Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat voor laptop kan ik het beste kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb inmiddels mijn selectie verkleind tot de asus n56 en de n76.
Het enige waar ik nu nog mee zit is of ik een 15,6 inch of 17,3 inch scherm moet doen.
Het budget is groot genoeg om de 17,3 inch te nemen, maar ik zit met het volgende.

Het hele komende jaar zal hij alleen maar op mijn bureau staan, maar daarna moet hij hopelijk ook nog mee kunnen naar een vervolg opleiding.

Wat raden jullie mij aan? laat het eff weten.
Alvast bedankt :)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 12:33 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Welke heb je zelf al gevonden? Hoe kwam je tot deze keuze? Waar zit je over te twijfelen?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb zelf al rond gekeken naar een ASUS n56 of n76, maar ik wil graag jullie advies of ervaringen horen met laptops binnen deze prijsklasse. Het hoeft dus niet persee een ASUS te zijn, maar ik wil wel goede kwaliteit hebben zodat hij weer een paar jaar mee kan.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:22
Er is niet een beste laptop. Je zult eerst moeten beslissen welke dingen je belangrijk vindt. Je hebt er al een paar genoemd (goede processor en Full HD scherm). Maar wil je een thin & light / ultrabook? Hoe groot moet het scherm zijn? Ga je gamen en wil je dus een dedicated GPU? Batterij duur belangrijk? Etc.

Neem eens een kijkje in dit topic: FullHD, dualband 15,6" laptop +/- 1000,-

Verwijderd

Topicstarter
Mijn voorkeur gaat wel uit naar een dedicated GPU van nvidia. verder is het niet de bedoeling dat ik hier 24/7 op ga gamen, maar een spelletje op zijn tijd vind ik wel leuk. De games waar je aan moet denken die hij aan moet kunnen zijn Call of Duty en Battlefield, meer eisen heb ik niet aan de GPU

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de begin post bijgewerkt dus a.u.b. even vanaf het begin lezen.
Pagina: 1