Toon posts:

welk moederbord moet ik nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi een heel goed moederbord hoeft toch niet als ik bijna niet ga gamen zoja welke moet ik dan nemen

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Eentje die in je computerkast past.

DAA beleid

[ Voor 54% gewijzigd door Lip op 12-08-2013 00:14 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-01 20:06

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Een topic als deze dat in Videokaarten en Beeldschermen wordt gepost? Hoort in Componenten Aankoopadvies, maar Processors, Moederborden & Geheugen zou nog te begrijpen zijn. Niet om vervelend over te komen, maar het topic in V&B stoppen is een knappe prestatie.

En verder, hoezo weinig info? Je kan natuurlijk niet zomaar het eerste het beste moederbord kopen. Als je van plan bent een Haswell van Intel te kopen moet je niet met een AMD3+ moederbord aankomen. Als het zo goedkoop mogelijk moet zijn zou ik een low-end CPU nemen van AMD en een goedkoop moederbord dat compatible is. Als dat nog te duur is een Raspberry Pi. Als je heftige wiskundige analyses wil uitvoeren zou ik weer richting de Core i7 gaan, met een middelmatig moederbord. Het enige wat we weten is dat je niet van plan bent te gaan gamen. Als je Windows gebruikt werkt trouwens elk moederbord, als je Linux gebruikt moet je ook nog uitkijken dat er niet door stomme pech iets belabberd werkt. Computers voor dingen die niet gamen zijn is een beetje een brede categorie.

[ Voor 14% gewijzigd door Amanoo op 12-08-2013 00:25 ]

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2025
hij is 13 dat verklaart veel :D
zo http://www.alternate.be/A..._FX/html/product/1036918/?
dit is bv. een moederbord dat niet veel geld kost en goede prestaties kan leveren
er kan zelf een dikke videokaart op ;)
het is lukraak gevonden :)
mss kan je wat meer info geven wat je ermee wilt doen helpt ook veel
als de oplossing van een rekensom wil weten moet je ook niet 1+1+? = ? doen hé :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:41

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik raad een raspberry pi aan, daar zit alles al op en dus kan er weinig mis gaan. En gek genoeg, voor een aardig wat basis dingetjes zijn ze nog wel te overleven ook!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Oh je moet helemaal niets nemen.
Maar als het je geen reet kan schelen pak je toch de goedkoopste met een voldoende in de review ?
http://tweakers.net/categ...Fyam-mXlKVkBOcXJ-EYRjXAsA

whehehe hier komt de raspberry pi nog idd als eerste :P

[ Voor 58% gewijzigd door Fish op 12-08-2013 01:00 ]

Iperf

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 00:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zijtak van welke dingen
Meerdere topics over hetzelfde is nergens voor nodig en niet de bedoeling.

Zie ook: Ultraman in "welke dingen"

[ Voor 66% gewijzigd door Ultraman op 12-08-2013 01:20 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.