Wat is het verschil?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Kan iemand mij uitleggen wat het veschil is tussen de onderstaande reacties. De ene krijgt een -1 en de andere krijgt een +1. Ze zeggen beide bijna hetzelfde. Alleen is de taal in de ene iets directer is dan in de andere. Is dat een reden om verschillend te modereren?

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=6308197

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=6308175

Persoonlijk vind ik beide een 0 waard.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryack op 01-07-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik dacht dat dat topic was als je het met een moderatie niet eens was. Dit is een vraag over hoe te moderen. Maar ik zal in het vervolg dit soort vragen ook daar in posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:16

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je was wat te snel met reageren, na drie kwartier is het aantal moderaties vaak nog te laag om een goed beeld te hebben, want niet iedereen modereert 'goed'. Inmiddels staan beide reacties wel gewoon op 0.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ryack schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:19:
Ik dacht dat dat topic was als je het met een moderatie niet eens was. Dit is een vraag over hoe te moderen. Maar ik zal in het vervolg dit soort vragen ook daar in posten.
Ach, liever een topic te veel dan helemaal geen melding. En inderdaad, iets meer geduld repareert veel scores. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.