Toon posts:

heeft er iemand advies?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb een pc staan met de volgende specificaties:

• Intel® ViivTM processortechnologie met Intel® CoreTM2 Duo processor E6750 (2,66 GHz, 4096 KB L2-Cache, 1333 MHz FSB)
• 2048 MB DDR2 - 667Mhz werkgeheugen
• Harde schijf van 500 GB
• Twee eSata aansluitingen
• Nvidia® Geforce® 8600 GS PCI-Express videokaart met HDMI-aansluiting: 256 MB DDR2 SDRAM, DirectX 10 en HDCP-ondersteuning
• 8-kanaals HD-Audio (7.1 surround)
• Blu-ray Disc en HD DVD-lezer met multiformat cd-/dvd-brander: ondersteunt alle gangbare cd- en dvd-normen, ook dual layer DVD-R en DVD+R
• Ingebouwde 3-in-1 TV-tuner: DVB-T, DVB-S, analoge TV
• Geïntegreerde WLAN IEEE 802.11b/g/n draft, draadloos internet met maximaal 300Mb/s doorvoersnelheid^
• Klaar voor internet & DSL
• Netwerkkaart Fast Ethernet LAN 10/100/ Mbit/sec.
• Ingebouwde multikaartlezer

ik wil graag een nieuwe pc samen stellen waar ik gemakkelijk battlefield 3 en 4 mee kan spelen...

en of ik nog wat dingen mee kan nemen uit mijn oude pc ......

budget is rond de 750 euro nu, maar zou hem ook in de toekomst op willen waarderen zodat ik hem een beetje up to date kan houden.

tnx alvast voor de reacties.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Je zou wellicht de kaartlezer + blu-ray disc & hd dvd lezer/brander + wifi mee kunnen nemen naar de volgende build.
Hoe oud is die harde schijf? Misschien kan je die ook nog meenemen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 3350P Boxed€ 150,20€ 150,20
1MSI H77MA-G43€ 62,45€ 62,45
1MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming€ 235,50€ 235,50
1Fractal Design Define Mini€ 72,71€ 72,71
1Cooler Master Hyper TX3 Evo€ 12,75€ 12,75
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 56,90€ 56,90
1XFX Pro 550W€ 53,90€ 53,90
1Crucial 2.5" M500 120GB€ 82,50€ 82,50
1Je 500GB harde schijf€ 0€ 0
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 726,91

Verwijderd

advies 1: maak een leuke titel :), denk dat je niet veel kan gebruiken uit dit oude apparaat, mogelijk je WiFi, TV tuner en Bluray + HDD. Als je hulp wil bij de samenstelling van een nieuw systeem moet je of in pricewatch zelf een systeem samen stellen of er een uit een ander topic halen kan ook!

Verwijderd

Lees eerst even het DAA beleid

Daarnaast kun je ook kijken naar de BBG van juli en hiervan uit verder gaan zoeken naar wat jij precies wilt.

Verwijderd

Topicstarter
beste smokingcrop,

bedankt voor je je immens snelle reactie ziet er goed uit...

als ik nou een iets beter moederboard neem, heb ik dan niet wat meer mogelijkheden in de toekomst om uit te breiden of is het juist verstandiger om een zwaardere videokaart te nemen.?

ps ik ben echt niet thuis in deze materie..

tnx

Verwijderd

Topicstarter
beste larsiano,

tnx voor het advies ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:52:
Lees eerst even het DAA beleid

Daarnaast kun je ook kijken naar de BBG van juli en hiervan uit verder gaan zoeken naar wat jij precies wilt.
beste mugodice,

had alles al door gelezen en heb overal gekeken maar heb niet echt de kennis in huis om te kunnen weten wat wel of wat niet bij elkaar past..:(

kan ik mijn behuizing hergebruiken of kan ik dit of dat wel of juist niet met elkaar combineren..

Verwijderd

Ik had de kennis eerst ook niet en heb me toen 2 maanden ingelezen alvorens hier een topic te starten.
Niet dat jij dat ook zo lang moet doen maar met een beetje moeite kom je al heel ver.
Er staan hier tig topics over gamesystemen en daarnaast dus ook het advies om de BBG juli als leidraad te nemen.

Zodra je dan een wenslijst plaatst plus nog eventueel extra info dan kunnen de Tweakers hier jou veel beter helpen. Je weet ondertussen ook wat je mee kunt nemen dus veel succes en plezier met lezen :)

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Lees dan even [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen ;)

Beter moederbord om later up te graden zal niet werken.
Een beter systeem dan die ik je gegeven heb zal moeilijk gaan. (beetje muggenziften kan altijd natuurlijk :p)
Met die gtx 760 kan je gerust bf3 op maxed out spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 12-08-2013 23:00 ]

• mirp
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-07-2022
Je kan voor een intel build gaan, maar ook voor een amd build.

Om een beetje wegwijs te raken wat betreft je processor in bf typ dit in op google afbeeldingen: cpu battlefield 3 of cpu battlefield 4.

Voor je videokaart kun je kijken of je iets aan onderstaande links hebt:

http://www.techpowerup.co...olor/HD_7870_Devil/7.html
http://lanoc.org/review/video-cards/6606-gtx-780-sli-results
http://www.guru3d.com/art...0_msi_hawk_review,16.html

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BF3 doet niks met meer dan twee cores, of bijzonder weinig.
Pagina: 1