Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn studie waar ik in september mee begin.
Ik wilde eerst een ultrabook aanschaffen, maar hier zie ik toch maar vanaf door het ontbreken van aansluitingen en de hoge prijs.
Nu heb ik gister de Asus N56 gezien bij media markt, om precies te zijn: pricewatch: Asus N56VJ-S4149H
Hier laat ik bij media markt nog 4 GB geheugen, en een 256 GB SSD in zetten.
Volgens mij heb ik dan voor een redelijke prijs een redelijke laptop. Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak is de accuduur.... (dat is ook de reden dat ik niet wil kiezen voor de versie met de i7).
Is dit een goede keuze, of zijn er andere opties?
Mijn laptop ga ik dus gebruiken voor mijn studie, hiervoor moet hij dus elke dag met mij mee. Een goede accu is dus wel wenselijk.
Mijn eisen verder zijn:
-Full HD scherm
- SSD
- liefst een goede accu
- CPU en GPU die voldoende snel zijn voor normale taken, de komende 5 jaar
Ik wilde eerst een ultrabook aanschaffen, maar hier zie ik toch maar vanaf door het ontbreken van aansluitingen en de hoge prijs.
Nu heb ik gister de Asus N56 gezien bij media markt, om precies te zijn: pricewatch: Asus N56VJ-S4149H
Hier laat ik bij media markt nog 4 GB geheugen, en een 256 GB SSD in zetten.
Volgens mij heb ik dan voor een redelijke prijs een redelijke laptop. Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak is de accuduur.... (dat is ook de reden dat ik niet wil kiezen voor de versie met de i7).
Is dit een goede keuze, of zijn er andere opties?
Mijn laptop ga ik dus gebruiken voor mijn studie, hiervoor moet hij dus elke dag met mij mee. Een goede accu is dus wel wenselijk.
Mijn eisen verder zijn:
-Full HD scherm
- SSD
- liefst een goede accu
- CPU en GPU die voldoende snel zijn voor normale taken, de komende 5 jaar