beste tweakers,
ik heb een pc staan met de volgende specificaties:
• Intel® ViivTM processortechnologie met Intel® CoreTM2 Duo processor E6750 (2,66 GHz, 4096 KB L2-Cache, 1333 MHz FSB)
• 2048 MB DDR2 - 667Mhz werkgeheugen
• Harde schijf van 500 GB
• Twee eSata aansluitingen
• Nvidia® Geforce® 8600 GS PCI-Express videokaart met HDMI-aansluiting: 256 MB DDR2 SDRAM, DirectX 10 en HDCP-ondersteuning
• 8-kanaals HD-Audio (7.1 surround)
• Blu-ray Disc en HD DVD-lezer met multiformat cd-/dvd-brander: ondersteunt alle gangbare cd- en dvd-normen, ook dual layer DVD-R en DVD+R
• Ingebouwde 3-in-1 TV-tuner: DVB-T, DVB-S, analoge TV
• Geïntegreerde WLAN IEEE 802.11b/g/n draft, draadloos internet met maximaal 300Mb/s doorvoersnelheid^
• Klaar voor internet & DSL
• Netwerkkaart Fast Ethernet LAN 10/100/ Mbit/sec.
• Ingebouwde multikaartlezer
ik wil graag een nieuwe pc samen stellen waar ik gemakkelijk battlefield 3 en 4 mee kan spelen...
en of ik nog wat dingen mee kan nemen uit mijn oude pc ......
budget is rond de 750 euro nu, maar zou hem ook in de toekomst op willen waarderen zodat ik hem een beetje up to date kan houden.
tnx alvast voor de reacties.
ik heb een pc staan met de volgende specificaties:
• Intel® ViivTM processortechnologie met Intel® CoreTM2 Duo processor E6750 (2,66 GHz, 4096 KB L2-Cache, 1333 MHz FSB)
• 2048 MB DDR2 - 667Mhz werkgeheugen
• Harde schijf van 500 GB
• Twee eSata aansluitingen
• Nvidia® Geforce® 8600 GS PCI-Express videokaart met HDMI-aansluiting: 256 MB DDR2 SDRAM, DirectX 10 en HDCP-ondersteuning
• 8-kanaals HD-Audio (7.1 surround)
• Blu-ray Disc en HD DVD-lezer met multiformat cd-/dvd-brander: ondersteunt alle gangbare cd- en dvd-normen, ook dual layer DVD-R en DVD+R
• Ingebouwde 3-in-1 TV-tuner: DVB-T, DVB-S, analoge TV
• Geïntegreerde WLAN IEEE 802.11b/g/n draft, draadloos internet met maximaal 300Mb/s doorvoersnelheid^
• Klaar voor internet & DSL
• Netwerkkaart Fast Ethernet LAN 10/100/ Mbit/sec.
• Ingebouwde multikaartlezer
ik wil graag een nieuwe pc samen stellen waar ik gemakkelijk battlefield 3 en 4 mee kan spelen...
en of ik nog wat dingen mee kan nemen uit mijn oude pc ......
budget is rond de 750 euro nu, maar zou hem ook in de toekomst op willen waarderen zodat ik hem een beetje up to date kan houden.
tnx alvast voor de reacties.