Beste tweakers,
Dit is het systeem dat momenteel op papier als de beste staat:
EDIT: Heb het systeem gekocht, veel dank!
Mijn laatste vraag over dit systeem is of alles samen klikt en werkt, of de toren goed is en of de koeling met eigen pasta komt zodat ik dat niet bij hoef te kopen.
Hieronder mijn oude post.
Beste tweakers,
Ik ben geinteresseerd in het bouwen van een complete desktop.
Mijn budget is ongeveer 700 Euro Inc. bezorgkosten.
Ik zal dit systeem gebruiken voor het spelen en streamen op twitch van videogames, videobewerking en het coderen en uittesten van 3d (game) applicaties. Het systeem moet dus flink sterk zijn, ondanks het relatief klein budget van 700 Euro.
Na wat rondkijken kwam ik een basisgamesysteem dat iemand had samengestelt in een BBG, de onderdelen in dit systeem lijken mij sterk genoeg maar toch vraag ik voor de zekerheid of de onderdelen in dit systeem bij elkaar passen of dat er betere onderdelen zijn met een betere prijs-power verhouding.
Daarnaast missen er 2 componenten waar ik geen ervaring mee heb.
Het systeem is:
De componenten die ik nog nodig heb bestaan uit een DvD speler (tenzei je Windows 7 op een andere manier kan installeren). Ik heb bijvoorbeeld een 750GB externe USB 2.0 hardeschrijf, kan ik hiermee Windows 7 installeren op dit systeem? Verder zou ik een DvD speler niet gebruiken.
Daarnaast zou ik graag WiFi hebben op de desktop.
Momenteel werk ik op een zwakkere laptop die aan vervanging toe is, deze heeft WiFi en op alle locaties waar ik de desktop mogelijk zou plaatsen ontvang ik een sterk, stabiel signaal.
Ik had vroeger een USB-WiFi geval, deze had lange draden en zat me vaak in de weg.
Ik heb liever niet een wirwar van draden dus wat zijn de mogelijkheden betreft WiFi (ik heb geen ervaring hiermee).
Randapperatuur is verder niet nodig en een collega heeft nog een dvd met Windows 7 erop die hij niet gebruikt.
Dit is het systeem dat momenteel op papier als de beste staat:
EDIT: Heb het systeem gekocht, veel dank!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 172,90 | € 172,90 |
1 | ASRock 970 Pro3 R2.0 | € 59,40 | € 59,40 |
1 | Palit GeForce GTX 760 2GB | € 219,- | € 219,- |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
1 | Antec Three Hundred Two | € 62,30 | € 62,30 |
1 | TP-Link TL-WN822N | € 13,95 | € 13,95 |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 17,95 | € 17,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 59,50 | € 59,50 |
1 | XFX Pro 550W | € 53,20 | € 53,20 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 712,05 |
Mijn laatste vraag over dit systeem is of alles samen klikt en werkt, of de toren goed is en of de koeling met eigen pasta komt zodat ik dat niet bij hoef te kopen.
Hieronder mijn oude post.
Beste tweakers,
Ik ben geinteresseerd in het bouwen van een complete desktop.
Mijn budget is ongeveer 700 Euro Inc. bezorgkosten.
Ik zal dit systeem gebruiken voor het spelen en streamen op twitch van videogames, videobewerking en het coderen en uittesten van 3d (game) applicaties. Het systeem moet dus flink sterk zijn, ondanks het relatief klein budget van 700 Euro.
Na wat rondkijken kwam ik een basisgamesysteem dat iemand had samengestelt in een BBG, de onderdelen in dit systeem lijken mij sterk genoeg maar toch vraag ik voor de zekerheid of de onderdelen in dit systeem bij elkaar passen of dat er betere onderdelen zijn met een betere prijs-power verhouding.
Daarnaast missen er 2 componenten waar ik geen ervaring mee heb.
Het systeem is:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4430 Boxed | € 163,- | € 163,- |
1 | ASRock B85M-HDS | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Palit GeForce GTX 760 2GB Jetstream | € 234,30 | € 234,30 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
1 | Corsair Carbide 200R | € 48,- | € 48,- |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 49,99 | € 49,99 |
1 | XFX Pro 550W | € 53,80 | € 53,80 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 663,89 |
De componenten die ik nog nodig heb bestaan uit een DvD speler (tenzei je Windows 7 op een andere manier kan installeren). Ik heb bijvoorbeeld een 750GB externe USB 2.0 hardeschrijf, kan ik hiermee Windows 7 installeren op dit systeem? Verder zou ik een DvD speler niet gebruiken.
Daarnaast zou ik graag WiFi hebben op de desktop.
Momenteel werk ik op een zwakkere laptop die aan vervanging toe is, deze heeft WiFi en op alle locaties waar ik de desktop mogelijk zou plaatsen ontvang ik een sterk, stabiel signaal.
Ik had vroeger een USB-WiFi geval, deze had lange draden en zat me vaak in de weg.
Ik heb liever niet een wirwar van draden dus wat zijn de mogelijkheden betreft WiFi (ik heb geen ervaring hiermee).
Randapperatuur is verder niet nodig en een collega heeft nog een dvd met Windows 7 erop die hij niet gebruikt.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2013 17:38 ]