🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ze hadden dit kleine stukje lame nieuws, maar wilden geen 2e nieuwsartikel aan de records enzo wijden omdat het geen Apple-product betreft:mortal schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:09:
Waarom bereikt dit niet de tweakers frontpage?!??
nieuws: Ubuntu Edge-smartphone moet opensource-drivers krijgen
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Nee dus; het bedrag word direct geind blijkbaar - waar ik niet op had gerekend - en nu sta ik negatief op mijn Paypal saldo (ik had het bedrag van 570 euro niet op mijn rekening staan)
Nu ben ik van plan gewoon te wachten tot de campagne af is gelopen om te kijken wat de uitkomst is. Mocht deze het halen, dan stort het ik bedrag van 570 euro over naar mijn Paypal rekening.
Maar als deze niet gehaald word, word dan het negatieve saldo weer automatisch rechtgetrokken?
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Elke keer als ik bij pledges kijk zie ik 5 min. geleden Ubuntu Edge $699,-. Dus af en toe verbaas ik me weleens dat we nog zo ver achterlopen op het doel.
Hoe zit het trouwens als het doel niet gehaald word, en je je geld dus terug krijgt. Word de transactie dan ongedaan gemaakt (incl. wisselkoers e.d. dus), of is het gewoon een overschrijving met de dan geldende koers?
Lijkt mij zwaar oneerlijk als je je geld terugkrijgt aan de hand van de dan geldende koers. Ik heb ook wel vaker wat via eBay besteld waarvan de producten nooit zijn aangekomen.BDHowner schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 03:30:Hoe zit het trouwens als het doel niet gehaald word, en je je geld dus terug krijgt. Word de transactie dan ongedaan gemaakt (incl. wisselkoers e.d. dus), of is het gewoon een overschrijving met de dan geldende koers?
Het geld wat ik heb betaald, krijg ik dan volledig terug. Zonder fluctuerende koerswaarden.
Het lijkt mij dan ook dat je gewoon het betaalde bedrag volledig terugkrijgt.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Mooi om hier te lezen dat er meer mensen enthousiast worden om "phone-stuff" te doen op een PC-manier.
Wat betreft die Amazon lens: da's ongeveer het enige waar ik aan kan denken. En deze kan vlotjes uitgezet worden via het volgende commando:
sudo apt-get remove unity-lens-shopping
Hoe het zit met de Android apps weet ik eigenlijk niet... daar is nog niet zoveel over gesproken.
En over de verlening: Indiegogo heeft dit in het verleden al een paar keer gedaan.
Alleen weet ik niet of het zo nuttig is als we nog steeds 20 miljoen dollar achter zitten. Als we nog "maar" 2 miljoen misten, was het een heel ander verhaal geweest...
Dan is weer de vraag: voor hoe lang zal het verlengd moeten worden om toch maar het doel te kunnen halen?
[ Voor 30% gewijzigd door bvanaerde op 20-08-2013 14:56 . Reden: ff te snel geweest ]
Ik denk dat de gewone telefoon consument (die wel voor een edge in aanmerking komt) pas een telefoon aanschaft als hij gemaakt is.
Maar is echt 30 mln voor een telefoon nodig?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Maar al met al zijn het al onderdelen (/specs) die al bestaan, die zullen enkel op elkaar afgestemd moeten worden.
Ubuntu mobile hebben ze in principe ook al.
Kan me niet voorstellen dat t zoveel is wat ze moeten hebben om break-even te draaien.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Xiaomi haalde destijds ruim $90.000.000 miljoen binnen met pre-orders (300k stuks).
toch verwonderlijk dat het destijds onbekende Xiaomi middels pre-orders (redelijk vergelijkbaar) wel bakken met geld binnen haalt en canonical faalt.
Ik denk dat de lange tijd tot levering een probleem is geweest.
Immers over 1 jaar tijd is er vermoedelijk al iets beters dat je zonder risico in de winkel kunt kopen.
Ik heb nu de shipping costs terug (30 USD) maar het bedrag van 540 euro staat er na 5 werkdagen nog steeds niet terug op.
Ik krijg een flinke zure nasmaak van deze actie en Indiegogo in het algemeen. Ik ga ook voortaan maar niet op Indiegogo 'pledgen' als het zo moet.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Beetje jammer dat het dan zo random gaat. Op de Indiegogo page zijn er ook nog steeds mensen die hun ingelegde geld niet volledig terug hebben gehad.Sando schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:43:
Ik kreeg 24 augustus de een en 25 augustus de andere pledge terug.
edit, net binnen via de mail
En heb mijn geld teruggekregen. Blijkbaar was de handshake nooit gemaakt en dat daarom het bedrag nog niet was refunded.gogoTech, Aug 29 11:35 (PDT):
Amber, I set it to complete, then triggered the refund.
[ Voor 28% gewijzigd door Ricepuppet op 29-08-2013 20:43 ]
Ik zal om deze reden dus ook nooit meer indiegogo gebruiken. Kickstarter doet dit dus veel beter.
Ik betaalde met paypal. Doel niet gehaald. Twee dagen later stond alles weer op mijn paypal. No damage done.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Maargoed dat je het een maand kwijt bent komt dus door de CC. Met PP had ik daar geen last van. Ik kan het nu ook terug laten storten op mijn rekening maar ik betaal wel vaker wat met PP dus ik kan het net zo goed daar laten staan.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Is er al een bepaald soort telefoon met een dock waarbij we al iets soortgelijks kunnen doen? Ik las dat Ubuntu Touch vooral images maakt voor de Nexus, maar ik weet niets van docks voor de nexus.
Verschillende Samsung telefoons hebben wel docks met hdmi- en usb-aansluitingen, waardoor je zou denken dat je hiermee inderdaad gelijktijdig een monitior, muis, en toetsenbord kan aansluiten. Maar Samsung zal wel lastig samenwerken met Ubuntu Touch, omdat ze daar geen specifieke images voor maken.
Iemand die hier al mee bezig is geweest?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)