Zoek een nieuwe RPG

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-08 08:47
Heren en misschien die ene dame.

Ik ben op zoek naar een rpg/hack'nslash. Geen MMO

Het moet beetje fast paste zijn. (dialbo3)

Heb deze spellen gespeeld = Diablo1,2,3 Dungeon Siege1,2,3 ElderScrolls serie, Torchlight 1 en 2, en wel meer denk ik maar weet ik zo niet meer.

Ben nu bezig met The Witcher 2 maar die is niet bepaald fast paste.

Wat raden jullie mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Afbeeldingslocatie: http://www.triskelfantasy.com/images/uploads/bison-gel-secondenlijm.jpg

/flauw :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
GVD, je was me voor! :-D

Wellicht path of exile of Marvel Heroes?

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
greyfox1987 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:01:
[...]

GVD, je was me voor! :-D

Wellicht path of exile of Marvel Heroes?
Aah tuurlijk Path of Exile wel mee begonnen een keer. Maar eens weer naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37

ResuCigam

BOFH

Neverwinter is een echte action RPG en nog gratis ook

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Heb je wel eens gekeken naar Sacred 1 en 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darksiders was dit weekend nogal goedkoop op steam ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
sianto schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:31:
Heb je wel eens gekeken naar Sacred 1 en 2?
Ook oooit eens gespeeld leuk spel inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Path of Exile is leuk als je een numbercruncher bent. Want hoe je het ook draait of keert veel variatie in tegenstanders, annimaties en decors zit er niet in. Enkel het loot systeem en skill systeem is echt interessant. +gratis...

Sacred 3 moet volgens mij dit jaar nog uitkomen, zelf vond ik Sacred 1 wel leuk wegspelen, de 2de heb ik door mijn op dat moment shitty PC niet aangeraakt.

Voor de rest blijf ik zelf ook op mijn honger zitten. Diablo III was leuk maar is voormij volledig verkloot dankzij het auctionhouse, zowel hetgene met ingame currency als het RMAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Wellicht dat Titan Quest iets voor je is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Ben het eens met de numbercrunching en Path of Exile, maar toch speel ik het spel al een hele poos met plezier. De enorme variatie in skills zijn namelijk wel het gene wat afwisseling geeft en mijn drijfveer om te blijven spelen.

Eigenlijk jammer van al die (kleine) actionRPG's. Als ze hun krachten eens zouden bundelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
warframe is geen rpg, maar is wel SNEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Torchlight 2 is ook een leuke aanrader.. is nu bij steam in de uitverkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wikipedia: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Ik dacht ook nog aan Divine Divinity. Action rpg met geweldig verhaal en uitgebreide wereld. Mijn favoriet.

Gothic 1/2/3 reeks is ook wel aardig. Two Worlds 1/2 kan er ook mee door. Risen ook. Maar deze zijn iets meer verhalend (je vermeldt ook Elder Scrolls wat ook nt echt hack n slash kan worden genoemd, vandaar dat ik deze titels hier ook toevoeg). Deze laatste franchises hebben behoorlijk veel combat, al is het niet van het tempo van Diablo, Sacred, TQ, DS.

Kotor 1, Neverwinter 1 behoorlijk actie focused en leuk verhaal.

Kijk hier eens: http://www.gog.com/catalogue/rpg (oudere titels) en zoals hierboven aangegeven Steam.

En, als je toch Elder Scrolls aanhaalt, kan je misschien ook eens richting Fallout 3 en volgende kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 17-07-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Path of Exile is inmiddels lang niet meer zo matig als het eerst was. Daarnaast is het nu behoorlijk uitdagend geworden ook.

Betere Diablo 2.5 en meer lol uit te halen dan Diablo 3 denk ik persoonlijk. Denk, want het spel is nog steeds niet helemaal af, maar als Act 4 evenveel nieuws en uitdaging toevoegen gaat als Act 3 deed, kan het nog leuk worden.

Grinden? Ja, dat wel. Fail-builds? Ook waarschijnlijk en paar chars ja.

De rest is allemaal wel genoemd er zijn simpelweg niet zo heel veel goede recente hacky-slashy-action-rpgs. Een Darksiders game zou ik daar niet zo onder scharen namelijk. (Adventure-slasher-met-rpg stuffs)

Risen vond ik ook erg vermakelijk, meer richting Witcher dan iets anders, best vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
Dankje voor alle reacties. Zeker een leuke lijst erbij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Kingdomds of amalur..??

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
Kingdoms of amalur is inderdaad een leuk spel en erg groot maar iedereen komt denk ik op het punt, "Het is zo ééntoning"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Ja heb hem ook nooit meer uitgespeeld. Was leuk in het begin, maar na een tijdje heb je het wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 20:57
Wat denk je van deze RPG's?

- http://www.kingdomofloathing.com
- http://progressquest.com

Allen hebben ze een aparte speelstijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
Titan Quest (met uitbreiding Immortal throne) moet je zeker checken.
Kijk, zo begint het:
YouTube: Let's Play Titan Quest: Immortal Throne [PC][HD] - Part 2: First Mastery

Sacred is zeer zeker weten ook de moeite. Ik vond Sacred 1 sfeervoller dan 2, maar graphics zijn nu wel outdated. Expansion van Sacred 1 is niet per se de moeite. Sacred 2 ziet er goed uit.

YouTube: Librascope: Sacred 2 Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Fallout 3 is een echte topper zeker als je van elder scrolls games houdt. Iets minder RPG maar meer actie gericht en ook van zelfde makers als Elder scrolls en fallout is Dishonored maar heeft weinig RPG in zich.

Mass effect is ook meer gericht op combat maar heeft ook zeker wat RPG invloeden in zich.

Divinity reeks is van belgische makelijk en zitten enkele goeie games tussen.

KOTOR 1 is ook erg goed, deel 2 iets minder maar nog steeds vermakelijk zeker als je de community update toevoegd. Weet dat je geen MMO wilt proberen maar Swtor is f2p en heeft zeker een vermakelijke story campaign voor alle classen en kan je spelen zonder je iets aan te trekken van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

The Incredible Adventures Of Van Helsing

Vandaag gekocht met korting op Steam Summer Sale. Lekker Diablo stijl meppen :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel je dit zelf? Ik was vroeger een speedrunner (1e 3-daagse Hardcore ascension :P ) en heb nog een vrij uitgebreide account dat ik niet meer gebruik. Als je wat spul wil moet je het even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 20:57
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 21:32:
[...]

Speel je dit zelf? Ik was vroeger een speedrunner (1e 3-daagse Hardcore ascension :P ) en heb nog een vrij uitgebreide account dat ik niet meer gebruik. Als je wat spul wil moet je het even laten weten.
Heb het een korte tijd gespeeld maar daarna weer opgegeven omdat ik toch die immersieve sfeer van World of Warcraft en Guild Wars miste in het spel. De humor is wel goed in dat spel, je moet er voor zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
Ik speel nu weer Path of Exile. Torchlight 2 ook een beetje erbij Sacred kon ik maar niet aan wennen.
Op 1 of andere manier kan ik me nu op dit moment nauwelijks focussen op 1 game. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

edit:

Niet goed de TS gelezen: ik zie dat je een fast paced RPG (geen MMO) zoekt. Onderstaande post is dus niet helemaal wat je zoekt. Excuses. Wellicht toch nog eens naar Diablo 3 kijken? Er zijn een aantal goede veranderingen geweest mbt legendary drops en komt ook (maar dat duurt nog even) een itemization patch aan.

Zelf begonnen met The Secret World (Buy to Play MMO RPG. Wel een (hele faire!) cash-shop maar daar zijn alleen de uitbreidingen en een aantal cosmetic zaken in te vinden):
+ fantastische storyline (eerste game waar ik echt alle verhaallijnen wil volgen)
+ bij levelen verdien je skills, met deze skills kan je zelf 'decks' samenstellen (echt een oneindig aantal mogelijkheden). Zo kan je met elk character zowel dps, healer als tank zijn al zal je natuurlijk wel voor de juiste rollen de juiste gear moeten verzamelen én een deck moeten bouwen (er staan veel voorbeelden online) met de juiste skills
+ geen echte questhubs: na een quest kan je per telefoon jouw reward claimen en begin je vaak weer in de buurt van een nieuwe quest.

Voor mij een voordeel, voor anderen wellicht een nadeel:
+/- het spel is redelijk makkelijk even kort te spelen: elke quest bestaat uit een aantal niveau's en jouw voortgang wordt continu bewaard (ook als je tussendoor een andere q gaat spelen). Dungeons bevatten niet veel trash en zijn redelijk snel te spelen.
+/- Investigation quests zijn echt UNIEK (en overigens optioneel als je ze niet leuk vindt). Sommigen mixen realiteit met het spel: om een voorbeeld te geven:
spoiler:
Op een gegeven moment moet je een wachtwoord van een computer kraken, de wachtwoord hint is iets als 'de naam van mijn vrouw'. Naast de computer liggen een aantal lijken met pasjes van een bedrijf. Nu zal je BUITEN DE GAME met een normale browser (of de ingame browser!) de website van dit bedrijf moeten openen (funcom heeft dus een aantal websites gemaakt van ingame bedrijven) waar ergens op te vinden is dat één van de werknemers een vrouw heeft met een bepaalde naam. Dit invoeren en je gaat verder.

- Er schijnen best wat bugs te zijn, maar hier heb ik zelf nog geen last van gehad.

Geen ervaring met endgame verder.

(redelijk recente online review gevonden)

[ Voor 10% gewijzigd door Ervig op 07-08-2013 13:41 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Pagina: 1