Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:47
Hallo allemaal,

Ik heb bij iemand computerhulp verleend, o.a. hebben we een Sonos muziekinstallatie in werking gesteld.
Dit werkt naar behoren, muziek op de PC wordt gestreamed naar de boxen van de Sonos installatie.

Nu hebben ze ook een Galaxy Tab 2 van Samsung aangeschaft. Voor dit platform heeft Sonos ook een officiële applicatie uitgebracht die te downloaden is in de Play Store.
Ik heb met behulp van een SD kaartje ook muziek op dit apparaat geplaatst, echter zie ik alleen maar de mogelijkheid in de Sonos applicatie voor Android om muziek vanaf een externe netwerklocatie (NAS, PC) af te spelen.

Kan ik hieruit opmaken dat muziek op de tablet zelf niet afspeelbaar is op de Sonos muziekinstallatie?
Ik heb van alles doorzocht, maar ik krijg steeds meer de indruk dat dit niet mogelijk is. In dat geval is het dus veel handiger om de tablet in te wisselen voor een laptop.

Sonos interface op Android:
Afbeeldingslocatie: http://www.technologytell.com/gadgets/files/2012/07/sonos-controller-for-android.jpeg

Web Enrichment

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:47
Ik zie na aanvullend speurwerk dat dit helaas niet mogelijk is met de Android applicatie. Deze mensen hebben geen NAS of PC 24/7 aan staan waardoor het nut van deze applicatie op de Android tablet wegvalt.

Tablet vervangen voor een compacte laptop met Windows lijkt mij de beste oplossing.

Web Enrichment

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:19
Kan dit niet met een app zoals iMediashare? Zelf heb ik geen Sonos, maar wel een Squeezebox-installatie.

Als je een media-bestand (foto, muziek of video) wil afspelen dan kun je in die app gewoon kiezen welk bestand (op tablet of op NAS) op welk media-apparaat moet afgespeeld worden.
Zelf kan ik dan kiezen uit mijn NMT (Popcorn Hour), mijn TV en al mijn Squeezebox-apparaten (vier in totaal).

Werkt gesmeerd, misschien ook met een Sonos?

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad