Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:41

ettie1990

PSN:ettiesick

Topicstarter
Voor iedereen die vragen/opmerkingen of zijn spelervaringen wil delen over Men of War Assault Squad.

Ik zag dat er nog geen topic was over Men of War Assault Squad dus bij deze er even eentje aangemaakt :)

Overzicht

Men of war: Assault Squad is een titel in de serie "Men of war". Assualt Squad vindt plaats over de hele wereld tijdens het hoogtepunt van de Tweede Wereldoorlog en beschikt over een volledig nieuwe coöperatieve singe player mode, met toegang tot vijf verschillende landen (Rusland, Duitsland, USA, Groot -Britannië en – voor het eerst ooit in de men of war serie – Japan) alsmede verhoogde realisme en toegankelijkheid.

Het uitbreidingspakket levert fans en nieuwkomers een intens nieuwe WW2 spektakel met bijna onbegrensd replayability.

Net als in de vorige spellen in de serie Men of War, Men of War: Assault Squad bevat de unieke "direct control" functie waarmee spelers eenheden manoeuvreren met behulp van de control keys, in plaats van te slepen en klikken. Computer generaals kan achter de besturing van een tank gaan zitten om door obstakels te breken. vernietig soldaten onder zijn tracks en vuur armor-piercing granaten op vijandelijke "emplacements"of neem controle van individuele soldaten als ze vechten.

Afbeeldingslocatie: http://static.strategyinformer.com/r/article_images/original/80.jpg

[ Voor 117% gewijzigd door ettie1990 op 29-07-2013 16:54 . Reden: Game-info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien moet je even wat meer toevoegen..

dit is niet de manier waarop topics gemaakt behoren te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Topicstarter
even een voorbeeldje hoe het eruit moet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ettie1990 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:35:
even een voorbeeldje hoe het eruit moet zien?
kijk eens naar andere topics.

beetje eigen energie erin steken mag wel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Wat meer algemene informatie over de game is wel een aardige toevoeging inderdaad, het hoeft echt niet zo uitgebreid als bijv. het WoW topic maar wat meer informatie dat een toegevoegde waarde heeft is wel een vereiste.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 11:59

Karel V

Een simpele ziel

Ik kan me wel voorstellen dat de Topicstarter een niet al te grote startpost geschreven heeft. Verschillende topgames hebben tegenwoordig een magere topicstart.
Het maken van een startpost is vooral veel oefenen door te spelen met fotobewerkingsprogramma's, je reacties te bekijken voordat je je topic plaatst en vooral vaak in een voorbeeld topic afkijken naar opbouw en het gebruik van allerlei type codes.
Een van mijn betere topics was destijds Company of Heroes. Waarschijnlijk doen de foto's het niet meer (ik kan zelf niet meer bij de foto's komen). En er zijn heel wat betere topicstarts dan dat. Het is alleen even zoeken. Sowieso zul je nog veel meer gaan zoeken als je zelf een mooie startpost gaat maken. Om te beginnen kun je bijvoorbeeld starten met de Engelse tekst in het Nederlands te vertalen en een weblinkje toe te voegen naar de website van de gamemakers. Veel succes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Karel V op 26-07-2013 20:43 ]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Topicstarter
Karel V schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 20:42:
Ik kan me wel voorstellen dat de Topicstarter een niet al te grote startpost geschreven heeft. Verschillende topgames hebben tegenwoordig een magere topicstart.
Het maken van een startpost is vooral veel oefenen door te spelen met fotobewerkingsprogramma's, je reacties te bekijken voordat je je topic plaatst en vooral vaak in een voorbeeld topic afkijken naar opbouw en het gebruik van allerlei type codes.
Een van mijn betere topics was destijds Company of Heroes. Waarschijnlijk doen de foto's het niet meer (ik kan zelf niet meer bij de foto's komen). En er zijn heel wat betere topicstarts dan dat. Het is alleen even zoeken. Sowieso zul je nog veel meer gaan zoeken als je zelf een mooie startpost gaat maken. Om te beginnen kun je bijvoorbeeld starten met de Engelse tekst in het Nederlands te vertalen en een weblinkje toe te voegen naar de website van de gamemakers. Veel succes :)
Ik wil er gerust wat energie insteken, om een topic te creëren van een titel die nog niet zo bekend is binnen het Game-wereldje hier op het forum. Ik ga niet allemaal liggen oefenen met fotobewerkingsprogramma's, ik zal het steeds een stukje verbeteren, en opbouwende kritiek of tips zijn uiteraard welkom! :) >:)
Pagina: 1