Ik heb medelijden met jeHydra schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:41:
[...]
Dat heb ik een beetje met het gekoppeld hebben van mijn CC. Met iDeal betalen levert een wat hogere drempel op omdat je iedere keer in moet loggen
Ik weet altijd van tevoren dat het ellende gaat wezen als de sale los gaat, het kan mij dan alleen maar beter uitvallen als ik zie dat ik weinig uitgeef 

Als je van het type spel houdt dan is het zeker een toffe game.avec_style schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:26:
lekker. Net weer maar een game gekocht waar ik nooit eerder van gehoord heb. Hopelijk speelt Trine 2 net zo lekker als de screenshots eruit zien. ;-)
Misschien niet zo een goed idee om de steam app op mijn telefoon te hebben. Die app in combinatie met een paypal account is niet zo goed voor mijn budget!
[ Voor 14% gewijzigd door solique op 15-07-2013 13:43 ]
Niet als je elke keer met Ideal een groot bedrag op je Steam Wallet zetHydra schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:41:
[...]
Dat heb ik een beetje met het gekoppeld hebben van mijn CC. Met iDeal betalen levert een wat hogere drempel op omdat je iedere keer in moet loggen
Die Summer Getaway cards of wat anders?anandus schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:39:
Jeej, ik heb alweer €1,24 verdiend met die trading cards9 cent per stuk schiet echt op
Ook. Die getaway cards gaan nu voor 9 cent, maar bijv Kerbal Space Program voor 16 cent.
€1,40 \o/
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 15-07-2013 13:48 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nu wel ja, zal nog wel wat goedkoper worden later in de sale..anandus schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:47:
[...]
Ook. Die getaway cards gaan nu voor 9 cent, maar bijv Kerbal Space Program voor 16 cent.
€1,40 \o/

Dat is ook zo'n beetje mijn plan, nu direct verkopen, die markt raakt toch alleen maar meer overspoelt, en dan als ze cheapy zijn weer opkopen om volledige sets te creëren enzo.Fid3lity schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:49:
[...]
Nu wel ja, zal nog wel wat goedkoper worden later in de sale..Zelf al voor een aantal cards 15 of ~18 cent kunnen vangen, kan ik straks misschien terugkopen voor 6 cent met dikke winst
Die kaarten zijn juist nu hartstikke goedkoop, zag kaarten die hiervoor €1,20 waren en nu 7 cent
Zou ik niet kopen. Erg slechte PC port. die game draait voor geen drol, zelfs niet op medium/high systemen van vandaag, terwijl het toch al een game van 2008 is. Zo veel haperingen, haalde een FPS van 10 hoogstens.The Inquisitor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:14:
edit: niet goed gelezen
Ik hoop nog wel dat Mirrors Edge voor 2,50 erop komt. Ik heb het spel nooit gespeeld maar het lijkt me er wel een voor de collectie.
Ik dacht hetzelfde vorige winter sale, zonde van mijn geld, die 2.50.
[ Voor 7% gewijzigd door Il 2 op 15-07-2013 13:55 ]
Misschien had je PhysX aanstaan zonder nVidia kaart? Dan draait het inderdaad voor geen meter...Il 2 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:55:
[...]
Zou ik niet kopen. Erg slechte PC port. die game draait voor geen drol, zelfs niet op medium/high systemen van vandaag, terwijl het toch al een game van 2008 is. Zo veel haperingen, haalde een FPS van 10 hoogstens.
Wat is nu precies het nut van de trading cards? Voor zover ik kan lezen krijg je alleen extra backgrounds en emoticons, dus geen gratis spellen/demo's of iets dergelijks?
Nouja, je kan de trading cards verkopen voor geld en zodoende een gratis spel kopen.Roflzor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:57:
Wat is nu precies het nut van de trading cards? Voor zover ik kan lezen krijg je alleen extra backgrounds en emoticons, dus geen gratis spellen/demo's of iets dergelijks?
Heb nu alweer €1,50 \o/
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 15-07-2013 14:00 ]
Verwijderd
Vond Mirrors Edge zelf heel aardig op de PC, zelf weinig problemen mee ervaren. Van wat ik begrijp zit Mirrors Edge 2 ook in de pijplijn, dus het lijkt me een aardige mogelijkheid om 's van de titel te proeven, zeker voor €2,50!Il 2 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:55:
[...]
Zou ik niet kopen. Erg slechte PC port. die game draait voor geen drol, zelfs niet op medium/high systemen van vandaag, terwijl het toch al een game van 2008 is. Zo veel haperingen, haalde een FPS van 10 hoogstens.
De port heeft hier goed gedraaid op mijn pc, nergens problemen mee gehad.Il 2 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:55:
[...]
Alleen het physx deel werkt niet goed wat voor problemen kan zorgen.
Dat is niet misVerwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:00:
[...]
Vond Mirrors Edge zelf heel aardig op de PC, zelf weinig problemen mee ervaren. Van wat ik begrijp zit Mirrors Edge 2 ook in de pijplijn, dus het lijkt me een aardige mogelijkheid om 's van de titel te proeven, zeker voor €2,50!
Ik vond mirrors edge zelf een heel goede game. Jammer dat we zo lang moeten wachten op een vervolg.
anandus schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:59:
[...]
Nouja, je kan de trading cards verkopen voor geld en zodoende een gratis spel kopen.
Heb nu alweer €1,50 \o/

FTL, Witcher 2 en Torchlight 2 gekocht van tradingcard verkoop alleen. Hopelijk komen meer games die ik al heb in de sale + trading card support. Moar 'gratis' games!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
hoe lang blijven deze trading cards geldig?
Kan ik ze bijv in december verkopen om dan tijdens de winter sale met de opbrengst weer nieuwe games te kopen?
Kan ik ze bijv in december verkopen om dan tijdens de winter sale met de opbrengst weer nieuwe games te kopen?
Ik heb een kaart die ik kreeg bij aankoop van FM 2013 te koop gezet voor 0,50 €, maar ik geraak er niet vanaf. Is mijn vraagprijs te hoog ofzo?Gundogan schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:11:
[...]
FTL, Witcher 2 en Torchlight 2 gekocht van tradingcard verkoop alleen. Hopelijk komen meer games die ik al heb in de sale + trading card support. Moar 'gratis' games!
Als je hem te koop zet dan krijg je een mooi grafiekje te zien hoe de waarde verloopt, als je mouse-over op de grafiek doet kan je zien wat de mediaan van de verkoopwaarde is.rkynj756 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:19:
[...]
Ik heb een kaart die ik kreeg bij aankoop van FM 2013 te koop gezet voor 0,50 €, maar ik geraak er niet vanaf. Is mijn vraagprijs te hoog ofzo?
Verschilt per game. Kijk op steam bij je naam tab en dan "Badge".R0y. schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:20:
Hoeveel kaarten moet je hebben om een badge te maken?
Niet om andere in diskrediet te brengen, maar het nut van die trading cards ontgaat me nog steeds.
(Please do, correct me if i'm wrong)
Je krijgt/spaart/(ver)koopt kaarten, waarmee:
- als je badges maakt xp ontvangt, waarmee je in level stijgt, waardoor je extra kans krijgt om random boosterspacks te ontvangen (die weer bestaan uit meer kaarten?)
- in aanzien stijgt bij je fellow gamers, je bent immers level 20+ en je hebt 500+ games in je lijstje.
Of je spaart niks en je verkoopt de kaarten los die volgens mij zelden wat waard zijn ... toch? Het kan ook aan mij liggen, ik game niet zoveel en heb ook niet zoveel steam games...dus misschien mis ik iets, maar het lijkt mij dat het veel te veel tijd kost om je ermee bezighouden voor die paar centjes.
Ik zie het een beetje als op marktplaats spulletjes verkopen van nog geen tientje. fijn dat je het verkoopt, maar het communiceren met een koper, afspreken of verzenden van het product ... kost allemaal tijd. Je kan ook een uurtje extra werken en die troep voor nop weggeven, lijkt mij efficiënter.
Ik hoop stiekem dat ik er flink naast zit, want dit gal spuwen kostte ook tijd
(Please do, correct me if i'm wrong)
Je krijgt/spaart/(ver)koopt kaarten, waarmee:
- als je badges maakt xp ontvangt, waarmee je in level stijgt, waardoor je extra kans krijgt om random boosterspacks te ontvangen (die weer bestaan uit meer kaarten?)
- in aanzien stijgt bij je fellow gamers, je bent immers level 20+ en je hebt 500+ games in je lijstje.
Of je spaart niks en je verkoopt de kaarten los die volgens mij zelden wat waard zijn ... toch? Het kan ook aan mij liggen, ik game niet zoveel en heb ook niet zoveel steam games...dus misschien mis ik iets, maar het lijkt mij dat het veel te veel tijd kost om je ermee bezighouden voor die paar centjes.
Ik zie het een beetje als op marktplaats spulletjes verkopen van nog geen tientje. fijn dat je het verkoopt, maar het communiceren met een koper, afspreken of verzenden van het product ... kost allemaal tijd. Je kan ook een uurtje extra werken en die troep voor nop weggeven, lijkt mij efficiënter.
Ik hoop stiekem dat ik er flink naast zit, want dit gal spuwen kostte ook tijd
Trine 2 is mooie aanbieding, als je hem niet hebt zeker kopen! Vooral leuk co-op met een kameraad.
@seez: Nee, je ziet het goed 
Maar het is natuurlijk ook een spel op zich, natuurlijk
En als je het goed speelt kan je er gratis spellen uit halen.
Je bent er ook niet zoveel tijd aan kwijt, 5 seconden per card of zo?
Wat dat betreft verdien ik meer met 5 seconden Steam cards, dan 5 seconden werk
Maar het is natuurlijk ook een spel op zich, natuurlijk
En als je het goed speelt kan je er gratis spellen uit halen.
Je bent er ook niet zoveel tijd aan kwijt, 5 seconden per card of zo?
Wat dat betreft verdien ik meer met 5 seconden Steam cards, dan 5 seconden werk
Dat is vreemd. Hij draait hier prima, constant 120 fps.Il 2 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:55:
[...]
Steam/XBL: Avioto
Danku.RaiseCain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:22:
[...]
Verschilt per game. Kijk op steam bij je naam tab en dan "Badge".
2 van de 10

Ik heb er nog 1 van een 3-pack over (zelf maar gekochtUntamedNL schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:23:
Trine 2 is mooie aanbieding, als je hem niet hebt zeker kopen! Vooral leuk co-op met een kameraad.
Ben zelf nog op zoek naar iemand die een 4-pack L4D2 wil delen.
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik in vredesnaam kaarten verkopen/kopen? 
Ik kan nergens die optie vinden. Ruilen lukt wel via de friend-chat.
Het zou overigens leuker zijn als de kaarten limited edition waren, nu is de markt zo flooded dat ze waardeloos worden.
Ik kan nergens die optie vinden. Ruilen lukt wel via de friend-chat.
Het zou overigens leuker zijn als de kaarten limited edition waren, nu is de markt zo flooded dat ze waardeloos worden.
[ Voor 28% gewijzigd door Magic op 15-07-2013 14:31 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Kaart in je inventory vinden, aanklikken en dan rechts op sale klikken
Ah, inderdaad, ik zat via de badges te klikken
En kopen dan?
Onder Community -> MarketMagic schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:32:
Ah, inderdaad, ik zat via de badges te klikkenEn kopen dan?
Thanks, ik moet zeggen dat ik het systeem nog niet heel intuïtief vind. Wat is er mis met een linkje "klik hier om te kopen" bij het overzicht welke je nog mist
Heb hem gekocht, alleen wat is die Complete Story Upgrade, zit dat al bij de Complete Story in?UntamedNL schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:23:
Staat nergens iets over?
Of is dat voor als je een oudere versie had?
[ Voor 6% gewijzigd door yorkick op 15-07-2013 14:37 ]
Dit is voor de mensen die voorheen Trine 2 hadden gekocht. Deze kunnen dan hun huidige Trine 2 upgraden naar Trine 2 Complete Story.yorkick schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:36:
[...]
Heb hem gekocht, alleen wat is die Complete Story Upgrade, zit dat al bij de Complete Story in?
Staat nergens iets over?
Dat is als je de Originele Trine 2 hebt, dan kan je hem upgraden naar complete ( waarmee je in feite de Goblin Menace kooptyorkick schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:36:
[...]
Heb hem gekocht, alleen wat is die Complete Story Upgrade, zit dat al bij de Complete Story in?
Staat nergens iets over?
Spuit 11
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Wegens vakantie de eerste dagen gemist 
Vandaag begonnen met shoppen..echt gevaarlijk voor de portemonnee dit. Net als vorig jaar is dit voor mij leuk om een game voorraad aan te leggen voor met name de winter.
Eerste rondje aankopen:
Psychonauts
Left 4 Dead Bundle
Fallout New Vegas Ultimate
Trine Complete
Fallout 3 - Game of the Year
Borderlands 2
Vandaag begonnen met shoppen..echt gevaarlijk voor de portemonnee dit. Net als vorig jaar is dit voor mij leuk om een game voorraad aan te leggen voor met name de winter.
Eerste rondje aankopen:
Psychonauts
Left 4 Dead Bundle
Fallout New Vegas Ultimate
Trine Complete
Fallout 3 - Game of the Year
Borderlands 2
Duidelijk! Dank beide.
Dat is de 3e tot nu toe (valt mee). CS:GO, JC2 en Trine2.
Dat is de 3e tot nu toe (valt mee). CS:GO, JC2 en Trine2.
Hoe zit die Tombraider bundel in elkaar. Is dat een serial?
Heb wel interesse in de oudjes alleen de nieuwe heb ik al, en er is geen bundle van de oudjes alleen.
Heb wel interesse in de oudjes alleen de nieuwe heb ik al, en er is geen bundle van de oudjes alleen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Bedoel je de Tomb Raider Collection?Bad Brains schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:49:
Hoe zit die Tombraider bundel in elkaar. Is dat een serial?
Includes 10 items: Tomb Raider: Legend, Tomb Raider: Anniversary, Tomb Raider: Underworld, Tomb Raider, Tomb Raider I, Tomb Raider IV: The Last Revelation, Tomb Raider V: Chronicles, Tomb Raider VI: The Angel of Darkness, Tomb Raider II, Tomb Raider III
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Correct.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Steam verkoopt geen serials, of vraag je dat niet?
Het is 1 pakket, je kan het niet splitsen
Het leest misschien wat onhandig, ik bedoel dus 1 serial.Avioto schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:58:
Steam verkoopt geen serials, of vraag je dat niet?
Dus alle spellen met 1 serial invoeren.
Dank, en.. jammer.,Pheace schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:00:
Het is 1 pakket, je kan het niet splitsen
[ Voor 25% gewijzigd door Bad Brains op 15-07-2013 15:02 ]
Ah zo, my badBad Brains schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:01:
[...]
Het leest misschien wat onhandig, ik bedoel dus 1 serial.
Dus alle spellen met 1 serial invoeren.
Ja het is 1 serial, wat Pheace zegt dus
Dungeon Defenders gekocht! Weleens gespeeld op de playstation, ach voor eens tussendoor om te spelen
Toch net Pokernight 2 gekocht en Fallout 3 en New Vegas. Wil ik betalen zegt hij dat een aantal spellen in prijs zijn veranderd sinds dat ik ze toegevoegd heb aan de winkelwagen. Helemaal niks, maar goed.
Verwijderd
Ik kan niet echt kiezen bij Community's Choice: 50% op Monaco of FEZ of 75% op Natural Selection. Aanraders of hoopt iemand op een eventuele deal?
Monaco please?Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:26:
Ik kan niet echt kiezen bij Community's Choice: 50% op Monaco of FEZ of 75% op Natural Selection. Aanraders of hoopt iemand op een eventuele deal?
Van mij mag het ook Monaco zijn
Zouden ze iets met skyrim aan het doen zijn?
Elke skyrim gerelateerde store-page kan ik niet bezoeken:S Lukt het jullie wel?
offtopic:
Schade tot dusver;
-Trine 2
-AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Awesome
-Bad Rats (beste 40 cent ooit gespendeerd)
-DLC JC2 en SupCom2
Enige dat ik nog van plan ben te kopen is skyrim legendary (+50% korting) en hopelijk gaat Quake eens in de aanbieding voor 66 a 80%. Hopelijk weet ik me te beheersen de rest van de sale
Schade tot dusver;
-Trine 2
-AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Awesome
-Bad Rats (beste 40 cent ooit gespendeerd)
-DLC JC2 en SupCom2
Enige dat ik nog van plan ben te kopen is skyrim legendary (+50% korting) en hopelijk gaat Quake eens in de aanbieding voor 66 a 80%. Hopelijk weet ik me te beheersen de rest van de sale
Zorg wel dat je boven de 18 bent heeL_Jay schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:40:
Zouden ze iets met skyrim aan het doen zijn?
Mass Effect Collection
http://store.steampowered.com/sub/18260/
Er zit alleen 1 & 2 in, vreemde collectie
Dat was het inderdaad, kan me niet herinneren dat ik ooit mijn leeftijd heb ingesteld.Blaming schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:42:
[...]
Zorg wel dat je boven de 18 bent he, maar kan hem gewoon bezoeken. Niets aan de hand
Restart van steam lostte het op
3 is niet via steam te krijgen geloof ikSlashdotter schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:42:
Mass Effect Collection
[ Voor 38% gewijzigd door eL_Jay op 15-07-2013 15:46 ]
Skyrim Legendary +50% zit er niet in denk ik, de flash was 40%
Boohoohoo...
waarom is er altijd weer die Steam sale en kan ik mijn hand zo slecht op de knip houden. Althans dit jaar alweer 4 games binnen gehengeld terwijl ik er helemaal geen tijd voor heb om ze allemaal te spelen. Schade so far:
- Saint Rows 3
- XCom
- Walking Dead
- Hitman Absolution
Ben maar begonnen met SR3 (zeer vermakelijk) en wacht met de andere games totdat ik hem heb uitgespeeld. Welke game dan zal volgen? Zolang ik niets nieuws koop zal het Walking Dead zijn.
- Saint Rows 3
- XCom
- Walking Dead
- Hitman Absolution
Ben maar begonnen met SR3 (zeer vermakelijk) en wacht met de andere games totdat ik hem heb uitgespeeld. Welke game dan zal volgen? Zolang ik niets nieuws koop zal het Walking Dead zijn.
De steam summer sale gebruik ik vaak om games te kopen die ik ooit minder legaal gespeeld heb.
Leuk idee dat de makers toch iets van geld van je zien en lekker makkelijk als je de game nog eens wilt spelen.
Echter zitten dit jaar toch wat "nieuwe" (lees: nooit gespeelde) games er bij.
Mijn aankopen tot dusver:
- Tomb Raider: Legend
- Tomb Raider: Underworld
- Hitman Absolution
- Just Cause 2
Schade: €11,77.
Vind dat ik me goed heb kunnen inhouden, maar goed, wat nog niet is kan nog komen.
Leuk idee dat de makers toch iets van geld van je zien en lekker makkelijk als je de game nog eens wilt spelen.
Echter zitten dit jaar toch wat "nieuwe" (lees: nooit gespeelde) games er bij.
Mijn aankopen tot dusver:
- Tomb Raider: Legend
- Tomb Raider: Underworld
- Hitman Absolution
- Just Cause 2
Schade: €11,77.
Vind dat ik me goed heb kunnen inhouden, maar goed, wat nog niet is kan nog komen.

Ik zie net dat ik 1 Foil kaart heb die €1.40 waard is, iemand enig idee waar zit het verschil in?
De zilveren rand, en het simpele feit dat die zeldzamer zijn.RaiseCain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:06:
Ik zie net dat ik 1 Foil kaart heb die €1.40 waard is, iemand enig idee waar zit het verschil in?
Niet een hogere reward ofso?
Met foil kaarten kun je foil badges craften. Of je dat een hogere reward vindt mag je zelf wetenIrcghost schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:07:
Niet een hogere reward ofso?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ondanks dat ik geen van de drie games wil, toch maar op Monaco gestemd.
offtopic:
ps Thanks voor de tip in de IRC, gisteravond. Progje doet het perfect!
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
yay! Ben benieuwd of het die ook word uiteindelijk xDArrogant schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:20:
[...]
Ondanks dat ik geen van de drie games wil, toch maar op Monaco gestemd.
offtopic:
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 15-07-2013 16:24 ]
Hier ook op monaco gestemd
. Ben niet van plan hem te halen, maar wacht toch maar op twee (andere) games, dus keuze zat om te stemmen
.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Staat in de TS:Ultraman schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:32:
[modbreak]Wat slow-chat is geen probleem, maar we zijn nu al geruime tijd weer bezig. Een IRC leent zich hier echt perfect voor heren, beweeg u daar eens naar toe. Als er een kanaal is wil ik de informatie er over van harte hier ergens duidelijk neerzetten zodat iedereen het kan vinden.
Dus minder one-liners aub en wat meer posts met inhoud graag.[/]
Voor alle zaken rondom de Summer Sale is er ook IRC: http://irc.tweakers.net/blerf
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Super
Perfect voorbeeld ook: zelfs ik heb het niet gelezen.
Zet ik bij deze in de TW er bij
[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 15-07-2013 16:41 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
In de Modbreak (TW bedoelde ik)zou handiger zijn waarschijnlijk, als ie fvan de pagina valt wordt ie weer vergeten door mensen die de thread niet religieus volgen. (en sommigen die dat wel doen
[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 15-07-2013 16:40 ]
Even een repost omdat het toen midden in de nacht was en mensen het gemist kunnen hebben
Ketho schreef op maandag 15 juli 2013 @ 01:28:
Tomb Raider: Anniversary is nu wel apart beschikbaar
Het schijnt dat het alleen een probleem was in EU oid, US kon het wel gewoon apart kopen
Ik zit met een dilemma:
Fallout 3 of Fall out New vegas.
Welke heeft de beste Crossfire/eyefinity compatibility en welke is het leukste? Ik koop er maar een van de twee. Als ik ze beide koop speel ik er toch maar 1. vind ik het zonde van het geld
Welke heeft de beste Crossfire/eyefinity compatibility en welke is het leukste? Ik koop er maar een van de twee. Als ik ze beide koop speel ik er toch maar 1. vind ik het zonde van het geld
Weet iemand toevallig waar je Call of Duty Black Ops 2 Season Pass goedkoop(er) kan krijgen dan op Steam?
An a day keeps the doctor away.
Allebei geweldige spellen maar FNV dan zou ik zeggen. Compatibiliteit kan ik niet over spreken.thechib12 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:57:
Ik zit met een dilemma:
Of ik kan ze allebei kopen, maar dan de DLC achterwege laten. Zijn de dlc een beetje boeiend of maar een paar van die sidequests
Of je koopt ze eerst zonder, en dan in een volgende sale de DLC los mocht het spel je echt bevallen zijn.thechib12 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:59:
Of ik kan ze allebei kopen, maar dan de DLC achterwege laten. Zijn de dlc een beetje boeiend of maar een paar van die sidequests
DLC zijn de moeite wel waard op zich, de level upgrades alleen al, en de wapens. Ga gewoon voor FNV Ultimate, echt de moeite waard. DLC los, ik weet niet eens of dat nog kan, en goedkoper dan de ultimate zal het niet zijn waarschijnlijk.
Ik zie net staan Fallout 3 is not optimized for windows. Ok dan koop ik NV alleen!
@Pheace bedankt, jij hielp me bij de definitieve keuze! Fallout NV 3 ultimate gekocht:)
Edit2: Al wat nieuws over wat we kunnen verwachten om 19:00?
@Pheace bedankt, jij hielp me bij de definitieve keuze! Fallout NV 3 ultimate gekocht:)
Edit2: Al wat nieuws over wat we kunnen verwachten om 19:00?
[ Voor 50% gewijzigd door thechib12 op 15-07-2013 18:05 ]
Helaas, Monaco niet gewonnen maar Natural Selection 2.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Zo. Heb mijn hele wallet* leeg gekocht met <€0,15 trading cards. Dat ze maar snel in waarde mogen stijgen 
*€2,50
*€2,50
Waarde gaat alleen maar dalen, dat is niet meer dan logisch.frickY schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:33:
Zo. Heb mijn hele wallet* leeg gekocht met <€0,15 trading cards. Dat ze maar snel in waarde mogen stijgen
*€2,50
Kaarten blijven bestaan na de saleunfor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:37:
[...]
Waarde gaat alleen maar dalen, dat is niet meer dan logisch.
Nu is er een overschot omdat iedereen zijn card drops nog heeft. Ik ga er van uit dat het straks lastiger wordt om setjes compleet te maken, en men er meer geld voor over gaat hebben.
Om te compenseren ben ik ook gestopt met automatisch meespelen met de Staatsloterij, dus denk dat ik sowieso winst heb
@Tarkin
Weet niet of zo een topic veel kans heeft. In de market kun je vrijwel elke card vinden onder de 20 cent.
Kans dat een andere Tweaker die dat topic checkt precies het kaartje heeft of wilt dat jij zoekt of aanbied, is relatief klein. Ook kun je bij de "Card progress" zien welke van je Steam-friends je missing cards hebben.
Dat terzijde dekt ook Steam Trading Topic de lading wel redelijk
Om te compenseren ben ik ook gestopt met automatisch meespelen met de Staatsloterij, dus denk dat ik sowieso winst heb
@Tarkin
Weet niet of zo een topic veel kans heeft. In de market kun je vrijwel elke card vinden onder de 20 cent.
Kans dat een andere Tweaker die dat topic checkt precies het kaartje heeft of wilt dat jij zoekt of aanbied, is relatief klein. Ook kun je bij de "Card progress" zien welke van je Steam-friends je missing cards hebben.
Dat terzijde dekt ook Steam Trading Topic de lading wel redelijk
[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 15-07-2013 18:44 ]
Voor de kaartjes te ruilen: Steam Trading Cards kwestie van het trading topic niet te vervuilen hiermee
(miss kan dit ook in de TW)
(miss kan dit ook in de TW)
Gebeurde zodra ik op F5 drukte omdat de timer was afgelopenVerwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:01:
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
joh..Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:01:
Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

ze leiden het nu om naar een niet zo summer sale achtige pagina zo te zien
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Grappig; die spaarzame momenten dat ik iets te zien krijg met F5 zie ik een non-summersale steam waarin het lijkt alsof alles alweer voorbij is.
Vaag
//edit Doh; wat Spartacus zegt
//edit2; Bioshock weer in actie; 50% eraf
Vaag
//edit Doh; wat Spartacus zegt
//edit2; Bioshock weer in actie; 50% eraf
[ Voor 20% gewijzigd door Ryceck op 15-07-2013 19:06 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Moeten we dit soort meldingen steeds plaatsen? Volgens mij is dat vaste prik op het tijdstip van de nieuwe actie.Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:01:
Sorry
"Find what you love and let it kill you"
Dan moet je onderin even op "Specials" klikken. Volgens mij zijn dat actuele aanbiedingen.
Heb je in ieder geval een glimps
Heb je in ieder geval een glimps
[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 15-07-2013 19:04 ]
De popup deed het in ieder geval wel, wat ik zag:
Reus 50%
Max Payne 3
Toen klikte ik het per ongeluk weg
Reus 50%
Max Payne 3
Dit gebeurt elke dag om 19:00 en is vaak na 5 minuten al weer opgelost, ik zie het nut er dan ook niet van in om het elke keer weer te melden.Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:01:
Sorry
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Hopelijk Max Payne 3 met leuke korting.Melkaz schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:04:
De popup deed het in ieder geval wel, wat ik zag:
Reus 50%
Max Payne 3
Today's Daily Deals include:
Reus 50% off
Max Payne 3 75% off
Dishonored 66% off
Sins of a Solar Empire: Rebellion 75% off
Wargame: Airland Battle 50% off
Dust: An Elysian Tail 50% off
Terraria 75% off
Dawn of War II Franchise 75% off
Castle Crashers 75% off
Killing Floor 80% off
Net gevonden
Reus 50% off
Max Payne 3 75% off
Dishonored 66% off
Sins of a Solar Empire: Rebellion 75% off
Wargame: Airland Battle 50% off
Dust: An Elysian Tail 50% off
Terraria 75% off
Dawn of War II Franchise 75% off
Castle Crashers 75% off
Killing Floor 80% off
Net gevonden
Volgens mij 75% maar dit veranderd in de eerste 15 min best vaak maar 75% klinkt realistisch.
Helaas heb ik hem al van vorige sale
Hier hadden we het vanmiddag nog over! Flitskorting Mirrors Edge, 2,99 (= -70%).
Flash Sales
Bioshock Infinite -50%
Organ Trail -75%
Mirrors Edge -70%
Star Wars Knights -66%
Bioshock Infinite -50%
Organ Trail -75%
Mirrors Edge -70%
Star Wars Knights -66%
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.