Binnenkort mag ik gaan studeren en ik hoor vaak dat mensen daarbij een laptop geen overbodige luxe vinden. Prima, als ik het dan ook wel echt nodig heb. Nu vind ik het tegenwoordig lastig met al die tablets met toetsenbord covers, want die maken ook erg leuke combinaties. Vandaar ook de tweede regel in de titel tussen haakjes; is een laptop nog wel nodig? Of kan het bijvoorbeeld ook prima op een Surface RT?
Mijn situatie is ongeveer zo:
-Ik ga de HBO-V doen, geen idee of daar veel gebruik van een laptop wordt gemaakt
-Ik heb twee IBM T61's rondslingeren, eentje met een accu van rond de 3 uur uithouden.
-Ik heb geen tablet, wel een phablet (galaxy note).
-Surface RT vind ik wel te betalen, en die ligt zo rond de 330,- voor de 32gb versie exclusief cover, dus zo'n 400 euro met. Rond de 500 euro aan budget is dus best.
Ik hoor het graag van jullie! Bijvoorbeeld ook hoe android of windows RT met de studie samengaat
.
Mijn situatie is ongeveer zo:
-Ik ga de HBO-V doen, geen idee of daar veel gebruik van een laptop wordt gemaakt
-Ik heb twee IBM T61's rondslingeren, eentje met een accu van rond de 3 uur uithouden.
-Ik heb geen tablet, wel een phablet (galaxy note).
-Surface RT vind ik wel te betalen, en die ligt zo rond de 330,- voor de 32gb versie exclusief cover, dus zo'n 400 euro met. Rond de 500 euro aan budget is dus best.
Ik hoor het graag van jullie! Bijvoorbeeld ook hoe android of windows RT met de studie samengaat