Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Ik heb wel het vermoeden dat ze ES CPU's voor de finale zullen gebruiken die redelijk in de buurt van elkaar liggen oid 
Want ik heb de indruk dat zelfs de consumenten support hun eigen sets hardware hebben XD
Dat is dan toch wel weer netjes
Want ik heb de indruk dat zelfs de consumenten support hun eigen sets hardware hebben XD
Dat is dan toch wel weer netjes
Verwijderd
yep thanks, en ja helemaal gelijk natuurlijk betreffende zaak en gezin, maar ik las dat zo, en vroeg me dat gewoon af.nedernakker schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:13:
Je moet wel begrijpen dat dit soort dingen niet alleen uit mijn inzet tot stand komen.
Deze ronde liep vanaf 1 t/m 31 Juli. Ondanks veel inspanning van alle betrokken partijen die zich hard hebben ingezet om vanaf half Juni de boel rond te krijgen had ik pas vrijdag 19 Juli het moederbord tot mijn beschikking. Naast overklokker ben ik ook mens. Ik heb een eigen zaak en een gezin waarbij je vast wel begrijpt dat die op de eerste en tweede plaats komen
Al had de tijdspanne wat groter geweest, dan had ik zonder twijfel nog wel meer processoren getest of met eventuele sponsoring de videokaart helemaal omgebouwd zodat het onderste uit de kan komt.
Maar begrijp dat dit ontzettend veel geld kost, een hobby is leuk maar op dat moment spendeer je wel een gigantisch vermogen in de wedstrijd.
Ik heb even een opsomming gamaakt voor je wat er naast deze halve finale ook nog aan de vorige ronde gespendeerd is:
# Product Prijs Subtotaal 1 Intel Core i7 3770K Boxed € 283,90 € 283,90 1 Intel Core i7 4770K Boxed € 299,90 € 299,90 1 MSI Big Bang MPower Z77 € 162,30 € 162,30 1 MSI Z87 MPOWER MAX € 227,- € 227,- 1 Asus GeForce GTX Titan € 880,50 € 880,50 1 MSI N660Ti PE 2GD5/OC € 236,- € 236,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 2.089,60
En dit is dan buiten de voedingen, SSD's benchtafels, intern geheugen, stikstof potten voor de cpu's en gpu's, vloeibaar stikstof en alles wat hier bij komt kijken. Vergeet ook niet dat van de cpu's je er toch wel tussen de 4 en 6 moet testen om daar het beste exemplaar uit te pikken om te gebruiken.
Heb je zo een antwoord op je vraag?
al bij al, jammer dat het niet gelukt is, en op naar de volgende.