A better battlefield

Pagina: 1
Acties:
  • 533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-02 10:31
Ik heb we recentelijk even bezig gehouden met wat ideetjes op te schrijven over hoe battlefield een beter game zou kunnen worden.

De pdf staat op mijn website.

Artikel

Wat vinden jullie ervan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:34

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Ditch moet Dutch zijn?
Mooie lijst, sommige bugs vielen me niet eens op.

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Steek dan liever je energie in een TR.

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 31-07-2013 15:37 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Er is een reden dat niet op de battlelog forums of in het BF4 topic kan? O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mjah wat is het nut hiervan? Wie zegt dat niet ieder van die opties door DICE al is overwogen en verworpen om welke reden dan ook? Hoeveel van dergelijke lijstjes bestaan er al? Wat en wie wil je hiermee bereiken?

Een lijst met punten vertelt niets over de motivatie erover. Leuk dat jij vindt dat punt X op manier Y moet, maar er staat niet bij waarom of hoe ("Fix Z", wat is er stuk aan Z dan?), wat de gevolgen zijn voor de balans, de speelwijze, de tijd die de implementatie kost, enzovoorts.

[ Voor 49% gewijzigd door CodeCaster op 31-07-2013 13:57 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik neem die lijst eens door en een aantal dingen zijn niet eens confirmed voor BF4, een aantal dingen zijn al gefixt en een aantal hoef je niet te verwachten. Voor BF3 hoef je niks meer te verwachten. PB bijvoorbeeld blijft omdat er geen alternatief is. Ik zie DICE geen nieuwe anticheat schrijven in een weekendje.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is hier het nut nog van? BF4 staat voor de deur, die gaan echt niets (of weinig) nog aan BF3 veranderen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Hmm.. ik dacht toen ik de reacties las van Kom op jongens waarom nu zo negatief.. maar mijn excuses aan de reageerders: dit is inderdaad een lijst met punten waarop iets aan te merken is maar waarom dan? Het lijkt me echt de mening van iemand en niet hoe wat en waarom.

Ik persoonlijk hoop in bf4 nog steeds op meer/betere anti-air geschut dat vernietigd kan worden maar dan midden in de map zodat je iets kan doen aan de Jets.
just my idea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Als programmeur zou ik zelf nu ook niet zoveel tijd in steken in BF3, maar me vooral richten op BF4 die eraan zit te komen.
die paar maandjes zijn echt zo snel voorbij.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zoiets kan prima in het BF3/4 topic lijkt me, een los topic is overbodig en anders hebben we altijd nog De Gamelounge :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.