Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 12:47
Hallo

Er is een kabel gescheurd in de cup van m'n creative aurvana live! en krijg 'em niet gemaakt :( Ben dus naar vervanging op zoek! Ik kan deze opnieuw kopen voor 60 pond (+- 70 euro) op Amazon. Is er binnen deze prijsklasse een beter alternatief?

Gebruik: af en toe gamen. Heel veel muziek luisteren en masteren. Hij moet niét portable zijn.

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik had verwacht dat je inmiddels wel een antwoord zou hebben gekregen.
Het korte antwoord: Ja, zat :)
En verder: zie Het grote Headphones topic

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BramVroy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:08:
Hallo

Er is een kabel gescheurd in de cup van m'n creative aurvana live! en krijg 'em niet gemaakt :( Ben dus naar vervanging op zoek! Ik kan deze opnieuw kopen voor 60 pond (+- 70 euro) op Amazon. Is er binnen deze prijsklasse een beter alternatief?

Gebruik: af en toe gamen. Heel veel muziek luisteren en masteren. Hij moet niét portable zijn.

}:O
Hoihoi! Ik zat zowat in het zelfde bootje, alleen was bij mij de snoer van mijn oude philips koptelefoon er lomp hard uitgetrokken. Het was dan ook een oud dingetje maargoed!

Een week of twee geleden heb ik de Philips CitiScape SHL5905BK aangeschaft en heb hem momenteel ook zalig op mijn hoofd zitten.

Geluid - subliem ( Ik heb hem met name gekozen voor binnenshuis gebruik,gamen, tv, films)
Ontwerp - Naadloos en chique als je het mij vraagt.

Maar zijn grootse pluspunten zijn de zachte oorkussens en hoofdband, ik betrap me zo af en toe met koptelefoon op en zonder het geluid aan 8)7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ongetwijfeld voor een Steelseries ChatMix gaan i.v.m. hun twee volumesliders bevattende hoofdtelefoons.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 17:52 ]