Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Social Media fout google +

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• hellred666
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-11 11:26
de +1 knop van google plus linkt door naar LinkedIn.
heb dit in meerdere nieuws berichten.

weet niet als dit het juiste forum er voor is..

groeten,
Hellred666

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:35
Ik heb hem normaal gesproken uit staan maar hier hetzelfde issue.

Win8 X64
Firefox 22.0 met keyconfig en speeddial addons

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dit is al eerder gemeld van de week maar blijkbaar doen ze er niks mee... Ze zullen wel allemaal op het strand liggen ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 13:53

PromoX

Flying solo

G+ knop
We hebben een nieuwe socia sharing methode binnenkort, waarbij we niet direct alle knoppen (plus widgets en andere zut) inladen maar het netjes achter een functie zit. Dat maakt de pagina's wat sneller, de sharing minder rommelig en zitten de jongens van FB, Google, Twitter en Linkedin niet langer mee te kijken

Deze specifieke issue zullen we dus niet gaan fixen, gezien het al gefixed gaat worden met een andere implementatie van social sharing

And I'm the only one and I walk alone.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:35
DennusB schreef op zondag 07 juli 2013 @ 11:29:
Dit is al eerder gemeld van de week maar blijkbaar doen ze er niks mee... Ze zullen wel allemaal op het strand liggen ;)
Ik mag voor de devvers toch wel hopen dat ze nu niet dit soort handel aan het fixen zijn op een zondag. Heeft wat mij betreft echt nul prio.
Ach so... duidelijk, en nog beter. Volgens mij het meekijken ook de reden dat ik die social sharing balk uit heb gezet.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Dat is ook de reden waarom het uitschakelbaar is. Met de nieuwe methode is die optie dus eigenlijk obsolete geworden :)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:34

rob_erwt

What does this button do?

MIn of meer opgelost dus en eigenlijk dubbel met G+ knop, dus dan kan deze dicht. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.