Google zegt dat Wine er met wheezy uit is gehaald. Maar met jessy en sid kan je gewoon wine installeren.
Maar als ik doe
Ik weet niet of mijn google skills gewoon niet meer zijn wat het geweest is, of dat google bij dit soort zaken gewoon meer en meer vervuild raakt met verouderde artikelen, maar meestal gaat het over .deb's van externe sites halen en daarmee wine installeren. Dat was hip toen weezy nog testing was. Ik wil het natuurlijk gewoon uit de repo. En er staat toch echt 'setting up wine'.
Maar als ik doe
code:
(ja inclusief 'typo' omdat de regex de laatste 'e' opeet) dan doet ie gewoon o.a.1
| # apt-get --reinstall install wine winetricks libwinee* |
code:
Maar nog steeds heb ik geen wine1
2
3
4
| Preparing to replace wine 1.4.1-4 (using .../wine_1.4.1-4_amd64.deb) ... Unpacking replacement wine ... [...] Setting up wine (1.4.1-4) ... |
code:
1
2
| # wine bash: wine: command not found |
Ik weet niet of mijn google skills gewoon niet meer zijn wat het geweest is, of dat google bij dit soort zaken gewoon meer en meer vervuild raakt met verouderde artikelen, maar meestal gaat het over .deb's van externe sites halen en daarmee wine installeren. Dat was hip toen weezy nog testing was. Ik wil het natuurlijk gewoon uit de repo. En er staat toch echt 'setting up wine'.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)