Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet van ziggo is vaak veel langzamer dan beloofd

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

• megagorilla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-11 12:42
ik heb ziggo alles in 1 plus. de laatste maanden komt het heel vaak voor dat de snelheid van het internet heel langzaam word. waar ik normaal makkelijk 10.000kbps kan halen daalt dat op sommige dagen tot 200kbps. heeft iemand een idee hoe dit komt, en of er iets aan te doen is?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb je Ziggo al eens benaderd en wat was hun antwoord?

39

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Reset je modem eens een keer, en doe es een speedtest. Ik zit altijd boven de snelheid die ik "op papier" heb.

Verwijderd

owww, wordt oeverloze discussie met Ziggo waarin het altijd aan jou ligt. Negatief? Neen, maar ervaring, ik doe mee in het Europees traject van Neelie Kroes waarin de snelheden worden gemeten ter controle van de aanbiedende providers.

Ondanks ik de rapportages kon overleggen lag het dus aan mij. Daarom over gegaan op glasvezel bij Vodafone en haal bijna de beloofde snelheden. Eén keer zat ik er meerdere dagen op veel te lage snelheid en werd serieus door VF aan gewerkt op het op te lossen.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-11 15:07
Over Ziggo loopt al een topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1523379
Je kan hier beter je ziggo problemen voorleggen.

Verder kan ik je vertellen dat snelheidproblemen bij kabel in meer dan 90% van de gevallen komt door de huisinstallatie van de klant. Ofwel de router is niet geschikt voor de hoge snelheden of de coax bekabeling is niet in orde.

Als laatste denk ik dat de Ziggo helpdesk je het beste kan helpen bij dit probleem.

If it ain't broken, tweak it!

Dit topic is gesloten.