Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik ben van plan een iocean x7 te kopen (inderdaad zo'n goedkope chinese smartphone).
nu heb ik wat problemen met het vinden van een betrouwbare site waar ik deze kan bestellen.
ik heb het 1 en ander gelezen over sites als geekbuying en antelife maar de meningen zijn erg verdeeld.
hier op tweakers heb ik een topic gelezen over iemand die zijn mobiel netjes afgeleverd kreeg maar als ik research doe zie ik dat het internet vol staat met berichten over deze sites dat het scam is en er vaak van alles mis gaat.
kan iemand mij helpen en bevestigen of het 'slim' is deze mobiel via bijvoorbeeld antelife te laten bezorgen?

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ik heb mijne ook besteld bij antelife, en net als veel andere tweakers de telefoon gewoon ontvangen.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:41

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je kunt je beter even inlezen in de topics die hierboven worden gemeld.

Je zegt zelf al dat er diverse negatieve berichten over die site te vinden zijn en dan vraag je of het verstandig is om hem daar te bestellen? Denk daar maar even rustig over na :)

Hier gaat een slotje op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.