Neckermann doorstart na faillissement / was Xbox One topic

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele klanten die bij neckermann.com de Xbox One hadden besteld, hebben onlangs bericht gekregen dat hun bestelling is geannuleerd. Daarbij is hen ook een waardebon aangeboden. Dit bericht is onterecht verzonden door een technische fout maar neckermann.com kent deze waardebon toch aan de ontvangers toe, uit het oogpunt van de klantenservice. Neckermann.com neemt hiervoor zelf contact op met deze klanten. Voor al haar klanten die nog een bestelling van deze Xbox One hadden staan, geldt dat deze blijft staan totdat deze Xbox leverbaar wordt. Wanneer dat zal zijn, blijft helaas onduidelijk. Er verandert dus niets ten opzichte van het eerdere bericht.

Met vriendelijke groet,
Françoise
Webcare, neckermannn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:17:
Voor al haar klanten die nog een bestelling van deze Xbox One hadden staan, geldt dat deze blijft staan totdat deze Xbox leverbaar wordt.
Dat is de issue, als je hele account wordt verwijderd ben je ook meteen die bestelling kwijt :|

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:21:
[...]

Dat is de issue, als je hele account wordt verwijderd ben je ook meteen die bestelling kwijt :|
Klopt, het enige wat ik op dit moment heb, is een summier bevestigingsmailtje, maar blijkbaar staan alle bestellingen nog wel in hun systeem aangezien ik gebeld ben.
Mijn zorg is nu ook niet zozeer meer of ik de Xbox wel geleverd krijg, maar of ik de speciale One editie krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:51
Wat een rommeltje maken ze er toch van. Ik heb nu in totaal al 2x een €35 bon ontvangen en de €25 brief. Gaat goed zo. Ik ga er niet over klagen though >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Zingo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:40:
Wat een rommeltje maken ze er toch van. Ik heb nu in totaal al 2x een €35 bon ontvangen en de €25 brief. Gaat goed zo. Ik ga er niet over klagen though >:)
Lol! Hoe krijg je uberhaupt die bonnen dan?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb nog helemaal niets gekregen!!

Wees blij, je spaart zo voor leuke accessoires bij Neckermann ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:51
Peter_Aragorn schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:55:
[...]

Lol! Hoe krijg je uberhaupt die bonnen dan?
Eerste bon heb ik gekregen als reactie op de mail welke ze ergens vorig jaar stuurde dat je mocht annuleren en dan een waardebon zou ontvangen. €25 van een brief welke in ontving met de excuses van het uitverkocht zijn en de 3e van het bekende telefoontje of ik de bestelling wilde laten staan of toch wilde annuleren met nog een bon van €35. Al met al al €95,- aan cadeaubonnen van de neckermann. Handig, heb een Android USB stick en een leuke game voor gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:41
Ik heb ook de bon, maar vreemd genoeg betaal je alsnog de verzendkosten.

Ik wilde een product van €29,95 bestellen + €4,95 verzendkosten. Klaarblijkelijk krijg ik nu dus maar €29,95 korting in plaats van €34,90.

Wat een vreemde manier om kortingsbonnen te verrekenen. Ik zie het al voor me, je krijgt een kortingsbon van €10 van bol.com en je koopt iets van €7,95 + €1,95 verz. kosten en moet alsnog €1,95 bijbetalen. Te belachelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kan je mooi een extra controller + jaarabbo live gold halen :+ Wel mazzel, want ik zou ook graag per ongeluk zo'n brief willen krijgen en dan achteraf te horen krijgen dat je de bestelling toch zult ontvangen en de waardebon mag houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Hier nog niks vernomen van Neckermann, ga er vanuit dat het nog wel goed zit.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
Jorrie schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:34:
Hier nog niks vernomen van Neckermann, ga er vanuit dat het nog wel goed zit.
Afbeeldingslocatie: http://theinspiredminds.com/wp-content/uploads/2012/03/ignorance_is_bliss_wall_decal_single2.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Draakje5 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:13:
Ik heb ook de bon, maar vreemd genoeg betaal je alsnog de verzendkosten.

Ik wilde een product van €29,95 bestellen + €4,95 verzendkosten. Klaarblijkelijk krijg ik nu dus maar €29,95 korting in plaats van €34,90.

Wat een vreemde manier om kortingsbonnen te verrekenen. Ik zie het al voor me, je krijgt een kortingsbon van €10 van bol.com en je koopt iets van €7,95 + €1,95 verz. kosten en moet alsnog €1,95 bijbetalen. Te belachelijk voor woorden.
Beetje raar hoe je redeneert, je krijgt gewoon een X bedrag korting en dat gaat van het totaal bedrag af, of daar nou verzendkosten bij zitten of niet. Ik heb laatst een cadeaubon van wehkamp gekregen, die werd ook gewoon gebruikt voor de verzendkosten,lijkt me niets meer dan logisch. Vergeet niet dat het een cadeaubon is he, datdus van het totaal afgetrokken wordt. niet een cadeautje dat kosteloos thuis bezorgd wordt.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:41
FireFoz schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:27:
[...]

Beetje raar hoe je redeneert, je krijgt gewoon een X bedrag korting en dat gaat van het totaal bedrag af, of daar nou verzendkosten bij zitten of niet. Ik heb laatst een cadeaubon van wehkamp gekregen, die werd ook gewoon gebruikt voor de verzendkosten,lijkt me niets meer dan logisch. Vergeet niet dat het een cadeaubon is he, datdus van het totaal afgetrokken wordt. niet een cadeautje dat kosteloos thuis bezorgd wordt.
Raar hoe ik redeneer, maar vervolgens wel beamen dat ik gelijk heb in mijn redernatie?

Bij neckermann gaat het dus niet van het totaalbedrag af, maar van het bedrag voor de streep van de verzendkosten. Als ik een cadeaubon van €35 krijg, verwacht ik voor €35 iets te kunnen kopen. Of dit is samengesteld door €30+€5 verz. Kosten of €35 en gratis verzending, zou niet mogen uitmaken. Dus je betaald €5 die gewoon nog op je cadeaubon wordt ingehouden, vreemde zaak.

[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 03-02-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Ah, daarom ben ik mogelijk de afgelopen week 10x gebeld door een anoniem nummer. Kan iemand dat bevestigen die gebeld is, dat het een geblokkeerd nummer is?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Iemand een tip wat je moet doen als je op eens niet meer kan inloggen sinds het nieuwe systeem bij neckermann? ik had de bestelling ook nog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Oud nieuws, maar ach: het antwoord v/d CB op mijn email..

Er komt vandaag een update op onze website hierover.

Dit is de tekst:
Update 3 februari '14

De Consumentenbond heeft contact opgenomen met Neckermann.com na meldingen van leden dat zij onlangs het bericht hadden gekregen dat hun eerdere bestelling van de XBox One was geannuleerd. Daarbij is hen ook een waardebon aangeboden. Neckermann.com heeft laten weten dat het bericht vanwege een technische fout ten onrechte is verzonden. Neckermann.com heeft toegezegd met deze klanten zelf contact te zullen opnemen. De waardebon mogen zij houden. De bestelling van de XBox One blijft voor deze klanten gewoon staan totdat de XBox One leverbaar is. Het is op dit moment nog steeds onduidelijk wanneer dat zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 22:41
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:17:
Enkele klanten die bij neckermann.com de Xbox One hadden besteld, hebben onlangs bericht gekregen dat hun bestelling is geannuleerd. Daarbij is hen ook een waardebon aangeboden. Dit bericht is onterecht verzonden door een technische fout maar neckermann.com kent deze waardebon toch aan de ontvangers toe, uit het oogpunt van de klantenservice. Neckermann.com neemt hiervoor zelf contact op met deze klanten. Voor al haar klanten die nog een bestelling van deze Xbox One hadden staan, geldt dat deze blijft staan totdat deze Xbox leverbaar wordt. Wanneer dat zal zijn, blijft helaas onduidelijk. Er verandert dus niets ten opzichte van het eerdere bericht.

Met vriendelijke groet,
Françoise
Webcare, neckermannn.com
Wat dachten jullie ervan contact op te nemen met jullie Duitse vestiging en daar het aantal xboxen halen en dan hier aan de mensen geven voor die 350? Dat zou nou eens positive marketing zijn, maar blijkbaar snappen jullie dit principe niet.

Ik denk dat heel wat mensen dan positive reclame voor jullie maken inplaats van alleen maar negatieve die jullie nu krijgen. Misschien eens een idee om over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
raymondtoonen schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:49:
Iemand een tip wat je moet doen als je op eens niet meer kan inloggen sinds het nieuwe systeem bij neckermann? ik had de bestelling ook nog staan.
Heb ze gemaild over die kwestie, antwoord kwam vanmorgen binnen. FWIW:

"Beste meneer xxxxxx,

Tot onze spijt is de Xbox One niet zichtbaar in je neckermann.com-account. Wij kunnen je echter verzekeren dat de Xbox One nog steeds voor je in bestelling staat zoals wij toegezegd hebben.

Zodra wij meer informatie hebben over het verdere verloop word je direct geïnformeerd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:52

justifire

Shut up and squat !!

Wat een soap !!
Tegoedbon gehad en mijn i-deal betaling is teruggestort en dan krijg ik vandaag dit in de mail :?

Beste meneer XXXXX,

Op 11/08/2013 heeft u bij ons een Xbox One besteld. Onlangs heeft u bericht gekregen dat uw bestelling is geannuleerd, daarbij werd u ook een waardebon aangeboden. Dit bericht is onterecht verzonden door een technische fout maar neckermann.com kent deze waardebon toch aan de ontvangers toe, uit het oogpunt van de klantenservice.

Wij hebben geprobeerd u hierover te bellen . Jammer genoeg hebben we u telefonisch niet kunnen bereiken.

Voor al haar klanten die nog een bestelling van deze Xbox One hadden staan, geldt dat deze blijft staan totdat de Xbox One leverbaar wordt. Wanneer dat zal zijn, blijft helaas onduidelijk.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com

Haha zit het zoontje van 5 achter papa's computer of zo ? 8)7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Cyclonic schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:28:
[...]
Wat dachten jullie ervan contact op te nemen met jullie Duitse vestiging en daar het aantal xboxen halen en dan hier aan de mensen geven voor die 350? Dat zou nou eens positive marketing zijn, maar blijkbaar snappen jullie dit principe niet.

Ik denk dat heel wat mensen dan positive reclame voor jullie maken inplaats van alleen maar negatieve die jullie nu krijgen. Misschien eens een idee om over na te denken.
Ja, en dan krijgen ze verder helemaal geen gezeik van Microsoft, dat scheelt :+
Als t zo simpel was zouden er echt wel meer bedrijven Xboxen importeren.

OT: T lijkt er op dat ze nu wel íets meer activiteit hebben op de helpdesk. Eerst 2 maanden gehad dat niemand ook maar iets hoorde en nu krijgen toch een hoop mensen ineens bericht/een telefoontje.
We wachten maar gewoon rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Draakje5 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:03:
[...]

Raar hoe ik redeneer, maar vervolgens wel beamen dat ik gelijk heb in mijn redernatie?

Bij neckermann gaat het dus niet van het totaalbedrag af, maar van het bedrag voor de streep van de verzendkosten. Als ik een cadeaubon van €35 krijg, verwacht ik voor €35 iets te kunnen kopen. Of dit is samengesteld door €30+€5 verz. Kosten of €35 en gratis verzending, zou niet mogen uitmaken. Dus je betaald €5 die gewoon nog op je cadeaubon wordt ingehouden, vreemde zaak.
Oh ik heb idd niet goed gelezen, je hebt idd gelijk :P rare gang van zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik moet binnenkort maar is mailen dan.. ik krijg geen enkel bericht en poging om contact te krijgen in december liep ook uit op niets. Hetzelfde geld overigens voor mijn broer die ook een bestelling had geplaatst.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Waar kan ik het beste heen mailen om die cadeaubon te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 14:57
Voor de bon had ik gereplyd op het mailtje van 26-08 dat ze gingen leveren: mailvoordeel@neckmail.com

Dit werd bevestigd door een mailtje van info-nl@nl.neckermann.com

Na ongeveer een week kreeg ik een bon, afkomstig van mailvoordeel@neckmail.com

Ik zou voor de reply gaan, dan weten ze meteen welke bestelling het ook is :)

[ Voor 29% gewijzigd door Valigarmanda op 06-02-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
darkliquid schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:33:
Voor de bon had ik gereplyd op het mailtje van 26-08 dat ze gingen leveren: mailvoordeel@neckmail.com

Dit werd bevestigd door een mailtje van info-nl@nl.neckermann.com

Na ongeveer een week kreeg ik een bon, afkomstig van mailvoordeel@neckmail.com

Ik zou voor de reply gaan, dan weten ze meteen welke bestelling het ook is :)
Pff, duurt lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkScorpion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-08 18:52
Ik vind het ook erg lang duren eerlijk gezegd.

hoofdpijntopic |:(

[ Voor 21% gewijzigd door DarkScorpion op 14-02-2014 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
Ik heb warempel na 5 maanden een reactie op mijn email :)
link naar plaatje

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 10-02-2014 15:57 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
donald_dick schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:45:
Ik heb warempel na 5 maanden een reactie op mijn email :)
Ik zou je nummers even doorstrepen...

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 10-02-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
BigWillem89 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:46:
[...]

dat is idd een goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:00

Geckoo

Good news, everyone!

BigWillem89 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:46:
[...]

moet je het vooral gaan quoten :X

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmschf
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 20:35
Na twee keer gemaild te hebben in januari heb ik vorige week via het contactformulier op de website contact gezocht. Twee dagen later heb ik reactie ontvangen met daarin de €35,- waardebon. Deze bon kan ik besteden tot en met 30 juni 2014. Het formulier kun je vinden als je deze link volgt en rechts klikt op contactformulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Laatst online: 06-09 23:27
Het is toch echt wachten op microsoft nu, en ik heb het idee dat dit nog wel even kan duren. Vandaag was ik in de mediaworld italie, de xbox one is hier al een tijd uit. Alle spellen en accessoires waren te koop, echter de xbox one kon ik nergens vinden (zelfde geld voor een andere winkel). Hebben ze dan nog steeds leveringsproblemen in de landen waar de xbox one al wel uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
My Tec Master schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:54:
Het is toch echt wachten op microsoft nu, en ik heb het idee dat dit nog wel even kan duren. Vandaag was ik in de mediaworld italie, de xbox one is hier al een tijd uit. Alle spellen en accessoires waren te koop, echter de xbox one kon ik nergens vinden (zelfde geld voor een andere winkel). Hebben ze dan nog steeds leveringsproblemen in de landen waar de xbox one al wel uit is?
In Duitsland liggen er bij iedere Mediamarkt en Saturn een stuk of 50 :+

Misschien een goede actie voor Neckermann mensen die in Duitsland zelf een Xbox One halen voor 499, ze dan van Neckermann 150 euro retour krijgen? _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Cyclonic op 10-02-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Cyclonic schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:37:
[...]

In Duitsland liggen er bij iedere Mediamarkt en Saturn een stuk of 50 :+

Misschien een goede actie voor Neckermann mensen die in Duitsland zelf een Xbox One halen voor 499, ze dan van Neckermann 150 euro retour krijgen? _/-\o_
Dan moeten ze dus beter inschalen waar er meer vraag is ;-) haha zou een mooie actie zijn echter kost dat meer dan als Neckermann ze uitlevert met 150 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er helemaal klaar mee. Heb in augustus besteld, nooit meer iets vernomen na de eerste mail. Ik kies eieren voor m'n geld en pak de waardebon. Jammer, had de One graag gehad.
Schoolvoorbeeld van Neckermann hoe het runnen van een zaak in elk geval niet moet. Slechte besluiten zijn niet goed, maar geen besluit (durven?) nemen is nog veel erger. Daar bovenop ook nog eens je klanten niet informeren (gedurende bijna 6 maanden!).
Nadat ik de bon opgemaakt heb kom ik er nooit meer. Succes aan de doorzetters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
wat een soap, wat een soap 8)7 Neckermann blijft toch doorgaan met blunderen nadat je denkt dat je alles gehad hebt. Wel netjes (lees: vanzelfsprekend) dat mensen die onterecht een bon hebben gekregen die €25 alsnog gewoon mogen besteden, dan moet je uiteraard niet gaan zeuren over die verzendkosten.

Als je uiteindelijk de xbox krijgt dan heb je 'm voor 350-25 = €325,-
Wordt steeds goedkoper zo ;)

Heb zelf overigens die bon niet gekregen.
Ik heb vorige week nog maar even op m'n account ingelogged, m'n account bestaat nog en bestelling staat er ook nog, wacht dus nog rustig af.
Alleen Microsoft mag nu toch wel eens wat meer duidelijkheid geven over een release, zodra ze een datum bekend maken zal het daarna nog wel een paar weken/maanden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:49
Annuleer ik de bestelling en vraag ik om de beloofde kortingsbon van 35 euro krijg ik de volgende reactie:
Beste meneer,

Op jouw verzoek hebben wij de Xbox One geannuleerd.
Zodra wij meer informatie hebben over het verdere verloop met betrekking tot de waardebon, word je direct geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com
Uiteraard na een paar dagen nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:54:
Ik ben er helemaal klaar mee. Heb in augustus besteld, nooit meer iets vernomen na de eerste mail. Ik kies eieren voor m'n geld en pak de waardebon. Jammer, had de One graag gehad.
Schoolvoorbeeld van Neckermann hoe het runnen van een zaak in elk geval niet moet. Slechte besluiten zijn niet goed, maar geen besluit (durven?) nemen is nog veel erger. Daar bovenop ook nog eens je klanten niet informeren (gedurende bijna 6 maanden!).
Nadat ik de bon opgemaakt heb kom ik er nooit meer. Succes aan de doorzetters!
Neckermann doet het zeker niet goed. Maar Microsoft is de gene die geen info geeft over de release in NL. Daar kan Neckermann niet veel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
Ricardo87 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:55:
Annuleer ik de bestelling en vraag ik om de beloofde kortingsbon van 35 euro krijg ik de volgende reactie:

[...]

Houdt ons op de hoogte, wilde hem ook net annuleren maar wacht dan nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn

[...]

Ik krijg nog niet eens een eerste reactie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: bon is aangekomen.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:49

[...]

Bon is vandaag binnengekomen:
Beste meneer,

We hebben je op 26-8-2013 een mail gestuurd om je te informeren over de foutieve prijs van de Xbox One spelcomputer die op onze website heeft gestaan. Bij deze bieden we je een cadeaubon aan van € 35 die je kunt besteden op onze website www.neckermann.com . Deze cadeaubon is geldig t/m 30 juni 2014.

Je unieke kortingscode is:

We wensen je veel shopplezier toe!

Hartelijke groet,
neckermann.com

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Wou ook mijn bestelling annuleren en voor de 35 euro waardebon gaan. Heb hiervoor een email gestuurd naar xboxone @ necknet.com (dit was gewoon hun reply emailadres op hun email met de informatie omtrent de XBox One situatie). Paar dagen laten, na geen gehoor, hetzelfde mailtje ook gestuurd naar: info-nl @ nl.neckermann.com en mailvoordeel @ neckmail.com.

Inmiddels respectievelijk 16 en 10 dagen geleden. Nog geen antwoord vernomen. :O

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
*zucht* Ik heb weer eens de bezem door de posts van de laatste dagen gehaald.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Laatst online: 05-09 14:10
Microsoft voert eerste prijsdaling door (in Engeland):

http://www.eurogamer.net/...first-xbox-one-price-drop

Van 429.99 pond naar 399.99 pond.

Dat is al gauw 35 euro.

Zeer waarschijnlijk gaat het bij de andere euro landen van 499.99 naar 459.99.

Ook geven ze een digitale exemplaar van Titanfall erbij.

Dit scheelt Wehkamp Neckermann misschien weer paar tientjes per order :p

edit:

ook op tweakers.net:

nieuws: Microsoft verlaagt prijs Xbox One in Verenigd Koninkrijk

[ Voor 20% gewijzigd door Tjiwa op 25-02-2014 00:20 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:08

Hupske

AFCA

Tjiwa schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:52:

Dit scheelt WehkampNeckermann misschien weer paar tientjes per order :p

edit:

ook op tweakers.net:

nieuws: Microsoft verlaagt prijs Xbox One in Verenigd Koninkrijk
Begin inmiddels toch steeds meer twijfelen of ik die bon maar niet moet gaan aannemen. Straks is die nog maar 400 euro als wij hem krijgen |:(

Van mij mag die prijs daling nog wel eventjes wachten, want anders ben je bijna beter af met de bon.

[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 24-02-2014 23:51 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
hupske schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:48:
Begin inmiddels toch steeds meer twijfelen of ik die bon maar niet moet gaan aannemen.
Ik dacht dat dat eigenlijk een foutje was, de mensen die dat aanbod hadden gekregen? Of kan iedereen nu gewoon zeggen doe mij die bon maar, heb dat eigenlijk ook liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen kan dat (volgens mij maken ze een klein dansje bij iedere annulering! ;) )
Gewoon via de klantenservice berichtje sturen met je gegevens en zeggen dat je wil annuleren in ruil voor de bon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
De aanbieding was 150 euro goedkoper als de release prijs dus als er een prijsverlaging komt moeten ze maar ook weer 150 euro korting geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Heb ff geen zin om een screenshot te maken en met paint aan de slag te gaan om me saldo etc te verwijderen.

Maar ik heb 1 xboxone besteld via ideal en 1 via automatische incasso.
Nu zie ik bij in Ingeplande opdrachten op www.ing.nl dat Neckermann op 11-04-2014 nog 350,- gaat afschrijven.

Ik heb hier al tijden niet naar gekeken dus weet niet hoelang het er al instaat maar ben benieuwd wat er op die datum gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
0Burner0 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:43:
Heb ff geen zin om een screenshot te maken en met paint aan de slag te gaan om me saldo etc te verwijderen.

Nu zie ik bij in Ingeplande opdrachten op www.ing.nl dat Neckermann op 11-04-2014 nog 350,- gaat afschrijven.

Ik heb hier al tijden niet naar gekeken dus weet niet hoelang het er al instaat maar ben benieuwd wat er op die datum gaat gebeuren.
niets, want 11 april komt hij echt niet in de Nederlandse schappen te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
donald_dick schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:12:
[...]

niets, want 11 april komt hij echt niet in de Nederlandse schappen te liggen
Misschien wishful thinking maar zal het dan toch waar zijn!? Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat er op een aparte manier of omweg release info naar buiten komt! :?

Ben je nog van plan om een mail te sturen met de vraag waarom deze datum aangezien de release nog niet "officieel" bekend is?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Bunta schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:10:
[...]

Misschien wishful thinking maar zal het dan toch waar zijn!? Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat er op een aparte manier of omweg release info naar buiten komt! :?

[...]

Ben je nog van plan om een mail te sturen met de vraag waarom deze datum aangezien de release nog niet "officieel" bekend is?
Ben bang dat dat bij neckermann weinig zin heeft. Dan heb ik waarschijnlijk met de kerst antwoord.
Ik wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb inmiddels een xbox one in Duitsland gehaald, vind het allemaal wel beetje te lang duren die release in NL.

Ik laat m'n bestelling bij Neck wel staan, kijk tegen de tijd dat er een releasedatum wel wat ik ermee doen.
Sowieso nog even afwachten hoe het zit met die gratis games enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
offtopic:
Begrijp ik nu goed dat een automatische incasso ook in de toekomst geplaatst kan worden?

Dus 1x toestemming geven voor auto incasso en zij kunnen x maanden later een opdracht inplannen voor weer x maanden later?

Want ik vond het automatisch incasso systeem hier in NL al ruk, maar ik ging er wel vanuit dat ik dan enkel de komende week mijn afschriften in de gaten moest houden, niet dat er een half jaar later opeens nog een opdracht kan verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Gomez12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 01:21:
[...]

offtopic:
Begrijp ik nu goed dat een automatische incasso ook in de toekomst geplaatst kan worden?

Dus 1x toestemming geven voor auto incasso en zij kunnen x maanden later een opdracht inplannen voor weer x maanden later?

Want ik vond het automatisch incasso systeem hier in NL al ruk, maar ik ging er wel vanuit dat ik dan enkel de komende week mijn afschriften in de gaten moest houden, niet dat er een half jaar later opeens nog een opdracht kan verschijnen
Dat kan ook in de toekomst zijn inderdaad, nieuwe sepa manier

Neckermann kan dus op een datum in de toekomst deze incasseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://majornelson.com/20...new-markets-in-september/

Wat is dat microsoft toch aan het kutten. Naja, weten we in ieder geval wel waar we aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik denk dat Neckermann die incasso nog wel even opschuift want het hoge woord is eruit...

De XB1 komt in NL in september uit aldus de frontpage. Goed, das 1 jaar en 1 maand nadat we onze preorders bij Neckermann hebben geplaatst, maar ik ben zeer benieuwd of Neckermann zich aan hun afspraak gaat houden over zes maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Joosie200 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:27:
Ik denk dat Neckermann die incasso nog wel even opschuift want het hoge woord is eruit...

De XB1 komt in NL in september uit aldus de frontpage. Goed, das 1 jaar en 1 maand nadat we onze preorders bij Neckermann hebben geplaatst, maar ik ben zeer benieuwd of Neckermann zich aan hun afspraak gaat houden over zes maanden :)
Nou Neckermann kom maar op. Ze mogen nu niet meer op zich laten wachten.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:36
De kans dat ze de One in de markt zetten voor een lagere prijs dan 500 euro is aanzienlijk. Helemaal als je bedenkt dat hij ruim een jaar oud is op moment van verschijnen. Goed nieuws voor Neckermann dus. Die leggen dan een stuk minder toe op alle Xbox One's die ze moeten leveren.

Uiteindelijk voor ons minder voordeel! Jammer dan.

Maar we gaan het zien. Ik verwacht ook niet dat Neckermann inhoudelijk zal reageren totdat Microsoft de prijs bekend maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:36
-dp-

[ Voor 99% gewijzigd door Frozenberg op 18-03-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Frozenberg schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:10:
De kans dat ze de One in de markt zetten voor een lagere prijs dan 500 euro is aanzienlijk. Helemaal als je bedenkt dat hij ruim een jaar oud is op moment van verschijnen. Goed nieuws voor Neckermann dus. Die leggen dan een stuk minder toe op alle Xbox One's die ze moeten leveren.

Uiteindelijk voor ons minder voordeel! Jammer dan.

Maar we gaan het zien. Ik verwacht ook niet dat Neckermann inhoudelijk zal reageren totdat Microsoft de prijs bekend maakt.
Ik wil gewoon 150 euro korting dus als die goedkoper is halen ze van die prijs mar 150 euro af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-08 10:33
Ik ben benieuwd of ik nu een day 1 of day 385 edition ga krijgen. Maar wel fijn om te weten wanneer we hem eindelijk geleverd gaan krijgen. Alleen bezopen dat het zo lang heeft moeten duren. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:47
Haha, wtf.
Hoeveel was die bon ook alweer? 35 euro?
Misschien maar een PS4 Watchdogs Bundle halen bij Neckermann in mei.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V
  • Laatst online: 31-07 11:22

Jack V

Snappie?

cybevenom schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:59:
Ik ben benieuwd of ik nu een day 1 of day 385 edition ga krijgen. Maar wel fijn om te weten wanneer we hem eindelijk geleverd gaan krijgen. Alleen bezopen dat het zo lang heeft moeten duren. ;w
Ik mag hopen een day one, want die heb je immers besteld. Ben benieuwd hoe Microsoft's Day One er in Tier2 uitziet :/ Ik heb weinig vertrouwen in zowel Neckermann als Microsoft.

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Cyclonic schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:53:
[...]

Ik wil gewoon 150 euro korting dus als die goedkoper is halen ze van die prijs mar 150 euro af :+
Helaas hoeven ze dat echt niet te doen, droom lekker verder. De kans is groot dat Neckermann er nu geen financiele schade door loopt. Misschien is de prijs dan verlaagd met 100 euro, al helemaal als microsoft het door heeft dat het wereldwijd niet zo goed gaat met de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:00

Geckoo

Good news, everyone!

oftewel je kan nu beter gaan voor de kortingsbon?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Beste is idd de bon nemen en dan een PS4 kopen :D
Nog een dik half jaar wachten is wel erg belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:52:
Beste is idd de bon nemen en dan een PS4 kopen :D
Nog een dik half jaar wachten is wel erg belachelijk.
Wat een kinderachtige reaktie het gaat hierover de Xboxone, ik weet niet wat je hier komt zoeken met je geneuzel over je ps4, die ook bijna nergens te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
harrytasker schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:07:
[...]
Wat een kinderachtige reaktie het gaat hierover de Xboxone, ik weet niet wat je hier komt zoeken met je geneuzel over je ps4, die ook bijna nergens te krijgen is.
Vind de reactie persoonlijk spot-on. Hoef die hele XBOne ook niet meer. Ga voor de tegoedbon (als ze die geven) en die dan ook gewoon gebruiken voor ofwel iets voor m'n huidige PS3 dan wel toekomstige PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
harrytasker schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:07:
[...]

Ik heb ook een preorder staan, dus prima op mn plek hier. 350 is een mooie prijs, maar nog een half jaar wachten? De ps4 is in april volop leverbaar voor 399. Met 35 korting bijna net zo goedkoop als de xbox one? Grootste reden voor mij om de x1 te kopen was dat hij zo goedkoop was. Nu dat echter nog een half jaar gaat duren begin ik te twijfelen: betere graphics, meer verkocht en sneller beschikbaar voor 365?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

Ik heb hier al een ps4 staan juist omdat t me te lang duurde. Om nu nog 6 maanden te wachten op een console die nu voor mij weinig meerwaarde meer biedt is mij ook wat gortig. Probleem is alleen dat ik niet veel opschiet met een kortingsbon van 35,- dus tot ik weet wat ik ermee doe laat ik de order staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Heb hem ook gecanceld, hoop dat ik die waardebon krijg. Neckermann is de winnaar, maar Microsoft en de klanten zijn de verliezers.. In September zijn die spellen die we er bij zouden krijgen geen ruk meer waard (misschien in Nederland wel voor de volle prijs) en het duurt gewoon te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 22:05
Iedereen die voor de waardebon gaat is in mijn ogen niet slim bezig. Stel ze leveren het voor 350 euro. Volgens mij krijg je wel een gloednieuwe xbox one voor 450 euro verkocht (anders wel voor 425 euro). Houd je toch netto, iets meer in je zak, dan het nemen van een waardebon?

Maar goed, be my guest. Kans lijkt mij dan alleen maar groter dat ze het wel uitleveren voor 350 :). Ik wacht nog volmoed op een antwoord vna Necerkmann, nu de release bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
FireBladeX schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:58:
Iedereen die voor de waardebon gaat is in mijn ogen niet slim bezig. Stel ze leveren het voor 350 euro. Volgens mij krijg je wel een gloednieuwe xbox one voor 450 euro verkocht (anders wel voor 425 euro). Houd je toch netto, iets meer in je zak, dan het nemen van een waardebon?

Maar goed, be my guest. Kans lijkt mij dan alleen maar groter dat ze het wel uitleveren voor 350 :). Ik wacht nog volmoed op een antwoord vna Necerkmann, nu de release bekend is.
Daar heb je zeker gelijk in, maar ik heb besloten dat ik ook in september niet meteen een xbox zou nemen ( ook nu niet). misschien bij de prijsverlaging of slim versie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 20:20
Even een kleine update in mijn situatie.

Vandaag kwam ik er per toeval achter dat mijn bestelling van de Xbox One niet meer terug te vinden was in mijn Neckermann account. Deze stond de laatste keer nog wel in mijn account onder bestelhistorie, met de status 'niet geleverd'.
Ik heb direct een mail gestuurd naar Neckermann, met de vraag hoe dit kan en dat ik de Xbox One alsnog in bestelling wil laten staan.

Zijn er hier nog tweakers die hun bestelling net als ik nog niet geannuleerd hebben? Ik vraag mij af of de bestelling bij hun wel nog in het Neckermann account staat.

Ondertussen wacht ik rustig de reactie van Neckermann af :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Mijne is ook geannuleerd van de week. Kreeg een mail met een kortingscode. De uitleg was als volgt:

"Wij hebben je op 26-08-2013 een e-mail gestuurd om je te informeren over de foutieve levering van de Xbox One spelcomputer die op onze website heeft gestaan. Bij deze bieden we je een cadeaubon aan van € 35,00 die je kunt besteden op onze website www.neckermann.com. Deze cadeaubon is geldig t/m 30 juni 2014*."

Meer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Laatst online: 09-09 13:42
Jack V schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:55:
Ik heb hier al een ps4 staan juist omdat t me te lang duurde. Om nu nog 6 maanden te wachten op een console die nu voor mij weinig meerwaarde meer biedt is mij ook wat gortig. Probleem is alleen dat ik niet veel opschiet met een kortingsbon van 35,- dus tot ik weet wat ik ermee doe laat ik de order staan.
Ik heb er BF4 voor de PS4 mee gehaald, mooi goedkope game daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vaag, bij mij is hij opeens ook weg?
Heb ze maar eens gemailed, had zelf niet geannuleerd.

Beste Matthijs,

Tot onze spijt is de Xbox One niet zichtbaar in je neckermann.com-account. Wij kunnen je echter verzekeren dat de Xbox One nog steeds voor je in bestelling staat zoals wij toegezegd hebben.

Zodra wij meer informatie hebben over het verdere verloop word je direct geïnformeerd.

[ Voor 62% gewijzigd door matthijst op 02-04-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
Net een dame aan de lijn gehad over de kortingscode. Die kon je inderdaad zo krijgen. De uiterste datum waarop deze gebruikt kon worden was echter 30 juni. Vond dat zelf een beetje te kort en wacht dus maar weer geduldig af op de levering van de One. Benieuwd wat de winkel/onze prijs wordt tegen die tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 20:36
Mijn bestelling is ineens ook niet meer terug te vinden op de neckermann site.
Ik heb hem zelf niet geannulleerd.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:34
In mijn geval is zelfs mijn hele neckermann account spontaan verdwenen? Voorheen stond de Xbox one nog in "Mijn Neckermann", maar nu kan ik niet eens meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Damn, verzendkosten zijn zelf bij PlayStation Netwerk-tegoed €4,95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jup, voor PSN-tegoed had je beter die bulkkorting bij Bol kunnen pakken voor 37,50 + gratis verzenden. Maar genoeg offtopic, bij mij is mijn neck.nl bestellingen tab er ook uit inclusief de geannuleerde bestelling met als omschrijving 'game.console' 'niet geleverd' van 23-08-2013. Voor het eerst, want eerder bleef met de nieuwe site wel neck.nl bestellingen staan in je bestelarchief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mijn bestelling is nu ook verdwenen. Het hele tabblad neck.nl van "status van bestellingen" is weg.
Ik had nog een andere bestelling bij neckermann.com die er nog wel in staat, in het gelijknamige tabblad. Verder staat er nog "klantenservice bestellingen", maar die is ook leeg.

Lekker vaag allemaal. Ik ga steeds meer neigen naar annuleren. Want een release een jaar later vind ik eigenlijk ook wel bagger, waarschijnlijk zijn die dingen niet veel later overal al gezakt 350 euro. De een of twee games die je er bij zou moeten krijgen (vanwege pre order of day one of zoiets) zullen dan wel te vinden zijn in de budgetbak. Als ik ze überhaupt nog zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 16:18
Gisteren heb ik een e-mail van Neckermann gekregen waarin ze mij verzekerden dat de xbox nog steeds in bestelling staat. Als er meer informatie is wordt ik direct geinformeerd, nog maar even wachten tot september dus. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

Bij mij ook weg uit het overzicht, maar ik heb dan weer geen zin om te mailen hoe het zit gezien ik hier in dit topic reacties lees van neckermann dat deze sowieso nog wel in het systeem staat.

Ach, als ze er ooit mee komen dat ik niet actief was met het in de gaten houden van de bestelling verwijs ik gewoon naar dit topic :).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:14
Wordt de Xbox One nou wel of niet geleverd voor dit bedrag. Ik heb nog een mail van hun waar ze het volgende beweren
Nu de koopovereenkomst geldig tot stand is gekomen, gaat neckermann.com er vanaf nu vanzelfsprekend ook hard voor knokken om je de Xbox One toch te leveren voor de per ongeluk vermelde verkoopprijs van € 349,00. Mocht dit niet lukken, dan laten wij je dat weten en kan je natuurlijk altijd kosteloos je koopovereenkomst ontbinden.
Nooit een mail ontvangen, dus ga er vanuit dat de prijs van 350 gewoon geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja, ze gaan (proberen te) leveren voor die prijs. Maar aangezien bv. Intertoys ze al verkocht voor 449,- moet het heus wel te doen zijn voor 349 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Het wordt steeds minder aantrekkelijk zo met die berichten dat de X1 zonder Kinect wordt geleverd. Anders maar mooi voor de 35 euro waardebon gaan.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Preorder bonus van 2 games?
En ik heb een xbox one met connect besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
matthijst schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:16:
Preorder bonus van 2 games?
En ik heb een xbox one met connect besteld?
Kinect :+

Ja klopt, nog steeds 50 euro, 2 games en Kinect. Al boeit die laatste me totaal niet :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
In september gaan we de xbox overal krijgen rond de 370 zoals MM en Saturn meestal 20-30 euro onder de adviesprijs gaan zitten, ik durf ook te wedden dat ze de versie zonder Kinect gaan leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Laatst online: 04-02 10:04
Cyclonic schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:48:
In september gaan we de xbox overal krijgen rond de 370 zoals MM en Saturn meestal 20-30 euro onder de adviesprijs gaan zitten, ik durf ook te wedden dat ze de versie zonder Kinect gaan leveren!
Hangt er allemaal vanaf wat er in de productbeschrijving stond.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Geen haast. PS4 ondertussen, zie de xbox in september wel komen :)
Al is hij 370 bij MM, dan heb je nog die preorder games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Denzis schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:50:
[...]

Hangt er allemaal vanaf wat er in de productbeschrijving stond.
Toen we bestelden was er helemaal geen kinectloze versie, dus dat lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

matthijst schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:02:
[...]

Toen we bestelden was er helemaal geen kinectloze versie, dus dat lijkt me duidelijk :)
We hebben inderdaad officieel een Xbox One Day One Edition (met Kinect) besteld. Dus zijn ze verplicht om dat product ook te leveren.
Ga misschien nog ff een mailtje sturen hoe en wat nu. Gaan we de xbox ook direct krijgen in september? Wat als de termijn van het aanbod voor de waardebon (juni) vervalt? Zitten we dan vast aan de koop?
Ben benieuwd of ze daar überhaupt antwoorden op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik zou er niet op rekenen antwoord te krijgen, dat zijn ze namelijk heel erg goed in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:41
matthijst schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:35:
Ja, ze gaan (proberen te) leveren voor die prijs. Maar aangezien bv. Intertoys ze al verkocht voor 449,- moet het heus wel te doen zijn voor 349 :)
Welke intertoys heb jij het te koop zien staan voor 449? Want ik zie het alleen voor 499 te koop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Aramiss schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:57:
[...]

Welke intertoys heb jij het te koop zien staan voor 449? Want ik zie het alleen voor 499 te koop staan.
Was op een zondag, eenmalig (staat hier ergens nog wel in t koopjestopic)

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Zero Tolerance

Neckermann is inmiddels failliet verklaard. Levering zal dus sowieso niet gaan plaatsvinden, en mensen die vooruitbetaald hebben zijn in basis hun geld kwijt.

Doorstart / situatie rond faillissement

In de sticky staat meer informatie over faillissementen en wat je eventueel nog kan doen.

Scheldpartijen en beschuldigingen zijn vruchteloos. Bij een faillissement zijn er enkel verliezers. Frustratie uiten is prima, maar hou het netjes.