NederNakkeR en de MSI Master of Overclocking Arena

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Vergeet niet dat MSI voor de 15 finalisten vlucht, loges, voedsel, en het hele finale evenement sponsoren qua hardware en alles er omheen.

de MSI titan is niet verkrijgbaar in nederland, dus het was er een van een ander merk ;) met het Z87 moederbord hebben ze me wel geholpen, waar ik dus erg dankbaar voor ben

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 09:08
Ik heb wel het vermoeden dat ze ES CPU's voor de finale zullen gebruiken die redelijk in de buurt van elkaar liggen oid ;)
Want ik heb de indruk dat zelfs de consumenten support hun eigen sets hardware hebben XD

Dat is dan toch wel weer netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nedernakker schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:13:
Je moet wel begrijpen dat dit soort dingen niet alleen uit mijn inzet tot stand komen.

Deze ronde liep vanaf 1 t/m 31 Juli. Ondanks veel inspanning van alle betrokken partijen die zich hard hebben ingezet om vanaf half Juni de boel rond te krijgen had ik pas vrijdag 19 Juli het moederbord tot mijn beschikking. Naast overklokker ben ik ook mens. Ik heb een eigen zaak en een gezin waarbij je vast wel begrijpt dat die op de eerste en tweede plaats komen

Al had de tijdspanne wat groter geweest, dan had ik zonder twijfel nog wel meer processoren getest of met eventuele sponsoring de videokaart helemaal omgebouwd zodat het onderste uit de kan komt.

Maar begrijp dat dit ontzettend veel geld kost, een hobby is leuk maar op dat moment spendeer je wel een gigantisch vermogen in de wedstrijd.

Ik heb even een opsomming gamaakt voor je wat er naast deze halve finale ook nog aan de vorige ronde gespendeerd is:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 3770K Boxed€ 283,90€ 283,90
1Intel Core i7 4770K Boxed€ 299,90€ 299,90
1MSI Big Bang MPower Z77€ 162,30€ 162,30
1MSI Z87 MPOWER MAX€ 227,-€ 227,-
1Asus GeForce GTX Titan€ 880,50€ 880,50
1MSI N660Ti PE 2GD5/OC€ 236,-€ 236,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.089,60

En dit is dan buiten de voedingen, SSD's benchtafels, intern geheugen, stikstof potten voor de cpu's en gpu's, vloeibaar stikstof en alles wat hier bij komt kijken. Vergeet ook niet dat van de cpu's je er toch wel tussen de 4 en 6 moet testen om daar het beste exemplaar uit te pikken om te gebruiken.

Heb je zo een antwoord op je vraag?
yep thanks, en ja helemaal gelijk natuurlijk betreffende zaak en gezin, maar ik las dat zo, en vroeg me dat gewoon af.
al bij al, jammer dat het niet gelukt is, en op naar de volgende.
Pagina: 1 2 Laatste