iMac aanschaffen, toetsenbord NL of Internationaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Goedeavond,

Ik ben van plan om morgenochtend deze maxed out iMac te bestellen. (Ik weet dat sommige mensen voorstander zijn van het afwachten op de nieuwe versie. Maar i.v.m. mijn RL situatie is het belangrijk dat ik hem nu bestel.)

Met de volgende extra's welke ik bij dezelfde winkel bestel: (Wil nu volledig Apple gaan ;))
  • AppleCare
  • Magic Trackpad
  • Airport Time Capsule 3TB
  • USB Superdrive
  • Apple Battery Charger
Nu zit er bij de iMac standaard een NL wireless toetsenbord. Nu ben ik vanuit mijn huidige (en vroegere) windows setups gewend om met een Internationaal Toetsenbord te werken. Daarom had ik in eerste instantie bedacht om via internet een Wireless Internationaal Toetsenbord te bestellen. Nu kan ik alleen geen winkel vinden die deze binnen 24 uur leverd zodat ik hem gelijk binnenkrijg met m'n iMac. (Apple maakt het namelijk alleen verzendklaar binnen 24h)

Nu zag ik dat de verschillen minimaal zijn. Is het makkelijk om hieraan te wennen of raden jullie toch aan om een Wireless Internationaal Toetsenbord te bestellen? (Zo ja, weten jullie een winkel die binnen 24/h levert?)

Thx in advance.

P.S. Zitten er bij de iMac standaard al opgeladen batterijen voor de Magic Mouse etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Of je er snel aan zal wennen verschilt per persoon, ik had voorheen een US layout en sindskort een EU layout en voor mij maakt het geen verschil uit. Ik zou zeggen, probeer het toetsenbord eerste even uit, je kan altijd nog een US bestellen en de ander weer verkopen.

p.s. Nee, bij de randapparatuur komen geen batterijen mee.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Fietsbel schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:16:
Of je er snel aan zal wennen verschilt per persoon, ik had voorheen een US layout en sindskort een EU layout en voor mij maakt het geen verschil uit. Ik zou zeggen, probeer het toetsenbord eerste even uit, je kan altijd nog een US bestellen en de ander weer verkopen.

p.s. Nee, bij de randapparatuur komen geen batterijen mee.
Bedankt voor je snelle reactie. Waarschijnlijk ga ik het gewoon proberen, als het niet lukt kan ik altijd nog verder kijken. Vind het eigenlijk ook wel een uitdaging.

Wel bijzonder dat ze het toetsenbord & magic mouse niet gebruiksklaar leveren. :o

[ Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 12-08-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 17:49
Het NL Wireless keyboard hebben ze toch standaard? Net als dat ze in Duitsland standaard het Qwertz toetsenbord bijvoegen, en in België het Azerty toetsenbord. Dat je anders wil betekent dat je idd moet wachten.

Zelf heb ik trouwens het NL toetsenbord en vind het prima. De enter toets moet je misschien een beetje aan wennen, maar drie keer backslash ingedrukt te hebben weet je niet beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ja, bij de trackpad en keyboard zitten WEL batterijen, alleen géén oplaadbare.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind die NL toetsenborden van Apple werkelijk verschrikkelijk: de return is op de middelste rij veel te smal om goed te raken. Als je internationaal gewend bent zou ik daar dus zeker voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Bedankt voor jullie input. Ik ga gewoon het NL toetsenbord gebruiken, mocht het problemen geven dan kan ik altijd nog de internationale aanschaffen.

@RobV. Thanks. Dan kan ik gelukkig wel meteen gebruik maken. ;)
Pagina: 1