Speakerset

Pagina: 1
Acties:

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-01 11:33
Beste tweakers...

Als ik zo een speakerset wil halen bijv....

http://www.teufelaudio.nl...5.1-set-cinema-p9973.html

Wat voor een receiver heb ik dan nodig? Ik heb er niet echt veel verstand van....

Bedankt!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:37
Om het makkelijk te maken: een fatsoenlijke a/v receiver van rond de 400-500 euro met een paar hdmi ingangen. Minimaal 5.1, maar 7.1 mag ook, die extra kanalen zet je dan uit.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-01 17:08

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Waarom wil je zo'n speakerset? Wat ga je luisteren of kijken?

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er

• msjong
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
Het staat beschreven in je eigen link: "Aansluiten op je AV-receiver en beleef geluid geschikt voor ruimtes tot 50 m²"

Persoonlijk zou ik zelf nooit 1500 EUR uitgeven aan speakers zonder deze te beluisteren met verschillende receivers. Is wel echt een bak geld voor iets waar je jaren mee zou moeten doen. Als je dan geen luistertest hebt gedaan dan kan je jezelf best teleurstellen.

*Het feit dat ik aanneem dat je niet heb geluisterd is dat je anders had geweten dat je een AV receiver nodig zou hebben. :)

Succes!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Laten we ff eerlijk zijn; dit is geen slecht setje. Hier zal je je echt geen buil aan vallen. Wel vind ik, maar dat ben ik dus, het een hoop geld. Voor hetzelfde geld is er meer te krijgen in speakerland, ga dus vooral eens luisteren.

Dan over de versterker: maakt niet uit. Elke moderne middenklasse AV versteker zal deze speakers aan kunnen sturen. Dan zou ik letten op voldoende aansluitmogelijkheden, evt. extra functies die je zou willen en subjectieve voorkeur voor een merkje.

Wise enough to play the fool