Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SONOS eigen muziek afspelen telefoon + ds212j

Pagina: 1
Acties:

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:28
Hallo,

Sinds enkele weken zijn we thuis van het bezit van een SONOS systeem. (playbar + play 3)

Hoe krijg ik het voor elkaar om gewoon muziek dat op mijn telefoon staat te streamen naar SONOS?
Ik kan wel vinden hoe je gedeelde mappen kunt streamen maar echt bestanden op de telefoon kan hij niet vinden. (Android)

Hoe krijg ik hem aan de praat met met ds212j?
Ook hier weer gedeelde mappen maar bijvoorbeeld '\\ds212j\music kan hij niet vinden. Terwijl de pc dit wel vindt.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:31

mr.paaJ

generatie cmd+z

Op een iPad heb je bij Muziek ook een tabje 'op deze ipad', misschien onder Android ook?

DLNA op je ds212 aanzetten zou moeten werken.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• frye
mr.paaJ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:01:
Op een iPad heb je bij Muziek ook een tabje 'op deze ipad', misschien onder Android ook?

DLNA op je ds212 aanzetten zou moeten werken.
Voor de DS212J is het gelukt. De share moest met \music\ worden aangevuld.

Vind het niet in de android app voor muziek toe te voegen. Iemand een idee als dit wel uberhaupt kan? Lijkt me logisch dat het kan maar ik zie het niet.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 00:21
Staat de muziek op je toestel? Of op je NAS en probeer je dat via je toestel te bedienen?

iRacing Profiel

• frye
kroegtijger schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:30:
Staat de muziek op je toestel? Of op je NAS en probeer je dat via je toestel te bedienen?
Ik heb muziek op mijn HTC One en muziek op NAS.
NAS is nu opgelost en kan ik door de bibliotheek gaan. Enkel nog de muziek op mijn HTC vinden.

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:27
denk niet dat het kan met android app. Je kan eventueel wel Skifta app gebruiken en hiermee kan je naar sonos streamen

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:06
Dit is geloof ik niet mogelijk. Maar waarom zou je het ook willen vraag ik me af? Aangezien je je complete muziekbibliotheek af kunt spelen die je op een PC of NAS hebt staan.
Bij een iPad kun je wel kiezen voor muziek van "Deze iPad", maar is ook wat overbodig in my opinion..

• frye
Voor mij is het niet zo'n probleem. Enkel mijn ouders weten niet hoe zo'n NAS werkt. Achja, heb ik weer wat te doen voor uit te leggen.

Bedankt voor de reacties.

[ Voor 9% gewijzigd door frye op 20-06-2013 13:11 ]

Pagina: 1