My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 02-08-2013 11:52 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Goed. Bedankt voor deze toevoeging.Raven schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:52:
Misschien is het handiger de (start)time-parameter van YouTube te gaan ondersteunen, maar ondanks meerdere topics die al jaren lopen is die ondersteuning er nog steeds niet....
+1 voor Tubechop.com trouwens. Is idd een handige site!
Uiteraard kunnen we prima zonder af, maar vroeger konden we ook prima af zonder het embedden van video's.
Wellicht hadden we het nu ook wel zonder gedaan als ik het 7 jaar geleden niet had voorgesteld om het te implementeren.
Waarna er ook nog een redelijke discussie was of het wel moesten willen, overigens.
Als er geen tijd voor is of er niet echt meerwaarde in gezien wordt, prima, maar de vraag 'hoe draagt dit bij aan de doelstellingen van t.net', tsja, die is zo breed dat je die in zowel argumenten voor als tegen kan draaien (waarmee het effectief vaak zomaar een onzinnige vraag kan zijn).
nogmaals, en voor de duidelijkheid: ik realiseer me dat deze site ws amper wordt gebruikt nog. ik vroeg me daarom alleen af of dit een lastige toevoeging zou zijn. Aangezien er natuurlijk wel meer videosites al worden gesupport
[ Voor 11% gewijzigd door LuNaTiC op 06-08-2013 13:56 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Met zo'n instelling komen we er welMisha schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:12:
Ik vraag me af in hoeverre ondersteuning voor sites als tubechop bijdragen aan onze doelstellingen met Tweakers. Het is wel een grappig iets als we het zouden ondersteunen, maar zonder kunnen we het ook prima af. Wellicht is het ooit iets voor de Members' Pick
Verwijderd
De paar keer dat ik de time parameter nodighad linkte ik gewoon naar de video ipv hem te embedden, werkt ookRaven schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:52:
Misschien is het handiger de (start)time-parameter van YouTube te gaan ondersteunen, maar ondanks meerdere topics die al jaren lopen is die ondersteuning er nog steeds niet....
Maar ja, time support in embedded videos lijkt me niet zo moeilijk? Gewoon de parameter NIET uit de url strippen.