Geen andere kast laten aanpraten hoor, de rest kan nog over gesteggeld worden, maar de kast die jij mooi/het best etc. is nauwlijks discussie over te voeren. Gewoon lekker doen dus. als je er veel fans in doet wel direct goede en vooral stille kopen, anders heb je met 7fans wel erg veel herrie
Moederbord beetje zonde als er een nieuwe moet komen, koop gewoon in 1x de goede.
Ik ben ook een AMD fan, maar zal het nog 1x zeggen de gtx760 is een betere koop.
Nog maar een linkje en bedenk erbij dat het ook nog tegen een ghz editie 7970 is die 10% sneller is als wat wordt aangeraden.
http://www.guru3d.com/art..._jetstream_review,17.html
tijd voor wat nieuws AMD!
@digital_ownage: Ik ben een beetje verward en had het idee dat jij wel goede raad aan het geven was.
Nu heb ik toch al een aantal dingen gezien van jou die een kenner niet zou zeggen, je bent duidelijk aan het bijleren dat is ok, maar verkondig je woord niet als waarheid als je het net niet helemaal goed weet.
als vbtje (en nee het is niet het corrigeer het slechte/foute advies topic, beetje jammer ook dat je niet zegt een foutje gemaakt te hebben door een itx kast aan te raden met een atx moederbord)
NEE je cpu gaat niet merkbaar minder lang mee als je overklokt , helemaal tegenwoordig niet meer met overhit beveiliging en goede voltage controle en koelers. alles kan kapot, maar als je een beetje nadenkt en niet gelijk maximaal voltage erop gooit, dan gaat de cpu waarschijnlijk langer mee als iemand die de stock koeler erop houdt en de pc een stofbult laat worden. persoonlijk nog nooit kapotte cpu gehad, zelfs niet waar ik op had zitten solderen (deed hij het alleen tijdelijk niet

), moederborden tig.
@DrLezie: stukje over moederborden heb je gelijk in, overklokte octacores verbruiken en hoop stroom en al zal de cpu er niet/nauwlijks onder lijden, het moederbord doet het wel!
Over die bronnen zal ook wel over mij gaan

, ik heb genoeg linkjes gegeven en is voor dit topic niet meer relevant, we zullen zien wie er gelijk krijgt.