Hallo Tweakers
Het was tijd voor een nieuwe computer en ik vind het een uitdaging om deze zelf te bouwen. Heb al verschillende Pc generators op internet geraadpleegd maar had elke keer geen goed gevoel over. Dus maar zelf onderzoek gedaan en vele reviews gelezen van waaruit ik een keuze heb gemaakt hoe mijn PC ga bouwen. Alleen dit is mijn eerste keer en dat ik iets over het hoofd zie is snel gemaakt.
Dus is mijn vraag willen jullie er eens naar kijken en jullie commentaar geven?
Mijn gebruikers doel:
- gebruik hem voor 3d Cad programma's
- Video bewerking
- Foto bewerking
- inernet en office
Dit allemaal gekenmerkt als hobby.
Ik doe vrij lang met een computer. Mijn huidige computer is 12 jaar oud. Dus heb ik deze computer ook zo samengesteld dat ik over 10 jaar nog steeds een computer heb die dan nog met de programmatuur overweg kan. Dus het kan zijn dat ik hier en daar wat overdreven is, maar daar is dus een reden voor.
De totale prijs van dit systeem komt uit op 950 euro
Ben benieuwd.
Alvast bedankt.
Het was tijd voor een nieuwe computer en ik vind het een uitdaging om deze zelf te bouwen. Heb al verschillende Pc generators op internet geraadpleegd maar had elke keer geen goed gevoel over. Dus maar zelf onderzoek gedaan en vele reviews gelezen van waaruit ik een keuze heb gemaakt hoe mijn PC ga bouwen. Alleen dit is mijn eerste keer en dat ik iets over het hoofd zie is snel gemaakt.
Mijn gebruikers doel:
- gebruik hem voor 3d Cad programma's
- Video bewerking
- Foto bewerking
- inernet en office
Dit allemaal gekenmerkt als hobby.
Ik doe vrij lang met een computer. Mijn huidige computer is 12 jaar oud. Dus heb ik deze computer ook zo samengesteld dat ik over 10 jaar nog steeds een computer heb die dan nog met de programmatuur overweg kan. Dus het kan zijn dat ik hier en daar wat overdreven is, maar daar is dus een reden voor.
| Processor intel: i5-4670 |
| moederbord: Asus Z87-C |
| Ram geheugen: Corsair Venegeance CMY16GX3M2A2133C11 |
| Besturings systeem: Windows 8 64-bit |
| SSD geheugen: Samsung 840-120GB |
| Videokaart MSI: N630GT-MD2GD3 |
| Harde schijf: WD Green WD20EZRX 2 TB |
| Processorkoeler: Deepcool Gamma XX300 L76xB121xH144 |
| Voeding: Cooler Master Silent Pro M2 520W |
| Behuizing: Coolmaster N500 |
De totale prijs van dit systeem komt uit op 950 euro
Ben benieuwd.
Alvast bedankt.