Heb toch maar de assassin's creed reeks gekocht (zonder ACIII) voor 12,50. Hoor daar zoveel goede dingen over dat ik er toch maar eens aan moet beginnen
Gelukkig hele reeks al op me Xbox360, anders zou ik dat ook nog is kopen xDBartske schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:46:
Heb toch maar de assassin's creed reeks gekocht (zonder ACIII) voor 12,50. Hoor daar zoveel goede dingen over dat ik er toch maar eens aan moet beginnen
Rupsen, Rapsen.
Ja, met alle respect voor de mods dat ze tweakers netjes houden, zijn dit juist de dingen die je OOK wil weten.Royeboi schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:39:
[...]
Ik heb in een modbreak gelezen dat dieper ingaan op inhoudelijkheid van games niet is toegestaan hier,
Dus daar wordt met een knipoog naar gekeken, het is niet dat je het over [ot]de hangende rimpelende zak[ot] van Koning Willem Alexander hebt.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Eerste 2 aankopen zijn een feit,
Alan awake francise voor 3 euro
Mark of the ninja voor 3 euro
Alan awake francise voor 3 euro
Mark of the ninja voor 3 euro
Pakt rekenmachine en prijslijst er bij.Max|Burn schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:39:
Ik ga voor de hoofdprijs dit jaar
Mirror's Edge 2,99
Castle Crashers 2,99
Dishonored (ROW) 10,19
Dishonored: Dunwall City Trials 1,69
Castle Crashers Blacksmith 0,24
Castle Crashers Pink Knight 0,24
Dishonored - Void Walkers Arsenal DLC 1,35
Dishonored - The Knife Of Dunwall DLC 3,39
Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition 2,84
Deus Ex: Human Revolution - Tactical Pack DLC 0,21
Deus Ex Human Revolution: The Missing Link DLC 1,04
Deus Ex: Human Revolution - Explosion Pack DLC 0,29
Mass Effect Collection 11,99
Psychonauts 2,49
Left 4 Dead Bundle 7,49
Fallout New Vegas Ultimate 4,99
Trine Complete 4,29
Fallout 3 - Game of the Year 4,99
Borderlands 2 ROW 10,19
Alan Wake 2.79
Sleeping Dogs 6.24
Mark of the Ninja 3.74
Elder Scrolls V: Skyrim Legendary 23.99
Scribblenauts Unlimited 4.74 EUR
Orcs Must Die 2 - Complete Pack 5,75
TOTAL: 121.13
Ik kom in het totaal op €121,14 aan aankopen met een totale waarde van (zonder korting) €414.75.
Totale besparing: €293.61 (70,79%)!
Kijk die €293,61 kun je weer uitgeven aan andere steam games
Voor de mensen die niet oud genoeg zijn, of het nooit gespeeld hebben toen ze het wel waren.
Koop System Shock 2, ziet er met de renewed graphics erg goed uit.
Zeer immersive spel, ook na 14 jaar.
Koop System Shock 2, ziet er met de renewed graphics erg goed uit.
Zeer immersive spel, ook na 14 jaar.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Haha, dit jaar doe ik het rustiger aan (voornamelijk omdat ik de meeste games al heb). Echter, ik wil Sleeping Dogs kopen maar die heeft weer eens drie miljoen DLC. Welke zijn het wel waard om erbij te kopen en welke niet?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Mooi ook hoe het Assassin's Creed pack €42,47 kost terwijl je, wanneer je de onderdelen van de bundel los koopt €35,43 kwijt bent.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
En ook weer assassin's creed brotherhood gekocht.
Ik blijf gelukkig onder de 40 euro, hoewel de kosten vooral door black ops 2 komen, wel stom dat EA en activision niet echt meedoen met de summer sales. Call of duty bijvoorbeeld is echt zwaar overpriced, black ops 1 en 2 kosten nog steeds 60 euro terwijl elke nieuwe topgame van ubisoft of andere merken nieuw 50 euro zijn en daarna in snel prijs dalen, en dan maar 50% korting bij de summer sales, zucht, ik heb hem toch maar gekocht omdat het gewoon een goed spel is en het toch niet verder in prijs daalt.
Ik blijf gelukkig onder de 40 euro, hoewel de kosten vooral door black ops 2 komen, wel stom dat EA en activision niet echt meedoen met de summer sales. Call of duty bijvoorbeeld is echt zwaar overpriced, black ops 1 en 2 kosten nog steeds 60 euro terwijl elke nieuwe topgame van ubisoft of andere merken nieuw 50 euro zijn en daarna in snel prijs dalen, en dan maar 50% korting bij de summer sales, zucht, ik heb hem toch maar gekocht omdat het gewoon een goed spel is en het toch niet verder in prijs daalt.
Hmm, ik zit toch hard te twijfelen over Dishonored. Ik heb voor de rest nog niets gekocht tijdens deze sale, maar heb ook nog een aardige to-playlist... (en te weinig tijd)
[ Voor 6% gewijzigd door Lee245 op 16-07-2013 22:15 ]
Ik heb Dishonored wel eens bij iemand gespeeld, maar zelf nog niet gehaald.Lee245 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:13:
Hmm, ik zit toch hard te twijfelen over Dishonored. Ik heb voor de rest nog niets gekocht tijdens deze sale, maar heb ook nog een aardige to-playlist...
Spel beviel me goed en de reviews zijn ook veelal positief.
Heb net als jij nog aardig wat games die ik uit moet spelen of zelfs nog aan moet beginnen, dus ik sla Dishonored dit keer even over.
Die game komt over een tijdje wel onder de 10 euro, pik ik 'm dan wel op.
[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 16-07-2013 22:18 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ja, dat lijkt me wel het beste. 10 Euro is op zich ook best veel als je nog genoeg te spelen hebt... Vind er verder niet veel boeiends tussen zitten, dus de aankoopteller blijft voorlopig op 0 staan.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:17:
[...]
Ik heb Dishonored wel eens bij iemand gespeeld, maar zelf nog niet gehaald.
Spel beviel me goed en de reviews zijn ook veelal positief.
Heb net als jij nog aardig wat games die ik uit moet spelen of zelfs nog aan moet beginnen, dus ik sla Dishonored dit keer even over.
Die game komt over een tijdje wel onder de 10 euro, pik ik 'm dan wel op.
Psshhttt, Lee... System Shock 2.. (don't tell anyone)Lee245 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:27:
[...]
Ja, dat lijkt me wel het beste. 10 Euro is op zich ook best veel als je nog genoeg te spelen hebt... Vind er verder niet veel boeiends tussen zitten, dus de aankoopteller blijft voorlopig op 0 staan.
Best raar dat de hele skyrim pack goedkoper is dan skyrim + DLCs. Heb skyrim al
https://niels.nu
Moet me vandaag erg inhouden. Football Manager 2013, Sleeping Dogs, Alan Wake. Daarnaast nog Max Payne 3 van gisteren... Laat ze toch maar lopen denk ik.
Schade tot op heden:
- Tropico 4 Collector's Bundle
- Portal + Portal 2 (als gift voor een vriend, had ze zelf al)
Schade tot op heden:
Mietje 
Net ff uitgezocht; zit al op 104 euro. Tering, gaat hard
Net ff uitgezocht; zit al op 104 euro. Tering, gaat hard
[ Voor 77% gewijzigd door Hydra op 16-07-2013 22:52 ]
Football manager ga je niet goedkoper krijgen.. Ik heb hem nieuw gekocht voor 40 euro. heb er al 200 uur opzitten. hahaTackleberry schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:45:
Moet me vandaag erg inhouden. Football Manager 2013, Sleeping Dogs, Alan Wake. Daarnaast nog Max Payne 3 van gisteren... Laat ze toch maar lopen denk ik.
Schade tot op heden:
Geeltje, en 750 uur. "gaat weer in zijn FM hoekje zitten"AlphaWierie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:52:
[...]
Football manager ga je niet goedkoper krijgen.. Ik heb hem nieuw gekocht voor 40 euro. heb er al 200 uur opzitten. haha
Is meer uit zelfbescherming dan uit gierigheid hoor, haha.AlphaWierie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:52:
[...]
Football manager ga je niet goedkoper krijgen.. Ik heb hem nieuw gekocht voor 40 euro. heb er al 200 uur opzitten. haha
FM zou ik aanschaffen voor dat geld. Je gaat het er wel uithalen qua fun, denk ik. Ben er zelf niet zo een grote fan van (2, 300 uur) maar sommige mensen.. http://i.imgur.com/Ib9FA9q.png (vriend van mij op steam O.o)
Eind van het jaar altijd (rond november?). Maar zitten vaak maar een paar nieuwe features in. FM 2012 is bijv. nog prima te spelen
Pas ergens in Oktober of November over het algemeen. Je kunt FM ook gewoon updaten met nieuwe database vanuit de community, waardoor je al een 'nieuw' spel hebt.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik ben kennelijk de enige die de lol van FM niet inziet 
Fifa enzo vind ik wel leuk, maar FM heb ik helaas nooit leuk kunnen vinden.
Denk dat de koop gekte er voor mij opzit voor deze sale, tenzij er nog wat extreem leuke koopjes tussendoor komen. Iets meer uitgegeven dan ik wou en begin nu krap met geld te zitten voor de rest van de maand.
Fifa enzo vind ik wel leuk, maar FM heb ik helaas nooit leuk kunnen vinden.
Denk dat de koop gekte er voor mij opzit voor deze sale, tenzij er nog wat extreem leuke koopjes tussendoor komen. Iets meer uitgegeven dan ik wou en begin nu krap met geld te zitten voor de rest van de maand.
Alan awake, Sleeping Dogs en de AC franchise zonder AC3 vandaag gekocht. Daarmee ook de 100 euro mark gepasseerd.
Today was a good day.
Today was a good day.
Loont het de moeite om voor Assassin's Creed Revelations een euro meer neer te leggen voor de Gold edition? (ik heb alleen deel 1 gespeeld, 2 nog op de plank)
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Bij Rising Storm staat dat je 25% korting krijgt als je RO2 al hebt:
Klopt het dat die korting niet stackt bovenop de 50% korting van de Summer Sale? Dat zou wel lame zijnSave 25% if you own Red Orchestra 2!
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik kom uit op 2 tientjes.zwjma schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:08:
Alan awake, (1 euro) Sleeping Dogs (7 euro) en de AC franchise zonder AC3 vandaag (12,50) gekocht. Daarmee ook de 100 euro mark gepasseerd.
Today was a good day.
Alan Wake is €2,79, geen €1 en hij zegt toch niet dat 'ie met die 3 dingen over de €100 is gegaan?
The devil is in the details.
En dat voel ik aan mijn grote teen, en de langere haren op mijn nek (want ik moet na 3 weken weer eens naar de kapper?)
Dat slow chat gebeuren moet maar iets duidelijker zijn, quotes of gewoonzeggen wat je daadwerkelijk hebt gekocht b.v.
Halve zinnen maken slechte luisteraars. (lezers?)
[ Voor 23% gewijzigd door Bad Brains op 16-07-2013 23:27 ]
Ik bedoelde het totaalbedrag. Antichamber, BL2+dlc, CS:GO, Deus Ex, Dishonored, Hitman, L.A. Noire, Hotline Miami, L4D2, Max Payne 3, Metro 2033, RCT 3 en the Witcher 2 horen ook nog bij de nieuwe aanwinsten
nog steeds matig, ik heb crysis 2 een tijd terug voor 5,- gekocht op origin.unfor schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:03:
Lol die prijzen voor de EA games... Crysis2 en Secret Word, wat een fantastische daily..
Edit: Ik refresh nog een keer en ineens zijn de prijzen lagerWas net 25% off.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Yep - valt best tegen tot nu toe... Alleen die nieuwe character pack voor BL2 opgepikt voor -60%. Via humblebundle weekly alle Geneforge en Avernum games gekocht - beste deal tot nu toe...
Koop alleen games of dlc < 10 eur, en alleen nog als ik zeker weet dat ik die ga spelen. Backlog is al groot zat. Oude games > 10 eur noem ik geen deal...
Koop alleen games of dlc < 10 eur, en alleen nog als ik zeker weet dat ik die ga spelen. Backlog is al groot zat. Oude games > 10 eur noem ik geen deal...

[ Voor 29% gewijzigd door Flozem op 16-07-2013 23:39 ]
Ik heb juist weer wat meer gekocht dan de vorige keer, dit was de 1e steam sale met xcom en dark souls (flash sales, moet nog in de daily volgens mij), verder toki 2, hotline miami, just cause 2 en gta4.
Mechwarrior Online: Flapdrol
De dagelijkse Salebox van The Cynical Brit:
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
sluipen, of bruut alles vermoorden wat je tegenkomtMadje schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 00:07:
Voor mensen die Mark of the Ninja nog niet hebben: zeker een aanrader als je van sluipgames houdt.
is een leuk spel als je het "perfect" wil doen gaat er heel veel tijd in zitten. ik heb m helemaal uitgespeeld inc alle achievements
ora et labora
Vote voor Promordia?
Flash sales:
Alien Colonial Marines -75%
F1 2012
-75%
Mars war logs -50%
Dragon Age Origins Ultimate Edition -70%
Community's Choice:
Sid Meier's Civilization V
Flash sales:
Alien Colonial Marines -75%
F1 2012

Mars war logs -50%
Dragon Age Origins Ultimate Edition -70%
Community's Choice:
Sid Meier's Civilization V
Yup. 8.99 hier en ik heb RO2.Compizfox schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:15:
Bij Rising Storm staat dat je 25% korting krijgt als je RO2 al hebt:
[...]
Klopt het dat die korting niet stackt bovenop de 50% korting van de Summer Sale? Dat zou wel lame zijn
Is volgens mij nog van het pre-purchasen, toen was dat namelijk wel zo.
Tsjah voor EA games moet je niet meer op Steam zijn. Die doen zo gigantisch hun best om die zooi genaamd Origin te pushen dat ze nog net niet bij de Steam Sales zetten "This one is cheaper if u use Origin!".haarbal schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:27:
[...]
nog steeds matig, ik heb crysis 2 een tijd terug voor 5,- gekocht op origin.
Stom EA.
PS: ik wil gdvr ME3 op Steam!
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Gister ook maar weer aankopen gedaan 
-Devil may Cry
-Skyrim LE!!!!
Samen met GTA IV complete edition mijn aanwinst van deze sale, zullen waarschijnlijk ook niet de laatste zijn
-Devil may Cry
-Skyrim LE!!!!
Samen met GTA IV complete edition mijn aanwinst van deze sale, zullen waarschijnlijk ook niet de laatste zijn
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Jups, erg leuk spel. Het lijkt beetje op GTA (het is opvolger van True Crime). Veel mensen vinden het erg leuk including myselfBv202 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:11:
Is Sleeping Dogs de moeite?
Iemand nog voorkeur voor een vote voor de community choice niks van mijn gading bij namelijk
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik krijg het niet aan de praat, en wat ik gegoogled heb zijn er veel meer mensen met problemen.Bv202 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:11:
Is Sleeping Dogs de moeite?
Cunning linguist.
Ik heb nog een Chivalry, Prison Architect en Skyrim Trading Cards nodig om mijn level 5 badge te craften.
Daar tegenover heb ik nog voldoende* Bioshock infinite(3), Kerbal Space Program (2), Reus(1) en Tombrader(1) cards.
Wie dus de bovenstaande kaarten heeft en de onderstaande kaarten nodig heeft. Laat het me weten.
Heb namelijk geen zin om in de marketplace die paar kaarten te kopen.
*Dit is het aantal dat ik over heb NA het craften.
Daar tegenover heb ik nog voldoende* Bioshock infinite(3), Kerbal Space Program (2), Reus(1) en Tombrader(1) cards.
Wie dus de bovenstaande kaarten heeft en de onderstaande kaarten nodig heeft. Laat het me weten.
He psssssssssssstGTX2GvO schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:42:
Ik heb nog een Chivalry, Prison Architect en Skyrim Trading Cards nodig om mijn level 5 badge te craften.
Steam Trading Cards
Ik kan je er helaas niet aan helpen maar andere vast wel
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Oh. Sorry. Wist niet dat daar ook een topic voor was.
Mijn schade zit nu al rond de 72 euro D:
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
No offense, maar misschien zou je dat gewoon even op moeten zoekenthorgal21 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:50:
Civilization 5 leuk?
Ja, maar hij wordt exponentieel leuker met de Brave New World uitbreiding, die nog niet echt een goede aanbieding heeft.thorgal21 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:50:
Civilization 5 leuk?
Als je niet weet of je Civilization uberhaubt leuk vind/nog nooit Civilization gespeeld hebt dan raad ik Civ4 complete edition aan, die is ook 75% off voor 6,24.
En er is een demo van Civ5
[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 17-07-2013 08:55 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Is Sleeping Dogs een uitzondering of zo?WeAreLegion schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:52:
[...]
No offense, maar misschien zou je dat gewoon even op moeten zoekenDe modjes doen nu wat minder streng maar het moet natuurlijk niet zo worden dat er helemaal geen eigen inzet gedaan word
ik zou zeggen lees even wat reviews en dergelijke.
Mening vragen over games die on sale zijn vind ik zelf dat best kan helpen hoor.
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 17-07-2013 08:55 ]
Nee dat is geen uitzondering, en toen ik het typte bedacht ik me dat ik daar ook antwoord op gegeven heb,Pheace schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:54:
[...]
Is Sleeping Dogs een uitzondering of zo?
Mening vragen over games die on sale zijn vind ik zelf dat best kan helpen hoor.
Hmmmm , mijn schade tot nu toe , valt erg mee. Even een voorraad aanleggen voor de wintermaanden.
Arma II
Dirt 2
Dirt 3
Dirt showdown
Alan Wake
Borderlands 2
Deus ex : human revolution
Hitman absolution
Need for speed hot persuit
Orcs must die 2
Sleeping dogs.
Arma II
Dirt 2
Dirt 3
Dirt showdown
Alan Wake
Borderlands 2
Hitman absolution
Orcs must die 2
Sleeping dogs.
Ik zorg gewoon dat ik niet direct veel koop maar ga het verdelen.
Sale van nu ook FM13, Secret world en Alan Wake wil ik best nog wel eens spelen maar heb nog genoeg liggen dus die wachten maar tot volgende sale.
En zo doe ik het elke sale dag anders heb ik straks 500 games op steam en maar de tijd om er 1 in de maand te spelen.
Sale van nu ook FM13, Secret world en Alan Wake wil ik best nog wel eens spelen maar heb nog genoeg liggen dus die wachten maar tot volgende sale.
En zo doe ik het elke sale dag anders heb ik straks 500 games op steam en maar de tijd om er 1 in de maand te spelen.
voor de wintermaanden komt er toch nog een saleGalaxis schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:58:
Hmmmm , mijn schade tot nu toe , valt erg mee. Even een voorraad aanleggen voor de wintermaanden.
Arma II
Dirt 2
Dirt 3
Dirt showdown
Alan Wake
Borderlands 2
Hitman absolution
Orcs must die 2
Sleeping dogs.
Serious Sam 3 BFE,
Deus Ex Human Revolution
Borderlands 2 Season pass
Saints Row 3 Season pass
Chivalry: Medieval Warfare
Sleeping Dogs
Metro 2033
Antichambre (heerlijk ;-)!)
Allemaal leuk goedkope games/DLC ;-D
Deus Ex Human Revolution
Borderlands 2 Season pass
Saints Row 3 Season pass
Chivalry: Medieval Warfare
Sleeping Dogs
Metro 2033
Antichambre (heerlijk ;-)!)
Allemaal leuk goedkope games/DLC ;-D
McPixel
Bad Rats
Chivalry Medieval warfare (of hoe je het ook schrijft)
Poker Nights 2
Trine 2 complete edition
Mirror's Edge
En ik wilde ook nog 3DMark halen, maar was het compleet vergeten aan te schaffen
Bad Rats
Chivalry Medieval warfare (of hoe je het ook schrijft)
Poker Nights 2
Trine 2 complete edition
Mirror's Edge
En ik wilde ook nog 3DMark halen, maar was het compleet vergeten aan te schaffen
Of een spel het geld van de summer sale waard is, lijkt me prima on-topic. Het gaat er ook om dat een hoop mensen hier waarschijnlijk net zelf dat spel gekocht hebben. Zolang je maar geen vragen gaat stellen als "hoe kom je door level X heen", of "hoe zorg ik voor een betere performance".WeAreLegion schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:56:
Maar blijf wel bij het punt dat zulke vragen niet echt de bedoeling zijn
Tips in de trant van "dit spel is z'n geld in de sale meer dan waard" lijken me danook geen enkel probleem.
Zeg maar geen aanbieding voor BNW. Die zit niet in de flashsale. Ik wacht wel tot de wintersale voor een platina ipv gold pakket.Magic schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:54:
[...]
Ja, maar hij wordt exponentieel leuker met de Brave New World uitbreiding, die nog niet echt een goede aanbieding heeft.
Als je niet weet of je Civilization uberhaubt leuk vind/nog nooit Civilization gespeeld hebt dan raad ik Civ4 complete edition aan, die is ook 75% off voor 6,24.
En er is een demo van Civ5
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bij GMG kun je hem voor 21 euro krijgen met de voucher GMG30-LY2G6-UKDYYMagic schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:54:
[...]
Ja, maar hij wordt exponentieel leuker met de Brave New World uitbreiding, die nog niet echt een goede aanbieding heeft.
En ja, dit is een officiele dealer van steam keys etc
De expansion is koud een week uit, dus die zal je weinig in de aanbieding zien.
Heb 'em wel gekocht een weekje geleden en ik vind 'em echt helemaal top. Iets duurder aangeschaft helaas maar het is gewoon een extreem goed spel. En wat ik ook vind is dat BNW voor het eerst end-game interessant maakt, het geeft het spel ook extra diepgang.Senor Sjon schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:30:
[...]
Zeg maar geen aanbieding voor BNW. Die zit niet in de flashsale. Ik wacht wel tot de wintersale voor een platina ipv gold pakket.
Het enigste van Civ V wat ik nog nodig heb is BNW.
Hier kan ik op wachten tot het een betere deal krijgt.
Het is toch niet dat ik Civ V op korte termijn weer ga spelen.
Want momenteel ga ik mijn aandacht verdelen over Borderlands en RCT3
Hier kan ik op wachten tot het een betere deal krijgt.
Het is toch niet dat ik Civ V op korte termijn weer ga spelen.
Want momenteel ga ik mijn aandacht verdelen over Borderlands en RCT3

GMG is naast steam zelf mijn huisleverancier van gamesGropah schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:31:
[...]
Bij GMG kun je hem voor 21 euro krijgen met de voucher GMG30-LY2G6-UKDYY
En ja, dit is een officiele dealer van steam keys etc
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Arma II: Complete Collection
Sniper Elite: Nazi Zombie Army
Killing Floor
Tot nu toe is mijn portemonnee nog blij
Sniper Elite: Nazi Zombie Army
Killing Floor
Tot nu toe is mijn portemonnee nog blij
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Heb Primordia maar gestemd op verzoek van iemand hierboven.ShadowBumble schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:23:
Iemand nog voorkeur voor een vote voor de community choice niks van mijn gading bij namelijk
Ik twijfel nog over Castle Crashers. Heb hem al op de PS3, maar aan de kant is 2,99 nu ook niet de wereld. Naja, nog ruim 8 uur om mijn keuze te maken. Verder geen deals gezien waar ik meteen op ingegaan ben i.v.m. backlog of games reeds in bezit op console.
Zo, Mark of the Ninja is ook binnen.
Nu alleen nog echt een korting op Baldurs Gate Enhanced en ik ben blij.
Op de overige games die ik nog wil verwacht ik toch geen extra korting (Super Hexagon, AAaaaAhhh for the Awesome etc zijn allemaal al laagste prijs ooit), maar voor de zekerheid wacht ik dat ook nog even af...
Ik zit overigens nog te twijfelen over Reus. Ik denk niet echt dat de titel me erg aanspreekt maar aan de andere kant vind ik het wel leuk om de Nederlandse game industrie te sponsoren... misschien dat ik het als gift koop en het ooit iemand cadeau doe ofzo
Nu alleen nog echt een korting op Baldurs Gate Enhanced en ik ben blij.
Op de overige games die ik nog wil verwacht ik toch geen extra korting (Super Hexagon, AAaaaAhhh for the Awesome etc zijn allemaal al laagste prijs ooit), maar voor de zekerheid wacht ik dat ook nog even af...
Ik zit overigens nog te twijfelen over Reus. Ik denk niet echt dat de titel me erg aanspreekt maar aan de andere kant vind ik het wel leuk om de Nederlandse game industrie te sponsoren... misschien dat ik het als gift koop en het ooit iemand cadeau doe ofzo
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Surgeon sim heeft de vote gewonnen. (ik heb primordia gestemd)
Dus zet ik Primordia maar in mijn wishlist voor later.
Rising Storm ziet er ook wel leuk uit. Iemand ervaring met dit spel?
Hmm zit te twijfelen over Alan Wake. De prijs is een lachertje natuurlijk, maar vraag is of ik er ooit aan toe kom om em te spelen (weer een RPG in de back log). Daarnaast hoor ik hier en daar berichten over een slechte PC port.
Overigens gisteren Dishonored aangeschaft en dat was wel echt een goede koop! Zeer sfeervol en leuk om te spelen.
Overigens gisteren Dishonored aangeschaft en dat was wel echt een goede koop! Zeer sfeervol en leuk om te spelen.
Heb hem nu een paar uur op de teller (heb hem half jaar terug ofzo gekocht. Ik heb teveel andere games en merk dat ik dit soort games toch te high-tense vind, ik wil gewoon lui gamen (speel bijvoorbeeld ook geen fast-paced shooters) Qua poort is er volgens mij niets mis mee. Hij heeft bijvoorbeeld zelfs een FOV-slider volgens TotalBisquit, dit geeft aan dat ze er in ieder geval moeite in gestoken hebben.Morrar schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:48:
Hmm zit te twijfelen over Alan Wake. De prijs is een lachertje natuurlijk, maar vraag is of ik er ooit aan toe kom om em te spelen (weer een RPG in de back log). Daarnaast hoor ik hier en daar berichten over een slechte PC port.
Oja, ik zou het trouwens geen RPG noemen, meer een survivalshooter ofzo
Hmmm zie nu dat er net een remake van shadow warrior is uitgekomen.
Lijkt me heerlijk om daar weer eens te dwalen, maar hij is pas net uit.
Vraag me af of dat inhoud dat hij niet verder in de aanbieding komt
Lijkt me heerlijk om daar weer eens te dwalen, maar hij is pas net uit.
Vraag me af of dat inhoud dat hij niet verder in de aanbieding komt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Is wel in de aanbieding geweest (-33% of -25% als CIV 5 in de aanbieding is), maar verwacht je dat een spel dat slechts 2 dagen uit is al goedkoper gaat worden?Senor Sjon schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:30:
[...]
Zeg maar geen aanbieding voor BNW. Die zit niet in de flashsale. Ik wacht wel tot de wintersale voor een platina ipv gold pakket.
Please laat er weer zeer goedkope games komen die je toch niet gaat spelen maar die je toch koopt omdat ze zo goedkoop zijn....
[ Voor 0% gewijzigd door thorgal21 op 17-07-2013 10:57 . Reden: typo ]
Meer mensen die geen flash sales zien? En er zijn slechts twee games waar ik op kan stemmen.
Ja hier ook, zal wel drukte zijn op de steam servers.
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Yup, hier hetzelfde probleemBlaming schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:02:
Meer mensen die geen flash sales zien? En er zijn slechts twee games waar ik op kan stemmen.
Nope same here, zal over een paar minuten wel opgelost zijn hoop ik.Blaming schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:02:
PSN, Twitter: NNY1980
Ik heb de flash deals er nu wel voor 
Defiance
Music Creator 6
Torchlight II
Half Life 2
Defiance
Music Creator 6
Torchlight II
Half Life 2
[ Voor 42% gewijzigd door DaMei op 17-07-2013 11:04 ]
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
hier ook niet
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik vind Surgeon Sim een beetje dubieus. Als je niet naar gameplay filmpjes kijkt zou je verwachten dat 't een serieus spel is. Maar het is eigenlijk een 'geintje' met nauwelijks gameplay.GTX2GvO schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:44:
Surgeon sim heeft de vote gewonnen. (ik heb primordia gestemd)
Ja, top game als je van de wat realistischere shooters houd (al heeft het spel ook een 'action mode'). Ik had hem een paar weken terug al bij GMG gehaald. Het spel heeft een actieve community en die zal ongetwijfeld door deze sale nog groter worden. De setting vind ik erg leuk en de maps ook zeer mooi. Nog een pluspunt is dat er ook nog custom maps worden gemaakt door modders.makeba schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:47:
Rising Storm ziet er ook wel leuk uit. Iemand ervaring met dit spel?
Verwijderd
Flash sales:Blaming schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:02:
Half Life 2 2,24 -75%
Music Creator 16,99 -66%
Torchlight II 4,74 -75%
Defiance 10,19 -66%
Inderdaad maar twee keuzes in community vote.
EDIT: Damn, gaat snel in dit topic! /spuitelf
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2013 11:05 . Reden: EDIT ]
Thanks, dan ga ik hem toch maar aanschaffenLee245 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:04:
[...]
Ja, top game als je van de wat realistischere shooters houd (al heeft het spel ook een 'action mode'). Ik had hem een paar weken terug al bij GMG gehaald. Het spel heeft een actieve community en die zal ongetwijfeld door deze sale nog groter worden. De setting vind ik erg leuk en de maps ook zeer mooi. Nog een pluspunt is dat er ook nog custom maps worden gemaakt door modders.
Niet helemaal dus, de flashsale kwam zonder enig korting voor BNW. Ben bang dat daar ook weer allerlei DLC voor komt, dus ik ga volgend jaar wel ergens de ultieme complete collectie kopen. Zo wacht ik ook op het Skyrim pakket met alles erin.Awaken1 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:55:
[...]
Is wel in de aanbieding geweest (-33% of -25% als CIV 5 in de aanbieding is), maar verwacht je dat een spel dat slechts 2 dagen uit is al goedkoper gaat worden?
Ik hoef geen van beide games van de Community Choice. Iemand die mijn stem kan gebruiken op 1 van deze 2 games?
Helsing aub, Walking Dead heb ik al op de Xboxmakeba schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:08:
Ik hoef geen van beide games van de Community Choice. Iemand die mijn stem kan gebruiken op 1 van deze 2 games?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
stem op de rechtsemakeba schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:08:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
de ene wil helsing de andere walking dead! ik doe zo wel iene miene mutte ;')
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.