Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 22:50
V&A aangeboden: James Bond - 50th Anniversary Collection

Heb de beste meneer geld overgemaakt op zijn bankrekeningnummer na enkele DM's heen en weer.

Na een aantal dagen nog geen pakket ontvangen en reageert niet meer op mijn DM's.

Ondanks de goede feedback en zijn periode van lidmaadschap ben ik erin gestonken.
Heb nu zijn nummer gecheckt op mijnpolitie.nl en het is bekend.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dat is zeer vervelend, ik kan alleen maar zeggen( in het algemeen) jij hebt er overigens ben ik bang niets meer aan maar check altijd voordat je geld over maakt het rekening nummer ongeacht of een feedback positief is of ongeacht of iemand lang lid is.Ook kan je bv dit forum checken van te voren:
http://www.opgeletopinter...b77c368035d929811b3c85751
Natuurlijk is de kans als de feedback goed is( al had hij maar 1 beoordeling..) en iemand langer lid is( al is hij ook weer niet enorm lang lid) de kans al kleiner voor mijn gevoel dat er iets mis zit maar zeker in deze tijd check ik altijd een rekening nummer.

Zelfs dan kan je iets niet eens 100% uitsluiten( is onmogelijk) maar meer kan je gewoon weg niet doen ben ik bang, of ja als je iets koopt langs gaan bij de persoon in kwestie al is dat natuurlijk weer duurder/moeilijker als iemand aan de andere kant van het land woont.
Ook maar hier heb ik zrlf geen ervaring mee als je bv via Paypal iets overmaakt en je word opgelicht kan je een geschil opstarten, wellicht dat anderen hier wat meer over kunnen vertellen, je bank zou je kunnen inlichten al doen banken in 99 van de 100 gevallen niet uit zich zelf iets.
Ga je overigens wel gewoon aangifte doen?

[ Voor 39% gewijzigd door pino85 op 06-07-2013 19:43 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Ik ga wel aangifte doen ja, dit is al de 2de keer dat ik dit meemaak.

Via Marktplaats heb ik het ook meegemaakt, toen rekeningnummer wel gecheckt, maar op dat moment was er niks bekend bij de Politie. Het blijft gokken.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarom meteen opgelicht? Check eerst dit topic eens: How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
rekeningnummer bekend bij politie.
heeft dus al minimaal 3 aangiftes aan zijn kont hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

maartend schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 21:48:
[...]

rekeningnummer bekend bij politie.
heeft dus al minimaal 3 aangiftes aan zijn kont hangen.
Prima info. Account is meteen geband.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Dit had ik al gemeld dat zijn nummer bekend was bij www.mijpolitie.nl

Het is wel een nadeel dat je pas na 3 aangiftes melding krijgt dat er iets niet pluis is.

[ Voor 39% gewijzigd door Roger_Rabbit op 07-07-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roger_Rabbit schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 23:37:

Het is wel een nadeel dat je pas na 3 aangiftes melding krijgt dat er iets niet pluis is.
Tsja, maar daar zijn mensen zelf debet aan: er wordt tegenwoordig al oplichter geroepen als er nog geen 24 uur geen reactie is terwijl wederpartij op dat moment onverwacht aan het sterfbed van familie staat. Je kan helaas niet bouwen op één aangifte.

Daarbij proberen oplichters zoveel mogelijk te scoren in zo min mogelijk tijd zodat die melding altijd wel te laat komt. Die drempel is daarom vaak ook in no time gehaald als er echt iets mis is.

Wel vreemd dat twee al langer meelopende Tweakers een goede beoordeling achterlaten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2013 16:00 ]

Pagina: 1