Verwijderd

Topicstarter
welke onderdelen moet ik allemaal in mijn desktop zetten het moet een snelle goed werkende desktop zijn van ong 400 euro

Verwijderd

Ik zou eens beginnen met een nette startpost die aansluit bij de eisen uit DAA beleid . Dat vergroot de kans op serieuze reacties want dit slaat nergens op :)

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 03:32

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nou, voor een goed werkende desktop is nodig een goede processor. Een goed moederbord, Goed geheugen is ook absoluut niet af te schrijven.
Goede harde schijven is natuurlijk ook wel iets. En niet de goede videokaart vergeten!
Voor 400 euro heb je geen goede desktop, aangezien een goede kast al een goede 100 euro kost.

Ik denk dat je weinig goeds hebt voor 400 euro. En goed advies hoef je met een dergelijke vraag ook niet te verwachten.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:46
Als je niet gaat gamen: reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2013
Als je wel gaat gamen: reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2013
Als je meer/andere eisen hebt: DAA beleid

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-01 23:34
Voor iets meer dan 400 Euro heb je al een goed systeem.

Met een goed toetsenbord, waar de leestekens wel werken...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 19:03
Firesphere schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:57:
Nou, voor een goed werkende desktop is nodig een goede processor. Een goed moederbord, Goed geheugen is ook absoluut niet af te schrijven.
Goede harde schijven is natuurlijk ook wel iets. En niet de goede videokaart vergeten!
Voor 400 euro heb je geen goede desktop, aangezien een goede kast al een goede 100 euro kost.

Ik denk dat je weinig goeds hebt voor 400 euro. En goed advies hoef je met een dergelijke vraag ook niet te verwachten.
onzin, hij heeft het over een goede desktop, geen game-monster.
dus een onboard videokaart is dan meer dan voldoende.
voor een goedkoop snelheidsgevoel zou ik voor een ssd gaan.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 03:32

Firesphere

Yoshis before Hoshis

GoVegan schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:16:
[...]

onzin, hij heeft het over een goede desktop, geen game-monster.
dus een onboard videokaart is dan meer dan voldoende.
voor een goedkoop snelheidsgevoel zou ik voor een ssd gaan.
Je mist een hele hoop sarcasme.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt voor jullie reactie maar nogmaals welk moederbord harde schijf prossesor enz heb ik nodig voor een snelle goed werkende pc ik ben geen game verslaafde dus ga dat niet al teveel doen

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:58
En nogmaals verwijs ik je door naar DAA
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:19:
oke bedankt voor jullie reactie maar nogmaals welk moederbord harde schijf prossesor enz heb ik nodig voor een snelle goed werkende pc ik ben geen game verslaafde dus ga dat niet al teveel doen

Cloud ☁️

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 15:11
Downloader91 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:25:
En nogmaals verwijs ik je door naar DAA

[...]
En heb je je antwoord eigenlijk al gehad...

Verwijderd

Topicstarter
ja maar weet je wat het is ik ben net nieuw bij tweakers weet allemaal niet hoe het werkt
dus vraag ik gewoon wat voor een onderdelen heb ik nodig voor een snelle goedwerkende pc
voor 450 euro inc. toetsenbord

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Jep doe vooral nergens moeite voor. Gewoon lekker makkelijk de infobalie a.k.a tweakers raadplegen. Die hebben immers toch niets beters te doen.

Ryzen 3600 - GTX1060

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:06
Een slotje heb je nodig

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, denk even aan dit: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Gewoon negeren tot er een lokale moderator langskomt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
hzo al die reacties

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
2 topic's is misschien overbodig? welk moederbord moet ik nemen Beide een TR ofc.

[ Voor 9% gewijzigd door harmz op 11-08-2013 23:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet het ook niet ik ben net nieuw op tweakers en vandaar dat ik dat doe

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:53:
ja ik weet het ook niet ik ben net nieuw op tweakers en vandaar dat ik dat doe
Begin dan eens met Het Algemeen Beleid door te lezen, daar staat in wat er verwacht wordt van users. Vooral geen nieuwe posts maken voor je weet wat de bedoeling is :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
nieuw desktop voor thuisgebruik 3x scheepsrecht is niet op tweakers.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 00:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ten eerste: welkom op GoT :w
gambieter schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:56:
Begin dan eens met Het Algemeen Beleid door te lezen, daar staat in wat er verwacht wordt van users. Vooral geen nieuwe posts maken voor je weet wat de bedoeling is :) .
Prima antwoorden waar ik weinig meer aan toe te voegen heb.
We verwachten hier wel van je dat je het een en ander uitzoekt alvorens je een topic opent, zoals vermeldt in het Algemeen Beleid uit de post van gambieter.

Het is hier geen helpdesk waar we je handje vasthouden met al je aanschaffen. Die beslissingen kun je zelf maken. Waar we je wel bij kunnen helpen is met het maken van een geinformeerde keuze, door antwoord te geven op concrete vragen van jouw kant.
Volg om te beginnen eens de stappen uit DAA en CAA, te vinden onder diens "Beleid" topics. Zet onder elkaar wat je zoekt/verlangt en wat je zelf al gevonden hebt. Als je bijvoorbeeld 3 interessante desktops/onderdelen gevonden hebt maar je hebt er nog vragen over, dan kun je in een nieuw topic concrete vragen stellen waar je nog twijfel over hebt.
Maak je gebruik van de hersenen die je gegeven zijn en zet ze eens aan het werk. Door te beginnen met eens jezelf in te lezen. :Y

Daarnaast wil ik je er op wijzen dat het openen van meerdere topics over hetzelfde onderwerp, en zeker binnen korte tijd na elkaar, eerder averechts werkt. Mensen hier hebben dit vaak vlot in de gaten, en zitten hier doorgaans ook in hun vrije tijd (waaronder ik), waardoor je je kansen op nuttige antwoorden juist kleiner maakt. Enkele matige antwoorden in je topics zijn daar getuige van.
Bedenk dat hier ook allemaal mensen rondlopen en behandel ze met respect en geduld, dan mag je dat ook terug verwachten :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.