Neckermann doorstart na faillissement / was Xbox One topic

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Brad Pitt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:16:
[...]

En is voor hen relevant vanwege? Al gaat men er 999 Euro voor vragen, lijkt mij niet ter zake doen verder.
Redelijkheid en billijkheid.
Zou het een normale order zijn dan was het geen probleem, maar hier gaat het om een verliesgevende bestelling, dan gaat opeens de redelijkheid meetellen dat NM wel de daadwerkelijke klanten moet compenseren maar niet kopje onder hoeft te gaan doordat mensen een MP handel willen beginnen.

• MisterMilk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-02-2023
Even een vraagje, hebben andere mensen ook nog als status: Niet geleverd staan?

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21

BLACKfm

o_O

MisterMilk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:00:
Even een vraagje, hebben andere mensen ook nog als status: Niet geleverd staan?
Daar heb ik destijds (na de eerste cancel mail) nog over gemaild maar er komen, ook vandaag de dag, geen mensenlijke/normale reacties vanaf en heb enkel een standaard mail gekregen.

Als het volgens de laatste berichten toch wordt uitgeleverd hadden ze de status ook wel even mogen bijwerken.

Alle andere orderstatussen spreken voor zich maar 'Niet geleverd' kan zoveel betekenen. Het klopt dat het nog niet is geleverd, maar aan de andere kant kan het ook een verkapte 'Geannuleerd' zijn, en zo'n status staat er niet tussen...

Litebit.eu voorraad check :).

• MisterMilk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-02-2023
Het klopt dat het nog niet is geleverd, maar aan de andere kant kan het ook een verkapte 'Geannuleerd' zijn, en zo'n status staat er niet tussen...
Zal me niks verbazen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan natuurlijk ook dat je met meerdere mensen op één adres woont en bijvoorbeeld iedereen voor zichzelf een console wil bestellen. In dat geval bestel je dus ook meerdere xboxen op één account aangezien je bij Neckermann maar één account per adres kunt registreren. Is er dus al iemand bij je thuis die zich in het verleden eens heeft geregistreerd en jij wilt zelf ook een account aanmaken, dan plaatst Neckerman alle orders die jij bestelt automatisch onder de account die al geregistreerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Hmz, nog nieuws op Neckermann gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 12:54
Nee, ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze half september met een update komen, dus ik verwacht de eerste twee weken in ieder geval radiostilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
sunflame schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:23:
Nee, ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze half september met een update komen, dus ik verwacht de eerste twee weken in ieder geval radiostilte.
Ik verwacht dat we pas meer nieuws krijgen, wanneer er lancering data beschikbaar is voor de xbox. Ik denk dat dat geen maand meer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
joffrey19 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 07:57:
[...]

Ik verwacht dat we pas meer nieuws krijgen, wanneer er lancering data beschikbaar is voor de xbox. Ik denk dat dat geen maand meer gaat duren.
Als je een vraag stelt krijg je als standaard antwoord dat er halvewege september meer bekend wordt. Neem aan dat ze halvewege september dan ook daadwerkelijk meer informatie geven of vragen gaan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Laatst online: 13-09 13:13
Zien jullie de bestelling wel onder jullie account staan?
Ik heb namelijk wel de mail ontvangen mbt de compensatie of het alsnog leveren, maar onder mijn account is helaas niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinncy
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-07 16:38
midget schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:25:
Ik heb namelijk wel de mail ontvangen mbt de compensatie of het alsnog leveren, maar onder mijn account is helaas niets te vinden.
Ik heb mijn bestelling er ook nog niet bij staan. Na 4 mailtjes sinds vorige week dinsdag, is er nog niks veranderd en heb ik zelfs nog geen reactie gehad! Ik heb dit gemeld bij zowel de speciale xbox mail-adres (waarbij je die standaard mail over september krijgt) als de klantenservice. Alleen dus een na een hele week is er nog niks veranderd.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
Vinncy schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:44:
[...]
Alleen dus een na een hele week is er nog niks veranderd.. |:(
Hmmm, toch apart dat ze er niet een hele supportafdeling op zetten terwijl er niets te melden is.

Hun gaan simpelweg geen kosten meer maken tot half september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

http://www.nu.nl/tech/356...-in-delen-van-europa.html

"In Nederland en België komt de Xbox One pas in de loop van 2014 beschikbaar. Een precieze datum is daarbij nog niet genoemd."

[ Voor 43% gewijzigd door Inge801 op 04-09-2013 15:20 ]

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Helaas is de Nederlandse tak nog niet zo heel lang geleden verzelfstandigd...
Maar wellicht liggen er nog lijntjes om eens te gaan praten over een deal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

midget schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:25:
12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 349,00 349,00 Niet geleverd

Bij mij staat hij er dus nog wel gewoon onder.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 17:40
Is er inmiddels al wat meer bekend over wat er nu gaat gebeuren etc?

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

• Deveon
  • Niet online
toxict schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:59:
Is er inmiddels al wat meer bekend over wat er nu gaat gebeuren etc?
halvewege september... dus kan nog wel een week duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

De 15e is voor een maand die 30 dagen duurt toch echt de helft... maar ik gun ze dan maar hun zondagsrust :).

Maar deze week moet er toch wel reactie zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn mails wordt in ieder geval niet gereageerd. Erg slecht. Ik heb alleen een orderbevestiging per mail en kan de order niet in mijn account zien. Daarnaast heb ik hun laatste standaard mail omtrent de bestelling niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:28:
Op mijn mails wordt in ieder geval niet gereageerd. Erg slecht. Ik heb alleen een orderbevestiging per mail en kan de order niet in mijn account zien. Daarnaast heb ik hun laatste standaard mail omtrent de bestelling niet ontvangen.
Blijf ik ook bizar vinden dat die mails zo slecht aankomen. Twee vrienden hebben helemaal geen mails gehad van ze (behalve de bevestiging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-09 09:40
*knip*

Lees de topicwarning. Dit topic is niet bedoeld voor welles nietes discussie over of het een prijsfout is of niet, maar is bedoeld voor het bespreken van de afhandeling.

[ Voor 93% gewijzigd door Orion84 op 16-09-2013 21:29 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
*knip*

Ga er dan ook niet op in.

[ Voor 70% gewijzigd door Orion84 op 16-09-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40
Heeft neck afgelopen week nog iets verstuurd qua mails dan?

Ik dacht dat we mid september nog iets zouden horen?

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
BLACKfm schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:59:
De 15e is voor een maand die 30 dagen duurt toch echt de helft... maar ik gun ze dan maar hun zondagsrust :).

Maar deze week moet er toch wel reactie zijn...
Als ik teruglees dan staat er in de mails dat er 'de tweede helft van september 2013' bericht komt. De tweede helft is van de 15e tot de 30e. Dus als ze de 30e iets laten horen, zitten ze ook nog steeds in de tweede helft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 11:22

Jack V

Snappie?

Tankiej schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:58:
[...]

Als ik teruglees dan staat er in de mails dat er 'de tweede helft van september 2013' bericht komt. De tweede helft is van de 15e tot de 30e. Dus als ze de 30e iets laten horen, zitten ze ook nog steeds in de tweede helft ;)
Ik zou het zeer op prijs stellen als ze er eerder mee komen dan op de laatste dag. Vind ik wel fatsoenlijker dan zeggen: "oh sorry foutje, niet onze schuld" om daarna een magere compensatie aan te bieden met veel onduidelijkheid en vervolgens heel lang niets meer zeggen. Tenzij ze natuurlijk zeggen: "he jongens, 350 eu gaat door" :+ Dan ben ik plotsklaps al dat gezever vergeten.

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

• Draakje5
Ik vind het gewoon belachelijk al dat die site niet werkt.
Ik kan nog steeds niet zien of het artikel en de bestelling nog in mijn account staat. Ik moet maar op goed vertrouwen er van uit gaan dat de mails die ik ontvang (mail: 'we doen ons best uit te leveren') de waarheid spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:37
Ik vraag me af wanneer en of we nog iets te horen krijgen. Midden september is mijn inziens nu toch wel echt voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-08 10:33
Volgens mij hebben ze nog een week te gaan en dan is toch echt de 2e helft van september voorbij. We wachten maar weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:37
cybevenom schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:52:
Volgens mij hebben ze nog een week te gaan en dan is toch echt de 2e helft van september voorbij. We wachten maar weer af.
Was het de tweede helft? Dan heb ik niks gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk net en zie dit

Status van mijn bestellingen

Er zijn geen gegevens gevonden die wij in dit overzicht kunnen tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:41:
ik kijk net en zie dit

Bij mij staat hij er nog keurig tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
bij mij staat nog steeds niet geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
http://www.bol.com/nl/p/m...edition/9200000014078657/

Bol.com heeft hem iig 1 april 2014, of dat is een grote grap natuurlijk.

Ik heb trouwens nog even gebeld: de vrouw aan de telefoon wist mij te vermelden dat wij allang al bericht zouden moeten hebben. Ze ging er voor mij achteraan. MIjn laatste mail was 26 augustus. Ze had meer nieuws blijkbaar maar dat zou dan in die mail staan schijnbaar.

Ik wacht het nog lekker af. Bestelling staat er nog in volgens Neckermann, heb alleen even mijn inloggegevens niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinncy
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-07 16:38
Ik heb na nogmaals meerdere mailtjes met de neckermann, nog geen enkele bericht gehad. Totale stilte. Noch het nieuws van midden/eind-september, noch over het zichtbaar maken van mijn Xbox One bestelling.

Ik vraag me dus af, of ze überhaupt wel wat gaan communiceren. Ik kan eigenlijk alleen nog maar weer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
De laatste Tweet die ik er over kan vinden is:
@Ginneveraaier Hoi Ginneveraaier, Zoals beloofd krijg je in de tweede helft van september bericht. We houden je op de hoogte.^Roosmarie
Blijft dus tot de 30ste even afwachten.

Ergens moeten ze toch een keer gaan communiceren als ze een Xbox One willen gaan verkopen op de site. De concurrentie zoals Bol.com kunnen nu wel al pre-orders aannemen. :*)

Verwijderd

Vinncy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:32:
Ik heb na nogmaals meerdere mailtjes met de neckermann, nog geen enkele bericht gehad. Totale stilte. Noch het nieuws van midden/eind-september, noch over het zichtbaar maken van mijn Xbox One bestelling.

Ik vraag me dus af, of ze überhaupt wel wat gaan communiceren. Ik kan eigenlijk alleen nog maar weer wachten...
Consumentenbond zal toch ook dit traject wel blijven volgen? Als er begin volgende week niets is dan daar anders maar weer even aan de bel trekken...

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:46:
[...]

Consumentenbond zal toch ook dit traject wel blijven volgen? Als er begin volgende week niets is dan daar anders maar weer even aan de bel trekken...
waarom niet nu al? eer dat zij reageren...

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Ik heb geen haast aangezien het nog wel even duurt totdat de xbox one uitkomt. Ze hebben tenslotte nog vier dagen. Misschien hopen ze hiermee dat mensen het vergeten :+

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Ik heb tot op heden niks gehoord, jullie? Het is al eind september.

• Jack V

Jack V

Snappie?

colorsone schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:29:
Ik heb to op heden niks gehoord, jullie? Het is al eind september.
Ik wil wedden dat ze pas op de 30e een mail sturen of zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colorsone schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:29:
Ik heb to op heden niks gehoord, jullie? Het is al eind september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dit soort "ik niet" posts hoeven we niet te zien. Degenen die wel wat horen kunnen het hier melden, degenen die niets horen moeten zelf dan maar even contact opnemen. Gaarne inhoudelijke bijdragen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

In mijn opzicht is het een behoorlijke communicatieve faal als Neckermann tot het laatste moment wacht om ons een negatief antwoord te geven. Inhoudelijke genoeg zo? *knip*

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 29-09-2013 20:56 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Hoe komen jullie eigenlijk bij het feit dat er deze maand een reactie komt van neckermann?

Er staat nl in geen enkele mail die ik heb gehad dat zij nog met een ander bericht komen.

Deze mail was de laatste
Op onze website is de Xbox One spelcomputer van Microsoft gedurende een bepaalde periode voor een foutieve prijs aangeboden. In plaats van € 499,00 stond dit product enige tijd te koop voor € 349,00. Wij waren aanvankelijk van mening dat deze foutieve prijs een duidelijk voorbeeld was van een "kennelijke fout". Dat is op 13 augustus via onze Facebook pagina meegedeeld. Deze mening was mede gebaseerd op opmerkingen op Tweakers waarin de game-gemeenschap al aangeeft dat deze prijs niet klopt.

Daarom verbaasde het ons dat volgens de Consumentenbond in dit geval geen sprake is van een "kennelijke fout". Voor de gemiddelde consument was het kennelijk niet duidelijk dat dit aanbod niet klopt. Wij trekken ons dit aan... Enz enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Dat was volgens mij de standaard reactie op emails waarin werd gevraagd om duidelijkheid over de status van de xbox one bestellingen.

Ook via twitter is bevestigd dat we voor 30 september meer duidelijkheid krijgen mbt de xbox one bestellingen.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Draakje5 schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:18:
Hoe komen jullie eigenlijk bij het feit dat er deze maand een reactie komt van neckermann?

Er staat nl in geen enkele mail die ik heb gehad dat zij nog met een ander bericht komen.

Deze mail was de laatste

[...]
Dan kan het zo zijn dat jij n.a.v. die email geen verdere vragen hebt gesteld per e-mail.

Dat heb ik namelijk wel gedaan en met mij nog een paar tweakers. Wat wij als antwoord kregen was een automatisch gegenereerd e-mailtje met de volgende tekst:
Beste klant,

Hartelijk dank voor je e-mail.

Over de pre-order van je Xbox One krijg je tweede helft van september 2013 bericht.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
Maar ze hebben morgen nog ;) Kortom.. ik het denk dat we morgenavond pas het bericht gaan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:19
Joosie200 schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:56:

Maar ze hebben morgen nog ;) Kortom.. ik het denk dat we morgenavond pas het bericht gaan ontvangen.
ik denk dat ze dat niet gaan doen :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

donald_dick schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:30:
[...]

ik denk dat ze dat niet gaan doen :P
Als ze dat niet doen, krijgen ze een tweede golf aan kritiek over zich heen. Lijkt me niet verstandig om niet te reageren als de consumentenbond ook op de zaak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Wat betreft de consumentenbond moeten we, indien er morgen vandaag geen bericht komt, daar ook maar eens aan de bel trekken.

Dan natuurlijk niet van 'hé consumentenbond... letten we even op', het feit dat een dergelijke club zich er mee 'bemoeit' lijkt me alleen maar positief.

Maar morgen vandaag is de dealdine, maar gezien hun lakse houding zal het me niks verbazen dat er niks verstuurd wordt.

Helaas kan ik de mail van neckermann m.b.t. de consumentenbond niet meer in me postvak vinden, dus die zal ik wel verwijderd hebben, maargoed, sindsdien heb ik ook niets meer gehoord...

De cancel mail is van 14-08, dus een goede anderhalve maand geleden en geen woord gehoord....op de consumentenbondmail na dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Nou, het is vandaag zo ver en je zou toch denken dat de mail intussen wel geschreven is.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:21
Zelf niet besteld, maar lijkt me duidelijk dat ze hem echt niet willen leveren voor die prijs, en ook niet denken dat jullie als klant terugkomen na je Xbox binnen te hebben (anders zouden ze wel meer moeite doen qua communicatie etc. om je als klant te houden, nu ben gewoon een nummertje en willen ze je liever kwijt dan rijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Ik vind dit een zeer slechte afhandeling van communicatie vanuit Neckermann, ik bestel hier in elk geval niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een prutsbende daar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Via de Twitter maar eens een bericht gestuurd, ik verwacht het standaard antwoord van Neckermann.
Vandaag is het einde van september, waar is de informatie over de voortgang van de Xbox? @neckermanncom #Consumentenbond

@Tjeerdtq Zie bericht op onze website: http://bit.ly/18ZBAgC Het is aan Neckermann om te laten zien hoe klantvriendelijk ze zijn. ^RD
De link in het bericht is naar de website van de consumentenbond, artikel 26 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

Das ook lekker, wil ik mn status bekijken en kijken wat het telefoonnummer van de klantenservice is, doet de site het niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Jack V schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:17:
Das ook lekker, wil ik mn status bekijken en kijken wat het telefoonnummer van de klantenservice is, doet de site het niet. :/
+1 behulpzaam (oftewel lmgtfy :X)
Het 0900-nummer van Neckermann is 0900 – 0644. Het alternatieve Neckermann telefoonnummer is: 0115 – 64 00 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

Dank u, maar mn status kan ik er niet mee bekijken. Zal ze eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack V schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:22:
Dank u, maar mn status kan ik er niet mee bekijken. Zal ze eens bellen...
vraag ook gelijk wanneer er bericht komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

Nou, daar wordt je dus ook niets wijzer van. Ze hebben storing bij de site, ook de telefoniste had daar last van. Toen ik vroeg over de xbox en het nadere bericht dat zou volgen, zou ze dat doorgeven aan de betreffende afdeling en zou 'er zo snel mogelijk' bericht volgen.
Oftewel: Er komt zo snel mogelijk bericht over een bericht dat al had moeten komen |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Jack V op 30-09-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack V schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:36:
Nou, daar wordt je dus ook niets wijzer van. Ze hebben storing bij de site, ook de telefoniste had daar last van. Toen ik vroeg over de xbox en het nadere bericht dat zou volgen, zou ze dat doorgeven aan de betreffende afdeling en zou 'er zo snel mogelijk' bericht volgen.
Oftewel: Er komt zo snel mogelijk bericht over een bericht dat al had moeten komen |:(
morgenochtend dus?
tot hoe laat zijn ze vandaag open? 17.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste meneer/mevrouw,

Tot onze spijt is de Xbox One nog niet zichtbaar in je neckermann.com-account. Wij kunnen je echter
verzekeren dat de Xbox One nog steeds voor je in bestelling staat zoals wij toegezegd hebben.
Zodra wij meer informatie hebben over het verdere verloop word je direct geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com

Dit heb ik een minuut geleden in de mail gekregen, hebben wij dus niet veel aan. Alleen dat zij nog steeds bezig zijn(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste meneer ,

Op jouw verzoek hebben wij de Xbox One geannuleerd.
Zodra wij meer informatie hebben over het verdere verloop met betrekking tot de
waardebon, word je direct geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:22:
Beste meneer ,

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com
Die kreeg ik ook binnen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alessandr0 schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:24:
[...]

Die kreeg ik ook binnen vandaag
heb geen verzoek gestuurt. en jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:26:
[...]

heb geen verzoek gestuurt. en jij?
Ik wel (op 27-8-2013)

[ Voor 3% gewijzigd door Alessandr0 op 30-09-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In je vorige bericht gaf je aan dat je de waardebon een goed alternatief vond. Dat is de reden dat je deze e-mail hebt ontvangen.
Ik zal in ons systeem aanpassen dat je kiest voor de XBox en niet voor de waardebon.
Tot onze spijt is de Xbox One nog niet zichtbaar in je neckermann.com-account. Wij kunnen je echter
verzekeren dat we de Xbox One voor je in bestelling nemen.
Zodra wij meer informatie hebben over het verdere verloop word je direct geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Wat een soap...haha

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25

paQ

weer echt tot het allerlaatste moment wachten, en dan wachten tot Murphy de boel komt verzieken :D

man man :')

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* check your mail

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 30-09-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
Ook hier is tot op heden ten dagen nog niets gezien qua communicatie verder van Neckermann.
The waiting game continues...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Wel vreemd hoor, eerst beloven dat je wat laat horen, en het nu laten zitten.

Ik vermoed zelf dat Neckermann wacht op meer details van de xbox one. Microsoft
heeft nog steeds geen openheid gegeven omtrent de release datum van de one in
Nederland. En ik denk dat Neckermann zelf nog geen idee heeft, wat de inkoopprijs
van de console is. Wanneer ze hier meer zicht op hebben en de adviesprijs in NL bekend
is (die hoogstwaarschijnlijk gewoon € 499 is), kunnen ze ook toezeggingen doen c.q.
hebben ze in kaart wat het hun gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

joffrey19 schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:38:
Wel vreemd hoor, eerst beloven dat je wat laat horen, en het nu laten zitten.

Ik vermoed zelf dat Neckermann wacht op meer details van de xbox one. Microsoft
heeft nog steeds geen openheid gegeven omtrent de release datum van de one in
Nederland. En ik denk dat Neckermann zelf nog geen idee heeft, wat de inkoopprijs
van de console is. Wanneer ze hier meer zicht op hebben en de adviesprijs in NL bekend
is (die hoogstwaarschijnlijk gewoon € 499 is), kunnen ze ook toezeggingen doen c.q.
hebben ze in kaart wat het hun gaat kosten.
Dat zal inderdaad best, maar dan kunnen ze dit gewoon netjes met ons delen.
Als je belooft om in september meer informatie te verstrekken dan zal het ze sieren dat ze dit ook daadwerkelijk doen.
Persoonlijk heb ik liever een mail met "sorry, we wachten zelf ook nog op informatie, maar we komen er zsm op terug" dan dat ze helemaal niets van zich laten horen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Switchie schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:52:
[...]

Dat zal inderdaad best, maar dan kunnen ze dit gewoon netjes met ons delen.
Als je belooft om in september meer informatie te verstrekken dan zal het ze sieren dat ze dit ook daadwerkelijk doen.
Persoonlijk heb ik liever een mail met "sorry, we wachten zelf ook nog op informatie, maar we komen er zsm op terug" dan dat ze helemaal niets van zich laten horen.
Ja helemaal mee eens, maar als ik hierboven lees, dan is de correspondentie van Neck om te huilen, gezien mensen verschillende reacties krijgen op de zelfde vragen. Het lijkt dat aan de onderkant niet goed bekend is hoe en wat, en van de bovenkant wordt er angstvallig niets gezegd, waarschijnlijk bewust om niet mensen op stang te jagen of per ongeluk wel dingen toe te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

Beste meneer Vredenbregt,

verzekeren dat de Xbox One nog steeds voor je in bestelling staat zoals wij toegezegd hebben.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com
What the h.. Seriously... WTF
Mijn vragen gingen absoluut niet over het wel of niet zichtbaar zijn van mijn bestelling. Die is namelijk al eeuwen gewoon zichtbaar op 'niet geleverd', behalve dan toen de site er uitlag. Dit is weer een standaard antwoord, dat compleet geen hout snijdt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Krijg net dezelfde mail:

Teruggemaild dat hij er bij mij gewoon in staat en ik geduldig wacht tot hij geleverd wordt :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat als je niet meer kan inloggen op de website? Je moet je gebruikersnaam weten maar ik heb nooit een gebruikersnaam opgestuurd gekregen! Wat een prutssite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ik neem aan dat de meeste mensen er vanuit gingen dat ze nu een definitief besluit te horen zouden krijgen... maar waar het nu dus op neer komt is dat ze het nog steeds niet weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

Kryptex schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:32:
Ik neem aan dat de meeste mensen er vanuit gingen dat ze nu een definitief besluit te horen zouden krijgen... maar waar het nu dus op neer komt is dat ze het nog steeds niet weten?
Ehm, ja. Daar komt het wel op neer.

Wat ze hadden moeten doen:
1. Sorry, wij doen nog steeds ons uiterste best om de xbox one te leveren voor de prijs, maar kunnen op dit moment nog geen uitsluitsel geven, nadere info volgt zo snel mogelijk, excuses. OF/EN
2. Individueel antwoord geven op de vragen die gesteld zijn na aanleiding van hun laatste mail over de kwestie. OF/EN
3. Sorry, wij hebben ons uiterste best gedaan, maar het is ons niet gelukt om het voor elkaar te boksen, dus komen wij met de zeer redelijke oplossing X.

Wat ze nu doen:
4. Wij geven een niet relevant antwoord in een standaardmail die we naar iedereen sturen, zodat wij u als klant de indruk geven dat u niets meer bent dan een vervelende lastpak waarvoor wij geen moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Met uitzondering van het feit dat ze wederom niet iedereen een mail hebben gestuurd; ik heb niets ontvangen... Misschien hebben ze het over tweede helft september 2014...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 23:27
Ik dacht dat ik vandaag een mailtje van ze kreeg, helaas de verkeerde Neckermann...

Beste heer,

Vrijdag 4 oktober is het Dierendag! Een perfect moment om onze mooiste resorts met de leukste dierenparken of mogelijkheden om dieren te spotten in het zonnetje te zetten.

Zwemmen met dolfijnen, paardrijden in de natuur of duikt u liever in een magische onderwaterwereld? Lees snel meer over ons Dierendag-aanbod.

Met vriendelijke groet,

Neckermann Reizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:10:
Wat als je niet meer kan inloggen op de website? Je moet je gebruikersnaam weten maar ik heb nooit een gebruikersnaam opgestuurd gekregen! Wat een prutssite!
Hier hetzelfde probleem, kan ook niet meer inloggen. Heb wel print screens en bevestigingen van mijn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Kreeg gister ook een mailtje:

Beste meneer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com

Maak een mijn neckermann.com account aan en profiteer van onze online services:
24 uur per dag kunt u in mijn neckermann.com actuele informatie opvragen over uw bestelling en uw rekeningoverzicht.
Daarnaast kunt u een bestelling annuleren, een artikel laten ophalen en betalen via een eenmalige machtiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Weet iemand wat de beperkingen aan de bon zijn, als die er zijn?

Zie neckermann er wel voor aan, om bij de €30 korting een minimale besteding van 50 te hangen, samen met een beperkte product groep. Ja dan hoef ik die bon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Draakje5 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:47:
Weet iemand wat de beperkingen aan de bon zijn, als die er zijn?

Zie neckermann er wel voor aan, om bij de €30 korting een minimale besteding van 50 te hangen, samen met een beperkte product groep. Ja dan hoef ik die bon niet.
Ik neem aan dat de bon geldt voor een gamesconsole dan wel games voor die console. Geheel terecht imho.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Dit is wel echt halve bak communicatie en 'customer service'

[ Voor 3% gewijzigd door Kryptex op 02-10-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Brad Pitt schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:51:
[...]

Ik neem aan dat de bon geldt voor een gamesconsole dan wel games voor die console. Geheel terecht imho.
Ja, maar de minimale bestelwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 20:20
Ik heb op 30 september nog een mail gestuurd naar Neckermann om te vragen naar de huidige status, heb tot op heden nog niets van hun vernomen.
Geachte heer/ mevrouw,

Ik vroeg mij af of er inzake de kwestie van de Xbox One al enig inzicht is in de verdere afhandeling van de situatie. Tot op heden heb ik nog niets vernomen over de verdere afhandeling, na het bericht dat jullie er alles aan gaan doen om alsnog te leveren.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
Iemand anders nog iets gehoord van Neckermann? Ik dacht dat ze eind november een update zouden geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:42:
[...]

Hier hetzelfde probleem, kan ook niet meer inloggen. Heb wel print screens en bevestigingen van mijn order.
Nieuw account maken met je bestaande klantnummer? :?
Net ook een account aangemaakt maar ik weet niet zeker of ik hiervoor al wel of niet een account had.

Hier geen mail en status op 'niet geleverd'. Ik verwacht niet dat ze hem ooit voor deze prijs gaan uitleveren maar iig iets laten horen zou wel netjes geweest zijn. Met een goede week zijn we 2 maanden verder... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Dit soort dingen zijn stuiptrekkingen van een bedrijf in moeilijkheden. Wat bezielt je als bedrijf om klanten dingen te beloven en dan niet meer te reageren (ook beloven te informeren is beloven). Dit zou alleen zo zijn als er grotere problemen zijn.. Hoop dat de consumentenbond nog maar eens polshoogte kan gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:01
Zojuist contact gehad met de klantenservice van Neckermann.com. Ik kreeg een klantenservicemedewerkster aan de lijn die mij vertelde dat zij het door zou geven aan de betreffende afdeling waar dit thuis hoort en waar dit afgehandeld zou worden.

Nadat ik aangaf dat ik al twee maal een e-mail verstuurd heb zonder enige reactie te hebben gehad, werd mij nogmaals duidelijk gemaakt dat het doorgegeven zou worden aan de betreffende afdeling.

Wanneer ik vroeg naar een persoon op de afdeling die ik telefonisch even zou kunnen spreken werd ze fel: dit zou per e-mail of schriftelijk afgehandeld worden. Toen ik nogmaals aangaf dat ik al twee e-mails heb gestuurd, geen reactie heb gehad en dat ik iemand anders zou willen spreken, benadrukte ze dat dit niet mogelijk is en dat de desbetreffende afdeling hierover per e-mail of schriftelijk contact op zou nemen.

De kers op de taart van dit zeer informatieve en nuttige gesprek was voor mij het volgende: toen ik nogmaals, lastige klant dat ik ben, vroeg om iemand anders aan de lijn te krijgen van de 'andere' afdeling om wat licht op de zaak te laten schijnen, werd er gezegd dat zij dit niet kon doen en dat er een aparte Xbox One-afdeling is die deze zaken in behandeling neemt en afhandelt.
Naar het functioneren van deze afdeling heb ik maar niet meer gevraagd. Daarnaast heb ik mevrouw ook geen prettige dag meer gewenst O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Uchiha1911 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:16:
...Daarnaast heb ik mevrouw ook geen prettige dag meer gewenst O+
Alsof zij er iets aan kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
Deveon schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

Alsof zij er iets aan kan doen...
Ze had een antwoord kunnen geven dat iets minder kortzichtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Klantenservice waar je geen ruk aan hebt dus.. Ik hoop toch niet dat hier een hele afdeling op zit? want dan hadden ze net zo goed 100% wel leveren kunnen doen. een aantal FTE gaat toch in de papieren lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Mijn emails worden compleet genegeerd, mijn emails krijg ik niet eens een automatisch bericht op terug en bij bellen krijg ik hetzelfde verhaal als de persoon hier boven mij. Ze nemen nog wel contact op met mij zo beweren ze al sinds vorige week.

Ik vind het helemaal niet erg dat de communicatie langer op zich laat wachten alleen geef dit dan wel aan dat ze op dit moment nog geen informatie hebben.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

https://twitter.com/Consu...status/387231371632336896

@Ginneveraaier We hebben toegezegd om af te wachten tot de Xbox One uitkomt. Voor die tijd kunnen we niks doen. ^MC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
Krijg net het volgende e-mail bericht:

Beste meneer,

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com

Het is dus blijkbaar inderdaad doorgegeven 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
We moeten gewoon wachten tot er meer informatie over de xbox one beschikbaar komt vanuit Microsoft. Als die een lancerings tijdspad aangeven, kan Neckerman knopen doorhakken.

Op zich is het wel positief dat er een aparte afdeling in het leven is geroepen (ongeacht dat de communicatie 0 is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Uchiha1911 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:44:
Krijg net het volgende e-mail bericht:

Het is dus blijkbaar inderdaad doorgegeven 8)7 8)7 8)7 8)7
Naar welk emailadres heb je je vraag gestuurd? Ik wil namelijk hetzelfde bevestigd krijgen.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Let op:
Zero Tolerance

Neckermann is inmiddels failliet verklaard. Levering zal dus sowieso niet gaan plaatsvinden, en mensen die vooruitbetaald hebben zijn in basis hun geld kwijt.

Doorstart / situatie rond faillissement

In de sticky staat meer informatie over faillissementen en wat je eventueel nog kan doen.

Scheldpartijen en beschuldigingen zijn vruchteloos. Bij een faillissement zijn er enkel verliezers. Frustratie uiten is prima, maar hou het netjes.