Geheugen Upgrades Mac

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elan
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 14:15
Beste tweakers,

Ik heb al even gezocht of dit topic voorkwam in tweakers. Maar ik heb het niet gevonden.
Het idee voor dit topic is om elkaar te helpen met ervaringen van memory upgrades op de mac's die in het bezit zijn van jullie.

Door bijvoorbeeld werkende configs op te geven, maar ook tips tot het vaststellen van welk geheugen erin de machine zit bijvoorbeeld.

Hoop dat jullie dit nuttig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elan
Na de topic start even het volgende.

Ik heb zelf gisteren mijn eerste mac gekocht. Geen nieuwe dat kon ik nog niet betalen maar toch ;-)

Heb nu een 21,5 inch iMac met 4gb geheugen. Model medio 2011.
Nu was ik nieuwsgierig wie er ook zo''n type heeft en zijn geheugen uitgebreid heeft.

Ik las op internet verschillende verhalen dat deze iMac tot 16gb is uit te breiden. Maar ook dat het met onofficieel geheugen tot 32 gb zou kunnen.
Klopt dit? Aub advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

info, thats the key to solution ;)

A small hint: use this webpage: http://www.google.co.uk/ or http://www.google.nl/ (dit kan je misschien helpen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elan
Ja dat had ik ook al bekeken natuurlijk... kom niet uit een ei ;-)

Alleen ik lees en zie verschillende resultaten en dacht misschien dat mensen hier het ook al gedaan hebben. En weten welke geheugenbanken je juist wel of niet moet gebruiken en dat willen delen. Zodat iedereen er wat aan heeft.

Ook het geval van verschillende maximale geheugen is niet helemaal duidelijk geworden na het bezoeken van verschillende gevonden websites op google. De ene heeft het over 16gb en de ander over 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een topic vol: \[Mem-ervaringen] Intel Mac - Deel 2

p.s. je moet jezelf afvragen of je wel meer dan 16gb gaat gebruiken

[ Voor 43% gewijzigd door Fietsbel op 04-08-2013 13:00 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elan
Ik ga met videobewerking aan de gang, dus verwacht dat de 4gb te weinig is.
Gezien de prijzen denk ik dat ik eerst voor een totaal van 16gb ga. Maar het is gewoon nieuwsgierigheid ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je vorige topic op slot is gegaan, is het niet de bedoeling om zomaar hetzelfde topic opnieuw te openen. Zoals in het slot van je vorige topic stond, we hebben hier al een topic over, nl. \[Mem-ervaringen] Intel Mac - Deel 2. Daarnaast kun je veel informatie vinden in [iMac] Ervaringen en Discussie - Deel 10. Dit topic gaat daarom ook op slot.

Mocht je het niet eens zijn met het slotje, neem dan contact op met de moderator, maar ga niet zomaar een nieuw topic openen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.