NederNakkeR en MSI’s Masters of Overclocking Arena |
![]() |
Inleiding |
Onlangs heb ik me via de online qualifier geplaatst voor de online semi finale van MSI’s Master of Overclocking Arena. In deze competitie strijden we met 16 man in de EMEA regio voor 3 tickets naar de finale. Deze is op een nog nader te bepalen tijd en plaats. In dit topic kunnen jullie mijn vorderingen volgen. Ik zal worden bijgestaan door mijn mede captain en teamgenoot van Overclock Team Holland: Rsnubje |
De hardware |
Tijdens deze competitie mogen enkel moederborden en videokaarten van MSI worden gebruikt. Daarnaast is voor deze ronde het verplicht om een Intel core i7 4770K te gebruiken Dus opgesomd: De MSI Z87 Mpower max: Pricewatch link ![]() De MSI Geforce GTX Titan Pricewatch link ![]() De Intel Core i7 4770K Pricewatch link Hiernaast zullen we gebruik maken van: - Gskill ripjawsX 2133 C7 PSC IC’s - Corsair Dominator Platinum 2666 C11 Hynix IC’s - Enermax Maxrevo 1350W - Samsung 830 64 GB SSD - Intel 520 64 GB SSD - Coolermaster Test Bench - Littledevil V2 Single stage phase changer - Kingpin Cooling F1 Gemini CPU pot - Kingpin Cooling Tek-9 Fat GPU koeler |
De benchmarks |
De competitie bestaat uit 3 rondes waarbij de volgende benchmarks worden gedraaid: - Superpi 32m - Cinebench 11.5 - 3dmark Fire Strike Extreme Voor spelregels en overzichten van de scores kun je hier terecht: Klik! |
Tot slot |
Bij deze wil ik een woord van dank uitspreken naar MSI Nederland en met name Koen Coppens en naar Azerty voor de support! |
[ Voor 7% gewijzigd door nedernakker op 19-07-2013 11:25 ]
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz