn taak omschrijving om hier op te acteren. Anders zijn er ook nog teamleiders op een callcenter die behoren te constateren dat er veel vragen binnen komen en zijn of haar medewerkers niet voldoende geinstrueerd zijn om deze te benantwoorden.
My two cent, communicatie! (ik heb niet gemailt) Maar als ik mail en deze wordt gewoon genegeerd, tja dan kan ik me voorstellen dat mensen daar gefrustreerd van gaan raken. Logisch gevolg.
En als je je klant negeert dan moeten die mensen die 'gewoon hun werk' doen volgens jou deze te woord staan. Deze mensen doen namelijk hun werk 'gewoon niet'. Desnoods lopen ze na de betreffende afdeling toe, als daar elk uur 5 boze klantenservice medewerkers aan het bureau staan gaan ze vanzelf antwoorden om niet de meest gehate collega uit het bedrijf te worden
Maar ja het functioneren van de neckermann organisatie lijkt nog logger dan bij een KPN/Vodafone/UPC/etc. Kun je het dan je klant verwijten dat deze antwoord wilt als het communicatie moment dat ze nota bene zelf aangeven verstrijkt? Ook een mail met er is geen extra info beschikbaar is communicatie. En hoeveel moeite kost het om die aan je klanten te versturen.
mensen al die de kortingscode ter compensatie hebben ontvangen die er om hebben gevraagd?
Ik heb nog niks ontvangen. Kreeg alleen een mailtje waarin stond dat als er meer informatie over de waardebon is, dat ik dan direct zou worden geïnformeerd.Draakje5 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:14:
mensen al die de kortingscode ter compensatie hebben ontvangen die er om hebben gevraagd?
Kan ik dat vreemd vinden?
Volgens mij werd er toch duidelijk toegezegd waardebonnen als compensatie te geven wanneer men niet wenste te wachten op de late levering en tevens ter compensatie voor het ongemak.
Maar wanneer je beroep op dit aanbod doet, wordt het aanbod uitgesteld
Volgens mij werd er toch duidelijk toegezegd waardebonnen als compensatie te geven wanneer men niet wenste te wachten op de late levering en tevens ter compensatie voor het ongemak.
ik had ook de xbox in de bestelling. maar ze hebben zelfs mijn account verwijderd. ik kan niet eens inloggen in mijn account. maar ik heb wel een bestelbevesting gekregen.Draakje5 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:51:
Kan ik dat vreemd vinden?
ze hebben geen waardebonnen als compensatie gegeven aan mij.
dus geen NN voor mij.
Goeiedag heren ik zou om nakoming vragen dat ze het gaan leveren en daarna gelijk een ingebreke-stelling en zeggen dat je kan verwachten dat een console voor zo een prijs geleverd kan worden als een ps4 ook ongeveer zoiets kost. Het is geen grote prijsfout het is redelijk dat je dan 350 betaalt de consuwijzer zegt het zelf ook. Ik zou dreigen met een juridisch procedure en verwijzen naar de consuwijzer en dat de rechter dat als uitgangspunt zal nemen.
Voor degenen die naar klachtencommissie stappen als hun een oordeel vellen dan zal de rechter zich hier niet meer overheen buigen.
Van die algemene voorwaarden klopt geen ene moer man! Er moet een ervaren advocaat naar kijken.
Voor degenen die naar klachtencommissie stappen als hun een oordeel vellen dan zal de rechter zich hier niet meer overheen buigen.
Van die algemene voorwaarden klopt geen ene moer man! Er moet een ervaren advocaat naar kijken.
[ Voor 19% gewijzigd door faisje op 11-10-2013 00:21 ]
Gewoon even afwachten. Dat ze geen bonnen uitdelen lijkt me logisch: ze gaan gewoon leveren.
Haters everywhere but I don’t really care
Lijkt me niet logisch: 35,- verlies met een bon of 150 verlies aan een console maakt nogal wat uit. Ik zou als ik Neckermann was iedereen die een bon wil zo snel mogelijk helpen.matthijst schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:02:
Gewoon even afwachten. Dat ze geen bonnen uitdelen lijkt me logisch: ze gaan gewoon leveren.
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Weekje verder, updates ??
@hieronder

ik haat wachten...
@hieronder

ik haat wachten...
[ Voor 75% gewijzigd door BLACKfm op 18-10-2013 15:25 ]
Verwijderd
Precies.Gewoon even afwachten.BLACKfm schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:02:
Weekje verder, updates ??
@hieronder
[afbeelding]
ik haat wachten...
Haha, ik moest wel even lachen
Lopen er uberhaupt nog acties? Ik mail niet in het kader 'niet allemaal tegelijk', maar als er helemaal niemand wat doet zal er bij neckermann ook niks gebeuren.....
Geen twitter beloftes? Geen 'Volgende week hoort u meer' mails?
Verwijderd
Krijg net deze email van zeBLACKfm schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:44:
Lopen er uberhaupt nog acties? Ik mail niet in het kader 'niet allemaal tegelijk', maar als er helemaal niemand wat doet zal er bij neckermann ook niks gebeuren.....

Vreemd, ik heb niks gehad. Weet je zeker dat dit wel met dit onderwerp te maken heeft?Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:58:
[...]
Krijg net deze email van ze![]()
[afbeelding]
Natuurlijk niet.iamzero456 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:52:
[...]
Vreemd, ik heb niks gehad. Weet je zeker dat dit wel met dit onderwerp te maken heeft?
Meer informatie dan die mailbrieven van hun krijg ik ook niet
Mails krijg ik geen reactie op, Twitter berichten worden doodleuk genegeerd en aan de telefoon willen ze me niet te woord staan omdat ze 'binnenkort met nieuws komen'
Mails krijg ik geen reactie op, Twitter berichten worden doodleuk genegeerd en aan de telefoon willen ze me niet te woord staan omdat ze 'binnenkort met nieuws komen'
HOI.
Het lijkt er meer op dat dit gewoon reclame is voor bijvoorbeeld gratis verzending op sokken ofzo. Of 5% korting..Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:58:
[...]
Krijg net deze email van ze![]()
[afbeelding]
Ik keek net even op neck.nl, maar hun site ligt eruit voor onderhoudswerkzaamheden. Dus ik denk dat die mail dus meer te maken heeft met neckermann zelf, en niet met de xbox-soap. Kan me ook niet voorstellen dat ze zo'n werk maken van zo'n soort mail, alleen om te zeggen dat we onze inbox in de gaten moeten houden, terwijl bij de mail van "half september meer info" alleen een standaard tekstje te lezen was. Maar, om niet meteen alle hoop overboord te gooien, we zullen dan wel zien waarmee ze morgen komen.
Verwijderd
Eigenlijk is het werkelijk waar belachelijk hoe Neckermann met deze situatie omgaat. Ik denk dat er weinig bedrijven van de omvang van neckermann zo slecht met zo een situatie om zouden gaan.
Afgelopen week er nog eens een mail aan gewaagd, wederom dezelfde reactie ontvangen als de voorgaande 3 reminders...
Zodra wij meer informatie hebben over het verdere verloop met betrekking tot de
waardebon, word je direct geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Customer Service
neckermann.com
[ Voor 7% gewijzigd door hutch op 28-10-2013 12:32 ]
Neckermann al vanaf 7 uur offline ofzo.
En nog lekker reclame op tv makem, prutsers
over geld over de balk smijten gesproken.
En nog lekker reclame op tv makem, prutsers
Heeft iemand al een tegoedbon ontvangen?
Verwijderd
Lekker bedrijf dat Neckermann. Ze hebben gewoon mijn account gesloten zonder iets te laten weten en de xbox one die ik had besteld op het account van mijn ouders (voor mijn neef, die was op vakantie) is weg. Dacht het dus even niet neckermann

Ze hebben hun site aangepast. Bij mij staat nu:
Bestelling #: 124, 12 augustus 2013
Heeft iemand daar een ander getal staan? Misschien dat dat het daadwerkelijke aantal bestelde XB1's betreft?
Heeft iemand daar een ander getal staan? Misschien dat dat het daadwerkelijke aantal bestelde XB1's betreft?
[ Voor 0% gewijzigd door matthijst op 29-10-2013 22:49 . Reden: 124 ipv 123 ]
Bij mij 124matthijst schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:45:
Bestelling #: 123, 12 augustus 2013
144 & 124matthijst schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:45:
Bestelling #: 123, 12 augustus 2013
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Ik heb 124 en 134
124 staat op geannuleerd en 134 op nalevering.
124 staat op geannuleerd en 134 op nalevering.
Bij status van bestellingen staat: geen bestellingen. In de bestelgeschiedenis het volgende:
GAME CONS. Productcode: 592484 1 € 349,00 NIET GELEVERD 13 augustus 2013
Ze hebben het systeem aangepast blijkbaar in de tijd dat ze offline waren. Alleen zou dat ook wat uitmaken?
Ze hebben het systeem aangepast blijkbaar in de tijd dat ze offline waren. Alleen zou dat ook wat uitmaken?
ik kan niet meer inloggen morgen nog maar eens proberen en anders maar even mailen.
ik heb weer een account aangemaakt met hetzelfde email adres maar daar is geen xbox one meer in te vinden helaas.
ik heb weer een account aangemaakt met hetzelfde email adres maar daar is geen xbox one meer in te vinden helaas.
[ Voor 45% gewijzigd door Michel242186 op 29-10-2013 23:27 ]
Hier ook #124 en aantal 1. Terwijl ik er twee had besteld, één voor een vriend en één voor mezelf.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hier is mijn order dus compleet weg
Word morgen ochtend maar weer even bellen.

Word morgen ochtend maar weer even bellen.
Het begint nu wel beschamende vormen aan te nemen deze hele afhandeling zeg...
Is het voor "gedupeerden" wellicht een goed idee om toch nog eens met die speciale afdeling contact te zoeken?
Is het voor "gedupeerden" wellicht een goed idee om toch nog eens met die speciale afdeling contact te zoeken?
[ Voor 42% gewijzigd door paQ op 30-10-2013 08:40 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Hij staat bij mij nu onder het kopje 'neck bestellingen'. Ook #124; niet geleverd.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Bij mij is er al sinds de Xbox door neckermann zelf was geannuleerd geen bestellingen meer zichtbaar. Zelfs pogingen om dit aan te laten passen stranden. Nu, na de "update" van neck.nl is hier geen verandering in gekomen. Maar, ik blijf ze er aan herinneren dat ik er wel één besteld heb..
124 klinkt eigenlijk wel als een hoeveelheid Xbox one's die er geleverd zouden moeten.. En dat iedereen hier die een Xbox in hun account hebben staan hetzelfde nummer ervoor hebben klinkt ook enigszins hoopvol..
124 klinkt eigenlijk wel als een hoeveelheid Xbox one's die er geleverd zouden moeten.. En dat iedereen hier die een Xbox in hun account hebben staan hetzelfde nummer ervoor hebben klinkt ook enigszins hoopvol..
Ook bij mij staat #124 niet geleverd.
Maar hij staat er nog wel :-).
Maar hij staat er nog wel :-).
Wat mij steeds opvalt hier is dat iedereen het over het slechte functioneren van Neckermann heeft, en dan gaat het voornamelijk over de communicatie.
Ik heb ook een XB1 besteld en een bestel bevestiging ontvangen en sindsdien niets meer vernomen van Neckermann. Alleen de communicatie van Neckermann naar andere tweakers.
Pas als de XB1 gereleased is en ik krijg hem niet dan is Neckermann een slecht bedrijf, tot die tijd denk ik dat we gewoon moeten afwachten.
Ik heb ook een XB1 besteld en een bestel bevestiging ontvangen en sindsdien niets meer vernomen van Neckermann. Alleen de communicatie van Neckermann naar andere tweakers.
Pas als de XB1 gereleased is en ik krijg hem niet dan is Neckermann een slecht bedrijf, tot die tijd denk ik dat we gewoon moeten afwachten.
Een bedrijf dat afspraken niet nakomt is een slecht bedrijf. Je hebt op zekere hoogte gelijk, alleen Neckermann had ook afgesproken ons te informeren. Wat ze dus nagelaten hebben.0Burner0 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:04:
Wat mij steeds opvalt hier is dat iedereen het over het slechte functioneren van Neckermann heeft, en dan gaat het voornamelijk over de communicatie.
Ik vind het wel jammerlijk dat we eind september meer info zouden krijgen en nu nog steeds geen info hebben.
Ik vind het wel jammerlijk dat we eind september meer info zouden krijgen en nu nog steeds geen info hebben.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Achter jou beredenering ga ik me ook scharen. Ik heb er twee besteld, twee orderbevestigingen en één Xbox One in mijn account (er mist er dus één). Ik ga wachten totdat de Xbox One gereleased is en dan pas aankloppen.0Burner0 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:04:
same here,
#124 --> niet geleverd --> staat in bestelgeschiedenis ipv in status van bestellingen.
Rustig afwachten.
Zolang Microsoft geen werkelijke leverdatum aangeeft, kan Neckermann ook geen concrete afspraken maken. Dit is overigens geen excuus voor de te beperkte communicatie richting haar klanten.
#124 --> niet geleverd --> staat in bestelgeschiedenis ipv in status van bestellingen.
Rustig afwachten.
Zolang Microsoft geen werkelijke leverdatum aangeeft, kan Neckermann ook geen concrete afspraken maken. Dit is overigens geen excuus voor de te beperkte communicatie richting haar klanten.
B_Lamers schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:01:
Rustig afwachten.
offtopic:
vooropgesteld: ik heb helemaal niks met consoles en dus ook niks besteld
dat kan wel wezen, maar dan moet je je klanten ook niet aan het lijntje houden en ze steeds een datum geven waarop men vervolgens niks te horen krijgt.
Als ze niet van plan zijn om te gaan leveren kunnen ze dat best al kenbaar maken.
En als ze dat wel zijn, ook.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Precies, maar ook voor diegene die akkoord gingen met een waardenbon ( ik ga niet akkoord met de waardenbon), mogen wat snellere reacties verwachten van de neckermann. Niks simpeler dan een bon mailen/verzenden naar de mensen die dat aangaven.. Nu wachten volgens mij de meeste hier ook nog op. Die willen niet wachten tot voorjaar 2014, kan ik me zo voorstellen..paQ schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:34:
[...]
offtopic:
dat kan wel wezen, maar dan moet je je klanten ook niet aan het lijntje houden en ze steeds een datum geven waarop men vervolgens niks te horen krijgt.
Als ze niet van plan zijn om te gaan leveren kunnen ze dat best al kenbaar maken.
En als ze dat wel zijn, ook.
Het probleem is alleen dat als jij straks 1 XB1 geleverd krijgt en je gaat dan pas klagen (over de 2e) dat je dan waarschijnlijk te horen krijgt : Maar meneer die is x maanden terug al geannuleerd, dan had u toen moeten reageren nu kunnen wij hem enkel opnieuw in bestelling plaatsen tegen de huidige prijs...Jumpman schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:54:
[...]
Achter jou beredenering ga ik me ook scharen. Ik heb er twee besteld, twee orderbevestigingen en één Xbox One in mijn account (er mist er dus één). Ik ga wachten totdat de Xbox One gereleased is en dan pas aankloppen.
sidenote : Ik heb er geen besteld
Dus als hij nog staat op te leveren dan zou ik idd rustig afwachten maar als hij geannuleerd is (of verdwenen uit je overzicht of...) dan zou ik echt wel emails blijven sturen zodat je bewijzen hebt dat jij continue actie hebt ondernomen en dat hun continue verzaakt hebben.
Je wilt geen discussie hebben waarin zij kunnen zeggen dat jij verzaakt hebt actie te nemen voor x maanden.
Over de geannulleerde heb ik een e-mail gestuurd en een klacht ingdiend bij klachtenkompas, echter nog geen reactie.Gomez12 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:09:
[...]
Het probleem is alleen dat als jij straks 1 XB1 geleverd krijgt en je gaat dan pas klagen (over de 2e) dat je dan waarschijnlijk te horen krijgt : Maar meneer die is x maanden terug al geannuleerd, dan had u toen moeten reageren nu kunnen wij hem enkel opnieuw in bestelling plaatsen tegen de huidige prijs...
sidenote : Ik heb er geen besteld
Dus als hij nog staat op te leveren dan zou ik idd rustig afwachten maar als hij geannuleerd is (of verdwenen uit je overzicht of...) dan zou ik echt wel emails blijven sturen zodat je bewijzen hebt dat jij continue actie hebt ondernomen en dat hun continue verzaakt hebben.
Je wilt geen discussie hebben waarin zij kunnen zeggen dat jij verzaakt hebt actie te nemen voor x maanden.
bij mij staat hij ook niet meer in de bestelgeschiedenis..ik heb contact opgenomen via facebook met neckermann en die vertelde mij dat hij inderdaad niet meer zichtbaar was...maar nog wel voor me in bestelling stond...dus afwachten maar weer en hun vertrouwen.
Hallo Medetweakers,
ik had ook de xbox besteld. alleen ik kan niet in mijn account inloggen. het lijkt erop dat ze mij hebben delete. Ik had wel een orderbevestiging gehad met daarin een klantnummer.
ik zie hier nu in paar post staan van dat ze nummers hebben. maar ik kan niet inloggen op mijn account. hebben andere mensen ook last van gehad?
DM als ik iets niet van weet. Ik weet nu wel dat de NN wel de xbox moet leveren maar ik kan niet inloggen dat is het probleem van mij.
ik had ook de xbox besteld. alleen ik kan niet in mijn account inloggen. het lijkt erop dat ze mij hebben delete. Ik had wel een orderbevestiging gehad met daarin een klantnummer.
ik zie hier nu in paar post staan van dat ze nummers hebben. maar ik kan niet inloggen op mijn account. hebben andere mensen ook last van gehad?
DM als ik iets niet van weet. Ik weet nu wel dat de NN wel de xbox moet leveren maar ik kan niet inloggen dat is het probleem van mij.
Als je even terug leest in dit topic zie je dat heel veel mensen er last van hebben. Je kan proberen neckermann een mailtje te sturen over je account. ( ook al reageren ze nu niet, je hebt het wel geprobeerd.)Gupster schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:52:
Hallo Medetweakers,
Mijn order, staat op het 'bestel geschiedenis' tab als #124 en status 'niet geleverd'.... Zo vaag als het maar kan.
Hoezo vaag?BLACKfm schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:08:
Mijn order, staat op het 'bestel geschiedenis' tab als #124 en status 'niet geleverd'.... Zo vaag als het maar kan.
Is ie bij jou wel geleverd dan?
Verwijderd
Iemand nog nieuws wat betreft de compensatie van 35 euro waardebon?
Of gaan ze er vanuit dat er gewoon geleverd wordt?
Of gaan ze er vanuit dat er gewoon geleverd wordt?
Ja! Heb je het niet gelezen dan?Deff schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:44:
[...]
Hoezo vaag?
Is ie bij jou wel geleverd dan?
Maar zonder gekheid, status 'niet geleverd', wat kan je daar nou mee? En door een nieuwe layout staan er wat dingetjes bij en het topic krijgt weer een kleine opleving, maar veel nuttigs (en ja, ook ik doe daar aan mee) is het niet....
Wat is nou weer een 'niet geleverd' status (staat er al sinds het begin)... Behalve the obvious...
Pff net even gebeld, vertelde ze aan de telefoonlijn dat het in bestelling staat. zal wel volgend jaar worden zei ze. ik vroeg of het januari word. nee vertelde ze zal wel later worden. geen indicatie wanneer. kan net zo goed december 2014 zijn.
*knip*
*knip*
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 13-11-2013 16:36 ]
Wat had jij dan verwacht?.... Neckermann weet echt niet als enige in Nederland de lanceringsdatum.Gupster schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:24:
Pff net even gebeld, vertelde ze aan de telefoonlijn dat het in bestelling staat. zal wel volgend jaar worden zei ze. ik vroeg of het januari word. nee vertelde ze zal wel later worden. geen indicatie wanneer. kan net zo goed december 2014 zijn.
Ook Neckermann kan hier dus echt geen antwoord op geven, net zo min als elke andere retailer. Simpel weg om het feit dat er nog geen datum is. Alles hangt af van het succes in de landen die hem wel krijgen.
[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 13-11-2013 16:36 . Reden: quote aangepast ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Volgens mij is de "3 maanden grens" voorbij. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen m.b.t. de voorwaarden:
Geldigheidsduur van de prijzen:
Neckermann.com behoudt zich het recht voor om aangeboden prijzen te verhogen nadat 3 maanden zijn verstreken nadat de consument zijn bestelling heeft geplaatst; in dat geval heeft de consument het recht/de bevoegdheid om zijn bestelling alsnog te annuleren en de overeenkomst op te zeggen.
Neckermann.com behoudt zich het recht voor om aangeboden prijzen te verhogen nadat 3 maanden zijn verstreken nadat de consument zijn bestelling heeft geplaatst; in dat geval heeft de consument het recht/de bevoegdheid om zijn bestelling alsnog te annuleren en de overeenkomst op te zeggen.
dat recht geld ook niet altijd, we zullen zien.Resinman schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:32:
Volgens mij is de "3 maanden grens" voorbij. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen m.b.t. de voorwaarden:
edit: ik had het ergens gelezen, hier dus:
Neckermann wijst er in de e-mail op dat er in de algemene voorwaarden van neckermann.com en thuiswinkel.org staat dat ze de prijs na drie maanden na bestelling mogen verhogen. De Consumentenbond is het daar niet mee eens, omdat in de voorwaarden ook staat dat de winkelier dit dan moet hebben bedongen, en dat was bij de bestelling van de X-Box niet het geval. De Consumentenbond vindt die discussie pas relevant als duidelijk is voor welke prijs Neckermann het apparaat straks aan de bestellers zal aanbieden.
bron: http://www.consumentenbon...oept-annulering-xbox-one/
[ Voor 36% gewijzigd door My Tec Master op 17-11-2013 13:36 ]
Ook mijn neckermann account bestaat plots niet meer.
Ik wacht even af totdat Neckermann met meer informatie komt omtrent de levering voordat ik actie onderneem.
Ik wacht even af totdat Neckermann met meer informatie komt omtrent de levering voordat ik actie onderneem.
Mijn account bestaat ook ineens niet meer...Dikkie schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:20:
Ook mijn neckermann account bestaat plots niet meer.

Ik ging wel akkoord met de waardebon maar natuurlijk niks meer over gehoord. Mijn account en bestelling bestaan nog wel.
Artikel Aantal Prijs Bezorgstatus Datum Bestelling volgen
mijn account is ook verdwenen en ik had op facebook al de bevestiging dat mijn xbox one nog steeds in bestelling stond..nu na een paar weken ook de bevestiging via de mail gehad...ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Iets doodzwijgen is ook een strategie...Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:45:
Eehm, ik schat zo dat als je dan dus niks doet dat het dan al afgelopen is.

Het meest schrijnende vind ik dat Neckermann ons/mij in het ongewisse laat of we nu wel of niet kunnen rekenen op een Xbox op de launchdatum. Ik wil een Xbox maar heb hem nergens besteld omdat ik er natuurlijk niet 2 nodig heb. Vandaag is de laatste kans om op amazon een day one versie te bestellen maar ik doe het toch maar niet.
Waarom geven ze niet gewoon uitsluitsel?
Verwijderd
Dan annuleer je die van Neckermann toch gewoon?arene schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:38:
Het meest schrijnende vind ik dat Neckermann ons/mij in het ongewisse laat of we nu wel of niet kunnen rekenen op een Xbox op de launchdatum. Ik wil een Xbox maar heb hem nergens besteld omdat ik er natuurlijk niet 2 nodig heb. Vandaag is de laatste kans om op amazon een day one versie te bestellen maar ik doe het toch maar niet.
Bestel dan een tweede bij een shop als bol.com of wehkamp waar je ook met acceptgiro kan betalen. Dan kan je hem altijd nog annuleren mocht Neckermann toch leveren.arene schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:38:
Als Neckerman slim is zijn ze nu druk met het opzetten van een aantal opties waarin ze bijvoorbeeld bundels aanbieden aan alle mensen die besteld hebben.
Ik zou best een deel van het voordeel in willen ruilen tegen de optie om bijvoorbeeld een Xbox One ghost of Titanfall bundel te kunnen krijgen op de dag van de launch.
Het voordeel:
- Bundels zijn voor de consument toch vaak voordeliger en dus ook in veel gevallen de beste keus!
- Niet iedereen hoeft dan te wachten op de XBO kale editie waarvan er bij Neckermann waarschijnlijk honderden zijn besteld!
- Neckermann kan een deel van hun verlies beperken door klanten de optie te geven te kiezen voor een bundel met leveringgarantie op day One!
Hopelijk lezen onze vrienden van Neckerman mee!
Ik zou best een deel van het voordeel in willen ruilen tegen de optie om bijvoorbeeld een Xbox One ghost of Titanfall bundel te kunnen krijgen op de dag van de launch.
Het voordeel:
- Bundels zijn voor de consument toch vaak voordeliger en dus ook in veel gevallen de beste keus!
- Niet iedereen hoeft dan te wachten op de XBO kale editie waarvan er bij Neckermann waarschijnlijk honderden zijn besteld!
- Neckermann kan een deel van hun verlies beperken door klanten de optie te geven te kiezen voor een bundel met leveringgarantie op day One!
Hopelijk lezen onze vrienden van Neckerman mee!
Vraag me af of er een optie komt om hem alsnog af te nemen voor de 'normale' prijs, maar met de FIFA 14 bonus van het betijds pre-orderen
Waarom zou je, zoals ik het nu zie hebben wij voor de afgesproken prijs ook recht op fifadarkliquid schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:25:
Vraag me af of er een optie komt om hem alsnog af te nemen voor de 'normale' prijs, maar met de FIFA 14 bonus van het betijds pre-orderen
Inderdaad de FIFA deal komt direct van MS, staat Neck dus compleet los van.My Tec Master schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:59:
[...]
Waarom zou je, zoals ik het nu zie hebben wij voor de afgesproken prijs ook recht op fifa
Waarom zou je genoegen nemen met alleen FIFA 14 als we recht hebben op twee gratis "AAA-games"?
Das een van de vragen die ik had toen ik een email naar ze had gestuurd om meer info, en waar ik dus zo'n mooi standaard antwoord op kreeg. Ik wil misschien de Xbox One alsnog van hun afnemen zolang het maar de Day-One Editie is met twee triple-A titels. Dat is namelijk wat ik voor ogen had en wat me 'beloofd' is tijdens aankoop, nog los gezien van de prijs. Als ik idd twee games krijg en de XO-Day One voor 500,- ben ik heel misschien ook al tevreden. Maar dan wil ik wel duidelijkheid en bevestiging dat dit eventueel een optie is.Resinman schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:39:
Waarom zou je genoegen nemen met alleen FIFA 14 als we recht hebben op twee gratis "AAA-games"?
[ Voor 4% gewijzigd door Jack V op 28-11-2013 01:19 ]
Verwijderd
Ik zou niet blij zijn met de XO-day one + 2 triple AA voor 500 euro. Deze Xbox zou ik voor 350 euro moeten krijgen, 2 games kosten 60/70 euro. Dus dan zou ik nog steeds goedkoper uit zijn.Jack V schreef op donderdag 28 november 2013 @ 01:17:
[...]
Das een van de vragen die ik had toen ik een email naar ze had gestuurd om meer info, en waar ik dus zo'n mooi standaard antwoord op kreeg. Ik wil misschien de Xbox One alsnog van hun afnemen zolang het maar de Day-One Editie is met twee triple-A titels. Dat is namelijk wat ik voor ogen had en wat me 'beloofd' is tijdens aankoop, nog los gezien van de prijs. Als ik idd twee games krijg en de XO-Day One voor 500,- ben ik heel misschien ook al tevreden. Maar dan wil ik wel duidelijkheid en bevestiging dat dit eventueel een optie is.
Ik zou ook niet echt blij worden als ze niet leveren voor 350,- maar er is natuurlijk een kans dat ze dat niet doen. Aangezien ik nergens anders heb ge-preorderd voor die datum en dus geen recht heb op die 2 AAA titels als ik de Xbox ergens ander zou kopen ben ik altijd duurder uit.
Dus als ze de Xbox niet voor die prijs kunnen leveren, en ze willen geen grote heibel met ons en de consumentenbond dan zou dat eventueel een optie kunnen zijn.
Ik probeer ook een beetje mee te denken voor Neckermann, want kennelijk zijn ze zo onproffesioneel dat ze dat zelf niet kunnen.
Dus als ze de Xbox niet voor die prijs kunnen leveren, en ze willen geen grote heibel met ons en de consumentenbond dan zou dat eventueel een optie kunnen zijn.
Ik probeer ook een beetje mee te denken voor Neckermann, want kennelijk zijn ze zo onproffesioneel dat ze dat zelf niet kunnen.
Verwijderd
Klopt, ze kunnen niet eens normaal antwoordt geven. Ik heb nog een pre-order voor een Day One Edition bij Gamemania. Al weet ik nog niet echt zeker welke console ik ga nemen. Die beslissing neem ik pas wanneer de release van de One er aankomt. Dus misschien zit ik nog met een Day One pre-order opgescheept.Jack V schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:05:
Ik zou ook niet echt blij worden als ze niet leveren voor 350,- maar er is natuurlijk een kans dat ze dat niet doen. Aangezien ik nergens anders heb ge-preorderd voor die datum en dus geen recht heb op die 2 AAA titels als ik de Xbox ergens ander zou kopen ben ik altijd duurder uit.
Staat er in de mail eigenlijk niet gewoon dat als de release niet binnen 3 maand na de order is neckermann de prijs volgens de voorwaarden van thuis winkel en hun zelf de console niet hoeven te leveren voor de prijs van €350 en dat het uitstel van de one hun dus echt goed uitkomt?
Overigens heb ik het een tijdje niet gevolgd, maar nu ik om me heen zie dat mensen de one hebben begint het wel erg te jeuken om een te halen. Overigens doet mijn neckermann account ook niks. Ik weet mijn wachtwoord niet meer en als ik mijn wachtwoord probeer aan te vragen krijg ik geen mail.
Overigens heb ik het een tijdje niet gevolgd, maar nu ik om me heen zie dat mensen de one hebben begint het wel erg te jeuken om een te halen. Overigens doet mijn neckermann account ook niks. Ik weet mijn wachtwoord niet meer en als ik mijn wachtwoord probeer aan te vragen krijg ik geen mail.
http://www.consumentenbon...oept-annulering-xbox-one/Waffle schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:54:
Staat er in de mail eigenlijk niet gewoon dat als de release niet binnen 3 maand na de order is neckermann de prijs volgens de voorwaarden van thuis winkel en hun zelf de console niet hoeven te leveren voor de prijs van €350 en dat het uitstel van de one hun dus echt goed uitkomt?
[ Voor 6% gewijzigd door My Tec Master op 30-11-2013 09:02 ]
Verwijderd
Bij mij is meerdere malen door de klantenservice bevestigd dat ze de One gaan leveren. Dat was echter in het begin zo. Nu reageren ze inderdaad nergens meer op en op je account is na die nieuwe look van de website al helemaal niks meer te zien (dit kon ik overigens daarvoor ook al niet). Het enige wat ik heb, is een bevestigingsmail en de antwoorden van de klantenservice en ik denk dat dat voldoende is om Neckermann de Xbox te laten leveren voor de overeengekomen prijs van 349 euro.
Zeggen dat ze het gaan leveren is een loze belofte als je niet in hetzelfde van hun de prijs hebt gekregen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:51:
Bij mij is meerdere malen door de klantenservice bevestigd dat ze de One gaan leveren. Dat was echter in het begin zo. Nu reageren ze inderdaad nergens meer op en op je account is na die nieuwe look van de website al helemaal niks meer te zien (dit kon ik overigens daarvoor ook al niet). Het enige wat ik heb, is een bevestigingsmail en de antwoorden van de klantenservice en ik denk dat dat voldoende is om Neckermann de Xbox te laten leveren voor de overeengekomen prijs van 349 euro.
Volgens hun algemene voorwaarden mogen ze na 3 maanden een prijsverhoging doorvoeren, dus als ze gaan leveren mogen ze (volgens hun voorwaarden) ook 150 extra aan elke klant vragen.
Dus als hun enkel zeggen dat hun gaan uitleveren dan kunnen ze gewoon met 150 extra kosten komen.
Officieel gezien mogen ze dat inderdaad doen, maar of dat een goede keuze zal zijn is een tweede. Als ze de prijs ineens zouden verhogen dan zou ik in ieder geval afzien van mijn aankoop en ik denk dat vele anderen dat ook gaan doen. Ik denk dat ze op die manier niet veel One's verkopen. Neckermann blijft echter "hun best doen" om hem voor het afgesproken bedrag te leveren dus ze blijven hun klanten goede hoop geven. Hoe langer ze dit volhouden, hoe zuurder het wordt als ze uiteindelijk toch overgaan op een prijsverhoging. Ik denk dat het op zijn zachtst gezegd niet slim is om in deze fase van het proces over te gaan op een prijsverhoging, want daarvoor zijn ze in mijn ogen simpelweg veel te laat, maar we zullen het zien.Gomez12 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:01:
[...]
Zeggen dat ze het gaan leveren is een loze belofte als je niet in hetzelfde van hun de prijs hebt gekregen.
Volgens hun algemene voorwaarden mogen ze na 3 maanden een prijsverhoging doorvoeren, dus als ze gaan leveren mogen ze (volgens hun voorwaarden) ook 150 extra aan elke klant vragen.
Dus als hun enkel zeggen dat hun gaan uitleveren dan kunnen ze gewoon met 150 extra kosten komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Snoop op 30-11-2013 20:24 ]
Bij mij stond er eerst gewoon eentje in m'n account. Heb even gekeken nu aangezien ze de website vernieuwd hebben en het staat er bij mij nog gewoon in. Nu zelfs ook alle 10 die ik besteld had.
Ik moest daarvoor wel naar Status van mijn bestellingen > tabblad Neck.nl bestellingen
Ik moest daarvoor wel naar Status van mijn bestellingen > tabblad Neck.nl bestellingen
10xArtikel Aantal Prijs Bezorgstatus Datum Bestelling volgen
GAME CONS.
Productcode: 592484
[ Voor 49% gewijzigd door gambieter op 01-12-2013 14:55 . Reden: nergens voor nodig om dat 10x te melden ]
Dit gaat niet om One's verkopen, dit gaat over One's verkopen met 150 euro verkoopverlies.Snoop schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:21:
[...]
Officieel gezien mogen ze dat inderdaad doen, maar of dat een goede keuze zal zijn is een tweede. Als ze de prijs ineens zouden verhogen dan zou ik in ieder geval afzien van mijn aankoop en ik denk dat vele anderen dat ook gaan doen. Ik denk dat ze op die manier niet veel One's verkopen.
Aangezien ze al bezig waren om orders te cancellen denk ik eerder dat ze extreem blij zijn als je afziet van je aankoop.
Zeg dan liever dat je de consumentenbond maar weer eens gaat bellen...
Ze hadden het al aangekondigd hoor, alleen zei de CB even tijdelijk nee (en later zien we wel weer).Ik denk dat het op zijn zachtst gezegd niet slim is om in deze fase van het proces over te gaan op een prijsverhoging, want daarvoor zijn ze in mijn ogen simpelweg veel te laat, maar we zullen het zien.
En of ze het nu weer gaan doen is gewoon afhankelijk van om hoeveel het gaat... En dan helpen de bestellingen van mensen als Kryptex je nou niet echt...
En je hebt er 10 besteld omdat..?Kryptex schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:31:
Bij mij stond er eerst gewoon eentje in m'n account. Heb even gekeken nu aangezien ze de website vernieuwd hebben en het staat er bij mij nog gewoon in. Nu zelfs ook alle 10 die ik besteld had.
GAME CONS.
Productcode: 592484
*knip*
[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 01-12-2013 14:55 ]
Wees reëel. Exact 150 euro verlies zullen ze er niet op draaien...Gomez12 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:06:
[...]
Dit gaat niet om One's verkopen, dit gaat over One's verkopen met 150 euro verkoopverlies.
Aangezien ze al bezig waren om orders te cancellen denk ik eerder dat ze extreem blij zijn als je afziet van je aankoop.
Zeg dan liever dat je de consumentenbond maar weer eens gaat bellen...
[...]
Ze hadden het al aangekondigd hoor, alleen zei de CB even tijdelijk nee (en later zien we wel weer).
En of ze het nu weer gaan doen is gewoon afhankelijk van om hoeveel het gaat... En dan helpen de bestellingen van mensen als Kryptex je nou niet echt...
Extreem blij? Je moet niet overdrijven. Ik bekijk het van de andere kant en het feit is dat het ze een hoop klanten zal kosten als ze de prijs ineens verhogen of de orders annuleren. Het grootste deel van die klanten zal dan hun heil elders gaan zoeken.
Ook al draaien ze wat verlies; de afweging tussen het werkelijke verlies (financieel) en het verlies van het aantal klanten zal in ieder geval beter gemaakt worden dan hoe jij het nu schetst.
Buiten het feit dat ik denk dat ze gewoon winst maken op de One (de 360 niet, dat weet ik maar ik denk dat het bij de One anders is), is het verlies natuurlijk niet 150 zelfs als 499 (inc btw) de inkoopprijs zou zijn. 499 ex btw is 412 euro. 350 ex btw is 289 euro. Verschil c.q. verlies is dus maximaal 122 euro, exclusief verzendkosten.
Dit is bij 0 marge, alles wat marge is gaat nog van die 122 af.
Dit is bij 0 marge, alles wat marge is gaat nog van die 122 af.
[ Voor 10% gewijzigd door FireFoz op 02-12-2013 12:09 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Wanneer Microsoft met gegevens komt over de launch in de benelux verwacht ik informatie van Neckermann. Retailers kennende zit er waarschijnlijk een case manager op dit Xbox verhaal die dit in de gaten houdt. Elk zichzelf respecterende retailer heeft dit goed georganiseerd.
De levering van de 2 AAA-titels, als toezegging van Microsoft, zijn die waarschijnlijk aan te vragen bij Microsoft zelf. Ik verwacht hier geen rol van de retailers. Alleen al het persen van die games op discs, ook al zou er een budget product worden neergezet, is een te omvangrijke en onnodige operatie. Dit gaan we eerder terugzien in de vorm van twee serienummers, inwisselbaar op Xbox Live voor volledige games. Zeker in tijden waarin Microsoft ons het liefst continue op Xbox Live terugziet.
Over de aantallen valt nog te twisten. Wij zijn vervende Xbox gamers, hebben er dan ook twee besteld. Maar als het gaat om tien stuks... waar leg je de grens.
De levering van de 2 AAA-titels, als toezegging van Microsoft, zijn die waarschijnlijk aan te vragen bij Microsoft zelf. Ik verwacht hier geen rol van de retailers. Alleen al het persen van die games op discs, ook al zou er een budget product worden neergezet, is een te omvangrijke en onnodige operatie. Dit gaan we eerder terugzien in de vorm van twee serienummers, inwisselbaar op Xbox Live voor volledige games. Zeker in tijden waarin Microsoft ons het liefst continue op Xbox Live terugziet.
Over de aantallen valt nog te twisten. Wij zijn vervende Xbox gamers, hebben er dan ook twee besteld. Maar als het gaat om tien stuks... waar leg je de grens.
Novah schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:15:
Wij zijn vervende Xbox gamers
Ik las eerst verwende 
't is nog vager.
't is nog vager.
Ik denk eigenlijk dat veel tweakers van het type klant zijn die z'n heil sowieso ergens anders zoekt als ze het elders een euro goedkoper kunnen krijgen - we hebben niet voor niets die mooie Pricewatch. Aangezien Neckermann doorgaans geen goedkope winkel is zullen er toch weinig structurele klantrelaties waren ontstaan, als je het mij vraagt. Daarom denk ik ook dat ze liever hebben dat je de boel annuleert.Snoop schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:43:
[...]
Wees reëel. Exact 150 euro verlies zullen ze er niet op draaien...
Extreem blij? Je moet niet overdrijven. Ik bekijk het van de andere kant en het feit is dat het ze een hoop klanten zal kosten als ze de prijs ineens verhogen of de orders annuleren. Het grootste deel van die klanten zal dan hun heil elders gaan zoeken.
Ook al draaien ze wat verlies; de afweging tussen het werkelijke verlies (financieel) en het verlies van het aantal klanten zal in ieder geval beter gemaakt worden dan hoe jij het nu schetst.
Was het niet dat neckermann de bestellingen opnieuw in het systeem had gezet waardoor de datum was verschoven naar een aantal dagen later. Een datum die later was dan de datum die microsoft stelde voor de gratis game FIFA. De data lijken nu weer een paar dagen zijn teruggezet net voor de datum van microsoft. Vallen we binnen of buiten dat gratis spel.

Zucht 3 maanden verder en ik stuur om de maand ongeveer een mail voor een update maar krijgt steeds een standaard antwoord. Die paar euro intereseren me eigenlijk niet eens zoveel maar ze maken bij mij geen goede indruk bij de afhandeling van dit hele verhaal.
Op bol.com staat een leverdatum, duurt helaas nog even dan :
En bij de gamediscounter vanaf februari.Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Beschikbaar op 01-04-2014
[ Voor 22% gewijzigd door Inge801 op 08-12-2013 17:19 . Reden: toevoegen gamediscounter ]
你还记得吗 记忆的炎夏
Wat voor andere reactie als een standaard antwoord verwacht je dan?Crazyanz schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:34:
Zucht 3 maanden verder en ik stuur om de maand ongeveer een mail voor een update maar krijgt steeds een standaard antwoord. Die paar euro intereseren me eigenlijk niet eens zoveel maar ze maken bij mij geen goede indruk bij de afhandeling van dit hele verhaal.
Neckermann weet niets(/hoeft geen beslissing te maken) zolang er niet uitgeleverd wordt.
Neckermann heeft simpelweg geen updates te geven zolang er niets uitgeleverd wordt, dan kan je er wel 100x om vragen maar als ze niets te zeggen hebben tja dan weet ik niet wat jij verwacht.
Inderdaad. Ik hoef helemaal niks van Neckermann tot de releasedatum. Rond die tijd verwacht ik een verzendbevestiging en 2 dagen later een mannetje van de post aan de deur. Xbox uitpakken, twee gratis games downloaden en klaar
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Niet zeker. Nordics zijn de Scandinavische landen. Beetje slechte journalistiek met copy en paste van Tweakers. Mocht dat wel het geval zijn dan is het voor mij toch echt een PS4.

Blijkbaar ben ik de enigste die deze mail vandaag heeft gehad?
Beste,
Tot onze spijt moeten wij u melden dat artikel q 592484 game console is uitverkocht. Dit betekent dat wij dit niet meer kunnen leveren.
Op onze website vindt u verschillende alternatieven.
Ga shoppen
Klik hier om uw alternatief te kiezen.
Indien u hierover nog vragen heeft, dan verwijzen u graag naar ons klantenportaal. Klik hier om naar het klantenportaal te gaan.
Wanneer u het uitverkochte artikel online heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.
Met vriendelijke groeten,
Customer Service
Neckermann
Beste,
Tot onze spijt moeten wij u melden dat artikel q 592484 game console is uitverkocht. Dit betekent dat wij dit niet meer kunnen leveren.
Op onze website vindt u verschillende alternatieven.
Ga shoppen
Klik hier om uw alternatief te kiezen.
Indien u hierover nog vragen heeft, dan verwijzen u graag naar ons klantenportaal. Klik hier om naar het klantenportaal te gaan.
Wanneer u het uitverkochte artikel online heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.
Met vriendelijke groeten,
Customer Service
Neckermann
Let op:
Zero Tolerance
Neckermann is inmiddels failliet verklaard. Levering zal dus sowieso niet gaan plaatsvinden, en mensen die vooruitbetaald hebben zijn in basis hun geld kwijt.
Doorstart / situatie rond faillissement
In de sticky staat meer informatie over faillissementen en wat je eventueel nog kan doen.
Scheldpartijen en beschuldigingen zijn vruchteloos. Bij een faillissement zijn er enkel verliezers. Frustratie uiten is prima, maar hou het netjes.
Zero Tolerance
Neckermann is inmiddels failliet verklaard. Levering zal dus sowieso niet gaan plaatsvinden, en mensen die vooruitbetaald hebben zijn in basis hun geld kwijt.
Doorstart / situatie rond faillissement
In de sticky staat meer informatie over faillissementen en wat je eventueel nog kan doen.
Scheldpartijen en beschuldigingen zijn vruchteloos. Bij een faillissement zijn er enkel verliezers. Frustratie uiten is prima, maar hou het netjes.