Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Recent is de Surface RT met € 150,- gedaald. Maar volgende week start de actie dat ik een Surface RT kan kopen voor € 199,- en ben mij aan het afvragen af ik dat geld over heb voor dit gecastreede Surface product?

Het is niet veel geld maar toch twijfel ik of ik er plezier van ga hebben.
Heb nu de beschikking over een ipad 1 en een Netbook die pas nog van een 2 Gb RAM update en een Seagate hybride 500 gb heb voorzien die ik nog had liggen.

De surface RT zou ik vooral voor op de bank gebruiken om NRC te lezen en via Remote Desktop en Circo VPN naar mijn werk PC;s te kunnen. Met name over dat laatste (Circo VPN) heb ik twijfels of dat nu wel kan op de Surface RT? Via google kreeg ik daar geen eenduidig antwoord op. Zonder de Cisco VPN mogelijkheid is de surface RT niet echt een meerwaarde voor mij.

Hoe werkt de Surface met een Surface keyboard op je schoot?
Dit topic maak ik met mijn netboekje op schoot en dat gaat prima. Maar gaat dat wel met de Surface op schoot? Heb geen zin om dan aan een tafel te moeten gaan zitten. Voor het keyboard betaal je trouwens € 90 ,- extra en gaat het systeem richting € 300,- waarbij ik ook nog pen invoer zou willen maar dat is exclusief voor de pro versie heb ik begrepen.

Kortom twijfel of deze gadget mij wel blij gaat maken?

Graag hoor ik de voor en nadelen, ik kan mijn geld namelijk maar 1x uitgeven.

Mijn dank alvast voor de feedback.
groet,
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het artikel staat 24 juni geen juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:24
Je belangrijkste vraag (Cisco VPN) kan ik je geen antwoord op geven.
Ik gebruik mijn Surface RT op tafel met touch-cover, op de bank (dus op schoot) meestal het onscreen toetsenbord. Dat komt waarschijnlijk omdat ik onderuit op de bank zit, en dan werkt de touchcover niet altijd even lekker.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 09:48:
In het artikel staat 24 juni geen juli.
Via surfspot.nl kun je deze week bestellen heb ik via een email begrepen.
tazmaniankoala schreef op zondag 21 juli 2013 @ 09:59:
Je belangrijkste vraag (Cisco VPN) kan ik je geen antwoord op geven.
Ik gebruik mijn Surface RT op tafel met touch-cover, op de bank (dus op schoot) meestal het onscreen toetsenbord. Dat komt waarschijnlijk omdat ik onderuit op de bank zit, en dan werkt de touchcover niet altijd even lekker.
Dat is mijn netboekje voor typen op schoot handiger.

Vond een artikel dan VPN in win 8.1 rt verbeterd gaat worden.
Om ervaring met de touch WinRT op te doen lijkt mij de investering wel waard. Maar het blijft een onvolledig systeem en daar zou ik denk ik spijt van kunnen krijgen. De Surface Pro vind ik in vergelijking met Macbook Air 11.3" weer aardig aan de prijs.
twijfel, twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 12:50
Als je echt afhankelijjk bent voor je werk van VPN is het nu geen goede aanschaf, bovendien typt een netbook fijner op de bank.

Dat gezegd hebbende is het wel een prima vervanger voor je iPad 1 lijkt me. Die krengen zijn inmiddels niet meer vooruit te branden. Ik vind SurfaceRT eigenlijk ook geen onvolledig systeem, vergeleken met een iPad of Android tablet zou ik het zelfs vollediger willen noemen, maar veel API's die metro echt vooruit laten gaan komen met windows 8.1

Kortom, voor nu heb je er een mooie tablet aan, over een half jaar heb je er ook een aardige netbook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Voor 199 euro echt een no-brainer, heb er zelf 480 euro voor betaald en heb er geen spijt van :)

Remote desktop werkt bij mij heel goed, hoe dat zit met Circo VPN weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:20

ChUcKiE

Dus........

Tsja en in het ergste geval verpats je dat ding toch wel weer voor 175+ heb je voor 25 euro leuk kunnen spelen/testen.
Ik zou er niet al te moeilijk over doen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Dit artikel: http://technet.microsoft.com/en-us/library/jj900206.aspx

Geeft aan dat het kan werken, maar het is afhankelijk van de ontvanger. Ik moet bekennen, ik heb een Surface RT, en het is eigenlijk een gigantische meerwaarde, touchcover op schoot... soms; het hangt er vanaf... het scherm zit maar onder één hoek en je kan de "feel" dan kwijt raken met de knoppen... de type cover kan dan net wat effectiever zijn, maar het blijft een cover.

Ik ben erg blij met m'n RT, het is zelfstandiger (pakte zelfs m'n canon printer op wifi, wat me verbaasd had, en USB headsets zoals die die ik gebruik op m'n werk als softphone), hoewel een pro natuurlijk een geweldige wacom-array heeft die bij m'n werk beter past.

Voor het geld is het een no-brainer echter, zeker aangezien je een ipad1 hebt; de surface bied zo veel meer, en het platform vind ik ook beter... apps/files syncen over gewoon wifi/usb stick... nobrainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Moet idd niet moeilijk doen en gewoon vertrouwen dat is het Cisco VPN tzt onder 8.1 aan de praat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Heb je trouwens een link naar de surfspot aanbieding?
Ik studeer via de NCOi en ben benieuwd of ik er ook 1 zou kunnen kopen voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Ik kreeg afgelopen week deze email:

Beste Jan,

Ja deze actie komt eraan. We verwachten volgende week meer. Hou je website in de gaten. :)

Met vriendelijke groet,

Bianca

SURFspot.nl - Klantenservice
-----------
Via de nieuwsbrief zal het wel worden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

:) Ok, ik heb me ook maar even aangemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-09 15:10
Onderhandelingen tussen Surfspot en Microsoft zijn nog bezig. Dat 'volgende week' is al 2 weken gaande. Het is afwachten tot ze daadwerkelijk die dingen gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
clemento schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:07:
Ik kreeg afgelopen week deze email:

Beste Jan,

Ja deze actie komt eraan. We verwachten volgende week meer. Hou je website in de gaten. :)

Met vriendelijke groet,

Bianca

SURFspot.nl - Klantenservice
-----------
Via de nieuwsbrief zal het wel worden aangekondigd.
Is het al ergens op de website te vinden dan? Ik zie niets staan namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 16:43
Ik zit deels met de zelfde overweging. Ik heb op dit moment een ux31 ultrabook, welke ik regelmatig ook op de bank/in de trein gebruik en de accuduur is hiervoor voldoende. Ik vraag me af wat jullie ervaring is met de surface RT. Is het de investering waard omdat je m nog sneller "even" pakt, of zijn de beperkingen toch zo groot dat je sneller naar je laptopje grijpt omdat daar werkelijk alles mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik pak hem gewoon snel even beet. Word, Excel, Powerpoint, Outlook... even surfen (zelfs met tientallen tabs open). Wat ik merk, overigens, is dat ik hem in twee manieren gebruik: tablet-mode met touch op de bank, en in de trein/kantoor/in bed: desktop mode. Ja, je kan geen X86 apps installeren (nogal wiedes, er zit een ARM in), maar de desktop modus is compleet, uitgebreid, en snel. En IE11 is best fijn, moet ik bekennen. Ik mis Chrome niet. Wel via hosts file adds moeten blocken maar goed dat kan ook nog wel. IE11 heeft geen standaard adblock plugin ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Holkers schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:48:
Onderhandelingen tussen Surfspot en Microsoft zijn nog bezig. Dat 'volgende week' is al 2 weken gaande. Het is afwachten tot ze daadwerkelijk die dingen gaan aanbieden.
idd ff afwachten, ga er 1 aanschaffen als het doorgaat.
ook de winkelprijs is al aardig aantrekkelijk geworden overigens.

Nog vraagje: Het keyboard is dat een musthave of gewoon handig voor erbij?
Is is ook een soort bescherm hoes of zit er een aparte hoes bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik heb lang zonder gewerkt, immers, in Engeland is er een gare keyboard layout waar ik zo min mogelijk aan wil wennen met belachelijk korte shift toetsen. (hoewel ik regelmatig " en @ omwissel door m'n werk-toetsenborden/laptops). En dan merkte ik dat ik meestal in Modern UI zat en het touch toetsenbord erg goed vond, zeker met de upgrade naar Windows RT 8.1, waar je er helemaal niet meer uit hoeft.

Met de komst van m'n toetsenbordje merk ik gewoon dat ik hem als twee devices gebruik, hoes/toetsenbord naar achteren vouwen en hij is een tablet, en neerzetten, en het is een laptop. 20 tabs open, surfen, dagje wiki-en, en tsja... een info-display voor bij het werk er bij.

De surface pro zou beter zijn, die zal ik kook als ArcGIS digitizer kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
De cover is tevens de beschermhoes. Ik zou hem erbij kopen, is maar 37,50 extra, normale prijs over de 100. Tikken met de touch is te doen, doe je veel kun je beter een typecover nemen, tikt wat fijner.

Wachten hier is ook op groen licht van SurfSpot, dan koop ik er zeker een bij voor naast die ik nu gebruik. Ideaal voor kinderen (youtube, spelletjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Move -> Aankoop Advies Forum

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:57

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik zou er eentje willen om soepel en snel op ons Sharepoint intranet te kunnen werken. Dus Word-documenten editen vooral. Maar om daar nou weer 200 euro in te steken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook gadget en goede introductie naar Windows 8 wellicht lastig dat de schermen non upgradebaren zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Maar zal MS nog verder gaan met RT na 8.1? Ik ben zelf bang van niet, de Surface RT is slecht ontvangen aangezien je toch wel wat dingen mist.

Ik koop 'm niet en ga liever voor de niet-RT versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Denk dat Microsoft wel met de RT doorgaat, maar dan ook vooral developers wilt aanmoedigen om voor de RT te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Ik denk ook dat WinRT verder ontwikkeld gaat worden want het heeft in potentie veel meer mogelijkheden dan iOS. Ze zijn misschien iets te vroeg geweest en het iets te prominent in Win8 naar voren gebracht. Echter nu valt het wel op en met de Surface RT kan ik mij er verder in verdiepen. In een desktop omgeving vind ik WinRT niet echt fijn werken maar op een tablet hopelijk wel. De 37,50 extra voor de softcover is idd niet veel geld, ga dat eerst maar proberen denk ik.
Hoop dat surfspot snel met die aanbiedening gaat komen.

Edit:
Reactie van surfspot.nl
Beste Jan,

We verwachten Microsoft Surface aan het einde van deze week te kunnen aanbieden op www.surfspot.nl. Als het meezit zal dit donderdag al het geval zijn, maar wellicht wordt het pas vrijdag. Op de website zal dan meer informatie verschijnen over dit product en de levering hiervan. We raden je aan de website en nieuwsbrief in de gaten te houden.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Met vriendelijke groet,

Jules

SURFspot.nl – Klantenservice

[ Voor 35% gewijzigd door clemento op 23-07-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik houd 'm even in de gaten :) 150 euro voor een Surface is opzich wel interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb uiteindelijk een cover bemachtigd maar gebruik 'm helemaal nooit. Namelijk prima te wennen aan touch.

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Arnlith schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:03:
Ik houd 'm even in de gaten :) 150 euro voor een Surface is opzich wel interessant!
150? ik dacht 200 als basis prijs.
hopelijk dus donderdag of vrijdag op de site van surfspot.

Vandaag ook oof wezen kijken naar de Surface Rt voor keuze touch cover of type cover. Ik denk dat ik voor de touch cover ga. Heb de surface verder niet uitgeprobeert maar is in vergelijking met de Pro wel lekker dun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

Shunt

Boe

De touch vond ik zelf echt niet fijn de type daar in tegen vond ik zeer fijn werken. Ik zit er ook zeer sterk aan te denken om deze te gaan bestellen voor de vriendin zodat mijn laptop weer terug krijg hehe.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik zit ook in twijfel modus. Mijn grootste twijfel zit hem in de hardware. Het blijft een Tegra 3 tablet and Tegra 3 is toch wel een beetje achterhaald inmiddels.. of heb ik het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
De bedragen die eerder voorbij kwamen waren exclusief btw, dus inclusief is een 32 GB zonder cover een paar euro meer dan 200 euro. Met touchcover was het ongeveer 240 euro. 64 GB versie was niet te koop tegen gereduceerd bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ah :) dan heb ik mij vergist in de prijs. Misschien dat ik morgen nog even de moeite neem om langs een winkel te gaan die 'm al heeft voor het verschil tussen touch en type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:25:
Ik zit ook in twijfel modus. Mijn grootste twijfel zit hem in de hardware. Het blijft een Tegra 3 tablet and Tegra 3 is toch wel een beetje achterhaald inmiddels.. of heb ik het fout?
Er komt wellicht een snellere versie maar voor dit bedrag kun je niet echt een buil vallen toch. Die normale korting is denk ik ook om voorraden van deze versie af te bouwen en in november zal er wel een snellere versie komen maar die gaat dan weer gewoon meer dan € 500 kosten denk ik.
Holkers schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:34:
De bedragen die eerder voorbij kwamen waren exclusief btw, dus inclusief is een 32 GB zonder cover een paar euro meer dan 200 euro. Met touchcover was het ongeveer 240 euro. 64 GB versie was niet te koop tegen gereduceerd bedrag
21% van 200 is toch wel meer dan een paar euro. Er staat nergens dan de bedragen ex btw zijn.
Morgen of vrijdag zal de Nederlandse prijs wel bekend zijn en hoop idd dat het niet meer dan € 199 of € 249 inclusief Type Keyboard Cover gaat worden. Veel meer heb ik er op dit moment niet voor over er moet ook nog wel geld overblijven voor vakantie vieren toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
clemento schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:22:
[...]
21% van 200 is toch wel meer dan een paar euro.
42 eurotjes om precies te zijn ;)
Maar wat ik bedoelde is dat de Surface inclusief BTW een 200 met kleingeld moet kosten. Exclusief is dan ongeveer 169,= (voor de kale 32 GB versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
Ik ben nog het meest bang dat de surface bepaalde zware taken niet goed aankan zoals bepaalde HD streams en films, grote pdf's, ingewikkelde sites met veel flash etc. etc.

Bovendien gebruiken veel sites verschillende plug-ins zoals Silverlight, Octoshape e.d. Die kunnen we dus niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Noem eens een tablet van 200 euro die dat wel soepel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Geen. Dat was mijn vraag ook niet.

Misschien was het niet duidelijk genoeg, maar ik zou graag willen weten hoe het zit met zwaardere taken zoals de eerder genoemde pdf en hd streams. Zijn er reviews die het uitgebreid testen of misschien wil een tweaker met surface deze twee pdf's (1 en 2) openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of standaardadapter bij zit of moet je bij kopen? Dat maakt 'm prijziger maar nog steeds interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 21:19
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:20:
Weet iemand of er standaard al een adapter bij zit moet je deze er los bijkopen a 40 euro? Dat maakt hem wel een stuk prijziger maar nog steeds interessant.
De oplader zit er gewoon bij.

Als je de VGA adapter bedoelt, die zit er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze durven ook de hoofdprijs te vragen ervoor. Raarder? Alleraarst vind ik het beperkte besturingssysteem nog.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 00:25
Zou wel heel raar zijn als de oplader er niet bij zou zitten natuurlijk :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 12:50
Ik heb de surface nog niet binnen, maar pdf's zijn echt geen probleem meer voor wat voor apparaat dan ook. Een aanrader voor Modern is Foxit Reader RT, die is lekker snel en kan annotaties maken.

PDF's van 200mb opent foxit ook prima op m'n iPhone 4S en die processor is toch wel trager dan een Tegra 3. De renderengine is hetzelfde dus er zijn niet veel redenen om prestatieverschil te verwachten.

http://www.foxitsoftware.com/products/mobilereader/winrt/

Neemt niet weg dat een test leuk zou zijn uiteraard

[ Voor 34% gewijzigd door Willaaam op 24-07-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Hahn schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:33:
Zou wel heel raar zijn als de oplader er niet bij zou zitten natuurlijk :+
3ds XL krijg je zonder oplader. Raar, maar het komt wel eens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Net (3 tel geleden) bericht op Twitter van Surfspot:

SURFspot.nl ‏@SURFSPOTNL
Voor de Surface RT tablet liefhebbers... houd morgen onze nieuwsbrief in de gaten. Krijg je die nog niet? Log in op onze site en meld je aan

Ergo, morgen even de random reader meenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Hij staat er al op?
nieuws: Microsoft halveert prijs Surface RT tijdelijk voor Nederlandse studenten

Nu inclusief touch en type covers...vanavond maar eens gaan bestellen dan:

Los: 209 euro
Touch: 259 euro
Type: 299 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Dat nieuws is 'oud'. De verkoop via onderwijsinstanties ging niet echt soepel, velen wilden er niet aan meewerken. Nu kun je morgen via surfspot die dingen bestellen. Vele malen makkelijker lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
touch of type.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Touch
is stukje dunner en past beter bij de Surface RT vind ik.
Nog 1 nachtje slapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Nergens voor nodig, je kan 'm nu al via Surfspot.nl bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Klopt, ze staan er al bij.

Helaas (druk ik me netjes uit) maar 1 per klant (je hebt verschillende mogelijkheden, dus is wel omheen te werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hoezo helaas :? Het is de bedoeling om je als student goedkoper producten te laten kopen voor jezelf. Dus daar is helemaal niks helaas aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Soms, maar dan ook heel vaak soms, wonen er meer mensen in 1 huis die ook zo'n ding willen. Ook soms leren / werken die mensen nog niet bij de juiste instellingen maar zouden wel graag gebruik willen maken van deze mogelijkheid.

20 van die dingen bestellen was ook niet mijn planning hoor, slechts 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Holkers schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:56:
Soms, maar dan ook heel vaak soms, wonen er meer mensen in 1 huis die ook zo'n ding willen.
Ja dus? Dan kunnen alle mensen die er recht op hebben zelf zo'n ding bestellen, dat hoeft niet één iemand te doen.
Ook soms leren / werken die mensen nog niet bij de juiste instellingen maar zouden wel graag gebruik willen maken van deze mogelijkheid.
Begrijp ik, maar soms, heel vaak soms, kunnen mensen pech hebben.

Net zoals alle niet-studenten nu ook pech hebben.
20 van die dingen bestellen was ook niet mijn planning hoor, slechts 2.
Gelukkig kan je 5 varianten bestellen, dus er is geen probleem *O*

Dit is een gevalletje: gegeven paard in de bek kijken. Wees blij met wat je krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 24-07-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Hahn schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:18:
Nergens voor nodig, je kan 'm nu al via Surfspot.nl bestellen.
Bestelling gedaan.
Helaas geen keuze zwarte touch cover mogelijk alleen witte.
Ben benieuw naar de levertijd, leuke gadget voor de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
clemento schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:16:
[...]

Bestelling gedaan.
Helaas geen keuze zwarte touch cover mogelijk alleen witte.
Ben benieuw naar de levertijd, leuke gadget voor de vakantie.
Is wel mogelijk, als je via Software » Hardware » Surface (in het menu) kijkt dan zie je 3 verschillende touch (zwart, wit, cyaan), 1 type cover (zwart) en een kale Surface zonder cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Geef ik wel even door via email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:52
Ik hoorde van een bekende die bij campusshop.nl werkt dat zij hem ook rond het weekend gaan aanbieden vanuit voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 17:55
Voor 199 euro is dat een mooie deal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

zo zojuist maar even een zwarte touch besteld voor 259....2 dagen levertijd ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Maak daar maar dik 3 weken van
SURFspot.nl plaatst namens jou een bestelling voor Microsoft Surface RT (32 GB) bij Microsoft.
De eerste serie van bestellingen staat gepland voor 1 augustus aanstaande, zorg er daarom voor dat je je bestelling uiterlijk 31 juli geplaatst en betaald hebt.
Vervolgens wordt de bestelling na 3 weken aan je uitgeleverd, je ontvangt van SURFspot.nl bericht wanneer de Microsoft Surface RT (32 GB) naar je opgestuurd is.
De bestelling wordt aangetekend met handtekening voor ontvangst verzonden.

Uiteraard is het ook mogelijk na 1 augustus een bestelling te plaatsen, in dat geval zal de Microsoft Surface RT (32 GB) op een latere datum aan je uitgeleverd worden.

De SURFspot.nl winkelprijs is inclusief verzend- en verwerkingskosten
Dus voor de 31ste bestellen en dan heb je het ding voordat het studiejaar begint, anders kan het wat later worden

[ Voor 3% gewijzigd door Holk op 25-07-2013 08:33 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Was net beantwoorden reactie maar zie dat hierboven al antwoord is gegeven.
Heb ook nog even scherm afbeelding gemaakt van mijn bestelling.
Als ik het goed begrijp zou ik van elke configuratie nog een exemplaar kunnen bestellen.
Afbeeldingslocatie: http://i872.photobucket.com/albums/ab282/kawa900jc/SurfaceRT_zpsf3bcc402.jpg

In de voorwaarde staat wel uitdrukkelijk alleen persoonlijk gebruik en niet doorverkopen dus ik hou het bij 1 exemplaar.

Edit: Bestelling is inmiddels aangepast. Gaat via een instructie die je per email ontvangt:
Afbeeldingslocatie: http://i872.photobucket.com/albums/ab282/kawa900jc/SurfaceRT_zwart_surfspot_zps82f1be3d.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door clemento op 25-07-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb vandaag in een rustige MM eens de tijd genomen om de RT te bekijken en uit te proberen. De typecover typt een stuk fijner dan de touch via gratistypetest.nl kwam ik uit op 74,6% foutloze aanslagen per minuut en grofweg 250 aanslagen, bij de type kwam ik uit op 86,6% foutloze aanslagen en grofweg 350 aanslagen. Thuis nog even herhaald met mijn Microsoft Natural 4000 en toen zat ik op 94,5% foutloze aanslagen en 450 aanslagen. De typecover hadden ze gekoppeld aan de Surface pro en de touch logischerwijs aan de RT.

Al met al als ik zou moeten kiezen.. doe maar de pro, maar die is mij te prijzig. Ik herkende weer meteen waarom ik tablets altijd heb laten liggen, apps vind ik handig op mijn smartphone, maar een tablet is vlees (geen laptop/pc) noch vis. (geen smartphone) Je kunt dan wel dankzij office productief aan de slag met de RT, maar daarnaast is het toch best wel beperkt tot precies dat en een beetje browsen. En dan denk ik.. 245 neerleggen voor RT + bluetooth keyboard is dan best veel voor een tot 'collegenotitiesnetbook' gepromoveerd ding in een modern jasje. In verhouding tot de reguliere prijs voorheen is het natuurlijk een prima aanbieding. Maarja... het blijft toch veel geld voor relatief weinig functioneel inzet behalve de studie. Eenmaal thuis grijp ik toch wel naar mijn smartphone + desktop. Dito voor onderweg (smartphone) dus het idee is leuk, alleen zie ik graag een surface pro voor een RT prijsje :+ (ja, dan kun je wachten tot je een ons weegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Positief artiekeltje over Surface RT
Er is trouwens een heel uitgebreid Surface RT topic

[ Voor 36% gewijzigd door clemento op 01-08-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:23
Ik zit er sterk over te denken om er een te kopen, maar wat ik me even afvraag: hij heeft geen sim-aansluiting als ik het goed zie, dus je kunt geen 3G gebruiken.

Nou zit ik zelden in de trein, dus of het nou een nadeel is weet ik niet, toch. Wordt dit als een nadeel gezien? Of mag ik dit voor dit geld niet verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Een 3G-versie van tablets kost vaak 80 tot 100 euro meer dan de wifi-only-versies, dus dat kan je niet echt verwachten nee. En al helemaal niet voor deze studentenprijs natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Martao schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:15:
Ik zit er sterk over te denken om er een te kopen, maar wat ik me even afvraag: hij heeft geen sim-aansluiting als ik het goed zie, dus je kunt geen 3G gebruiken.

Nou zit ik zelden in de trein, dus of het nou een nadeel is weet ik niet, toch. Wordt dit als een nadeel gezien? Of mag ik dit voor dit geld niet verwachten?
Ik denk niet dat je dat voor dit geld mag verwachten.
Office, toetsenbord, goed scherm, redelijke CPU, 8 uur batterij usb poorten, hdmi poorten, microsd kaart dingetje.
Maar anders kan je er altijd zo'n usb 3g dongeltje instoppen?

Overigens kan je met je telefoon een wireless acces point maken!

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 04-08-2013 22:18 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:23
Ja, ik snap dat ik kan tetheren, maar dat kost toch weer moeite en veel batterij op de meeste telefoons.
Een dongle is idd een optie, maar ik las dat het wel lastig was ivm dat dongles vaak x86 software vereisen.

Voor mijn huidige gebruik is 3G geen vereiste en is tetheren dan wel voldoende, maar ik kijk ook even vanuit mijn ouders, voor wie dat wel een argument zou kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor degene die twijfelt tussen touch en type.. idee voor goedkoop BT keyboard? :) Dat met een losse RT + sleeve voor paar euro maakt het weer aantrekkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Joosie200 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:31:
Voor degene die twijfelt tussen touch en type.. idee voor goedkoop BT keyboard? :) Dat met een losse RT + sleeve voor paar euro maakt het weer aantrekkelijker!
Bedankt voor die aanbieding. Ik was al aan het azen er op. Hij kost normaal 12,95 oid. Nu nog naar een soort tasje/sleef zoeken om beide in op te bergen. :)

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Vandaag wordt de Surface RT bezorgd kreeg ik net via email van Surfspot te horen.
Ben benieuwd of ik er lekker mee kan werken en de iPad niet meer zal gebruiken.

update:
Beste SURFspot.nl klant,

Je hebt vanochtend een foutieve e-mail ontvangen over de levering van de Microsoft Surface RT-tablet. Deze mail is automatisch gegenereerd en je had deze niet moeten ontvangen. Jouw tablet zal morgen helaas niet aan je bezorgd worden.

Onze excuses voor het ongemak en de verwarring. Je mag jouw bestelling uiterlijk vrijdag 6 september ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jules

SURFspot.nl – Klantenservice
-----------------------------------
Balen nog 3 weken wachten

[ Voor 62% gewijzigd door clemento op 21-08-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Ik ben op zoek naar een apparaat om academische papers mee te lezen. Een e-reader ligt voor de hand, maar die schijnen allemaal zeer slechte ondersteuning voor PDF's te hebben en dat is bij uitstek het formaat waarin de papers die ik lees gepubliceerd worden. De Surface is met een Surfspotprijs van minder dan €100 meer dan een fatsoenlijke e-reader een mogelijk alternatief. Hoe bevalt het lezen van PDF's op de Surface?

// Edit: verkeerde topic!

[ Voor 3% gewijzigd door Mei op 04-09-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Toch een antwoord: eigenlijk verassend goed... sterker nog: als je wilt kun je ze openen (en editen tot op zekere hoogte) in Word.
Pagina: 1