Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

G+ knop

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Het viel me net op bij nieuws: TU/e toont 'energiepositieve' gezinsauto op zonne-energie dat de Linkedin knop oplicht als ik over de G+ knop ga en als ik op de G+ knop klik dan opent ook de Linkedin pagina om te delen.

Ik heb het net geprobeerd bij andere artikelen en daarbij gebeurd hetzelfde. Ik gebruik Chrome versie
27.0.1453.116 m

Ik twijfel of dit topic hier hoort of in Lieve Devvers.

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 04-07-2013 14:22 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja gaat hier ook fout! Ook Chrome en Windows 7 hier!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 13:35

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Safari on Mac ook, dus het ligt niet aan Chrome :)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 18:23

timovd

Voorsprong door techniek

...en als je vervolgens op de G+-knop klikt, ga je wat posten op LinkedIn.
Chromium 30.0 W7

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij komt dat omdat de LinkedIn-knop ietwat versprongen is: het tellertje staat nu ietwat naar onderen. Hier dus ook last van. Op Windows XP en Windows 7, met zowel Chrome als IE.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:34

rob_erwt

What does this button do?

Dit pas idd beter in LD, dus even een zetje.

Plus confirmed: daar lijkt idd iets mis te gaan met de linkedin button die ineens 'over' de G+ button valt

Edit: ticket voor aangemaakt

[ Voor 11% gewijzigd door rob_erwt op 04-07-2013 15:31 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
We hebben een nieuwe socia sharing methode binnenkort, waarbij we niet direct alle knoppen (plus widgets en andere zut) inladen maar het netjes achter een functie zit. Dat maakt de pagina's wat sneller, de sharing minder rommelig en zitten de jongens van FB, Google, Twitter en Linkedin niet langer mee te kijken

Deze specifieke issue zullen we dus niet gaan fixen, gezien het al gefixed gaat worden met een andere implementatie van social sharing
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.