Hey allemaal,
Heb sinds kort een grondlus in mijn installatie. Dit merk ik alleen als ik de CD ingang gebruik waar mijn computer aan hangt. Geaarde stopcontacten heb ik hier niet, maar heb op internet gelezen dat het mogelijk is om een draadje te trekken van de GND aansluiting op de versterker naar zo'n pin aan de zijkant van de stekkerdoos (deze)
. Ik bedoel dus de metalen pin die aan de andere kant zit van waar de stekker in gaat.
Heb dit ook even geprobeerd en het reduceert de brom met 75% , dus het werkt wel. Maar wat ik wil weten, is dit gevaarlijk of slecht voor de versterker? of kan dit zonder problemen op die manier.
Heb sinds kort een grondlus in mijn installatie. Dit merk ik alleen als ik de CD ingang gebruik waar mijn computer aan hangt. Geaarde stopcontacten heb ik hier niet, maar heb op internet gelezen dat het mogelijk is om een draadje te trekken van de GND aansluiting op de versterker naar zo'n pin aan de zijkant van de stekkerdoos (deze)
. Ik bedoel dus de metalen pin die aan de andere kant zit van waar de stekker in gaat.Heb dit ook even geprobeerd en het reduceert de brom met 75% , dus het werkt wel. Maar wat ik wil weten, is dit gevaarlijk of slecht voor de versterker? of kan dit zonder problemen op die manier.