Als zo'n dag langskomt, wil ik NIET op de forums kijken.
Inderdaad maar hij zal ongetwijfeld nog wel terug komen als DailyPheace schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:45:
Skyrim LE was een Flash sale, geen daily toch?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[ Voor 7% gewijzigd door Loev op 16-07-2013 10:05 ]
Absoluut
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Roller Coaster Tycoon 3 voor mij.
Kon tijdens de Flash deal hiervoor niet online komen en had hem dus faliekant gemist.
Ik hoop dus bij deze voor een tweede kans*. (in deze sale
*Ik wil niet weten hoe vaak ik voor dit spel al een goede sale heb gemist in totaal.
EDIT: Ik wist zelf niet eens meer waar ik op gestemd had
[ Voor 38% gewijzigd door thorgal21 op 16-07-2013 10:16 ]
Gevote
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Ik heb me verdacht veel in kunnen houden tot nu toe. Alleen Just Cause Collection gehaald.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Call of Juarez: Gunslinger
Rome: Total War Collection (Had ik al alleen nog niet op steam)
Payday: The Heist
The Cave
Sniper Elite: Nazi Zombie Army
Borderlands 2 Season Pass
Sniper: Ghost Warrior 2
Fez
Farming Simulator 2013 (Vrienden vinden dit leuk dus ik MOEST het halen -.-')
Age of Empires 2 HD
Fallout NV Ultimate
Deadlight
Battlefield BC2
Natural Selection 2
Dust: An Elysian Tail
Deus Ex: Human Revolution + DLC
En als hij -75% is dan Skyrim LE!
Dus al veeeeeels teveel!
Maar het is zo leuk haha
[ Voor 7% gewijzigd door djro93 op 16-07-2013 10:18 ]
Anno 2070
Sleeping Dogs
Witcher II
Hotline Miami
Tomb Raider
The Walking dead
Killing floor
Surgeon Simulator
Heb iets teveel andere dingen om momenteel m'n geld aan uit te geven.. een AR Drone bijvoorbeeld :-p
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
zoiets?djro93 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:17:
De totale schade is al:
Call of Juarez: Gunslinger
Rome: Total War Collection (Had ik al alleen nog niet op steam)
Payday: The Heist
The Cave
Sniper Elite: Nazi Zombie Army
Borderlands 2 Season Pass
Sniper: Ghost Warrior 2
Fez
Farming Simulator 2013 (Vrienden vinden dit leuk dus ik MOEST het halen -.-')
Age of Empires 2 HD
Fallout NV Ultimate
Deadlight
Battlefield BC2
Natural Selection 2
Dust: An Elysian Tail
Deus Ex: Human Revolution + DLC
En als hij -75% is dan Skyrim LE!
Dus al veeeeeels teveel!
Maar het is zo leuk haha
Ik Eltweako, sommeer u (djro93) tot het stoppen met kopen van games tijdens de Steam summer sale van 2013.
U mag geen gebruik meer maken van alle dwaze kortingen tot maar liefst 99%! U moet stoppen met het kopen van games welke ver onder hun waarde verkocht worden.
Niet meer profiteren van de euroknallers en de complete pakketten tegen bodemprijzen, de community choice winnaars en DLC bundels.
Een Elder Scrolls pack of Skyrim aanbieding zou ik ook nog wel opvreten ..
Mirror's Edge 2,99
Castle Crashers 2,99
Dishonored (ROW) 10,19
Dishonored: Dunwall City Trials 1,69
Castle Crashers Blacksmith 0,24
Castle Crashers Pink Knight 0,24
Dishonored - Void Walkers Arsenal DLC 1,35
Dishonored - The Knife Of Dunwall DLC 3,39
Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition 2,84
Deus Ex: Human Revolution - Tactical Pack DLC 0,21
Deus Ex Human Revolution: The Missing Link DLC 1,04
Deus Ex: Human Revolution - Explosion Pack DLC 0,29
Mass Effect Collection 11,99
Psychonauts 2,49
Left 4 Dead Bundle 7,49
Fallout New Vegas Ultimate 4,99
Trine Complete 4,29
Fallout 3 - Game of the Year 4,99
Borderlands 2 ROW 10,19
73,89
[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 16-07-2013 10:30 ]
Hahahaeltweako schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:28:
[...]
zoiets?
Ik Eltweako, sommeer u (djro93) tot het stoppen met kopen van games tijdens de Steam summer sale van 2013.
U mag geen gebruik meer maken van alle dwaze kortingen tot maar liefst 99%! U moet stoppen met het kopen van games welke ver onder hun waarde verkocht worden.
Niet meer profiteren van de euroknallers en de complete pakketten tegen bodemprijzen, de community choice winnaars en DLC bundels.
Ik heb mijn games nodig!!
Nu is het wel zo dat er veel DLC bij zit...vroeger werd je niet geript met DLC..Tarkin schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:30:
niet goed, 20 games voor 70 euro, 10 jaar geleden zouden ze je vragen welke camion in de gracht was gesukkeld
Ik heb lang mijn portemonnee gesloten gehouden, maar ik moet toch 1 game kopen.
Die 19% die op Farming Sim gestemd hebben zouden een ban moeten krijgen. Damn wat is dat saaaaaaaiLongBowNL schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:33:
Rollercoaster Tycoon 3 Platinum heeft de community vote gewonnen. (57%)
https://niels.nu
Het is kleiner geworden, maar relatief zoveel kleiner dat de content van wat vroeger een expension was net zoveel zou kosten als de game zelf. Expension packs waren contentwise gewoon veel beter (imo)Tarkin schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:33:
nee, toen waren het nog expansion packs. en die kon je kopen voor 30 - 50 euro. Het kind heeft een andere naam, is kleiner maar ook goedkoper geworden (afgezien van die fameuze horse armour dan)
YES! YES! YES!LongBowNL schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:33:
Rollercoaster Tycoon 3 Platinum heeft de community vote gewonnen. (57%)
YEESSSSSS!!!!!
Eindelijk.
En dan heb je nog de titels die onvolledig op de markt gebracht worden en alleen compleet zijn als je de DLC er ook bij koopt..Tarkin schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:33:
nee, toen waren het nog expansion packs. en die kon je kopen voor 30 - 50 euro. Het kind heeft een andere naam, is kleiner maar ook goedkoper geworden (afgezien van die fameuze horse armour dan)
Waar we vroeger klaagden dat een shooter maar 15 uur aan SP was, zijn we nu al blij als we aan de 5 uur geraken. En dat voor hetzelfde geld helaas.Gropah schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:40:
[...]
Het is kleiner geworden, maar relatief zoveel kleiner dat de content van wat vroeger een expension was net zoveel zou kosten als de game zelf. Expension packs waren contentwise gewoon veel beter (imo)
Er wordt niet enkel door DLC gemolken
BTW, DLC zoals die van Bethesda games zijn goed te doen als je ze in een sale kan kopen. Vele uren gameplay extra
Wanneer zakt 'ie in prijs dan? Hij staat er nu nog voor € 9,49?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Om 11 uur wanneer de flash deals en community vote weer wisselt.Royeboi schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:43:
[...]
Over 15 minuten, wanneer de huidige Community choice is afgelopen.Royeboi schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:43:
[...]
Als je Deus Ex wilt hebben moet je dus nu opschieten.
[ Voor 61% gewijzigd door Royeboi op 16-07-2013 10:46 ]
ik wil rct3Royeboi schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:45:
Ah, geduld dus!
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Kom net uit m'n bed, net op tijd om Deus Ex nog ff te kopen.Royeboi schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:45:
Ah, geduld dus!
RC3 ga ik ook kopen.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Vroeger zo erg genoten van MP1 en MP2 dat ik ze het geld gunde.
Totale schade: €49,86
Beter dan dat wordt het deze sale niet.
Grid 2 ("slechts" 40% off), NFS - Hot Pursuit (oud, maar als het voorbij zou komen met 75% = koopje), of Trackmania (meeste fun vermoed ik)
(hopelijk merken ze het niet bij Steam...)
Zie hierboven
[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 16-07-2013 11:02 ]
http://store.steampowered.com/app/223850/
[ Voor 4% gewijzigd door Royeboi op 16-07-2013 11:02 ]
66% korting nu. Toch weer iets meerthorgal21 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:51:
Kan software ook in de aanbieding komen? Ik wacht nog op 3DMark, hij is nu wel 50% off, maar kan deze ook een daily / flash / community worden?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Leuke kortingen ja!!Basekid schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:01:
Skyrim legenday in de vote voor 0 euro
(hopelijk merken ze het niet bij Steam...)
0 euro lijkt me wel een leuke prijs voor die game.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Zeker maar eigenlijk denk ik dat de ontwikkelaar het Geld toe zou moeten leggen met de reclame die we hem opleverenAdmiralSnipe schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:02:
[...]
Leuke kortingen ja!!
0 euro lijkt me wel een leuke prijs voor die game.
Dit weekend dan zeker? Ach, mijn weekendje Gent zal áltijd leuker zijn dan Anno 2070 spelenGTX2GvO schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:56:
Anno 2070 is al een Daily deal geweest met 50% off.
Beter dan dat wordt het deze sale niet.
Ja maar Anno kan je na het weekend nog spelen-Trouble- schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:07:
[...]
Dit weekend dan zeker? Ach, mijn weekendje Gent zal áltijd leuker zijn dan Anno 2070 spelen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik weet wat ik vanavond uit ga proberen.
(of anders ga ik verder met het spelen van Borderlands1)
zal wel meevallen, of je moet opeens 250 euro uitgeven aan ietsHydra schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:13:
Binnenkort krijg ik telefoon van de Rabobank dat er verdachte transacties gedaan zijn met m'n CC denk ik
ora et labora
Ik denk inderdaad dat Steam naar dit forum gaat en hun aanbiedingen op jouw post baseertthorgal21 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:07:
Misschien als ik nog een keer post in dit topic met de game die ik wil dat hij weer in de korting komt
Ik zie dat Dishonored voor iets meer dan 10 euro te verkrijgen is. Is het de moeite echt waard? De gameplay die ik tot nu toe heb gezien vond ik niet heel erg indrukwekkend (Het kan zijn dat ik toevallig net de verkeerde filmpjes heb aangeklikt), en de graphics ben ik ook niet ondersteboven van.
Verder heb ik gisteren Trine 2 complete story gekocht voor mijn vriendin en mijzelf. Wat een geweldige co-op ervaring is dat zeg. We hebben echt veel lol gehad aan elkaar helpen of (voornamelijk met de wizard) elkaar van dingen afbeuken.
Ook Max Payne 3 + Max Payne 1+2 bundel aangeschaft. Max Payne 1 heb ik helemaal kapot gespeeld en ik heb altijd Max Payne 2 willen kopen maar nooit meer aan toe gekomen. Max Payne 3 niet gekocht omdat ik eerst 2 wilde spelen.
Verder nog een aanrader voor mensen die Storyline erg belangrijk vinden: The Walking Dead. Ik heb wel playthroughs gezien, maar als je het zelf speelt en zelf voor de beslissingen staat, geeft het een extra dimensie aan het spel. Ik heb hem gekocht voor iets meer dan €6, voor die prijs kan ik hem echt aanraden! (misschien komt hij nog wel voorbij).
Na goede comments in dit forum ook Deus Ex HR en Fallout NV gekocht. Ben benieuwd hoe deze mij gaan bevallen.
Trouwens, voor de stronghold en/of commandos liefhebbers: deze zijn op dit moment ook heel aantrekkelijk geprijst.
Om Zoiets te voorkomen, gooi ik een groot bedrag eerst in mijn Steam wallet, die ik dan gebruik voor mijn aankopen.Hydra schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:13:
Binnenkort krijg ik telefoon van de Rabobank dat er verdachte transacties gedaan zijn met m'n CC denk ik
Dan weet ik ook hoeveel (ongeveer) deze sale mij kost.
(hint: Veeeeeel)
Ach, ik koop gewoon wat minder luiers voor de kleine. Die loopt tegenwoordig toch 't liefst in d'r blote billen rond.GTX2GvO schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:16:
[...]
Om Zoiets te voorkomen, gooi ik een groot bedrag eerst in mijn Steam wallet, die ik dan gebruik voor mijn aankopen.
Dan weet ik ook hoeveel (ongeveer) deze sale mij kost.
(hint: Veeeeeel)
Beste bezuiniging ooit.Hydra schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:19:
[...]
Ach, ik koop gewoon wat minder luiers voor de kleine. Die loopt tegenwoordig toch 't liefst in d'r blote billen rond.
http://www.enhancedsteam.com/
Deze voegt vele functies toe aan Steam.
- Highlight games you already own
- Highlight games on your wishlist
- Point out 3rd party DRM on games
- Find out how much you save on a bundle
- See pricing history for each game
- See how much you've spent on Steam
Huidig
Schade is groot hier, maar heb dit jaar een behoorlijk budget.
- Dues Ex Collection
- Max Payne 3
- Civilization 5 collection(helaas geen brave new world
)
- Saints Row 3
- Terraria
- Castle Crashers
- Ben there, Dan That
- Time Gentleman, please
- Tropica 4(weet niet meer of dat in de steam sale was of net ervoor)
- Civilization 5 Gold Edition
O.a.
- Skyrim maar dan wel hogere korting dan nu
- Planetary Annihilation
- StarForge
- Deadpool
- Company of Heroes 2
- ORCS must die(alleen flash sale)
- Heroes Shades of Darkness
- Fallen Enchantress
- CIV 5: Brave new world
- Sang Froid
- Mark Of Ninja(Flash Sale gemist
)
- Borderlands II
- Metro Last Light (75% only)
[ Voor 66% gewijzigd door Bjorn89 op 16-07-2013 11:31 ]
Ik vond het spel tegenvallen, het concept en de wereld zijn leuk, maar er is totaal geen connectie met de personages in het verhaal (vind ik) en je wordt bijna gestraft door het spel "not deadly" te spelen.Roflzor schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:16:
[...]
Ik denk inderdaad dat Steam naar dit forum gaat en hun aanbiedingen op jouw post baseerthahahah.
Ik zie dat Dishonored voor iets meer dan 10 euro te verkrijgen is. Is het de moeite echt waard? De gameplay die ik tot nu toe heb gezien vond ik niet heel erg indrukwekkend (Het kan zijn dat ik toevallig net de verkeerde filmpjes heb aangeklikt), en de graphics ben ik ook niet ondersteboven van.
Nog geen games gekocht, maar logisch ook, heb alles al gedurende het jaar (of bij de vorige sale) in de aanbieding gekocht. Moet zeggen dat de meeste prijzen die ik betaald heb niet veel schelen met de steam sale prijzen. Ook is mijn backlog zo groot, dat ik even geen games meer koop voor de heb... lol.
en 10% voor de developer ook bij stuff dat van hun is, dit is echt briljant voor zowel Steam als de developersshenr schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:24:
OMG, steam verdient echt bakken met geld aan die community market zeg. Die 2 cent per transactie tikt echt wel aan met die trading cards...
Nog geen games gekocht, maar logisch ook, heb alles al gedurende het jaar (of bij de vorige sale) in de aanbieding gekocht. Moet zeggen dat de meeste prijzen die ik betaald heb niet veel schelen met de steam sale prijzen. Ook is mijn backlog zo groot, dat ik even geen games meer koop voor de heb... lol.
Maar goed de steam sale bewijst inderdaad dat die prijs voor velen nog steeds te hoog is.
Goedkoper is altijd leuk natuurlijk.
[ Voor 60% gewijzigd door Flex0r op 16-07-2013 11:31 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ach, steam is bij launch van games ook te duur. Je betaalt in 9/10 gevallen gewoon de volle mep van een retail versie met hoesje en alles (49,95). Daar moet toch wel een tientje, of op z'n minst 5 euro van af kunnen?Hydra schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:27:
Steam bewijst gewoon dat er prima een markt is voor PC games waar mensen ook graag voor betalen. Alleen geen 60 euro, da's gewoon veel te veel.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Precies, nee dus. Ik ben blij al die extra ruimte weer te hebben, was al die stofvangers echt beu, vooral na verhuizingenBjorn89 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:32:
Mist niemand de oude kleurrijke doosjes, dat je nog echt iets fysieks kocht. Ik heb de mijne nog in nostalgie op de zolder liggen.
Edit: Haha, 3Dmark met achievements
[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 16-07-2013 11:36 ]
Daar heb ik een 3DS en consoles voorBjorn89 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:32:
Mist niemand de oude kleurrijke doosjes, dat je nog echt iets fysieks kocht. Ik heb de mijne nog in nostalgie op de zolder liggen.
Steam/XBL: Avioto
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Totaal niet!!! Zo blij dat ik niet meer al die manuals en dozen moet opslaan .... Altijd een chaos.Bjorn89 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:32:
Neuh, absoluut niet. Vind dit veel praktischer. Vind het alleen wat belachelijk dat digital downloads in de meeste gevallen duurder zijn als ze net uit zijn. Gelukkig zijn er veel winkels waar je gewoon een key kunt kopen.Bjorn89 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:32:
Ik koop het liefst retail. Zelden duurder dan Steam en dan heb ik idd nog wat moois op de plank staan. Of eigenlijk moet ik eerlijk zijn en zeggen: "nog iets moois in 1 van de 20 verhuisdozen liggen"Bjorn89 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:32:
Goedkoper word het niet.Grompie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:42:
Dishonored staat nu aan 66% 10,19€ zou hij nog goedkoper kunnen worden of koop ik hem nu best?
Goedkoper wordt het pas als het na de summer sale weer eens een eigen daily krijgt.Grompie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:42:
Dishonored staat nu aan 66% 10,19€ zou hij nog goedkoper kunnen worden of koop ik hem nu best?
Of anders pas met de winter sale.
Maargoed, de massa wil het blijkbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 16-07-2013 11:47 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De massa bepaalt niet waar je uit kunt kiezen?Vrijdag schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:46:
Jemig,bloedarmoede qua originaliteit, krijgen we weer Bioshock/Tomb Raider/Slyrim als community choice
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wie is het nog meer opgevallen dat Skyrim 0,= is als er 40% af gaatVrijdag schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:46:
Jemig,bloedarmoede qua originaliteit, krijgen we weer Bioshock/Tomb Raider/Skyrim als community choice
Kijken wat ermee gebeurd als we die voten dus
Doorheen het jaar is Steam dan ook zelden de goedkoopsteIceStorm schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:40:
[...]
Ik koop het liefst retail. Zelden duurder dan Steam en dan heb ik idd nog wat moois op de plank staan. Of eigenlijk moet ik eerlijk zijn en zeggen: "nog iets moois in 1 van de 20 verhuisdozen liggen".
Humblebundle, amazondeals, online key stores, Gog, etc.
https://www.humblebundle.com/ (op dit moment niet zo interessant)
PC Budget Gaming topic
Online Gamekeys kopen - Deel II
Ik bedoel eigenlijk dat die populair zijn waardoor ze elke keer terug komen. Er gaat geen dag voorbij of één van deze drie spellen inclusief L4D2 zijn wel in de sale. Maar laat ik niet verder mopperen, ik hoef het immers niet te kopen.Chester schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:47:
[...]
De massa bepaalt niet waar je uit kunt kiezen?
Aan de andere kant, Skyrim is wel heel erg goedkoop zo:

Ik heb er maar op gevote
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
nee hoor bij mij staat ie nu op 24 euro.Vrijdag schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:51:
[...]
Aan de andere kant, Skyrim is wel heel erg goedkoop zo:
[afbeelding]
Ik heb er maar op gevote
ow hierboven dus , ben beetje laat
[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 16-07-2013 11:56 ]
ora et labora
Ik kan ze voor geld verhandelen, en dan kan ik dat geld ook besteden aan games?
Jammer de pammermrc4nl schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:55:
[...]
nee hoor bij mij staat ie nu op 24 euro.
ow hierboven dus , ben beetje laat
Zou wel mooi zijn als het een daadwerkelijke sale was.
/cheap bastard
http://steamcommunity.com/tradingcards/?l=dutchBjorn89 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:56:
Heeft iemand een link wat je nu met die trading-cards kunt?
En ja, je kan er games mee kopen
voor zover ik weet is het een verzameldingetje, een soort achievement zeg maar.Bjorn89 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:56:
Heeft iemand een link wat je nu met die trading-cards kunt?
het voegt niets toe aan de game alleen aan je ego
ora et labora
Ik koop net een aantal dingen, betaal met iDeal, krijg direct mail van Rabobank dat het afgeschreven is en Steam Store geeft een error en laat keurig netjes mijn producten in de winkelmand staan maar ga natuurlijk niet 2x betalen.
Kan ook niet inloggen op de support website momenteel.
Lol, krijg nu ineens een e-mail: bedankt voor je aankoop, weird shit!
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
niet vergeten dat de steam servers het erg druk hebben op dit momentBaszCore schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:00:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met betalingen?
Ik koop net een aantal dingen, betaal met iDeal, krijg direct mail van Rabobank dat het afgeschreven is en Steam Store geeft een error en laat keurig netjes mijn producten in de winkelmand staan maar ga natuurlijk niet 2x betalen.
Kan ook niet inloggen op de support website momenteel.
Lol, krijg nu ineens een e-mail: bedankt voor je aankoop, weird shit!
Petje af steam!
Ben benieuwd wat dan de prijs voor de DLC gaat worden. Heb de orginele Skyrim hier al liggen en wil eigenlijk alleen de DLC erbij hebben. Maar in de vorige actie (flash-sale) was de DLC in totaal 22.50 (de grote packages voor een 10tje en hearthfire voor 2.50) en dat vind ik dan weer een beetje vaag
En anders maar ff wachten tot Skyrim als daily sale langskomt, misschien dat de DLC dan wat gunstiger geprijsd is.
Ben benieuwd...
//Edit; waarom is er overigens geen Legendary upgrade
[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 16-07-2013 12:10 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Edit: /laat
[ Voor 11% gewijzigd door EDIT op 16-07-2013 12:13 ]
http://store.steampowered.com/sub/28187/
Één onderdeel van Skyrim Legendary Edition is.... Skyrim Legendary Edition.
Nee hoor, dat is geen onderdeel maar het totaalpakket, je ziet ook dat daar geen prijs achter staat zoals bij de overige onderdelen wel het geval is.GTX2GvO schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:16:
He. Hebben jullie ook de Skyrim Legenday Edition gecheckt?
http://store.steampowered.com/sub/28187/
Één onderdeel van Skyrim Legendary Edition is.... Skyrim Legendary Edition.![]()
Al is het alleen maar voor de DLC
Rupsen, Rapsen.
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.