Toon posts:

Hulp gezocht?

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Verwijderd

Topicstarter
Externe harde schijf hangt aan de laptop en er worden foto's overgezet. Laptop valt uit en windows herstart bats harde schijf empty! (geeft die aan dan ) als ik bij eigenschappen kijk zegt die gewoon 500 gb van de 1tb used maar in windows geeft die aan dat de schijf leeg is.

Is er iets van een programma waar ik het mee kan herstellen?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:27

Fiber

Beaches are for storming.

Ik zou niet zelf gaan klooien als je er geen verstand van hebt.

https://www.google.nl/web...c01c88a9&biw=1440&bih=802

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met Thematopic: Datarecovery en de FAQ van dit forum. Je geeft ook geen enkele informatie over PC, Windows versie, soort harde schijf, wat heb je zelf al gezocht, enzovoort.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 16:23
"Hulp gezocht?" is ook een heerlijke titel.

Stel je voor dat heel Tweakers dat zou doen. 10k topics per maand "Hulp gezocht?".

Verwijderd

Topicstarter
heeft er vrij weinig mee te maken toch een externe schijf stopt er toch inprincipe niet mee als een laptop een keer uitvalt? maar goed gegevens komen er zo aan zit te googlen al een tijdje maar vind het vrij tegenstrijdig.

Verwijderd

Topicstarter
BDHowner schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 19:16:
"Hulp gezocht?" is ook een heerlijke titel.

Stel je voor dat heel Tweakers dat zou doen. 10k topics per maand "Hulp gezocht?".
ja ok sorry was in een moment van irritatie omdat er nogal veel belangrijks op staat zal me kop er even bij houden

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:27

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 19:17:
[...]

ja ok sorry was in een moment van irritatie omdat er nogal veel belangrijks op staat zal me kop er even bij houden
Als er echt wat belangrijks op stond dan had je wel een back-up gehad en zou je nu niet in paniek zijn...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Jonathan-458
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-01 21:01
Probeer eerst dit, Verwijderen de disk, wanneer Windows geheel is gestart en sluit het later weer aan, zodra hij geladen is druk op rechtermuisknop van de disk die het probleem geeft, properties, tab; tools en klik op check disk, meestal is dat voldoende.

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Boot gewoon eens in een Linux Live CD omgeving en check of je data op de HDD staat.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Verwijderd

Topicstarter
Fiber schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 19:20:
[...]

Als er echt wat belangrijks op stond dan had je wel een back-up gehad en zou je nu niet in paniek zijn...
dit is de back-up die heb ik namelijk niet meer op http://tweakimg.net/g/s/wink.gifme eigen pc en daarom de externe hd aangeschaft.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
offtopic:
Typisch, dat mensen nu nog nooit weten wat een echte backup eigenlijk is
.

Wat belangrijk is, is om de gecrashte schijf niet meer te gebruiken. Helemaal niet meer! Vervolgens een data-recovery programma te regelen en de schijf daar aan te hangen.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:48

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Nee, niet zelf met software kloten, laptop en harde schijf niet meer aanzetten en wegbrengen naar proffessioneel data recovery bedrijf.

Als je die 500-2000 euro er niet voor over hebt, dan was die data niet zo belangrijk. En anders kun je inderdaad die recovery sofware kopen en zelf een gokje wagen. Hoe belangrijk is je data?

Blijkbaar niet belangrijk genoeg om er regelmatig een backup van te maken.

Verwijderd

Hoi Jenssen83,

Welkom op GoT!

Echter, ik moet je topic helaas sluiten. Ik vind namelijk dat je startpost veels te weinig informatie toont en je ook te weinig eigen inzet uitstraalt. Daarnaast is je topictitel niet zoals wij hier graag willen zien; een korte omschrijving van je probleem, vraag of onderwerp van het topic.

Probeer er eerst zelf uit te komen en volg de suggesties die je tot nu toe al hebt gekregen. Mocht je daarna alsnog hulp nodig hebben dan mag je een topic aanmaken waarin je genoeg eigen inzet toont met een duidelijke en heldere startpost. Dus screenshots van de SMART, duidelijke probleemomschrijving, wat je zelf al hebt geprobeerd, etc.

Groeten,
CiPHER
Moderator Harde Waren
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.