hallo, ik had twee oude 4850's 512mb van club 3d in crossfire op mijn asus p5k-se. nadat mijn beeldscherm een paar keer uitviel en mijn computer helemaal onbruikbaar werd omdat dit steeds vaker gebeurde, ben ik toch maar eens gaan kijken. nu bleken er 3 elco's te zijn geploft. het gaat om het type: FZ77 1000µF 16V. Op de andere videokaart zitten er een ander type elco's op. Het lijkt me wel leuk om een soldeerbout aan te schaffen (wilde ik al een tijdje) en dan die dingen te vervangen. Kan ik alleen misschien niet beter een ander soort elco's kopen? en hoe zie je wat plus en min is? of is dit misschien helemaal geen goed idee en kan je die videokaart net zo goed weggooien? Ik weet dat het een oude videokaart is maar met deze twee samen redde ik me prima en is eentje net te weinig. ik wil momenteel geen geld uitgeven voor een nieuwe videokaart.
er zijn ook nog 2 dezelfde elco's ongeveer 5 cm ernaast op de kaart die niet gesprongen zijn, deze moet ik dan waarschijnlijk ook vervangen toch?
er zijn ook nog 2 dezelfde elco's ongeveer 5 cm ernaast op de kaart die niet gesprongen zijn, deze moet ik dan waarschijnlijk ook vervangen toch?