[versterker]Zo klein mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:10
Ik ben op zoek naar een kleine versterker (ter grootte van een raspberry pi ongeveer) om in speler te verwerken. Ik wil een kastje maken, waarin de pi, een versterker en twee speakers verwerkt zitten. Deze kan ik dan in de tuin gebruiken of in de schuur oid.

Alles wat ik tegenkom is ongeveer 30cm, maar ik zoek dus veel kleiner. Iemand hier enig idee? Budget: max. 100 euro.

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:53
Ik weet niet of ze geschikt zijn (of geschikt te maken), maar headphone amps zijn vaak veel kleiner en soms portable.

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:57
Paultje3181 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:38:
Ik ben op zoek naar een kleine versterker (ter grootte van een raspberry pi ongeveer) om in speler te verwerken. Ik wil een kastje maken, waarin de pi, een versterker en twee speakers verwerkt zitten. Deze kan ik dan in de tuin gebruiken of in de schuur oid.

Alles wat ik tegenkom is ongeveer 30cm, maar ik zoek dus veel kleiner. Iemand hier enig idee? Budget: max. 100 euro.
Een TA2024?

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-01 10:09

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien een car amplifier, zoiets als dit http://www.rockfordfosgate-store.nl/r125-2

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-01 10:35
Is deze Pro-ject amp-box niks?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dit topic eens doorgelezen?
Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 19]

Wise enough to play the fool

Verwijderd

een pro-ject amp? Kijk daar maar eens naar!
Pagina: 1