Op mijn laptop heb ik een lan verbindig van 100 Mb/s en draadloos 54 Mb/s, ik zet bestanden van mijn laptop op mijn android, dit gaat via de wifi van de laptop naar de router en dan op de android, kan ik de bestanden ook via de lan verbinding naar de router toesturen en dan via de routerwifi naar de telefoon?
Ja, zolang je laptop met kabel aan de router hangt en het WiFi uitgeschakeld is zal Windows (gok ik?) vanzelf de bedrade verbinding pakken. Verwacht echter geen gigantische snelheidswinst, de meeste Android telefoons kunnen niet zo héél snel schrijven.
Maar hey, niet geschoten is altijd mis
Maar hey, niet geschoten is altijd mis
je kijkt naar downloadsnelheid je moet naar uploadsnelheid kijken
waarschijnlijk is je uploadsnelheid zon 3mb bekabeld
Ik gebruik een app op de telefoon die samba network fileshare heet, deze app vraagt bij de router om een ip adres waarna de bestandsoverdracht alleen via het netwerk plaats vind. Super App.
Wat is het nu 1,5MB/s of 1,5Mb/s?Mondriaan1 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:37:
Oke werkt, alleen nu is de overdracht nog maximaal 1,5 mb/s terwijl de wifi 54 mb/s moet zijn, misschien dat dit een maximum is voor de telefoon?
Daarnaast van die 54Mb/s van jouw router kunnen we gewoon even kort door de bocht in zeer gunstige omstandigheden ~27Mb/s verwachten.
Ik heb de router aangesloten, ik heb de bestaande kabel nu op een lan aansluiting verbonden want als ik deze in de wan druk dan krijg ik niets, de android zit op de nieuwe router en ik kan bestanden overzetten van de laptop naar de android maar de android wil niet gebruikmaken van de draadloze verbinding naar het wifiinternet, ik heb zelf geen duidelijke kennis van hoe dat nu zit met mbps MB/s of wat dan ook, wat ik hierover op het internet vind staat in het engels en dit is niet veel verlichtend.
Je hebt download en uploadsneldheid. Upload is vaak bekabeld zon 5 mb. Hangt van je pakket af maar dat is redelijk standaard en draadloos zo'n 1-2 mb
Download snelheid is de snelheid van je internet als je gaat internetten. Zoals online bij een game of browsen. Deze hangt ook af van je pakket maar bij ons is die zo'n 60mbp/s
Downloadsnelheid is dus 54mbp/s bij jou denk ik en upload 1.5 mbp/s denk ik..
Download snelheid is de snelheid van je internet als je gaat internetten. Zoals online bij een game of browsen. Deze hangt ook af van je pakket maar bij ons is die zo'n 60mbp/s
Downloadsnelheid is dus 54mbp/s bij jou denk ik en upload 1.5 mbp/s denk ik..
Oke dan wordt dat niet veel meer, ik heb nu wel een toppie signaal.
Pagina: 1