Hoe presteren de fans uit de nieuwe Macbook Air 2013?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexdex
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-10 13:52
Hallo mede tweakers,

Ik ben van plan een Macbook Air 2013 aan te schaffen met de volgende configuratie.

i5
8GB RAM
128GB

Nu is mijn vraag of er ook mensen zijn die hun MBA weleens gebruiken om films af te spelen i.c.m bijv XBMC?
Zo ja maken de fans dan ook veel lawaai tijdens het afspelen van films?
Aangezien ik nu een laptop heb die erg veel lawaai maakt wil ik niet dat ik me daar ook aan ga storen als ik een MBA aanschaf.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

En dit kan niet @ [MacBook Air] Ervaringen & Discussie - Deel 4 ?

Daar overigens al een keer langsgeweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexdex
Hier heb ik het inderdaad ook al een keer gevraagd en daar kreeg ik als antwoord dat ze dachten dat het wel mee zou vallen.

Nu dacht ik als er misschien mensen zijn die er zelf eentje hebben en die het zelf ook op deze manier gebruiken mij konden vertellen hoe het nou echt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Ik heb een model van een vorige generatie (13" medio 2011) en de fans hoor ik bijna nooit - alleen met afspelen van flash. Verder speel ik altijd mijn films af met een AppleTV i.c.m. Beamer-app. Dus ik kan niet zeggen hoe dat is met XBMC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:13
Ik heb dezelfde configuratie als waar jij je vraag over stelt. Hoewel het niet helemaal te vergelijken is heb ik gisterenmiddag via de Livestream van de NOS naar de Tour gekeken, terwijl er ook nog andere programma's open had staan. Ik had nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een vorige generatie i7, 8gig, 512gig geen enkel probleem met het afspelen van video of games, alleen flash zorgt er een enkele keer voor dat je de fans hoort opspinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 20:09
Ik heb een mid 2013 i5, ik heb ze tot nu toe nog niet gehoord, zelfs bij het spelen van League of Legends niet. Enige wat ik merk is dat hij bij load een beetje warm wordt aan de onderkant.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexdex
Oke hartstikke bedankt voor alle reactie's!
Pagina: 1