Hallo,
Ik hou van foto's maken maar gebruik tot op heden de compactcamera van mn ouders. Een oude Lumix. Ik fotografeer graag natuur zoals insecten en planten. Ook houd ik van actiefoto's en stedelijke foto's. Heel veel dus!
Nu wil ik een camera aanschaffen die voldoet aan mijn wensen:
- Goede kwaliteit van zowel de foto's als de bouwkwaliteit
- Veel kunnen instellen
- Niet al te grote objectieven
- Niet al te duur. Dus geen 1000 euro.
- Het merk haalt mij niet veel uit
Al snel kom je dan uit op een reflexcamera ( reflex an sich vind ik ook leuk ). Maar er zijn nu ook systeemcamera's al dan niet uitgevoerd met een reflex. De vertraging tussen LCD en reflex nu ook niet meer zo significant
Wat is nu echt het voordeel van een systeemcamera tov een reflex? Of vice versa.
Bedankt alvast
Ik hou van foto's maken maar gebruik tot op heden de compactcamera van mn ouders. Een oude Lumix. Ik fotografeer graag natuur zoals insecten en planten. Ook houd ik van actiefoto's en stedelijke foto's. Heel veel dus!
Nu wil ik een camera aanschaffen die voldoet aan mijn wensen:
- Goede kwaliteit van zowel de foto's als de bouwkwaliteit
- Veel kunnen instellen
- Niet al te grote objectieven
- Niet al te duur. Dus geen 1000 euro.
- Het merk haalt mij niet veel uit
Al snel kom je dan uit op een reflexcamera ( reflex an sich vind ik ook leuk ). Maar er zijn nu ook systeemcamera's al dan niet uitgevoerd met een reflex. De vertraging tussen LCD en reflex nu ook niet meer zo significant
Wat is nu echt het voordeel van een systeemcamera tov een reflex? Of vice versa.
Bedankt alvast
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''