Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Inklap/Uitklap icons op de FP zien er niet uit IMHO.

Pagina: 1
Acties:

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Hoi devvers,

Sinds jullie zo lief waren om een direkte link naar mijn Bookmarks en de Active topics te bouwen O+ vroeg ik me af of het volgende ook gefixt kan worden : De 2 in en uitklap tekentjes op de frontpage :)

Sowieso vind ik ze erg lelijk op het moment dus stel ik voor om ze zo te plaatsen :
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UflceXRG1cCJm2FUV7CX0cSq/medium.gif

En verder is het misschien handig dat ze niet alleen tijdens "hoveren" aanwezig zijn, maar gewoon altijd in beeld zijn ?

Verder heb ik de puntjes/sterretjes ernaast effe wat netter uitgelijnd ten opzichte van de rest : Ze beginnen namelijk lager dan het kader van de reacties!
Ook de bovenste icon heb ik een stuk breder moeten maken, want die 2 verschillen in breedte en daar kan ik ook niet tegen :+ Nou nog het pijltje omlaag wat anders maken en centreren... dat mogen jullie doen ;)

Goed voorstel ? Slecht voorstel ? Graag jullie reactie !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

nero355 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 00:45:
Hoi devvers,

Sinds jullie zo lief waren om een direkte link naar mijn Bookmarks en de Active topics te bouwen O+ vroeg ik me af of het volgende ook gefixt kan worden : De 2 in en uitklap tekentjes op de frontpage :)

Sowieso vind ik ze erg lelijk op het moment dus stel ik voor om ze zo te plaatsen :
[afbeelding]
De huidige plaatsing maakt veel beter duidelijk welk icon bedoelt is om de reactie in te klappen en welke voor de thread is. Het enige wat me nu opvalt is dat bij de horizontale uitlijning er geen rekening is gehouden met cozy/compact setting.
En verder is het misschien handig dat ze niet alleen tijdens "hoveren" aanwezig zijn, maar gewoon altijd in beeld zijn ?
Dat zou imo alleen maar veel te veel afleiden.
Verder heb ik de puntjes/sterretjes ernaast effe wat netter uitgelijnd ten opzichte van de rest : Ze beginnen namelijk lager dan het kader van de reacties!
Mag je aan de browser-vendors doorgeven; het is puur een dotted border en je kan daarbij niet bepalen waar de 'dot' begint...
Ook de bovenste icon heb ik een stuk breder moeten maken, want die 2 verschillen in breedte en daar kan ik ook niet tegen :+ Nou nog het pijltje omlaag wat anders maken en centreren... dat mogen jullie doen ;)
Volgens mij zijn ze even breed :?
Goed voorstel ? Slecht voorstel ? Graag jullie reactie !!
Op de horizontale uitlijning voor cozy/compact na zie ik er niet zo veel in eigenlijk ;)

Intentionally left blank

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Mja, OK. Maar ik heb dus wel een bug gevonden die nog niet bekend was ? Is mijn post toch nog nuttig geweest dan :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 00:57:

[...]

Dat zou imo alleen maar veel te veel afleiden.
Als het altijd overal weergeven niet wenselijk is, is het dan de bedoeling dat 't wel altijd zichtbaar blijft als je muis al van de post af is? Bij mij worden de 2 knopjes zichtbaar bij hover, maar gaan niet meer weg. Vind ik persoonlijk redelijk irritant. Dat het zichtbaar blijft voor mobile devices kan ik begrijpen, maar voor de desktop is 't nergens voor nodig IMO.

Als het met custom CSS kan, vind ik dat ook best :).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:49:
[...]

Als het altijd overal weergeven niet wenselijk is,
Het is in de huidige opzet technisch niet eens mogelijk aangezien het maar 1 element is welke onmouseover/ontouchstart dynamisch naar de juiste reactie wordt verplaatst. Fysiek voor elke reactie een apart containertje inserten is performance-technisch namelijk niet ideaal, zeker niet bij veel reacties op een pagina.
[...] is het dan de bedoeling dat 't wel altijd zichtbaar blijft als je muis al van de post af is? Bij mij worden de 2 knopjes zichtbaar bij hover, maar gaan niet meer weg. Vind ik persoonlijk redelijk irritant.
Ja, dat is de bedoeling, anders zou je een hele rare beweging moeten maken met je muis om de thread-inklap te gebruiken - je komt dan immers al buiten de reactie-container. Daar weer een oplossing voor maken kost weer veel extra tijd en maakt de implementatie nodeloos ingewikkelt.
Dat het zichtbaar blijft voor mobile devices kan ik begrijpen, maar voor de desktop is 't nergens voor nodig IMO.

Als het met custom CSS kan, vind ik dat ook best :).
Mja, je kan het met custom CSS wel helemaal uitschakelen als je wilt :P

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan ga ik 'm wel afschieten in m'n CSS. Zal niet zo moeilijk zijn, kan zo het div ID/class vinden met Opera Dragonfly O+.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1